Veel plezierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
Okee Urquhart, dan ligt het aan het forum.
Zo, de zon schijnt nog steeds.
* methodmich gaat eten en dan naar het Prim 7 Stars toernooi, altijd leuk.
Fijne middag allen!
Ja, eindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:11 schreef Superheld het volgende:
we schijnen weer te leven
Nog knetterlam wakker worden is wel relaxed, alleen dan komt een dubbele kater in de middag meestalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Superheld het volgende:
Heb ik ook weleens last van
Vrijwel heel de middag ja. Toen ik om ongeveer 13.15 uur thuiskwam van het werk, was het of helemaal weg of tergend langzaamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef DeTolk het volgende:
Fok heeft zeker hele middag platgelegen?
Dank je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:40 schreef DeTolk het volgende:
laatste FP column van mm is trouwens top.
Uitgenodigd door Klaas-Jan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens eten en dan op naar een verjaardag.
Fijne avond allen!
Beschouw heeft exact dezelfde avondvulling. Maar niet naar dezelfde verjaardag. Of toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens eten en dan op naar een verjaardag.
Fijne avond allen!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de auto hoorde ik dat Feyenoord ook lekker begonnen was in Reading.
Dus nu ben je niet brak meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef rubbereend het volgende:
het forum was even brak als ik was deze dag
Kan jij niet moddenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb me net bijgelezen over die "rel"
Mijn god, dat ging echt nergens over. Danny heeft weer es de opperFuhrer uitgehangen en nu zijn wij onze modjes kwijt om een stommiteit. Ik kan er alleen maar om lachen
Neem het eens wat serieuzer! Er zijn mensen die er nachtenlang niet van hebben kunnen slapen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb me net bijgelezen over die "rel"
Mijn god, dat ging echt nergens over. Danny heeft weer es de opperFuhrer uitgehangen en nu zijn wij onze modjes kwijt om een stommiteit. Ik kan er alleen maar om lachen
En dan toch doorposten he! Mentaliteit en wilskracht!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
Precies die Schigt bleef maar janken
Ik vond het ook erg dapperquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan toch doorposten he! Mentaliteit en wilskracht!
Enfin, ik ben koken![]()
Heb ik de knoppen niet voorquote:
Dat deed ik die nacht ze gingen alle 4 naar onzinquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb ik de knoppen niet voor
Maar is er een keer een rel, ben ik er niet bij. Ga zo maar es een topique openen in F&F denk ik
Is toch een Amerikaanse variant van gemaakt. Kom even niet op de naam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef pascalheister het volgende:vanmiddag Seven Samurai gezien, wat een meesterwerk zeg 206 minuten genieten
The Last Samurai bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch een Amerikaanse variant van gemaakt. Kom even niet op de naam.
Hier word ik blij vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
tong kijk eens wat ik gekocht heb
[afbeelding]
Ik doe het alleen als jij het ook doetquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef SCH het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik wel VBL-mod wil worden, ik snap best dat ze me gevraagd hebben - ik heb tot maandag bedenktijd gevraagd
Dat spreekt voor zich. Zou wel uniek zijn. Twee valse nichten als modquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als jij het ook doet![]()
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef DeTolk het volgende:
Straks gelukkig weer De Lama's
Rubenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was hier laatst op regionale zender nog dat stukje "Maxima die vreemdgaat"
Ik hoop dat De Lama's wel te lachen is ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat programma van Claudia de Breij is echt verre van grappig
ach als claudia maar vaak genoeg in beeld isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat programma van Claudia de Breij is echt verre van grappig
Je valt op lesbische paarden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach als claudia maar vaak genoeg in beeld is![]()
nee op die benen van drquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je valt op lesbische paarden?
Maar goed, tijd voor de Lama's
kan ik het helpen dat ik op benen kickquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:31 schreef clauwheee het volgende:
pascal, dat valt me wel van je tegen
UIteraard mag Clauw een cassisquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Cassis?
Vandaag was het in de provincie Groningen trouwens best mooi weer
ga eens snel naar het danny topic, er heeft zo'n vervelende ajacied gepostquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Cassis?
Vandaag was het in de provincie Groningen trouwens best mooi weer
Leuk SCH, quality time met Desmondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Hier ook mooi weer, morgen met Desmond naar Noordwijk aan Zee, nachtje in een veel te luxe hotel heb ik hem gegeven voor zijn verjaardag
Dus niet denken dat ik weer geband ban
Is er iets bekend over nieuwe modjes hier of wil niemand meer, wat me logisch lijkt.
Had ik natuurlijk allang gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga eens snel naar het danny topic, er heeft zo'n vervelende ajacied gepost
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Hier ook mooi weer, morgen met Desmond naar Noordwijk aan Zee, nachtje in een veel te luxe hotel heb ik hem gegeven voor zijn verjaardag
Eerst even dat pilsje opdrinken die ik voor je heb getaptquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er een nog maar een hitchcock filmpje in
noem je dat tappenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerst even dat pilsje opdrinken die ik voor je heb getapt![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook zo. Drukke dag geweest en op de een of andere manier in de avond steeds koortsig. Morgen wel fit zijn want nichtje Tess viert haar 3e verjaardag
quote:
ik gooi nu Vertigo erinquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Cool. Met de gedachte dat Pascal van één van mijn favo films heeft genoten ga ik slapen.
Trusten Hoolers. En Pascalo keep up the good work
Parijs toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds als ik jullie niet meer spreek, golfer had een uur geleden al heimwee.
Ik moest hem alleen nog ff uitleggen dat we morgenochtend pas gingen![]()
![]()
de rust sendquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier in Paris!
* Da_Sandman gaat maar slapen, doodop... 50 uur werken in vier dagen is gewoonweg veel. De rust.
Ook weer mijn zegje gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Steun hier betuig aan onze geweldige mods Suijk en Vaduz.
poker is wel leuk hoorquote:
Dat was ook niet de bedoeling..quote:
Gelijk heb je Bjoro, nu kan het nogquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:59 schreef Bjoro het volgende:ik ben ook weer even on-line....maar ben zo weer weg om van het lekkere weer te genieten !
Zo, das niet mis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:04 schreef venomsnake het volgende:
#$$%@#... $150 weg door een bad beat, waarom callen mensen raises met 93o?![]()
![]()
![]()
Sorry, ik moest dit even kwijt.![]()
Is idd lekker, rustig een bankroll opbouwen en dan steeds een limietje hoger.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo, das niet mis.
Ik speel nog steeds met kleine blinds. Ben nu in een week van $15 naar $65 gegaan, gaat dus lekker.
Ja, laatste dag nu...quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Moet je weer zo lang dan Zandmannetje?
Nicequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is idd lekker, rustig een bankroll opbouwen en dan steeds een limietje hoger.
Ik speel inmiddels op de $0.25/$0.50NL en $0.50/$1NL tafeltjes.![]()
Pff. Tja euh, dan valt er ook niet zoveel meer te plannenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, laatste dag nu...
Morgen en dinsdag de avond en dan heb ik woensdag vrij. Kan ik even op en neer naar Tilburg. Totaal bijna 70 uur deze week
.
En door al dat kijken naar dat poolen krijg ik zoveel zin om zelf te spelen.
Heb me ingelezen in die rel, jij was toch in stakingquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:11 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb me ingelezen in die rel, jij was toch in staking![]()
ohquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.
Je kan gewoon niet zonder Fok!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was in staking inderdaad. Ik zag een paar uur later in, dat het toch geen zin zou hebben. Dus ben ik gewoon doorgaan posten. Daarnaast had ik al de organisatie van het huidige toernooi en de Eerste divisie toto op me genomen. Dan kan ik het natuurlijk niet maken, om dat te laten schieten.
Geen probleem hier, de sociale controle is hier nog als in de jaren 70.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:41 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk in HOOLS zo zonder uitbater.
Dat forum van jou zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er is ook een beter alternatief![]()
ja niemand durft daar nog wat op slot te gooienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat deed ik die nacht ze gingen alle 4 naar onzin
* dndiek zet de bar helemaal vol met meters bierquote:
Wise words my friend, wise wordsquote:
800 meters bierquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek zet de bar helemaal vol met meters bier
42 kilometer bierquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:27 schreef Bos81 het volgende:
en brons voor de marathonlopers in het landenklassement![]()
Denk het niet, want ik heb je niet gezien gisteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Beschouw heeft exact dezelfde avondvulling. Maar niet naar dezelfde verjaardag. Of toch?
Ben eten en dan pleite
![]()
krijgt ie straks zo'n mooie dinerbon van KNAUquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ja, een gouden plak, dan kan je wel betalen.
Finchiequote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn kloon is een tijdje geleden gepermbanned kom ik net achter![]()
Ja, ik was gebanned en ging toen doorposten met mn kloon enzo, maar dattie echt een permban kreegquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef methodmich het volgende:
Boez toch.... Hoe kan dat voorkomen?
Hebben ze bij mij ook gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned en ging toen doorposten met mn kloon enzo, maar dattie echt een permban kreeg![]()
Klopt overigens geen zak van, 7 dagen, 18 uur, 53 minuten geleden was ik nog op vakantie.quote:Laatste bezoek: 7 dagen, 18 uur, 53 minuten geleden
Klopt idd geen zak van die stats.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
van die stats:
[..]
Klopt overigens geen zak van, 7 dagen, 18 uur, 53 minuten geleden was ik nog op vakantie.
Geen kloon? Amateurquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt idd geen zak van die stats.
Ik heb geeneens een kloon
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Geen kloon? AmateurDan hoor je er niet bij hoor
![]()
Ssssst!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Noca was toch een kloon van jou?
Net andersom men!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Noca was toch een kloon van jou?
Ik zou voor degene gaan met het meeste salami.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga maar es een pizza in de oven tyfen. Iemand nog suggesties welke smaak? Er liggen er hier nog een aantal
Oeh goeie keus, ik ga es kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou voor degene gaan met het meeste salami.
ik moet nog even stemmen dadelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat worden die awards morgen bekend MM?
Ik ook, beter laat dan nooitquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet nog even stemmen dadelijk
Zekers!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:avond
Der Untergang, indrukwekkende film
is je stem nog te koop?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook, beter laat dan nooit![]()
oja dat ook nogquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers!!
Hey voetbal op tv, ben weer weg
Tuurlijk, die van jou ookquote:
bij deze verkochtquote:
nou.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ik weer![]()
is er nog wat gebeurd afgelopen week ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ik weer![]()
is er nog wat gebeurd afgelopen week ?
Fijn om te horenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens Italië was erg goed te doen!!
Lekker weer, echt genieten daar!! Mooie stad trouwens, Rome!
Rome, Italiequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik hoorde iets van dat er 18 modjes weg zijn
(dankzij rubber)
Maar vertel... ik heb dus flink wat gemist begrijp ik.
hohohoooooo die zijn niet weg dankzij mijquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik hoorde iets van dat er 18 modjes weg zijn
(dankzij rubber)
Maar vertel... ik heb dus flink wat gemist begrijp ik.
Niemand. Ga maar lekker rellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef appelsientje het volgende:
Maar eeuh geen modjes? wie moet ons dan in de gaten houden ?
volgens 320.zip welquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hohohoooooo die zijn niet weg dankzij mij
En anders 095.doc welquote:
NIet ?? heb ik je toch verkeerd begrepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hohohoooooo die zijn niet weg dankzij mij
Ik vond het eten een beetje tegen vallen om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rome, Italie
Pizza van de Napoli![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niemand. Ga maar lekker rellen.
Dan merk je pas dat het vakantie wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:21 schreef StarGazer het volgende:
Wat heb ik de live wedstrijden topics gemist
Ik mis ze al vanaf woensdag/donderdagquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan merk je pas dat het vakantie was
Ik mis de modjes overigens nu al
Ik heb die topics echt gemistquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:21 schreef StarGazer het volgende:
Wat heb ik de live wedstrijden topics gemist
Deep Blue Sea zeker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ice Cube in een film, hoe geniaal
O, dacht dat het Ice Cube was, want die kijk ik wel namelijkquote:
Ken je Boyz from the Hood niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gelukkig maar .quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O, dacht dat het Ice Cube was, want die kijk ik wel namelijk
LL Cool J in een film, hoe geniaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wil jij ook nog prijzen winnen als Nostradamus zijnde... dan moet je voor de deadline je voorspellingen doorgevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Bjoro het volgende:
nou de eerste prijs is binnen
ik neem er nog eentje
Proostquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef Bjoro het volgende:
nou de eerste prijs is binnen
ik neem er nog eentje
ik ga ook zodadelijk weer eens mijn glazen bol oppoetsen !quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wil jij ook nog prijzen winnen als Nostradamus zijnde... dan moet je voor de deadline je voorspellingen doorgeven
Mooi, ga ik er van de week naar kijken ....quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:08 schreef dndiek het volgende:
Ik, als organisator, ga even wat meer tijd regelen... tot 18 augustus 12.00u
En heb je de baan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Oo okequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dunno, nog een 2e sollicitatie eind augustus
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Tis weer vroeg hequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:29 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik zou het me god niet weten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo oke
Wanneer zou je bericht krijgen?
Schandaligquote:
Ja?quote:
Nee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ja?
Het leven is toch altijd een feest?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef VoreG het volgende:
Schandalig...
Morgen begint de UITweek, de hele week feessies in Utrecht
Ja das mooi manquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Het leven is toch altijd een feest?
Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit weer te
Dus ga ik lekker
daarom doe ik![]()
Ik begreep het anders echt nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.
Kom jij er niet net pas uit dan?quote:
Dan is mijn doelstelling dus bereiktquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mooi verhaal met de smileys erbij, kan me er gelijk stukken beter bij inleven.
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik begreep het anders echt niet
Zoek anders even onder je bedquote:
Ik ben het nu echt helemaal kwijt hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?
Lost me therequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was ook wel blij dat hij naar me zwaaide..nouja de smiley maar hij was dan de smiley dus zeg maar he! Snap je het nog?
Zie je die 33 lege kratten Pit-bier in de hoek? Nou daarachter ...quote:
Maakt niet uit hoor jongen, het is ook allemaal zoveel wat op je afkomt in deze korte tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben het nu echt helemaal kwijt hoor![]()
probeer je slaapkamer eensquote:
Pit-bierquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zie je die 33 lege kratten Pit-bier in de hoek? Nou daarachter ...
Nee hoor, dat is gesplitst voor alle liefhebbers.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pit-bier.... Dat is toch niet van die 42km bier
Die laatste 10,5km waren inderdaad het zwaarst. Zoals het hoort bij een marathon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gesplitst voor alle liefhebbers.
10.5 kilometer Grolsch
10.5 kilometer Jupiler
10.5 kilometer Heineken
10.5 kilometer Amstel
Probeer eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb trouwens Deense drank! Schnaps oid.
Is dat te drinken?
Klinkt als die uit de kluit gewassen duitse krokodil van een schnappiequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb trouwens Deense drank! Schnaps oid.
Is dat te drinken?
Goede goal van Shevaquote:
Nee dank u, ik wil nog normaal slapenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
Talpa
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee dank u, ik wil npg mnotaal slapene
quote:
Afgaan op de naam van een zender ipv de programma's is een beetje triest, zeker nu ze programma's aan hebben gepast naar de wensen van de kijker.quote:
ze hebben goede plannen voor dit seizoen !!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee dank u, ik wil nog normaal slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |