Dan heb ik er vertrouwen inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef Yeahinho het volgende:
Zelfs Cales was niet al te beroerd.
Ik ook: ik knipperde met mijn ogen en had het gemist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:01 schreef Hathor het volgende:
Ik heb de beelden weer eens gemist.![]()
Talpa![]()
Is dat alles? Mietjequote:
Ben al een aantal keer naar beneden gedonderd dus van mij mag jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De volgende keer duw ik jou eraf ok?
fcdb.nlquote:Gino Coutinho
--------------------------------------------------------------------------------
Positie: doel
Geboortedatum: 5 augustus 1982
Geboorteplaats: Den Bosch
Vorige clubs: Real Lunet, PSV, FC Den Bosch, NAC Breda, Vitesse
Interview datum: 11-08-2006
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de club FC Den Bosch?
FC Den Bosch is een hartstikke mooie club. Ik was als een verhuurd zoals ze weet. En ik voel me ook echt thuis hier omdat ik hier ben geboren.
Wat vind je van de supporters van FC Den Bosch?
Geweldig ze zijn er elke wedstrijd. Vooral het toezingen geeft de spelers veel kracht.
Wat vindt je positief aan de supporters van FC Den Bosch?
Het constant achter de ploeg staan. En er hangt altijd een goeie sfeer in het stadion.
Wat vindt je negatief van de supporters van FC Den Bosch?
Helemaal niets.
Hoe denk jij over de harde kern van FC Den Bosch?
De harde kern van Den Bosch straalt gewoon heel veel kracht uit. En dat geeft ook ons kracht.
Wat vindt jij van wangedrag, of bestaat dat niet?
Twee supportersgroepen gaan gewoon vocaal de strijd aan. En dat hoort gewoon bij het voetbal. Soms gaat het wel op het randje. Maar vechten is natuurlijk niet goed te praten.
De supporters zingen vaak liederen wat is jou favoriete lied?
Ik vind het Bosschenaren echt heel leuk dit geeft mijn persoonlijk veel kracht.
Wat voel je als er voor je gezongen wordt?
Dit is gewoon onbeschrijfelijk. Ik waardeer het ook enorm. Ook vandaag riepen ze mijn naam echt geweldig.
Wat vind je van de prestaties van het gehele team?
In de voorbereiding hebben we meestal tegen betere teams gespeeld op papier. Maar in de oefenwedstrijden is het gewoon belangrijk dat je ingespeeld raakt. Wanneer de competitie begint moet je er staan. Maar er zit progressie in.
Wat vind je van je eigen prestaties tot nu toe?
Mijn zelfvertrouwen groeit met de wedstrijd. Ik ben nu echt eerste doelman. En ik ben blij dat de concurentie goed is. Dit houd me heel erg scherp.
Welke bijnaam hebben je vrienden voor je, of de collega’s bij FC Den Bosch?
Arnold Schwarzenegger maar Demouge heeft de leukste bijnaam Shaggy van Scooby Doo.
Denk je dat FC Den Bosch een waardige eredivisie club kan worden?
Zeker weten we hebben veel supporters, een mooi stadion, en we zijn de hoofdstad van Brabant. Dat zijn wel de elementen om een waardige eredivisie club te worden.
Hoe schat je de promotie kansen in voor Den Bosch?
We gaan gewoon voor de titel en niets minder. Natuurlijk hangt het af van vele kleine dingen. Maar de selectie is super gemotiveerd.
Als je de naam FC Den Bosch hoor welke speler komt dan als eerst bij je op?
Natuurlijk eerst mijn eigen naam omdat ik er nu speel. Vorig seizoen speelde ik bij vitesse toen dacht ik vaak aan Paul Beekmans. Omdat ik die nog kende van mijn huurperiode.
Heb je ooit een seizoenkaart gehad van een club en zoja welke?
Nee nog nooit.
Wat vind je van de stad Den Bosch en zijn inwoners?
Ik ben er geboren en getogen. Den Bosch is echt een leuke stad met gezellige inwoners. En heel erg mooi. Daarom is het heel speciaal om ook voor de club te spelen.
Wat is je favoriete film?
Pulp Fiction
Wat is je favoriete Muziek?
Alles vind ik mooi het hangt af van mijn stemming.
Wat is de lekkerste vrouw op aarde? (behalve je eigen vrouw)
Halle Barry
Borsten of Billen?
Billen natuurlijk al zijn borsten ook niet verkeerd.
Blond of Donker?
Donker
Waar ga je graag op stap in Den Bosch?
Ik stap zelden maar als ik ga dan kom ik overal.
Wat zou er op een spandoek moeten staan om jou aan te moedigen?
Coutinho is een Bosschenaar
Wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Ik wil zeggen dat ik jullie echt fantastisch vind. We willen met de supporters samen de titel pakken.
Mochten we promoveren wat moeten we dan koud zetten een fles champagne of een fust bier?
Champagne dat hoort gewoon bij een kampioenschap.
Niet zeiken, die geven iig een langere SV dan Talpaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat FC Brabant stelt ook niet veel voor trouwens.
Had die niet al in DH getekend?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Peter vd Berg zal dus waarschijnlijk komen.
een hoolie...quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef Yeahinho het volgende:
Wat zou jij doen als je zulke vragen krijgt, en er een hoolie voor je neus de antwoorden zit te noteren?
Nee is afgeketst. Op jupilerleague.nl is (als je goed zoektquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had die niet al in DH getekend?
quote:Rajcomar op proef bij QPR
UTRECHT Zondag 13 Augustus 2006 11:50 uur
Prince Rajcomar is momenteel op proef in Engeland bij de Championshipclub Queens Park Rangers. De 21-jarige aanvaller staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij FC Utrecht, maar mag vertrekken.
De Domstedelingen namen Rajcomar in het seizoen 2004/2005 over van Fortuna Sittard, waar hij in twee seizoenen 50 duels (8 doelpunten) speelde in de eerste divisie. Het afgelopen seizoen werd de Maastrichtenaar uitgelend aan FC Den Bosch, maar ook daar wist hij niet te imponeren. In 37 optredens scoorde hij zes keer voor de Brabanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |