Jij welquote:
Ik ga ook ff eten, en straks naar FC Utrechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik ga maar ff eten pakken en m'n boeltje inpakken
Alweer terug, of nog steeds in dat Turkishstan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef Merel1808 het volgende:
Hee, het is natuurlijk zaterdag!
Hai lief!
Oh, en hai rest!
Nog steeds in Türkiye!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Alweer terug, of nog steeds in dat Turkishstan?
Haaaaaaaaai! Wil jij ook nog een mooie tommy/lacoste/ralph/scapa/bikkembergs-polo??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Haaay lief!
Hihi die vraag heb je al eens gesteld, doe wat je denkt wat mooi isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai! Wil jij ook nog een mooie tommy/lacoste/ralph/scapa/bikkembergs-polo??
Whehehehequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Merel1808 het volgende:
Ja precies, lijkt mij wel leuk bij jou, maar kweet niet wat jij er van vindt![]()
Roze dan maar?
Ghehe, khad ook al een replay-shirt met een piratenvlag gezien, moest gelijk aan jou denken, maar toen begon die gast daar me uit te schelden, zonder dattie wist dat ik m verstondquote:
Dat vind ik dan wel weer tofquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ghehe, khad ook al een replay-shirt met een piratenvlag gezien, moest gelijk aan jou denken, maar toen begon die gast daar me uit te schelden, zonder dattie wist dat ik m verstond![]()
Mja, ik had teruggescholden, ik weet niet oftie nu nog steeds iets aan me wil verkopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer tof
Ach die hebben ze vast ook wel ergens andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mja, ik had teruggescholden, ik weet niet oftie nu nog steeds iets aan me wil verkopen![]()
Oh en mij krijg je wel
Ik gaat zoekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach die hebben ze vast ook wel ergens anders
Oh tof men!
Hihi ja ja jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik gaat zoeken
Oh wist je toch al!
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur hebquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur heb
Mwah, volgens mij heb ik er zelfs wel eentjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij staat bijna iedereen een polo wel.
Haha, jij echt wel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, naja ik weet niet of ik zo'n polo figuur heb
quote:
Zeker van merelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilde gewoon even bevestiging hebben
Komt ook zeker tot zijn recht bij merelquote:
Da klinkt heel fout!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt ook zeker tot zijn recht bij merel
Jupsquote:
Ja naar mij naar a'damquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |