Wat weet jij er nou van, randdebiel!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Slarioux het volgende:
Het is FOK!, niet Fok!.
quote:
Het huidige logo zegt "FoK!" ...quote:
Of "Fok: operatie frisse wind".quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het huidige logo zegt "FoK!" ...
Maar ik denk dat we er ook nog een slogan bij moeten hebben, "HoT ShiT" ofzo, iets pakkends!
Er is maar EEN iemand die dat mag/kan bepalen, en das Danny, en volgens hem is het FOK!.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:48 schreef haaahaha het volgende:
Klopt, goed gezien, ThE_Ed, de officiele schrijfwijze is dan ook Fok! en niet FOK!.
Het nieuwe logo zal deze officiele schrijfwijze voortzetten. Mensen die een logo willen ontwerpen moeten hier dus rekening mee houden. Voor de duidelijkheid, de officiele schrijfwijze is Fok!
Ik snap niet waar al dat gezeur nu ineens vandaan komt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is maar EEN iemand die dat mag/kan bepalen, en das Danny, en volgens hem is het FOK!.
Klaar.
Nee, maar ik vind het wel gek dat mensen er denken zo semi-serieus op in te moeten gaan. Ligt er een klacht over de merknaam op de deurmat ofzo? Ik heb zelfs Danny er tot voor kort nooit zo stellig over zien doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef HeatWave het volgende:
En je vindt het GEK dat ik het naar ONZ gooi?.
Actie--reactie. Als er TEN OPRECHTE iets stellig beweerd wordt ben ik niet te beroerd er tegenin te gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel gek dat mensen er denken zo semi-serieus op in te moeten gaan. Ligt er een klacht over de merknaam op de deurmat ofzo? Ik heb zelfs Danny er tot voor kort nooit zo stellig over zien doen.
ik ga niet zeggen dat ik mijn sok opeet als TS serieus is, want je weet hier maar nooit, maar toch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Actie--reactie. Als er TEN OPRECHTE iets stellig beweerd wordt ben ik niet te beroerd er tegenin te gaan.
Ik ook. Kappen daarmee hahahaa.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:31 schreef ThE_ED het volgende:
Ik begin me wel een beetje te ergeren aan dat bold...
Zo, hebben we dat ook weer gehad. Nu kappen.quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
foklogo@fok.nl
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 <foklogo@fok.nl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef Piovan het volgende:
Hoe komen jullie aan die grote fok! afbeeldingen?
Of is het een speciaal font?
Dan kan ik ook eens wat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |