Transfermarkt.de is normaal gesproken wel op het juiste moment op de hoogte, vreemd dat dit er dan nu al staat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef -jos- het volgende:
Er staat op die site al in zn profiel dat ie Feyenoorder is
http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=14944
Tot 2010 onder contract![]()
Is dat jouw voorspelling ofzo?quote:
Nee, de huidige stand van zakenquote:
http://www4.soccerstand.com/goals.php?f=192 en http://feyenoord.netwerk.toquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
Waar kan ik zien hoe het staat?
Enkelblessure, is volgens mij het enige wat tot nog toe bekend is. Niet de ernst van de blessure. Zullen we vanavond wel pas horen.quote:
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef daaaaan het volgende:
Wordt weer een topseizoen jongens![]()
Koeman![]()
Readingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
tegen wie speelt feyenoord?
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
Voor zijn club juichen is dan ook niet nodig nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Gewoon niet juichen, klaar.
nah, niet doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Waar baseer je dat op? Op het feit dat hij er weinig vertrouwen in had dat Tymoschuk kwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
kun je makkelijk doen want dan zal het stadion wel dicht zitten , je zal wel 22 okt bedoelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Heb vorig jaar ajax-Feyenoord ook in een ajaxvak gestaan (Competitie).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Klinkt wel als het ding wat ik zou kunnen doen - maar ik ken geen F'noord fans die een kaartje voor me willen regelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Hou die troep aub in die haven daar zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Feyenoord striker Dirk Kuyt appears to have secured his dream move to Liverpool and could be in the squad for next Saturday's match against Sheffield United, subject to clearance.
As previously reported by KOPTALK, a fee was agreed earlier in the week leaving both clubs to now try and come to an agreement on how it would be structured.
It was at this stage that the proposed purchase of Daniel Alves collapsed. The fee was agreed but how it would be paid caused the problems.
Hopefully we won't see a repeat of that farce. Early indications are that everything is falling into place nicely.
Although the transfer window doesn't close until August 31st, Rafa has requested that the club pull out all the stops to get Kuyt on board as soon as possible.
There had been suggestions that Liverpool chief executive Rick Parry was going to try and hold out until the end of the the month in the hope of securing a better deal but Rafa would like the player to be available for selection against Sheffield United on the 19th August or the following match against West Ham United on the 26th.
A source at the club said: "Rafa wants Dirk in and available for selection for Sheffield.
"If a deal isn't in place until later in the week, he could miss the game as he won't have had much time to prepare but he could at least be ready for the visit of West Ham.
"Arrangements are in place to conduct a medical. We're just waiting for Rick [Parry] to provide us with an update. That may not be possible until Monday."
The Dutch striker is in England for today's friendly between Reading and Feyenoord
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik geloof niks meer hoor...
Verassend trouwens de 1-0 uit stilstaande fase en de tweede ook uit een kopduel..
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neerquote:Feyenoord per boot terug naar Nederland
Bron: Feyenoord.nl
De selectie van Feyenoord zal morgen per boot terugkeren vanuit Engeland.
Direct na afloop van het verloren oefenduel met Reading, vertrok de spelersbus richting vliegveld. Daar aangekomen bleek de vlucht door de nasleep van de terreurdreiging geannuleerd te zijn.
Aangezien er geen andere mogelijkheden waren voor een latere vlucht, zat er niks anders op dan terug te keren naar het hotel in Reading.
Vervolgens werd dus besloten morgen per boot terug te keren.
De site KOPTALK staat ook bekend als CRAPTALK en wordt beschouwd als een van de meest onbetrouwbare onder de LFC sites ...quote:
Omdat die man niet spoortquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijven
[..]
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
Vage redenatie dat de deal beter zou zijn rond de transfer deadline. Feyenoord moet Kuyt niet kwijt en heeft dan geen tijd meer voor een vervanger te halen, dus gaan ze zeker niet minder vragen.quote:
Omdat het een oefenwedstrijd is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
het is nog geen 31 augquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Dirk blijft en ik krijg een kratje bier.
FC Den Bosch # 44 - In voorbereiding op de titelracequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben ze in Belgie geen voetbalforum ofzo waar je kan vragen of het wat voor Feyenoord is?
alleen een fok relletjequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Weinig gemist in mijn weekie vakantie zo te zien...
De gebruikelijke 010 vs. 020 ongein, of echt iets noemenswaardigs?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De gebruikelijke 010 vs. 020 ongein, of echt iets noemenswaardigs?
Ik had het op een LFC forum ook gelezen met de zelfde bron. Ik ken die Argentijn niet, maar ik vind 15M te duur voor Kuyt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
Dat kwam ik ook al tegen. Maar t staat niet eens op hun site.
Mijn weddenschap ging niet verder dan een fles cola. Maar die gaat wel mijn kant opkomen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Dirk blijft en ik krijg een kratje bier.
Als dit echt uitspraken van DK zijn denk ik niet naar LFC gaat. Volgens mij wil Rafa alleen spelers die ECHT voor LFC willen spelen ...quote:Not exactly an impeccable source, but it's offering first-person quotes from Kuyt, so here it is:
http://www.sportnetwork.net/main/s342/st102261.htm?fromrss=1
Feyenoord striker Dirk Kuyt thinks he will end up at Liverpool instead of his prefered destination Newcastle United. Kuyt would love to replace Geordie legend Alan Shearer at Newcastle but it seems unlikely that the Magpies will match Feyenoord's asking price.
Kuyt told me last week that he desperately wants to sign for Newcastle United.
"I've always wanted to be a hero, I have that status now at Feyenoord and I want to achieve that at my next club too. I know quite a bit about Newcastle, they're one of the best supported teams in the Premier League and they're a typical English club. It would be a dream to play for them."
The striker is unsure whether he will be a Toon hero next season, though.
"I know Feyenoord are asking a massive fee and I don't know if Newcastle are willing to match that."
Liverpool are more likely to take the gamble and pay Feyenoord's asking price of around £10 million.
"I would consider a move to Liverpool, they're likely to progress to the Champions League group stages, I would love to play in that competition but my first choice is Newcastle."
Kan me niet voorstellen dat Kuijt dat gezegd heeftquote:I've always wanted to be a hero...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je die al in het ajaxtopic geplaatst, Dirk?
het is geloof ik niet meest betrouwbare site ...quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
Tuurlijk heeft ie dat niet gezegd.
Als ie het al zou denken, dan zou ie t nooit zeggen. Waarom zou hij uberhaupt liever naar NUFC gaan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef Doc het volgende:
[..]
het is geloof ik niet meest betrouwbare site ...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je die al in het ajaxtopic geplaatst, Dirk?
O, dan plaats ik deze hier voor je wel even - die jeugdwedstrijd was je hier vergeten te meldenquote:
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
Dan kan-ie iedere wedstrijd spelen. Bij LFC is-ie daar niet zeker van met Fowler, Bellamy, Garcia, Crouch en Pongolle.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie het al zou denken, dan zou ie t nooit zeggen. Waarom zou hij uberhaupt liever naar NUFC gaan?
Die kan hij nog wel uit basis spelen. Bovendien natuurlijk CL. Mooie club NUFC, maar dan kan ie beter nog een jaartje wachten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan kan-ie iedere wedstrijd spelen. Bij LFC is-ie daar niet zeker van met Fowler, Bellamy, Garcia, Crouch en Pongolle.
Dat ligt meer aan zn teamgenoten heb ik het idee. Hij wil zich zo graag bewijzen in grote wedstrijden, dat ie het vuile werk gat opknappen, de bal komt ophalen etc... Ik wil m wel eens zien in een fatsoenlijk elftal, dat hij zich aan anderen kan optrekken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef Doc het volgende:
Of-ie die uit de basis speelt moet ik nog zien - in echt grote wedstrijden -die echt ergens om gaan- vind ik 'm te vaak MIA
En bij Kuyt heb ik sterk het idee dat-ie liever een grote speler is bij een iets minder club dan een van de spelers bij een grote club ...
Beetje dom ja, maar toch is Koeman niet veel beter. Die wordt alleen geaccepteerd omdat ie zo nuchter is en niet zeurtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:18 schreef Keltie het volgende:
Die Ruud mag van mij ook wel eens de tering krijgen bij Talpa.
Zag zelfs even de kans om Feyenoord een schop na te geven tijdens het analyseren van Liverpool - Chelsea.
Mislukte trainers die matches gaan analyseren
Wat jij wil Yvonne Yvette:')quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar toch is Koeman niet veel beter. Die wordt alleen geaccepteerd omdat ie zo nuchter is en niet zeurt![]()
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
toch een feyenoorder vandaag in de arena![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.
Hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
toch een feyenoorder vandaag in de arena![]()
een koopje itt de prijs die voor Pennant is betaald.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had het op een LFC forum ook gelezen met de zelfde bron. Ik ken die Argentijn niet, maar ik vind 15M te duur voor Kuyt.
ownedquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.
quote:AD: Feyenoord ziet voorlopig af van Leonard
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord voorlopig afziet van een transfer van de Belgische linksback Leonard. Hoewel de Belg zelf schermt met concrete onderhandelingen zou Feyenoord laten weten dat er vooralsnog geen transfer op handen zijn.
quote:Feyenoord-talent Hagary in de bloemen zondag in de Arena
De Super Cup wedstrijd tegen Ajax mocht voor Hanne Hagary dan wel op een teleurstelling zijn uitgelopen (Feyenoord A1 verloor met 5-0), in de rust van het duel om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV was er toch iets te vieren voor de nieuwe spits van de A1 van Feyenoord. Uit handen van bondscoach Foppe de Haan kreeg hij een zilveren Schaal uitgereikt voor zijn titel als topscorer bij de B-junioren afgelopen seizoen. Hij scoorde daarin 18 doelpunten. De 17-jarige spits maakte deze zomer de overstap naar de A1 en komt ook uit voor het Nederlands elftal in zijn leeftijdsklasse.
ik denk dat je EINSEINS111!!! vergeten bent, nerdquote:
gepwndquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik denk dat je EINSEINS111!!! vergeten bent, nerd![]()
na de voorronde cl schijntquote:Wanneer komt die Timo trouwens nou 's, volgens mij scheelt dat echt 'n slok op 'n borrel. Dirk blijft, Timo komt,![]()
laten we het hopen!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gepwnd
[..]
na de voorronde cl schijnt
of je regelt er zelf 1 (gratis)quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:23 schreef ruud_fr het volgende:
nac, ajax of twente word het
dat zijn 3 van de 6 clubs waarbij clubcard verplichting geldt
maar dan regel je toch iets met een (s)cc houder
tnx, ik zal eens kijken...:)quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:13 schreef belanov het volgende:
[..]
of je regelt er zelf 1 (gratis)
http://www.feyenoord.nl/d(...)aanvraagclubcard.doc
Ik denk dat het nog beter werkt als ze ff een stationnetje bij de Kuip bouwen.quote:Feyenoord en Sparta gaan nauw samenwerken met de RET. Zo ontwikkelen ze samen een club-chipkaart. Rotterdamse trams krijgen weer wedstrijdborden.
Het zal oudere Rotterdammers weinig moeite kosten om het te herinneren: de aankondiging van de volgende thuiswedstrijd van Feyenoord of Sparta in de tram. ‘Om 14.30 uur. Komt allen!’ De borden waren zelfs geliefde verzamelobjecten, maar verdwenen plots uit het straatbeeld.
Zelfs het hoofd commerciële zaken van de RET weet niet waarom. „Dat is eigenlijk nog steeds een raadsel. Ik heb het nagevraagd, maar niemand kan zeggen waarom,” zegt Maurice Lenferink.
Maar, zo kondigt hij aan, de borden komen terug, „in een modern jasje. Feyenoord en Sparta zijn nu bezig met een ontwerp op A3-formaat. Heel Rotterdam vindt het fantastisch.”
De borden in de tram zijn onderdeel van een verregaande samenwerking tussen de twee grootste voetbalclubs en het openbaar vervoerbedrijf. Zo wordt over ongeveer twee maanden de Feyenoord en Sparta OV-chipkaart gepresenteerd. Hiermee hopen zowel de clubs als de RET meer supporters in het openbaar vervoer te krijgen. „Vooral bij Sparta is de parkeerdruk een groot probleem, want het staat midden in een woonwijk. Ook bij Feyenoord is het een stuk moeilijker de auto te parkeren nu de Laan op Zuid is volgebouwd.”
Het ideale scenario is, zo legt Lenferink uit, dat thuissupporters met de trams of metro gaan, zodat de uitsupporters van de parkeerplaatsen gebruik kunnen maken. „Bij een thuiswedstrijd van Feyenoord zetten we nu ongeveer twintig extra trams in, en die zijn afgeladen vol met 200 personen. Maar we vervoeren er graag meer.”
Een chipkaart met logo van de favoriete club moet een aanmoediging zijn om het openbaar vervoer te gebruiken. „Hopelijk wordt het een collectorsitem.”
De OV-chipkaart is nu alleen nog te gebruiken in de metro, maar werkt over enkele maanden ook in bussen en trams. De RET denkt dat met het systeem van in- en uitckecken minder mensen zullen zwartrijden dan nu.
Hoogvlietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ga altijd met de stadiontrein, en komend seizoen met de auto. Weet iemand nog een goede plek om de auto gratis te parkeren?
Wij zetten 'm ook altijd in de wijk daar!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Die brug bij de kuip over, en dan links die wijk in... goede plek is onder die brug, wat makkelijker met wegrijden enzo.
Staat de auto daar veilig?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij zetten 'm ook altijd in de wijk daar!
quote:Ebi Smolarek een echte Feyenoorder
Er is onder supporters op internet nog al wat onduidelijkheid omtrent Ebi Smolarek die geweigerd zou hebben om de Ajax-spelersbus in te stappen, voorafgaand aan de vriendschappelijke wedstrijd Borussia Dortmund-Ajax op 29 juli 2006 jl.
De bus van Borussia Dortmund ging stuk en kon niet verder rijden toen de bus van Ajax de gestrande spelers op kwam halen en de wedstrijd hierdoor verlaat begon.
Smolarek is toen met een auto verder gegaan en Borussia won de wedstrijd met 2-1.
Smolarek een echte Feyenoorder, maar dat zag Ruud Gullit niet in zijn ogen!
tram 29 gaat ook naar De Kuip bij voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:11 schreef snabbi het volgende:
Mogen ze wel eens wat meer trams inzetten, alleen een klein gedeelte van 23 staan extra trams en die zitten zoals ze zelf zeggen afgeladen vol. Als ze nou ook nog ff een extra lijn 2 en 25 laten rijden ofzo (20 is niet nodig want 2 rijdt toch dezelfde route op dat stuk en zelfs nog verder)
Maar die rijdt anders nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef ruud_fr het volgende:
zet de auto altijd bij het Mike's poolcentrum, lekker dichtbij
[..]
tram 29 gaat ook naar De Kuip bij voetbalwedstrijden
Nee, niet daar neerzetten. Dan kom ik er straks moeilijker uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Die brug bij de kuip over, en dan links die wijk in... goede plek is onder die brug, wat makkelijker met wegrijden enzo.
ik weet niet waar je het over hebt, maar jij weet er blijkbaar alles van.. nerdjequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik denk dat je EINSEINS111!!! vergeten bent, nerd![]()
Dat zeg ik, op een klein stukkie van 23 rijden extra tramsquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef ruud_fr het volgende:
tram 29 gaat ook naar De Kuip bij voetbalwedstrijden
Oud nieuwsquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:38 schreef Cart_man het volgende:
Loekie is een sukkel.
Jah, daar zie je altijd een hoop mensen verzakt staan na een weekje Nederlands weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja bij het ziekenhuis daarvoor zet iedereen hem in de berm wij ook
Cool man!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo kreeg vandaag van de drukker een pdf file zoals het boekje moet worden die ik ga aanbieden aan Dirk Kuyt, ziet er allemaal leuk uit
Als je het weekend hebt doorgebracht in Reading/London, nee. Anders wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:17 schreef Staanplaats het volgende:
Nog wat gemist?
Ja vertel eens wat over de trip naar Reading! Ik ben van plan dit seizoen ook voor de eerste keer een wedstrijd van Feyenoord in het buitenland te gaan bezoeken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als je het weekend hebt doorgebracht in Reading/London, nee. Anders wel.
Onmogelijk, had je gewoon bij moeten zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja vertel eens wat over de trip naar Reading! Ik ben van plan dit seizoen ook voor de eerste keer een wedstrijd van Feyenoord in het buitenland te gaan bezoeken.
Dat gaat dit seizoen gelukkig een keer goed komenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Onmogelijk, had je gewoon bij moeten zijn.
Heb ik wel gemist kom net terug van vakantie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als je het weekend hebt doorgebracht in Reading/London, nee. Anders wel.
Met de trein vanuit Lille. Geld moet je niet aan denken op zulke dagen. Denk dat ik in totaal ¤500 heb uitgegeven. Nog naar Crystal Palace - Leeds geweest zondag...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was je met de boot of het vliegtuig? En hoeveel geld maak je op zo'n dag op?
Wat kost de trein? Met Easyjet heb je een retourtje van 56 euro inclusief belasting etc.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Met de trein vanuit Lille. Geld moet je niet aan denken op zulke dagen. Denk dat ik in totaal ¤500 heb uitgegeven. Nog naar Crystal Palace - Leeds geweest zondag...
kansloosquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
BTW hand in hand awardWTF is dat?
Idd, niet eens de Kuip als achtergrond maar een kunstgrasveld met een balle stadion (waarschijnlijk die van Heracles)quote:
Jij hebt ook 2 awards gewonnen:quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, niet eens de Kuip als achtergrond maar een kunstgrasveld met een balle stadion (waarschijnlijk die van Heracles)
Zelfs 3quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt ook 2 awards gewonnen:
VBL Awards 2006..... and the winners are!
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927&page=1&pp=25
whehe
quote:he is one ugly fucker.well he can be as ugly as fuck & smoke as much as he likes as long as he puts the ball in the back of the net
Ik geloof nooit dat Kuijt rookt....quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Kuijt rookt. Vreemd, dat ik dacht dat er niet veel sporters waren die dat nog deden. Moet je nagaan hoeveel conditie Kuijt zou hebben zonder te roken.
Die hadden we in eerste instantie ook maar was gecancelled. Trein was eigenlijk het goedkoopste alternatief. Achteraf ook veel beter bevallen. Betaalde ¤150 daarvoor. Is goedkoper als je het eerder boekt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat kost de trein? Met Easyjet heb je een retourtje van 56 euro inclusief belasting etc.
Ik geloof ook niet dat ie zo veel drinktquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Kuijt rookt....
Volgens mij rookt hij niet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Kuijt rookt. Vreemd, dat ik dacht dat er niet veel sporters waren die dat nog deden. Moet je nagaan hoeveel conditie Kuijt zou hebben zonder te roken.
Hij weet toch niet wie het is. Is hij te jong voor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
de van Gaal award in onder je naam zetten...ben je dan ziek
iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
de van Gaal award in onder je naam zetten...ben je dan ziek
Och, dat Kuyt er staat boeit me niets (ben 'em weleens in Den Bosch tegen gekomenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:54 schreef Cart_man het volgende:
Moet kunnen toch? Vlucht was gecancelled, dus ze zouden de volgende dag weggaan. Jammer weer, dat ik dan niet in Reading ben gaan zuipen maar in London.
Terwijl het toch een aardslelijk ding isquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ze zijn zo trots op hun tenue dat ze er zelfs mee gaan stappen
Djibril Cissé?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef Erasmusch het volgende:
Wie is die Didi waar die Liverpool gasten het over hebben?
Waar haal je die vandaan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze echt zo'n vlag laten makenDie 18 is wel een aardig idee, alleen de uitvoering
http://www.feyenoordnet.nl/tifo-actie/index.phpquote:
Wat een triest gedoe was dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:06 schreef ruud_fr het volgende:
Feyenoord.nl is offline, zullen ze de nieuwe site er weer op gooien?
brond adquote:Liverpool wil Kuyt nu snel
Door STEPHAN WAGEMAN en MAARTEN WIJFFELS
LIVERPOOL - Na een zomer vol loze speculaties gaat Liverpool nu definitief werk maken van de transfer van Dirk Kuyt.
Dirk Kuyt. FOTO PIM RAS.
De club van manager Rafael Benitez bereidt een goed bod voor op de aanvaller die nu snel bij Feyenoord moet worden losgeweekt. Liverpool behoort voor Kuyt tot het selecte rijtje droomclubs dat hij voor zichzelf heeft opgesteld.
Komend weekeinde begint de Engelse competitie. Liverpool dicht zichzelf daarin voor het eerst sinds jaren serieus kans toe om kampioen Chelsea te bedreigen. Het team dat er nu staat op Anfield Road is bijna het type-elftal dat Benitez voor ogen had toen hij twee seizoenen geleden aantrad. Er ontbreekt alleen nog een balvaste spits met gevoel voor combinatievoetbal.
Vorige week maakte de manager al bekend dat Liverpool vers geld beschikbaar heeft na de verkoop van Jimy Traoré. Die speler verkaste voor zo’n drie miljoen euro naar Charlton Athletic. The Reds zullen naar verwachting bovendien opnieuw deelnemen aan de Champions League. Ze verdedigen in de voorronde een 2-1 voorsprong tegen Maccabi Haifa. Voor Kuyt bestaat ook interesse van Newcastle United, maar die club behoort niet tot de droomclubs van de 26-jarige Katwijker.
De typering ‘droomclub’ is een belangrijk criterium voor Kuyt, die zich graag wil bewijzen in een topcompetitie en in de Champions League. Zoals bekend heeft hij met Feyenoord heldere afspraken gemaakt over de voorwaarden voor een transfer. De spits wacht de ontwikkelingen af in Dublin, waar hij met het Nederlands elftal morgen tegen Ierland oefent. Komend weekeinde begint ook de eredivisie weer met voor Feyenoord de uitwedstrijd bij FC Groningen.
Ook Liverpool begint zijn seizoen met een uitwedstrijd, tegen promovendus Sheffield United. Afgelopen zondag kenden The Reds een goede generale in de Supercup tegen Chelsea. Liverpool won die prijs met het type voetbal dat manager Benitez propageert: gevarieerd aanvalsspel met veel tempoversnellingen vanuit het middenveld. In die linie heeft de Spanjaard nu met Mark González en Jermaine Pennant eindelijk de spelers die voor de noodzakelijke penetratie kunnen zorgen. In die filosofie zou Kuyt het aanspeelpunt en kaatsbord moeten zijn voor de opkomende middenvelders. Uiteraard wordt hij geacht ook zelf te scoren als partner naast een tweede spits. Momenteel heeft Liverpool in Craig Bellamy en Peter Crouch twee aanvallers, met oudgediende Robbie Fowler op de achterhand. Crouch, vorig seizoen vaak bekritiseerd, maakte afgelopen weekeinde de winnende treffer tegen Chelsea.
Liverpool meldde zich eenmaal eerder in de Kuip met een bod op Kuyt. Dat werd door Feyenoord als veel te laag bestempeld. Sindsdien was de spits nog vaker onderwerp van speculatie. Vorig seizoen leek Kuyt ook kort voor de start van de Engelse competitie te vertrekken. Een transfer naar Tottenham Hotspur ging toen echter niet door, mede omdat Kuyt het te kort dag vond om halsoverkop te verkassen. Feyenoord en zijn aanvoerder laten dit jaar de mogelijkheid van een late transfer wél open. De internationale transfermarkt sluit op 31 augustus voor de duur van drie maanden.
quote:He looks like an ugly version of the below actor and in another thread somebody mentioned about going to ancient Greece in a time machine.
quote:I am with you now. He is one ugly fecker isn't he.
nac.nl had t ook al officieel gemeldquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze hadden zelf idd de niet zo serieuze vlaggen eruit kunnen halen.
Mtiliga oficieeel naar NAC
NAC Breda heeft de Deen Patrick Mtiliga definitief overgenomen van Feyenoord.
uitgegeven: 23:08 14-08-2006 gewijzigd: 23:08 14-08-2006
De Brabantse eredivisieclub bereikte maandagavond met de 25-jarige linkerverdediger overeenstemming over een eenjarig contract met een optie voor nog twee seizoenen. Mtiliga had in Rotterdam nog een verbintenis tot medio 2007 maar paste niet in de plannen van trainer Erwin Koeman.
Feyenoord stemde vorige week al in met de overstap van de speler naar NAC.
Bron: Rijnmond en Spits.
Met de eerste alinea dat ik echt van "ah shit krijgen we die spatjes weer".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht even dat ie een basisplek ging eisen toen ik de titel las
voor de rest heeft ie gelijk
Stemmingmakerijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht even dat ie een basisplek ging eisen toen ik de titel las
bronquote:'Liverpool bereidt ultiem bod voor op Kuyt'
Uitgegeven: 15 augustus 2006 08:33
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2006 08:35
AMSTERDAM - Liverpool wil Dirk Kuyt op korte termijn naar Anfield Road halen. De Engelse club bereidt een ultiem bod voor op de spits van Feyenoord. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag.
Liverpool heeft tot 31 augustus de tijd om de speler binnen te halen, omdat op die datum de internationale transfermarkt sluit.
Liverpool toonde al eerder interesse in Kuyt, maar de afkoopsom voor de Katwijker zou tot nu toe een struikelblok vormen. Vorige week maakte de trainer van de Reds, de Spanjaard Rafael Benítez, bekend dat zijn club door de verkoop van Djimy Traoré aan Charlton Athletic extra geld beschikbaar heeft.
Hoofdtoernooi
Zondag haalde Liverpool de eerste prijs van het seizoen binnen door ten koste van Chelsea de Engelse Supercup te veroveren. Volgende week kan de ploeg zich tegen het Israëlische Maccabi Haifa plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Het eerste duel in Liverpool eindigde woensdag in 2-1 voor de Engelsen.
Volgende week staat de return op het programma. Die wordt vanwege de spanningen in het Midden-Oosten gespeeld in de Oekraïense hoofdstad Kiev.
bronquote:Rangers have been told they will have to pay £1.2m if they want to beat Feyenoord and Borussia Dortmund to the signature of Austria Vienna defender Sasa Papac. (Daily Express)
Na een korte zoektocht op internet het volgende weten te vinden:quote:
Als iedere ploeg met een hogere coefficient doorgaat in de voorrondes, zouden we in de 1e ronde tegen bijvoorbeeld Tottenham en West Ham United kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:42 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de UEFA cup, kunnen we alle unseeded tegenstanders loten, behalve NL? Ook uit Engeland enz?
Twente en Groningen zijn ook ongeplaatst, maar die zullen we wel niet kunnen tegenkomen. Voor het definitieve rijtje moeten we dus nog even de voorrondes afwachten.quote:Op dit moment zouden dit de potentiele tegenstanders zijn:
Tottenham Hotspur, West Ham United, Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Hearts, Maccabi Haifa (gezellig), Standard Luik, Sporting Braga, Nancy, FC Kopenhagen (waarschijnlijk niet, omdat die Ajax voor de CL zullen uitschakelen, Legia Warschau, Eintracht Frankfurt, Vitoria Setubal, Nacional Funchal, FC Petrzalka, Iraklis Saloniki, Xanthi, Trabzonspor, Atromitos FC, Rubin Kazan, Gretna FC, Zulte Waregem, Roeselare, Metalurg Zaporizhia, Molde FK, Chernomorets Odessa, Mlada Boleslav, Austria Salzburg, Kayserispor, Odense, FC Sion (oldschool wedstrijd), Lokomotiv Sofia, Start Kristiansand, Brann Bergen, SV Pasching, Ruzomberok, Randers FC, Rabotnicki Skopje
Bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seeduc2006.html
OK tnx. Ik dacht dat Spurs nog een beschermde status ofzo had. Eerste wedstrijd is al over 3wkn dacht ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Als iedere ploeg met een hogere coefficient doorgaat in de voorrondes, zouden we in de 1e ronde tegen bijvoorbeeld Tottenham en West Ham United kunnen spelen.
[..]
Twente en Groningen zijn ook ongeplaatst, maar die zullen we wel niet kunnen tegenkomen. Voor het definitieve rijtje moeten we dus nog even de voorrondes afwachten.
Broer van? Ze moeten die UEFA Cup een keer wat kleiner maken, al die onbekende clubs, slaat nergens op.quote:Rubin Kazan
Toch mooi juist. Als t maar niet weer zon onbereikbaar/duur kutplaatsje als Boekaresst/Grenland wordtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Broer van? Ze moeten die UEFA Cup een keer wat kleiner maken, al die onbekende clubs, slaat nergens op.
Dat is juist de charmequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Broer van? Ze moeten die UEFA Cup een keer wat kleiner maken, al die onbekende clubs, slaat nergens op.
Inderdaad veel kutploegen bij, maar Zulte Waregem of Roeselare lijkt me ook wel wat hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:28 schreef Cart_man het volgende:
Wat een kloteploegen kunnen we loten. Ik wil naar Tjechie!
lach maar niet te hard, straks schakelen ze ons uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
Chernomorets Odessa lijkt me wel wat.
Is ook niet zo'n teringeind ver weg als Boekarest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad veel kutploegen bij, maar Zulte Waregem of Roeselare lijkt me ook wel wat hoor.
Wat moet je in Tjechie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:28 schreef Cart_man het volgende:
Wat een kloteploegen kunnen we loten. Ik wil naar Tjechie!
Wat kost een reis naar Tjechie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goedkope reis, goedkoop wedstrijdkaartje (5 euro max) en natuurlijk goedkoop zuipen.
Gaat gelukkig niet doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Ricky_ het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Léonard? Hij zei dat hij kon tekenen, maar Feyenoord ontkende of zo?
Je weet maar nooit met Feyenoord of Tymo nog komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef Ricky_ het volgende:
Die middenvelder komt wel (Tymoschuk), maar ik denk niet dat je een heel seizoen op Drenthe kan rekenen gezien zijn leeftijd.
gaat een contract tekenen bij standard gewoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:48 schreef Ricky_ het volgende:
Wat is het laatste nieuws rond Léonard? Hij zei dat hij kon tekenen, maar Feyenoord ontkende of zo?
Liever Belgie, roeselare heb mooi uitvakquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:08 schreef Sender_ het volgende:
Ach mis je niets aan die Leonard, zie het niet als een versterking.
Tjechie is top, en idd zeer goedkoop.
3 jaar geleden naar Tjechie geweest, goedkope met de bus, goedkoop eten en vooral Drank.
Geef mij ook maar Tjechie of die richting op hoewel Belgie of Frankrijk ook wel weer is een keertje leuk zou zijn.
Waar komen die vandaan? Of is Roeselare een dorpquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Liever Belgie, roeselare heb mooi uitvak![]()
Vlakbij Brugge,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar komen die vandaan? Of is Roeselare een dorp![]()
quote:De thuissupporters aldaar zitten al meteen met het dilemma in welke tribune ze moeten gaan zitten (thuis of bij de bezoekers )
quote:Meer dan 1/4de van de abonnementen van SV Roeselare had ooit of heeft een fancard (of abonnement) bij Club Brugge (weet ik van mijn overbuurman die daar op het jeugdsecretariaat werkt)
Hmm, het is wel makkelijk bereikbaar en een grotere kans om door te gaan dan tegen Spurs of Legia. Maar toch...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vlakbij Brugge,
mooie uitspraak van een belg
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een gerucht: Als Dirk vertrekt wil Feyenoord Charisteas halen als vervanger![]()
quote:Zelf verzonnen ?
Nee, z'n duim.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Zelf verzonnen ?
Niet goed genoeg, dan nog liever Nevland...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een gerucht: Als Dirk vertrekt wil Feyenoord Charisteas halen als vervanger![]()
Ik wilde er ook heen, maar door een fout van de klantenservice heb ik mijn seizoenskaart nog niet binnen. Terwijl ik hem meteen heb verlengd toen het mogenlijk was. Blijkbaar is een verplaatsing naar een ander vak en een adres wijziging teveel voor ze om in 1 keer goed door te voeren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen verkoop groningen uit voor Silvercard houders, ga er vanuit dat morgen 1000 kaarten verkocht zijn
Zeker naar S.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wilde er ook heen, maar door een fout van de klantenservice heb ik mijn seizoenskaart nog niet binnen. Terwijl ik hem meteen heb verlengd toen het mogenlijk was. Blijkbaar is een verplaatsing naar een ander vak en een adres wijziging teveel voor ze om in 1 keer goed door te voeren.![]()
Ah das balen ja, dan maar kaart voor spartaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wilde er ook heen, maar door een fout van de klantenservice heb ik mijn seizoenskaart nog niet binnen. Terwijl ik hem meteen heb verlengd toen het mogenlijk was. Blijkbaar is een verplaatsing naar een ander vak en een adres wijziging teveel voor ze om in 1 keer goed door te voeren.![]()
wijvenbericht maar het is zomerquote:De Feyenoord Krant meldt dat Pieter Collen kampt met een hardnekkige ooginfectie. De Belg heeft al twee maanden last van beide ogen. In eerste instantie vertroebelede ook zijn zicht, maar dat herstelde zich snel.
Buiten de wedstrijden en trainingen draagt hij nu een bril om zijn ogen rust te geven. Bij het voetballen draagt hij lenzen.
"Ik heb het geprobeerd met een sportbril, maar dat was een drama. Koppen lukte niet en ik had moeite met inschatten van de ruimte. Dat kan gewenning zijn, maar ik speel niet op amateurniveau dus ik heb geen tijd voor gewenning. Eén foutje kan grote gevolgen hebben, daarom geef ik de voorkeur aan lenzen. Dat is niet schadelijk, want het gaat om hooguit anderhalf uur per dag. Ik zet meteen mijn bril op zodra ik van het veld kom. Zo komt er meer zuurstof bij mijn ogen dan met lenzen in, wat hopelijk helpt."
Met bril, zalfjes en oogdruppels probeert Collende infectie te bestrijden. Toch kan de genezing nog lang op zich laten wachten. "Volgens de oogarts kan ik er een half jaar last van houden. Op het veld heb ik weinig problemen. Alleen daarbuiten is het irritant. In het begin heb ik veel pijn gehad. Nu is het meer irritatie, onder andere bij het wakker worden."
Als was ie goed genoeg, hoef geen spelers van Ajax.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, dan nog liever Nevland...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als was ie goed genoeg, hoef geen spelers van Ajax.
Nee, de eerst volgende word PSV als er dan nog kaarten over zijn voor silvercardhouders natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ah das balen ja, dan maar kaart voor sparta![]()
Was jij ook met de bus van Bulldog gegaan die kapot ging bij de grens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:15 schreef Erasmusch het volgende:
Als het deze lijst wordt, staan er 2 Slowaken, 1 Pool, 1 Tsjech en 1 Kroaat tussen. Als het maar geen Macedonie/Noorwegen oid wordt.
Teplice met de bus was niet zo'n succes![]()
Precies, lekker tukken op de vluchtstrookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:33 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Was jij ook met de bus van Bulldog gegaan die kapot ging bij de grens.
Tering wat hebben we lang daar staan wachten zeg, haha maar wel gezellig geweest.
En je zat op Z1?quote:
Vast wel. Zie hem niet meer zo vaak. Hij was nog wel in Reading, zal die ook wel met de bus gekomen zijn...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Erasmusch het volgende:
Regelt ie die nog dan?
Wel handig als het lowbudget moet of als het weer een afgelegen kutdorp wordt.
whehe ben je lekker meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was Teplice nou met die Belg die liep te kotsen in het gangpad?
Livescore en VI zeggen wat anders hoor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
Timoshchuk scoort 1-0 in Oekraïne - Azerbeidzjan.
Anatoli Timoshchuk (pen) 3quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Livescore en VI zeggen wat anders hoor?
3' [1 - 0] A. Voronin
13' [2 - 0] S. Nazarenko
25' [3 - 0] R. Rotan
45' [4 - 0] O. Gusev
72' [5 - 0] A. Vorobei
90' [6 - 0] A. Bielik
OK, misschien een optie als het niet te ver is danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vast wel. Zie hem niet meer zo vaak. Hij was nog wel in Reading, zal die ook wel met de bus gekomen zijn...
Verstandige jongenquote:15/8/2006 - De Guzman stelt keuze tussen Canada en Nederland uit
(Gepost door K)
Het weekblad Sportweek komt deze week onder andere met een dubbel-interview met Chris Woerts en Peter Bosz waarin Woerts dieper ingaat op het gebrek aan geld in de Kuip en Bosz uitwijdt over de verwachtingen en plannen van Feyenoord en Koeman voor komend seizoen. Bosz: "Erwin kan niet zomaar wat spelers aanwijzen die
hij graag wil hebben om de selectie te versterken. In die zin heeft Henk ten Cate het makkelijker gehad toen hij bij Ajax begon. Maar het wil niet zeggen dat je daardoor kansloos bent ten opzichte van je concurrenten. We willen de strijd vol aangaan."
Feyenoord Netwerk
Verder meldt het weekblad dat Jonathan de Guzman heeft besloten om de keuze tussen Canada en Nederland voor wat betreft interlandvoetbal voorlopig voor zich uit te stellen. Dat zou o.a. te maken hebben met alle rompslomp rond Salomon Kalou vorig jaar. Ondanks dat hij bij Feyenoord nu al een belangrijke rol speelt, wil hij zich voorlopig alleen richten op de club.
Feyenoord Netwerk
Nee ik zat op W1, en ik ga naar Z4quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En je zat op Z1?
Reisjes met Bulldog, altijd grappig. Doe er alleen niet meer aan. Te vermoeiend.
om stiekem in de volgende te posten zekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup doorposten jongens, ik wil deze uit mijn lijst.
quote:Feyenoord en Liverpool ronden op dit moment de transfer van Dirk Kuijt af.
uitgegeven: 22:08 15-08-2006 gewijzigd: 22:08 15-08-2006
De clubs zijn heel dichtbij een overeenstemming. Dirk Kuijt bereikte zelf al eerder een akkoord met Liverpool. De verwachting is dat Liverpool ruim 15 miljoen euro voor de aanvoerder van Feyenoord betaalt, die in 101 competitiewedstrijden 71 keer scoorde voor de Stadionclub.
Met de naderende transfer komt er een eind aan maandenlang speculeren. In eerste instantie vond Liverpool de vraagprijs te hoog, maar door de verkoop van Jimy Traoré en de vrijwel zekere plaatsing voor de Champions League kreeg de Engelse club financieel meer ruimte.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger. Feyenoord opent zondag het seizoen met de uitwedstrijd tegen FC Groningen.
bron
quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gun het hem! Nu moet Feyenoord maar eens laten zien dat ze op de goede weg zijn, en een goede spits aan kunnen trekken voor het geld van Kuijt.
Dat ze het geld hebben wil nog niet zeggen dat een spits van kaliber naar rotterdam wil komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik gun het hem! Nu moet Feyenoord maar eens laten zien dat ze op de goede weg zijn, en een goede spits aan kunnen trekken voor het geld van Kuijt.
quote:
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT NEVLAND NIET KOMTquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat ze het geld hebben wil nog niet zeggen dat een spits van kaliber naar rotterdam wil komen.
Nevland zou een goede haalbare oplossing zijn.
Er zijn in ieder geval geen spitsen die gelijkwaardig zijn aan Kuijt haalbaar nee, maar Nevland is ook niet echt iets waar je blij van wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat ze het geld hebben wil nog niet zeggen dat een spits van kaliber naar rotterdam wil komen.
Nevland zou een goede haalbare oplossing zijn.
1000 in het uitvakquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Wat denken jullie van zondag mensen? Komen er veel mee?
Eens. Liever dat ie nog 1 jaartje blijft, maar het is m gegundquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Noca het volgende:
Zolang ze van die centen Nevland niet kopen vind ik het best.
1000 in het nog niet helemaal uitverkochte uitvak iig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad. Eigenlijk hadden ze een in mijn ogen in potentie goede spits rondlopen, maar die loopt nu in Arnhem. En misschien kunnen ze beter gewoon van Hooijdonk laten spelen, als ze niet beter dan het niveau Nevland kunnen halen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Ojee, nu maar hopen dat ze van Nevland afblijven idd.![]()
Is je boekje al in de maak?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1000 in het uitvak
gadverdamme dat nieuws over kuyt![]()
Milevskiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
Wie zien jullie het liefst naar Feyenoord komen (met een bedrag van 15 miljoen beschikbaar?)
Dromen mag.
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
HOE VAAK MOET IK NOU NOG ZEGGEN DAT NEVLAND NIET KOMT![]()
Woerts heeft gezegt dat we nieut bang hoefde te zijn dat Feyenoord Nevland gaat halen, want die staat niet op het lijstje als vervanger voor Kuijt.
Tuurlijk komen er veel mensen mee. Uitvak uitverkocht, tientallen buiten het uitvak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Boeiend. Gewoon Pi-Air in de spits gooien, komt alles goed.quote:
Speelde inderdaad een super jeugd-EK. Waar speelt hij nu eigenlijk. Dinamo Kiev?quote:
Als Feyenoord nu nog geen vervanger op het oog heeft dan kan iedereen bij technische zaken zijn koffers pakken, want de kans was 99,9% dat Kuijt ging vertrekken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gun het em wel
Maar nu hebben we volgens mij best een probleem, hopen dat de scenario's die klaarlagen wel goed zijn..
Klasnic, die kost maar iets van 4 miljoen.. niet dat ie komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
Wie zien jullie het liefst naar Feyenoord komen (met een bedrag van 15 miljoen beschikbaar?)
Dromen mag.
Zou leuk zijn, een Oekrains duo.quote:
Eigenlijk moet de opvolger al een voor contract hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Feyenoord nu nog geen vervanger op het oog heeft dan kan iedereen bij technische zaken zijn koffers pakken, want de kans was 99,9% dat Kuijt ging vertrekken.
Je moet wel lezen:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
Dromen mag.
Cruz moeten ze halen.quote:Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger. Feyenoord opent zondag het seizoen met de uitwedstrijd tegen FC Groningen.
Was Klasnic niet pas weggegaan bij Werder?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klasnic, die kost maar iets van 4 miljoen.. niet dat ie komt
Ho ho ho ... eerst 5 tot 10% richting Utreg overmakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
Dromen mag.
Cruzquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet wel lezen:
[..]
Cruz moeten ze halen.
Hmm, tegenvaller dus voor Erwin. Maar een bedrag van 10 miljoen zit er wel in denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet wel lezen:
[..]
Cruz moeten ze halen.
een procentje of 3 van de totale transfersom zal het wel zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ho ho ho ... eerst 5 tot 10% richting Utreg overmaken![]()
Zo! Jullie hebben wel het onderste uit de kan gehaald hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor 10 mil moet Milevski te halen zijn. Dat is gewoon investeren in de toekomst, want die gozer gaat over 2 jaar naar Chelsea Sheva opvolgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, tegenvaller dus voor Erwin. Maar een bedrag van 10 miljoen zit er wel in denk ik.
Of Pierre gewoon in de spits natuurlijk.
Pierre dus echt niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, tegenvaller dus voor Erwin. Maar een bedrag van 10 miljoen zit er wel in denk ik.
Of Pierre gewoon in de spits natuurlijk.
Dat zou inderdaad niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Cruz back lijkt me oke
Geldwolf! Wat zijn eigenlijk de eisen dat een club geld krijgt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |