Kenkerfersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Veronica! 00:05 pas! Maar boeiend!![]()
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kenkerfers
Als je beetje aangeschoten bent om die tijd
Ik heb hem op dvd dus ga niet kijken denk ik.
Hoe vaak heb je hem gezien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga aan de rose, dus ik ga me kapotlachen gek!![]()
![]()
Ik 3 keer ofzo, maar is ook al tijdje geleden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Stiekem nog maar 1 keer. En die keer is al een flinke tijd geleden!![]()
Hoiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef booo het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeess!
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
Et kan me even niet zoveel schelen Borky
Precies, 'Fuck fok!' ..ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte mod heeft schijt aan z'n forum! Heil Mess!![]()
Wrm heilig? Zo goed is ie nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
ja, met jou ook alles goed?
iedereen ff dit nummer luistere
olav basoski - waterman
heilig
Kankerstrakquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:39 schreef mstr het volgende:
Hee
Ik heb vandaag 't nieuwe uitshirt van FC Utrecht gekocht en gekart
De Fabriquequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerstrak
Witte shirtje is wel mooi.
Waar heb je gekart?
Beetje, maar niet echt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh daar.
Nog last gehad van de regen op open dag?![]()
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef Zuen het volgende:
van wat voor muziek goede nummers, borkydude?
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Van alles, ik hou overal van, behalve metal, en top40.
Techno?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:47 schreef Zuen het volgende:
[..]
ja waar moet ik beginnen, metal vind ik ook maar niks en top 40 meestal ook niet, soms wel.
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.quote:
Spul als Fedde Le Grand en Gregor Salto.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef Zuen het volgende:
[..]
dat luister ik dus weer net niet, wel veel dance/club/trance enzo maar techno eigenlijk nooit. Of ik luister het wel en weet niet ofd het techno is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |