Je vergeet dat op dezelfde zenders programma's worden uitgezonden zoals het Lagerhuis waar tig mensen met elkaar discussieren met elkaar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is anti-democratisch omdat een tv-programma besluit maar een beperkt aantal mensen uit te nodigen teneinde de omstandigheden te creeeren om een beetje goed debat te kunne voeren? Laat me niet lachen. Het is ondemocratisch als bepaalde partijen niet mogen meedoen aan verkiezinen, niet als ze niet allemaal evenveel tv-tijd krijgen.
Dan is het dus helemaal makkelijk om debutanten en kleine partijen uit te nodigen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk trouwens dat er een format komt waarbij de lijsttrekkers 1 tegen 1 gaan debatteren over 1 onderwerp.
Het is niet aan de NOS om kanshebbers al dan niet in te schatten. Men moet de verkiezingen zo goed mogelijk verslaan teneinde het volk optimaal te informeren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef trancethrust het volgende:
Wilders voelt zich op zn teentjes getrapt omdat de NOS hem blijkbaar niet erg kansrijk inschat bij de volgende verkiezingen?
In de peiling van NIPO heeft Wilders evenveel zetels als GroenLinks en de ChristenUnie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Wilders geeft wederom blijk van weinig realiteitsbesef. Hooguit drie zetels in de peiling gehad, de laatste paar maanden. Zijn rol is gewoon uitgespeeld.
Das neie tijd......Nou vooruit dan mag ie van mij wel meedoen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In de peiling van NIPO heeft Wilders evenveel zetels als GroenLinks en de ChristenUnie.![]()
Mischien heeft Talpa wel een programma wat bij je niveau past.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ga tijdens het debat wel naar een andere zender als ik zonodig TV wil kijken.
Misschien is er Nederland Muziekland of Fiets em Erin.
Ik ontspan me liever dan naar de demagogische flauwekul van linkse politici te kijken/luisteren.
Umm....wat is dit voor een onzin idee? Als je een dergelijk debat wil zien kijk dan gewoon naar een 2e Kamer zitting daar komt iedereen aan het woord, tenslotte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef rebel6 het volgende:
Een letterlijke kopie van Het Lagerhuis hoeft natuurlijk niet, 20 sprekers met 2 minuten tijd is idd onzin, maar meer dan 6 partijen aan het woord laten hoeft geen enkel probleem te zijn, zelfs niet bij 1 enkel debat van 2 uur.
Denk bv. aan de volgende verdeling: 25 min spreektijd voor cda en pvda, 15 voor vvd, 10 voor sp, 5 voor GL en CU, 2.5 minuut voor SGP, Wilders, LPF en Partij voor de Dieren. Totaal 95 minuten.
Zeg dan meteen dat jij partijen van minder dan 5 zetels niet serieus neemt of kom met een beter idee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Umm....wat is dit voor een onzin idee? Als je een dergelijk debat wil zien kijk dan gewoon naar een 2e Kamer zitting daar komt iedereen aan het woord, tenslotte.
Nee, dat zeg ik niet. Een dergelijk format is gewoon een replicatie van de dagelijkse gang van zaken in de 2e Kamer en daarmee imho totaal overbodig en nutteloos. Echter, ik neem Wilders niet serieuzer als de Partij voor de Dieren of de Pedo partij, het zijn allemaal marginale one issue partijtjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef rebel6 het volgende:
Zeg dan meteen dat jij partijen van minder dan 5 zetels niet serieus neemt of kom met een beter idee.
![]()
Je vergat de Calimero picquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef Monidique het volgende:
Het is gewoon niet eerlijk!
Wat een flauwekul argument. Laten we kleine partijen maar uitsluiten van het verkiezingsdebat want anders lijkt het teveel op een gewone Tweede Kamer zitting.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Een dergelijk format is gewoon een replicatie van de dagelijkse gang van zaken in de 2e Kamer en daarmee imho totaal overbodig en nutteloos.
Wie heeft het over uitsluiten? Ze worden alleen niet uitgenodigd door een tv-programma, tough luck voor ze. Mischien kunnen ze ergens anders wel terecht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul argument. Laten we kleine partijen maar uitsluiten van het verkiezingsdebat want anders lijkt het teveel op een gewone Tweede Kamer zitting.
Je komt verder ook niet met een alternatief want het zijn toch allemaal maar one issue partijtjes (alsof daar wat mis mee is) dus ik wacht met spanning op een topic van jou waarin je pleit voor verhoging van de kiesdrempel zodat we alleen nog pvda, cda, vvd en sp overhouden.
Geertje heeft gelukkig inmiddels wel een ander lucratief aanbod geaccepteerd. Komend weekend staat hij op Lowlands: http://www.lowlands.nl/nieuws.aspquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Het is gewoon niet eerlijk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |