quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
paja de servier
ntonalt de griek
dak de rus
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Ntonalt Ntak <- Grieks
Donald Dak <- Russisch
Paja Patak <- Servisch
Dit moeten ze inderdaad zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
paja de servier
ntonalt de griek
dak de rus
Jij hebt de antwoorden ook nog eens voluit geschreven, dus ik blijf bij mijn beslissing.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef AntonDingeman het volgende:
Neh, geef de punt maar aan dolle_hond. Ik had gewoon sneller moeten reageren en niet zo veel antwoorden weg moeten geven.
vraagsteller beslistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[..]
Dit moeten ze inderdaad zijn.
Hoewel Dolle hem inkopt, geef ik het punt aan AntonDingemans die duidelijk meer tijd en moeite in deze vraag heeft gestopt, en naar mijn mening het punt dubbel en dwars verdiend heeft!
ANTONDINGEMANS+1
Niet dat jij niet lief bent hoor Dolle, hoop dat je het hier mee eens bent.![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef dolle_hond het volgende:
maar als ik dat bij je andere opmerkingen aan mijn adres leg, wordt weer een vooroordeel bevestigd
dat je niet hoeft te doen alsof je me mag.quote:
Nee, daar zie ik vanaf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er ook weerGaat TSE nog een vraag stellen
Een expert!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
een doptone
hartslag van ongeboren kinderen horen
een verloskundige heeft een doptone. gewoon op t spreekuur ff luisteren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:40 schreef MaJo het volgende:
Toch niet alleen de hartslag? Je kunt het kind toch ook zien en daar wordt toch ook een echo van gemaakt? Of is dat een ander apparaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |