Veel plezierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef methodmich het volgende:
Okee Urquhart, dan ligt het aan het forum.
Zo, de zon schijnt nog steeds.
* methodmich gaat eten en dan naar het Prim 7 Stars toernooi, altijd leuk.
Fijne middag allen!
Ja, eindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:11 schreef Superheld het volgende:
we schijnen weer te leven
Nog knetterlam wakker worden is wel relaxed, alleen dan komt een dubbele kater in de middag meestalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Superheld het volgende:
Heb ik ook weleens last van
Vrijwel heel de middag ja. Toen ik om ongeveer 13.15 uur thuiskwam van het werk, was het of helemaal weg of tergend langzaamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef DeTolk het volgende:
Fok heeft zeker hele middag platgelegen?
Dank je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:40 schreef DeTolk het volgende:
laatste FP column van mm is trouwens top.
Uitgenodigd door Klaas-Jan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens eten en dan op naar een verjaardag.
Fijne avond allen!
Beschouw heeft exact dezelfde avondvulling. Maar niet naar dezelfde verjaardag. Of toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eens eten en dan op naar een verjaardag.
Fijne avond allen!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de auto hoorde ik dat Feyenoord ook lekker begonnen was in Reading.
Dus nu ben je niet brak meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:31 schreef rubbereend het volgende:
het forum was even brak als ik was deze dag
Kan jij niet moddenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb me net bijgelezen over die "rel"
Mijn god, dat ging echt nergens over. Danny heeft weer es de opperFuhrer uitgehangen en nu zijn wij onze modjes kwijt om een stommiteit. Ik kan er alleen maar om lachen
Neem het eens wat serieuzer! Er zijn mensen die er nachtenlang niet van hebben kunnen slapen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb me net bijgelezen over die "rel"
Mijn god, dat ging echt nergens over. Danny heeft weer es de opperFuhrer uitgehangen en nu zijn wij onze modjes kwijt om een stommiteit. Ik kan er alleen maar om lachen
En dan toch doorposten he! Mentaliteit en wilskracht!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
Precies die Schigt bleef maar janken
Ik vond het ook erg dapperquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan toch doorposten he! Mentaliteit en wilskracht!
Enfin, ik ben koken![]()
Heb ik de knoppen niet voorquote:
Dat deed ik die nacht ze gingen alle 4 naar onzinquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb ik de knoppen niet voor
Maar is er een keer een rel, ben ik er niet bij. Ga zo maar es een topique openen in F&F denk ik
Is toch een Amerikaanse variant van gemaakt. Kom even niet op de naam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef pascalheister het volgende:vanmiddag Seven Samurai gezien, wat een meesterwerk zeg 206 minuten genieten
The Last Samurai bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch een Amerikaanse variant van gemaakt. Kom even niet op de naam.
Hier word ik blij vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
tong kijk eens wat ik gekocht heb
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |