Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Blaxje het volgende:
Bakker!
Ohjawel!quote:
Kinderen voor Kinderen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef booo het volgende:
[..]
Bakker, slager, schoenenmaker, metselaar, advocaat, brandweerman of gymleraar. Conducteur, directeur of filmster. Eén ding weet ik zeker ik word miljonair!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:41 schreef booo het volgende:
[..]
Ziejewel! Stiekem luister je het zelf ook!
Hier!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Borkydude het volgende:
Dooood. Waar zijn de gangmakers?
Hij is directeur van een import en export bedrijf..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg het nou, hou ons niet in spanning
Ah dus wiet, coke etc. kunnen we bij jou halen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Zozo. Mijn papa is ook directeurquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:44 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Hij is directeur van een import en export bedrijf..![]()
Nee, das die Chinees die gister een grote mond had tegen mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
Heeft ie nou stijve?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Hier mstr in zijn jonge jaren
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:46 schreef mstr het volgende:
Hier!
Alleen m'n internet is weer is half dood
Het bedrijf is niet erg groot, dus ik denk niet dat je het kent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zozo. Mijn papa is ook directeur
Groot bedrijf? Ken ik het denk je?
Hmm ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Het bedrijf is niet erg groot, dus ik denk niet dat je het kent.
Neenquote:
Absoluut niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hmm ok.
En jij gaat hem opvolgen?![]()
Dat moet wel een heel tof bedrijf zijnquote:
Spaceneger?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb grotere ambities![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb grotere ambities![]()
quote:
President. Of astronaut. Of advocaat.quote:
President der SpaceNegersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
President. Of astronaut. Of advocaat.
Nee k weet het niet. Eerst maar es VWO afmaken en dan zien we wel
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw fragiele onder invloed zijnde hersentjes dat aankunnen
nee tis hier dood.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef Boeman het volgende:
Hoi?
Whehehehehehquote:
Ik heb een tijdje moeten zoeken maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zozo devrim kon j ede weg hier naar toe nog vinden?
Mooi, bier?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje moeten zoeken maar ik ben er weer hoor
Eveneens latertjesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef Zonnebril het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken
slaaplekker X
Ik heb die sign al 30 jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik brulde het ook uit van 't lachen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |