quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef Breuls het volgende:
Aangezien foklogo@fok.nl niet bestaat zou ik dit maar niet al te serieus nemen.

Tot nu toe de beste!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:04 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Wat heb ik nu gewonnen??
natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is dit nou serieus of niet, nee toch?.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef Pranfeuri het volgende:
moet je eens fok zoeken met google images en dan het eerste plaatje!
Dat is een mooi logo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Ik weet het beter, we noemen het voortaan Grolsch. Ik heb alvast een logo gemaakt:
[afbeelding]
Slimquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:37 schreef Maanvis het volgende:
Klote dat ie in 2009 pas verloopt
http://register.bmb-bbm.org/bmbonline/details/trademark/show.do?markNumberType=REG&markNumber=668268&markID=1126833
Uniekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:18 schreef Rikkert het volgende:
Ik zou graag deze willen voorstellen:
[afbeelding]
gozer wat gedraag jij je raar op t forum.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:33 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb de hitler foto even geedit naar een ander zwart-wit foto, plae@. Graag niet meer dergelijke foto's posten hier.
quote:
http://danny.fok.nl/foklogo.zipquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:25 schreef classpc het volgende:
Heeft iemand trouwens nog die .psd van het FOK! logo? Of het zipje?
Thanxquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:33 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb de hitler foto even geedit naar een ander zwart-wit foto, plae@. Graag niet meer dergelijke foto's posten hier.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:33 schreef haaahaha het volgende:
Ik vind hem topquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:58 schreef TKS het volgende:
Even met de psd gespeeld omdat ik me verveelde![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond dat deze nog wat mistte, dus heb er nog maar even iets aan toegevoegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:51 schreef classpc het volgende:
Een maat van me is even met photoshop bezig geweest:
[afbeelding]
Helemaal niets behalve eeuwige roem.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef titaan het volgende:
Wat valt er btw te winnen? Een boekenbon van 5 euro?![]()
Okee. Vond alleen dat die vurige gewoon een meid miste.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef Pranfeuri het volgende:
pff, dat is gewoon allemaal het standaardlogo met wat filters!
het nepnieuwe logo moet echt nieuw zijn!
Do'h ken ik niet... D'oh! wel.quote:
Reageer je wel op dit topic, haaahaha!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:43 schreef haaahaha het volgende:
Stuur je die wel in, knakvis?
Kweet niet, is het wat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:43 schreef haaahaha het volgende:
Stuur je die wel in, knakvis?
Haha, nu je het zegtquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef classpc het volgende:
Ik vind die vier blokjes in het FOK!logo van knakvis wel een beetje lijken op het oude Konami logo.
Wat weet jij er nou van, randdebiel!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Slarioux het volgende:
Het is FOK!, niet Fok!.
quote:
Het huidige logo zegt "FoK!" ...quote:
Of "Fok: operatie frisse wind".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het huidige logo zegt "FoK!" ...
Maar ik denk dat we er ook nog een slogan bij moeten hebben, "HoT ShiT" ofzo, iets pakkends!
Er is maar EEN iemand die dat mag/kan bepalen, en das Danny, en volgens hem is het FOK!.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:48 schreef haaahaha het volgende:
Klopt, goed gezien, ThE_Ed, de officiele schrijfwijze is dan ook Fok! en niet FOK!.
Het nieuwe logo zal deze officiele schrijfwijze voortzetten. Mensen die een logo willen ontwerpen moeten hier dus rekening mee houden. Voor de duidelijkheid, de officiele schrijfwijze is Fok!
Ik snap niet waar al dat gezeur nu ineens vandaan komt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is maar EEN iemand die dat mag/kan bepalen, en das Danny, en volgens hem is het FOK!.
Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |