Transfermarkt.de is normaal gesproken wel op het juiste moment op de hoogte, vreemd dat dit er dan nu al staat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef -jos- het volgende:
Er staat op die site al in zn profiel dat ie Feyenoorder is
http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=14944
Tot 2010 onder contract![]()
Is dat jouw voorspelling ofzo?quote:
Nee, de huidige stand van zakenquote:
http://www4.soccerstand.com/goals.php?f=192 en http://feyenoord.netwerk.toquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
Waar kan ik zien hoe het staat?
Enkelblessure, is volgens mij het enige wat tot nog toe bekend is. Niet de ernst van de blessure. Zullen we vanavond wel pas horen.quote:
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef daaaaan het volgende:
Wordt weer een topseizoen jongens![]()
Koeman![]()
Readingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
tegen wie speelt feyenoord?
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
Voor zijn club juichen is dan ook niet nodig nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Gewoon niet juichen, klaar.
nah, niet doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Waar baseer je dat op? Op het feit dat hij er weinig vertrouwen in had dat Tymoschuk kwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
kun je makkelijk doen want dan zal het stadion wel dicht zitten , je zal wel 22 okt bedoelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Heb vorig jaar ajax-Feyenoord ook in een ajaxvak gestaan (Competitie).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Klinkt wel als het ding wat ik zou kunnen doen - maar ik ken geen F'noord fans die een kaartje voor me willen regelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Hou die troep aub in die haven daar zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Feyenoord striker Dirk Kuyt appears to have secured his dream move to Liverpool and could be in the squad for next Saturday's match against Sheffield United, subject to clearance.
As previously reported by KOPTALK, a fee was agreed earlier in the week leaving both clubs to now try and come to an agreement on how it would be structured.
It was at this stage that the proposed purchase of Daniel Alves collapsed. The fee was agreed but how it would be paid caused the problems.
Hopefully we won't see a repeat of that farce. Early indications are that everything is falling into place nicely.
Although the transfer window doesn't close until August 31st, Rafa has requested that the club pull out all the stops to get Kuyt on board as soon as possible.
There had been suggestions that Liverpool chief executive Rick Parry was going to try and hold out until the end of the the month in the hope of securing a better deal but Rafa would like the player to be available for selection against Sheffield United on the 19th August or the following match against West Ham United on the 26th.
A source at the club said: "Rafa wants Dirk in and available for selection for Sheffield.
"If a deal isn't in place until later in the week, he could miss the game as he won't have had much time to prepare but he could at least be ready for the visit of West Ham.
"Arrangements are in place to conduct a medical. We're just waiting for Rick [Parry] to provide us with an update. That may not be possible until Monday."
The Dutch striker is in England for today's friendly between Reading and Feyenoord
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik geloof niks meer hoor...
Verassend trouwens de 1-0 uit stilstaande fase en de tweede ook uit een kopduel..
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neerquote:Feyenoord per boot terug naar Nederland
Bron: Feyenoord.nl
De selectie van Feyenoord zal morgen per boot terugkeren vanuit Engeland.
Direct na afloop van het verloren oefenduel met Reading, vertrok de spelersbus richting vliegveld. Daar aangekomen bleek de vlucht door de nasleep van de terreurdreiging geannuleerd te zijn.
Aangezien er geen andere mogelijkheden waren voor een latere vlucht, zat er niks anders op dan terug te keren naar het hotel in Reading.
Vervolgens werd dus besloten morgen per boot terug te keren.
De site KOPTALK staat ook bekend als CRAPTALK en wordt beschouwd als een van de meest onbetrouwbare onder de LFC sites ...quote:
Omdat die man niet spoortquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijven
[..]
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
Vage redenatie dat de deal beter zou zijn rond de transfer deadline. Feyenoord moet Kuyt niet kwijt en heeft dan geen tijd meer voor een vervanger te halen, dus gaan ze zeker niet minder vragen.quote:
Omdat het een oefenwedstrijd is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |