Hihi, joaa.. Zwarte spijkerbroek, stropdas, zwart blousje, nijntje beker, nijntje A5-multomap, nijntje washandje.. Zoietsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ahh, wat schattig![]()
Nog wat leuks gekocht?
Nee, zou ik nooit doen, ik ben gewoon heel blij voor jequote:
Hm, okequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Nee, zou ik nooit doen, ik ben gewoon heel blij voor je
Zo zijn er nog veel meerquote:
Wil je een nieuwe?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef Timmiejj het volgende:
Waar zijn de topics van zakgeldirritaties eigenlijk gebleven?
Maar het was wel altijd grappig om te zien dat die Yvana snol het na al die delen nóg niet begreep, en haar standpunt ook nog flink verdedigde ookquote:
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude. Zoals jij me gisteren insmeerde....
Wanneer kom je weer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.![]()
![]()
Ik doe wel even net alsof ik het niet ziequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wil in details treden, maar bo leest mee.![]()
![]()
Kenkerfersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Veronica! 00:05 pas! Maar boeiend!![]()
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kenkerfers
Als je beetje aangeschoten bent om die tijd
Ik heb hem op dvd dus ga niet kijken denk ik.
Hoe vaak heb je hem gezien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!![]()
![]()
Ik 3 keer ofzo, maar is ook al tijdje geleden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Stiekem nog maar 1 keer. En die keer is al een flinke tijd geleden!![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef booo het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
Et kan me even niet zoveel schelen Borky
Precies, 'Fuck fok!' ..ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Wrm heilig? Zo goed is ie nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
ja, met jou ook alles goed?
iedereen ff dit nummer luistere
olav basoski - waterman
heilig
Kankerstrakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:39 schreef mstr het volgende:
Hee
Ik heb vandaag 't nieuwe uitshirt van FC Utrecht gekocht en gekart
De Fabriquequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerstrak
Witte shirtje is wel mooi.
Waar heb je gekart?
Beetje, maar niet echt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh daar.
Nog last gehad van de regen op open dag?![]()
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef Zuen het volgende:
van wat voor muziek goede nummers, borkydude?
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.
Techno?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef Zuen het volgende:
[..]
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms wel.
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.quote:
Spul als Fedde Le Grand en Gregor Salto.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef Zuen het volgende:
[..]
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |