Transfermarkt.de is normaal gesproken wel op het juiste moment op de hoogte, vreemd dat dit er dan nu al staat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef -jos- het volgende:
Er staat op die site al in zn profiel dat ie Feyenoorder is
http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=14944
Tot 2010 onder contract![]()
Is dat jouw voorspelling ofzo?quote:
Nee, de huidige stand van zakenquote:
http://www4.soccerstand.com/goals.php?f=192 en http://feyenoord.netwerk.toquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
Waar kan ik zien hoe het staat?
Enkelblessure, is volgens mij het enige wat tot nog toe bekend is. Niet de ernst van de blessure. Zullen we vanavond wel pas horen.quote:
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef daaaaan het volgende:
Wordt weer een topseizoen jongens![]()
Koeman![]()
Readingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
tegen wie speelt feyenoord?
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullitquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
Voor zijn club juichen is dan ook niet nodig nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Gewoon niet juichen, klaar.
nah, niet doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Waar baseer je dat op? Op het feit dat hij er weinig vertrouwen in had dat Tymoschuk kwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Koeman is ons grootste probleem. Nog een slechtere trainer dan Gullit
kun je makkelijk doen want dan zal het stadion wel dicht zitten , je zal wel 22 okt bedoelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
22 november Feyenoord - Ajax, overleef ik het als ik als Ajax-aanhanger in een Feyenoordvak gaat staan? Een Feyenoordvriendje vroeg of ik meewou en dat dat best kon in dat vak, maar ik weet het niet, ik wil nog niet dood.![]()
Heb vorig jaar ajax-Feyenoord ook in een ajaxvak gestaan (Competitie).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Klinkt wel als het ding wat ik zou kunnen doen - maar ik ken geen F'noord fans die een kaartje voor me willen regelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
Hou die troep aub in die haven daar zegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankwijf. Flikker op naar a'dom ofzo
quote:Feyenoord striker Dirk Kuyt appears to have secured his dream move to Liverpool and could be in the squad for next Saturday's match against Sheffield United, subject to clearance.
As previously reported by KOPTALK, a fee was agreed earlier in the week leaving both clubs to now try and come to an agreement on how it would be structured.
It was at this stage that the proposed purchase of Daniel Alves collapsed. The fee was agreed but how it would be paid caused the problems.
Hopefully we won't see a repeat of that farce. Early indications are that everything is falling into place nicely.
Although the transfer window doesn't close until August 31st, Rafa has requested that the club pull out all the stops to get Kuyt on board as soon as possible.
There had been suggestions that Liverpool chief executive Rick Parry was going to try and hold out until the end of the the month in the hope of securing a better deal but Rafa would like the player to be available for selection against Sheffield United on the 19th August or the following match against West Ham United on the 26th.
A source at the club said: "Rafa wants Dirk in and available for selection for Sheffield.
"If a deal isn't in place until later in the week, he could miss the game as he won't have had much time to prepare but he could at least be ready for the visit of West Ham.
"Arrangements are in place to conduct a medical. We're just waiting for Rick [Parry] to provide us with an update. That may not be possible until Monday."
The Dutch striker is in England for today's friendly between Reading and Feyenoord
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik geloof niks meer hoor...
Verassend trouwens de 1-0 uit stilstaande fase en de tweede ook uit een kopduel..
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neerquote:Feyenoord per boot terug naar Nederland
Bron: Feyenoord.nl
De selectie van Feyenoord zal morgen per boot terugkeren vanuit Engeland.
Direct na afloop van het verloren oefenduel met Reading, vertrok de spelersbus richting vliegveld. Daar aangekomen bleek de vlucht door de nasleep van de terreurdreiging geannuleerd te zijn.
Aangezien er geen andere mogelijkheden waren voor een latere vlucht, zat er niks anders op dan terug te keren naar het hotel in Reading.
Vervolgens werd dus besloten morgen per boot terug te keren.
De site KOPTALK staat ook bekend als CRAPTALK en wordt beschouwd als een van de meest onbetrouwbare onder de LFC sites ...quote:
Omdat die man niet spoortquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel opvallend nu kunnen ze voor straf in Engeland blijven
[..]
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
Vage redenatie dat de deal beter zou zijn rond de transfer deadline. Feyenoord moet Kuyt niet kwijt en heeft dan geen tijd meer voor een vervanger te halen, dus gaan ze zeker niet minder vragen.quote:
Omdat het een oefenwedstrijd is?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
de blesure van vlaar valt mee , maar waarom zet E. Koeman Hofs op de bank neer![]()
het is nog geen 31 augquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Dirk blijft en ik krijg een kratje bier.
FC Den Bosch # 44 - In voorbereiding op de titelracequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben ze in Belgie geen voetbalforum ofzo waar je kan vragen of het wat voor Feyenoord is?
alleen een fok relletjequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Weinig gemist in mijn weekie vakantie zo te zien...
De gebruikelijke 010 vs. 020 ongein, of echt iets noemenswaardigs?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De gebruikelijke 010 vs. 020 ongein, of echt iets noemenswaardigs?
Ik had het op een LFC forum ook gelezen met de zelfde bron. Ik ken die Argentijn niet, maar ik vind 15M te duur voor Kuyt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
Dat kwam ik ook al tegen. Maar t staat niet eens op hun site.
Mijn weddenschap ging niet verder dan een fles cola. Maar die gaat wel mijn kant opkomen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Dirk blijft en ik krijg een kratje bier.
Als dit echt uitspraken van DK zijn denk ik niet naar LFC gaat. Volgens mij wil Rafa alleen spelers die ECHT voor LFC willen spelen ...quote:Not exactly an impeccable source, but it's offering first-person quotes from Kuyt, so here it is:
http://www.sportnetwork.net/main/s342/st102261.htm?fromrss=1
Feyenoord striker Dirk Kuyt thinks he will end up at Liverpool instead of his prefered destination Newcastle United. Kuyt would love to replace Geordie legend Alan Shearer at Newcastle but it seems unlikely that the Magpies will match Feyenoord's asking price.
Kuyt told me last week that he desperately wants to sign for Newcastle United.
"I've always wanted to be a hero, I have that status now at Feyenoord and I want to achieve that at my next club too. I know quite a bit about Newcastle, they're one of the best supported teams in the Premier League and they're a typical English club. It would be a dream to play for them."
The striker is unsure whether he will be a Toon hero next season, though.
"I know Feyenoord are asking a massive fee and I don't know if Newcastle are willing to match that."
Liverpool are more likely to take the gamble and pay Feyenoord's asking price of around £10 million.
"I would consider a move to Liverpool, they're likely to progress to the Champions League group stages, I would love to play in that competition but my first choice is Newcastle."
Kan me niet voorstellen dat Kuijt dat gezegd heeftquote:I've always wanted to be a hero...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je die al in het ajaxtopic geplaatst, Dirk?
het is geloof ik niet meest betrouwbare site ...quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:59 schreef Erasmusch het volgende:
Tuurlijk heeft ie dat niet gezegd.
Als ie het al zou denken, dan zou ie t nooit zeggen. Waarom zou hij uberhaupt liever naar NUFC gaan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef Doc het volgende:
[..]
het is geloof ik niet meest betrouwbare site ...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je die al in het ajaxtopic geplaatst, Dirk?
O, dan plaats ik deze hier voor je wel even - die jeugdwedstrijd was je hier vergeten te meldenquote:
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
Dan kan-ie iedere wedstrijd spelen. Bij LFC is-ie daar niet zeker van met Fowler, Bellamy, Garcia, Crouch en Pongolle.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als ie het al zou denken, dan zou ie t nooit zeggen. Waarom zou hij uberhaupt liever naar NUFC gaan?
Die kan hij nog wel uit basis spelen. Bovendien natuurlijk CL. Mooie club NUFC, maar dan kan ie beter nog een jaartje wachten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan kan-ie iedere wedstrijd spelen. Bij LFC is-ie daar niet zeker van met Fowler, Bellamy, Garcia, Crouch en Pongolle.
Dat ligt meer aan zn teamgenoten heb ik het idee. Hij wil zich zo graag bewijzen in grote wedstrijden, dat ie het vuile werk gat opknappen, de bal komt ophalen etc... Ik wil m wel eens zien in een fatsoenlijk elftal, dat hij zich aan anderen kan optrekken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:27 schreef Doc het volgende:
Of-ie die uit de basis speelt moet ik nog zien - in echt grote wedstrijden -die echt ergens om gaan- vind ik 'm te vaak MIA
En bij Kuyt heb ik sterk het idee dat-ie liever een grote speler is bij een iets minder club dan een van de spelers bij een grote club ...
Beetje dom ja, maar toch is Koeman niet veel beter. Die wordt alleen geaccepteerd omdat ie zo nuchter is en niet zeurtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:18 schreef Keltie het volgende:
Die Ruud mag van mij ook wel eens de tering krijgen bij Talpa.
Zag zelfs even de kans om Feyenoord een schop na te geven tijdens het analyseren van Liverpool - Chelsea.
Mislukte trainers die matches gaan analyseren
Wat jij wil Yvonne Yvette:')quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar toch is Koeman niet veel beter. Die wordt alleen geaccepteerd omdat ie zo nuchter is en niet zeurt![]()
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
toch een feyenoorder vandaag in de arena![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.
Hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
toch een feyenoorder vandaag in de arena![]()
een koopje itt de prijs die voor Pennant is betaald.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had het op een LFC forum ook gelezen met de zelfde bron. Ik ken die Argentijn niet, maar ik vind 15M te duur voor Kuyt.
ownedquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel meer hoor, een heel elftal kwam met 5-0 verliezen.
quote:AD: Feyenoord ziet voorlopig af van Leonard
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord voorlopig afziet van een transfer van de Belgische linksback Leonard. Hoewel de Belg zelf schermt met concrete onderhandelingen zou Feyenoord laten weten dat er vooralsnog geen transfer op handen zijn.
quote:Feyenoord-talent Hagary in de bloemen zondag in de Arena
De Super Cup wedstrijd tegen Ajax mocht voor Hanne Hagary dan wel op een teleurstelling zijn uitgelopen (Feyenoord A1 verloor met 5-0), in de rust van het duel om de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV was er toch iets te vieren voor de nieuwe spits van de A1 van Feyenoord. Uit handen van bondscoach Foppe de Haan kreeg hij een zilveren Schaal uitgereikt voor zijn titel als topscorer bij de B-junioren afgelopen seizoen. Hij scoorde daarin 18 doelpunten. De 17-jarige spits maakte deze zomer de overstap naar de A1 en komt ook uit voor het Nederlands elftal in zijn leeftijdsklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |