Correct!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef Jajong het volgende:
TNT ( Dynamiet )
Misschien wel slimmer jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:02 schreef Jajong het volgende:
Je kan beter de oude op quoten, en dan de quote tags weghalen
Nog niet eens zo'n gekke gok!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:16 schreef AntonDingeman het volgende:
Kalle Anka <- Zweeds![]()
Anders And <- Deens![]()
Patoka Donald <- Roemeens![]()
Tang Lao Ya <- Chinees![]()
Piilupart Donald <- Frans![]()
Dunnaldur Dunna <- IJslands![]()
Aku Ankka <- Noors![]()
Ntonalt Ntak <- Russisch![]()
Donald Kacsa <- Pools![]()
Andrés Önd <- Fins![]()
Donal Bebek <- Indonesisch![]()
(Paolino) Paperino <- Italiaans![]()
Kaczor Donald <- Turks![]()
Pato Donald <- Portugees![]()
Donald Dak <-Hongaars![]()
Battouta <- ArabischSaoudie-Arabie
Paja Patak <- Tsjechisch![]()
Kačer Donald <- Kroatisch![]()
El Pato Donald <-Spaans![]()
Donald Amca <- Grieks![]()
Gokje
Nope. Try again!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef AntonDingeman het volgende:
oh, Piilupart is juist Fins denk ik. Andrés Önd is eh ... geen idee.
Nope. Je moet er nog 12, de landen heb je al. Post een lijst zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Kacer Donald met dakje zal wel Turks zijn.
Nope.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Piilupart Donald is dan Ijslands.
Natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
piilupart hongaars?
Dus deze landen blijven nog over:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
Kalle Anka <- Zweeds
Anders And <- Deens
Patoka Donald <-
Tang Lao Ya <- Chinees
Piilupart Donald <-
Dunnaldur Dunna <-
Aku Ankka <-
Ntonalt Ntak <-
Donald Kacsa <-
Andrés Önd <-
Donal Bebek <- Indonesisch
(Paolino) Paperino <- Italiaans
Kaczor Donald <-
Pato Donald <- Portugees
Donald Dak <-
Battouta <- Arabisch Saoudie-Arabie
Paja Patak <-
Kačer Donald <-
El Pato Donald <-Spaans
Donald Amca <-
waren de goeden
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
kacer de tsjech?
paja de roemeen Er staat geen Roemenie tussen
andres de hongaar?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:37 schreef AntonDingeman het volgende:
Patoka Donald <- Bulgaars
Piilupart Donald <- Faraoer eilanden
Dunnaldur Dunna <- Finland
Aku Ankka <- Ijsland
Ntonalt Ntak <- Pools
Donald Kacsa <- Russisch
Andrés Önd <- Estland
Kaczor Donald <- Hongaars
Donald Dak <- Servisch
Paja Patak <- Grieks
Kačer Donald <- Tsjechischhad Dolle al gezegd
Donald Amca <- Turks
Oei, bijna...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef AntonDingeman het volgende:
Piilupart Donald <- Estland
Dunnaldur Dunna <- Faraoer eilanden
Aku Ankka <- Finland
Ntonalt Ntak <- Servisch
Donald Kacsa <- Hongaars
Andrés Önd <- Ijsland
Kaczor Donald <- Pools
Donald Dak <- Grieks
Paja Patak <- Russisch
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
paja de servier
ntonalt de griek
dak de rus
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Ntonalt Ntak <- Grieks
Donald Dak <- Russisch
Paja Patak <- Servisch
Dit moeten ze inderdaad zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
paja de servier
ntonalt de griek
dak de rus
Jij hebt de antwoorden ook nog eens voluit geschreven, dus ik blijf bij mijn beslissing.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef AntonDingeman het volgende:
Neh, geef de punt maar aan dolle_hond. Ik had gewoon sneller moeten reageren en niet zo veel antwoorden weg moeten geven.
vraagsteller beslistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze inderdaad zijn.
Hoewel Dolle hem inkopt, geef ik het punt aan AntonDingemans die duidelijk meer tijd en moeite in deze vraag heeft gestopt, en naar mijn mening het punt dubbel en dwars verdiend heeft!
ANTONDINGEMANS+1
Niet dat jij niet lief bent hoor Dolle, hoop dat je het hier mee eens bent.![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef dolle_hond het volgende:
maar als ik dat bij je andere opmerkingen aan mijn adres leg, wordt weer een vooroordeel bevestigd
dat je niet hoeft te doen alsof je me mag.quote:
Nee, daar zie ik vanaf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook weerGaat TSE nog een vraag stellen
Een expert!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
een doptone
hartslag van ongeboren kinderen horen
een verloskundige heeft een doptone. gewoon op t spreekuur ff luisteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:40 schreef MaJo het volgende:
Toch niet alleen de hartslag? Je kunt het kind toch ook zien en daar wordt toch ook een echo van gemaakt? Of is dat een ander apparaat?
De vraag is ruim 3 uur oud, dus lijkt me nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:38 schreef ChrisJX het volgende:
Is DH er nog wel?
Ajoh had ik geen eens in de gatenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De vraag is ruim 3 uur oud, dus lijkt me niet
oh ja dat klopt volgens mij. Volgens mij heb ik haar voor- en achternaam tot 1 woord verbasterdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
Hellebaut?
Ik heb het even opgezocht en het is goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
Hellebaut?
Als het goed is, mag het van mij het punt krijgen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het even opgezocht en het is goed![]()
Zal ik wachten tot DH terug is of zal ik alvast een punt geven?
Klopt, het is Tia Hellebautquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oh ja dat klopt volgens mij. Volgens mij heb ik haar voor- en achternaam tot 1 woord verbasterd![]()
Nee, dat zoek ik niet. Het is wel een soort wonderolie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:48 schreef Jajong het volgende:
wonderolie!
Ik las Amsterdamse olie en toen wist ik het opeens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
huhmaar owkee, graag gedaan hoor
Amsterdams glijolie zei ik he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik las Amsterdamse olie en toen wist ik het opeens.
Homdeck +1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:05 schreef Homdeck het volgende:
Herstel: de 4e is brazilie denk ik
dat is 4quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef Jajong het volgende:
Borneo
die staat 6equote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef Jajong het volgende:
En dan Sumatra ook?
Honshu? ( grootste eiland van Japan )quote:
neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:15 schreef Grumpey het volgende:
dominicaanse republiek?
noord-amerikaansquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:20 schreef BwennieBren het volgende:
Tasmanië?
Ik ook niet. Klinkt behoorlijk smerig moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:22 schreef k_man het volgende:
Ik heb gespiekt. Ik zou er nooit opgekomen zijn.
sick mindquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt behoorlijk smerig moet ik zeggen.
kijk aub ff of ik die gracht goed of fout hebquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:24 schreef Grumpey het volgende:
william island?
Misschien kun je beter Jajong het punt geven of een andere vraag stellen. Ik denk niet dat iemand dit gaat raden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef Homdeck het volgende:
Het heeft 6 letters en begint met een b
gok maar gewoonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Misschien kun je beter Jajong het punt geven of een andere vraag stellen. Ik denk niet dat iemand dit gaat raden.
Tenzij je galgje gaat spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Misschien kun je beter Jajong het punt geven of een andere vraag stellen. Ik denk niet dat iemand dit gaat raden.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Tenzij je galgje gaat spelen
Jij bent m'n vriendin niet. Die zei vannacht "Ja schatje, graag zelfs!"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, schatje, vandaag niet.
ah daar is ie alquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
Baffin?
Grappig deze "discussie" tussen twee mannenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij bent m'n vriendin niet. Die zei vannacht "Ja schatje, graag zelfs!"
Had je liever dat ik een dergelijk voorstel aan jou deed, misschien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
![]()
[..]
Grappig deze "discussie" tussen twee mannen
fok lag er langdurig uit he, vandaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De vraag is ruim 3 uur oud, dus lijkt me niet
Meindertquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:39 schreef BwennieBren het volgende:
Paard
Vos
Haas
Zebra
Mier
Schildpad
Paradijsvogel
Wolf
Postduif
Marmot
Bovenstaande dieren kwamen allemaal in de Fabeltjeskrant voor, wat zijn hun namen? Graag in één post
Woei!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef Homdeck het volgende:
Meindert
Lowieke
Zoef
Zaza
Truus
Stoffel
Isadora
Bor
Gerrit
Jodokus
Jawel joh, beetje zenuwachtig type, beet altijd nagelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken helemaal geen marmot, alleen Ed en Willem Bever met de waterpomptang.
Rutte en Nicolai zijn niet goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef ChrisJX het volgende:
Clémence Ross
Karien van Gennip
Knaap
Mark Rutte
Melanie Schultz van Haegen
Atzo Nicolaï
Medy van der Laan
2x van geel is ook niet goed. bruins welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
Met hulp van Chris
Schultz van Haegen
Van Gennip
Van Geel
Ross
vd Knaap
en
van Geel
Bruins
Is Bruins dan officieel nog benoemd? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Asmodian het volgende:
Rutte is vervangen door Bruins. Nicolai is nu minister van Bestuurlijke Vernieuwing
dat was op dezelfde dag als het demissionair raken van het kabinet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is Bruins dan officieel nog benoemd? Dacht het niet.
Toen zou hij zijn feestje krijgen, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:53 schreef Homdeck het volgende:
dat was op dezelfde dag als het demissionair raken van het kabinet geloof ik.
En MaJo gaat met de eer strijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Van Hoof!
Dat is'm!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Van Hoof!
Tot straks, Dart!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:56 schreef dartfanaat het volgende:
En ik kom weer eens te laat kijken.
Nou ja, ik ga even eten. Tot straks
Het is mijn vakgebied he dus wat wil jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En MaJo gaat met de eer strijken![]()
MaJo +1
Jee komt Dartfanaat ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tot straks, Dart!
Nog bedankt voor je mailtje! Geweldig dat je op de meet komt!
Helemaal goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef Asmodian het volgende:
Zalm - Financien
Jorritsma - Verkeer&Waterstaat
Ritzen - Onderwijs
Van Mierlo - BuZa
Pronk - Ontwikkelingsamenwerking
Met uitzondering van Binnenlandse zaken (Dijkstal) klopt dit lijstje ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef dartfanaat het volgende:
Wim Kok Algemene Zaken
Joris Voorhoeve - Defensie
Els Borst - Volksgezondheid
Gerrit Zalm - Finanacien
Hans van Mierlo - Binnenlandse zaken
Natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat het 's avonds is en dat we nog te horen krijgen waar precies?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef Asmodian het volgende:
Natuurlijk. Zodra ik ongeveer weet hoeveel mensen er komen zal ik een mailtje sturen naar iedereen die komt met verdere info
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
Daarnaast ook
Kok - Algemene Zaken
Sorgdrager - Justitie
Dijkstal - BiZa
Voorhoeve - Defensie
Borst - VWS
Melkert - Sociale Zaken
Van Aartsen - Landbouw
En nu mis ik er nog een paar...
Yay!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal goed
Asmo + 1
Leuk politieke vragen
Luister vooral eens naar Grauzone met het prachtige Eisbär.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:05 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is Grauzone?
Zo issie goed!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
1980
Ik zit naar Eisbär te luisteren (serieusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:17 schreef EricusMaximus het volgende:Zit jij te kijken waar ik naar luister?
Ik luisterde de versie van Arturo Sandoval, maar volgens mij mag Dave Brubeck het nummer achter zijn naam zetten?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit naar Eisbär te luisteren (serieus)
Oeh! Dat zou kunnen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef BwennieBren het volgende:
Dizzy Gillespie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |