Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Blaxje het volgende:
Bakker!
Ohjawel!quote:
Kinderen voor Kinderen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef booo het volgende:
[..]
Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef booo het volgende:
[..]
Ziejewel! Stiekem luister je het zelf ook!
Hier!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Borkydude het volgende:
Dooood. Waar zijn de gangmakers?
Hij is directeur van een import en export bedrijf..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg het nou, hou ons niet in spanning
Ah dus wiet, coke etc. kunnen we bij jou halen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Zozo. Mijn papa is ook directeurquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Nee, das die Chinees die gister een grote mond had tegen mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
Heeft ie nou stijve?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef mstr het volgende:
Hier!
Alleen m'n internet is weer is half dood
Het bedrijf is niet erg groot, dus ik denk niet dat je het kent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zozo. Mijn papa is ook directeur
Groot bedrijf? Ken ik het denk je?
Hmm ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Het bedrijf is niet erg groot, dus ik denk niet dat je het kent.
Neenquote:
Absoluut niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hmm ok.
En jij gaat hem opvolgen?![]()
Dat moet wel een heel tof bedrijf zijnquote:
Spaceneger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb grotere ambities![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb grotere ambities![]()
quote:
President. Of astronaut. Of advocaat.quote:
President der SpaceNegersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
President. Of astronaut. Of advocaat.
Nee k weet het niet. Eerst maar es VWO afmaken en dan zien we wel
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw fragiele onder invloed zijnde hersentjes dat aankunnen
nee tis hier dood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Boeman het volgende:
Hoi?
Whehehehehehquote:
Ik heb een tijdje moeten zoeken maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zozo devrim kon j ede weg hier naar toe nog vinden?
Mooi, bier?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje moeten zoeken maar ik ben er weer hoor
Eveneens latertjesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Zonnebril het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
slaaplekker X
Ik heb die sign al 30 jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik brulde het ook uit van 't lachen.![]()
![]()
Kraaiepootjes?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
30 al! Wat voor gestalte zie ik dan morgen
Hmm, goh ik woon in maastricht. appelhoeve4.quote:
Wat een toeval!! ik ben woonzaam in Heerlen. Perengaarde 33!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, goh ik woon in maastricht. appelhoeve4.
Ik pik je daar wel op.
We moeten elkaar eens ontmoeten. Samen over geraniums praten. lijkt me leuk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wat een toeval!! ik ben woonzaam in Heerlen. Perengaarde 33!!
Gerania?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten elkaar eens ontmoeten. Samen over geraniums praten. lijkt me leuk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraniumquote:
Eindelijk terug in Gelrequote:
Zullen we ook ff lachen om Texel?quote:
Heb k ook net op. Grolsch dan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef bolletje_25 het volgende:
Leuk, dat ook weer gehad. Nu ff ter voorkoming van schopje STA:
[afbeelding]
Tof ende zulks.
Jij welquote:
Ik ga ook ff eten, en straks naar FC Utrechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ga maar ff eten pakken en m'n boeltje inpakken
Alweer terug, of nog steeds in dat Turkishstan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef Merel1808 het volgende:
Hee, het is natuurlijk zaterdag!
Hai lief!
Oh, en hai rest!
Nog steeds in Türkiye!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Alweer terug, of nog steeds in dat Turkishstan?
Haaaaaaaaai! Wil jij ook nog een mooie tommy/lacoste/ralph/scapa/bikkembergs-polo??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Haaay lief!
Hihi die vraag heb je al eens gesteld, doe wat je denkt wat mooi isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai! Wil jij ook nog een mooie tommy/lacoste/ralph/scapa/bikkembergs-polo??
Whehehehequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Merel1808 het volgende:
Ja precies, lijkt mij wel leuk bij jou, maar kweet niet wat jij er van vindt![]()
Roze dan maar?
Ghehe, khad ook al een replay-shirt met een piratenvlag gezien, moest gelijk aan jou denken, maar toen begon die gast daar me uit te schelden, zonder dattie wist dat ik m verstondquote:
Dat vind ik dan wel weer tofquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe, khad ook al een replay-shirt met een piratenvlag gezien, moest gelijk aan jou denken, maar toen begon die gast daar me uit te schelden, zonder dattie wist dat ik m verstond![]()
Mja, ik had teruggescholden, ik weet niet oftie nu nog steeds iets aan me wil verkopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer tof
Ach die hebben ze vast ook wel ergens andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mja, ik had teruggescholden, ik weet niet oftie nu nog steeds iets aan me wil verkopen![]()
Oh en mij krijg je wel
Ik gaat zoekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach die hebben ze vast ook wel ergens anders
Oh tof men!
Hihi ja ja jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik gaat zoeken
Oh wist je toch al!
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur hebquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur heb
Mwah, volgens mij heb ik er zelfs wel eentjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij staat bijna iedereen een polo wel.
Haha, jij echt wel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur heb
quote:
Zeker van merelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilde gewoon even bevestiging hebben
Komt ook zeker tot zijn recht bij merelquote:
Da klinkt heel fout!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt ook zeker tot zijn recht bij merel
Jupsquote:
Ja naar mij naar a'damquote:
Hihi, joaa.. Zwarte spijkerbroek, stropdas, zwart blousje, nijntje beker, nijntje A5-multomap, nijntje washandje.. Zoietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ahh, wat schattig![]()
Nog wat leuks gekocht?
Nee, zou ik nooit doen, ik ben gewoon heel blij voor jequote:
Hm, okequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, zou ik nooit doen, ik ben gewoon heel blij voor je
Zo zijn er nog veel meerquote:
Wil je een nieuwe?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
Waar zijn de topics van zakgeldirritaties eigenlijk gebleven?
Maar het was wel altijd grappig om te zien dat die Yvana snol het na al die delen nóg niet begreep, en haar standpunt ook nog flink verdedigde ookquote:
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude. Zoals jij me gisteren insmeerde....
Wanneer kom je weer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.![]()
![]()
Ik doe wel even net alsof ik het niet ziequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.![]()
![]()
Kenkerfersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Veronica! 00:05 pas! Maar boeiend!![]()
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kenkerfers
Als je beetje aangeschoten bent om die tijd
Ik heb hem op dvd dus ga niet kijken denk ik.
Hoe vaak heb je hem gezien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!![]()
![]()
Ik 3 keer ofzo, maar is ook al tijdje geleden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Stiekem nog maar 1 keer. En die keer is al een flinke tijd geleden!![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef booo het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
Et kan me even niet zoveel schelen Borky
Precies, 'Fuck fok!' ..ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Wrm heilig? Zo goed is ie nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
ja, met jou ook alles goed?
iedereen ff dit nummer luistere
olav basoski - waterman
heilig
Kankerstrakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:39 schreef mstr het volgende:
Hee
Ik heb vandaag 't nieuwe uitshirt van FC Utrecht gekocht en gekart
De Fabriquequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerstrak
Witte shirtje is wel mooi.
Waar heb je gekart?
Beetje, maar niet echt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh daar.
Nog last gehad van de regen op open dag?![]()
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef Zuen het volgende:
van wat voor muziek goede nummers, borkydude?
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.
Techno?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef Zuen het volgende:
[..]
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms wel.
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.quote:
Spul als Fedde Le Grand en Gregor Salto.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef Zuen het volgende:
[..]
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |