Inderdaad, die lui zonder humorquote:
Nummer 52 al ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef SHE het volgende:
even de tags erbij gezet, dan herkennen mensen het ook als slowchat![]()
Sorry ben niet zo'n ster hierin geloof ik, ik hoopte al dat ik niet de laatste zou zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef SHE het volgende:
even de tags erbij gezet, dan herkennen mensen het ook als slowchat![]()
Valt wel mee hoor, als je maar niet rookt terwijl je zwanger bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:43 schreef deedeetee het volgende:
OUD is levensgevaartlijkbrrr ik durf al haast niet eens te lurken laat staan posten....
![]()
Zou ik nóóit doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je maar niet rookt terwijl je zwanger bent![]()
![]()
![]()
Als Xena hier hart krijgt, bromt ze gewoon bij het etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Rauw voer ? Daar worden 't echte tijgertjes van![]()
Zeg dat wel! Ze springen ook gewoon op mijn schouders als ik voorover leun om wat te typen. Ik zit onder de krassenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Rauw voer ? Daar worden 't echte tijgertjes van![]()
Geen droge haar op mijn hoofd die eraan denkt om in een drukke straat in Amsterdam een boom te gaan zoenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Boomknuffelaar meld zich![]()
[afbeelding]
Nu jullie
Xena wil alleen maar naar buiten, in de regen zitten![]()
quote:Beste bluezz,
Het thema van deze maand is Vacht- en Huidverzorging. Je hebt in de vorige update van Blijf! kunnen lezen dat de vacht van Xena heel veel zegt over de gezondheid.
Deze keer laten we je zien wat je als baasje kunt doen om de vacht en de huid van je kat zo goed mogelijk te verzorgen.
Help een handje mee
Katten zijn schone dieren. Om verschillende redenen wassen ze zichzelf dagelijks helemaal schoon. Toch is het belangrijk om Xena op de volgende manieren te helpen:
Borstel een kortharige kat eenmaal per week, een langharige kat tot eenmaal per dag! Controleer tijdens het borstelen meteen op wondjes of parasieten.
Maak de ogen regelmatig schoon met een natgemaakt watje en een eventuele oogreiniger. Vooral bij katten met een platte snuit is dit heel belangrijk.
Geel- of bruinkleurig vuil te zien in de oren? Maak het voorzichtig schoon met een watje en eventueel oorcleaner. Gebruik NOOIT een wattenstaafje!
Knip te lange nagels met een speciale nageltang.
Verzorgende aanbieding voor je kat
Smetvrees?
Katten halen alles uit de kast om zichzelf te verzorgen: tong, poten en tanden worden ingezet om alle plekjes grondig te wassen.
En als je een kat aait, is de kans groot dat hij zichzelf erna gaat wassen. Zodat de ongewenste geur die je hebt achtergelaten, snel weer verdwijnt.
Zijn katten zo vies van vuil? Ja, maar dat niet alleen. Met het likken kalmeert de kat zichzelf ook. Het brengt de productie van het hormoon Endorfine op gang en dat heeft een rustgevend effect.
Wist je dat...
.... Katten kopjes geven om hun omgeving te markeren? Ze geven het onbekende voorwerp (zoals je nieuwe schoen) een vertrouwde geur.
.... Witte katten met blauwe ogen een verhoogde kans hebben op doofheid? Maar, niet alle witte katten met blauwe ogen zijn doof!
Wrom niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:57 schreef tonja het volgende:
Geen droge haar op mijn hoofd die eraan denkt om in een drukke straat in Amsterdam een boom te gaan zoenen![]()
Neuh, niet omhelzen, dat valt te veel opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef deedeetee het volgende:
Dat lijkt meer op knuffelen maar je moet 'm wel omhelzen natuurlijk om 't écht te maken.
word je daar nou niet groen van![]()
Ik vrees het hoongelach van voorbijgangers en ik wil droog blijvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Ik ben wel aan de kant van de boom gaan staan, zodat de buuv het niet kan zien
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]Hij was zo lievv
[afbeelding]
Zo dan
De blik op zwoel
Ik lig hier in een deuk
Xena vind dat best hoor die kan er vast wel tegen om zoiets te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh, niet omhelzen, dat valt te veel op![]()
Staat die boom op straat dan ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom niet?![]()
Ik ben wel aan de kant van de boom gaan staan, zodat de buuv het niet kan zien
http://www.blijf.nl/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:01 schreef deedeetee het volgende:
Nooit last van BLIJF waar komt de mail vandaan dan ? En word je nick gebruikt of je gewone naam ?
Hoi Pitbull-Guppiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik zal me ook maar ff voorstellen een beetje.
Ik ben Karin 23 jaar en heb wat visjes en een eigewijze poezebeest genaamd Woef, is een aanloop beest en de naam is begonnen met een geintje.
Dit is haar.
[[url=http://s62.photobucket.com/albums/h86/Karinfoto_2006/dieren/th_Tjakl.jpg]afbeelding][/url]
Ze voorspelden de leeftijd van je huisdier en sommigen hier bleken al jaaaren over de datumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.blijf.nl/
we hebben hier in F&F ooit een testje gedaan, ik weet het alweer
Ho es even jijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind je best een geschikte boomknuffelaar Bluezz.
Wat denk je senesta, zou bloes het in troes óók niet heel aardig doen ?![]()
En daarna gaan ze je lastig vallen met ongevraagde zaken ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze voorspelden de leeftijd van je huisdier en sommigen hier bleken al jaaaren over de datumMijn katten kregen jaren aftrek omdat ik geen brokkies voer. Dan weet ik het al. En je kon ook nog een cadeau ophalen bij de dierenwinkel, een tas met reclame erop !
Hoezo ??? Je lijkt er uitstekend geschikt voor, * bekwaamheid bewezen zie foto's *quote:
Ze worden gesponsord door Pet's place en de bedoeling is om je borstels ed te laten kopen. Ze hebben elke maand een ander thema met de mogelijkheid je spullen aan te smeren. En neem nou die brokkies, daar maakt de dierenzaak redelijk wat winst op, dus die zijn natuurlijk het beste, en als je iets anders geeft gaat je kat HARTSTIKKE DOODquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:39 schreef deedeetee het volgende:
Ik borstel mijn kat nooit ? Die word zoveel geaaid dat hij vanzelf wel zijn losse haren kwijt raakt.
Als het warm weer is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Mijn kat komt heel veel buiten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontvlooien wel eens vergeet. En nog nooit een vlo ontdekt. Misschien zitten er hier niet zo veel.
Wanneer is het eigelijk vlooien seizoen?
1 keer per jaar. Is wel heel belangrijk hoor, zeker als je een buitenkat hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik moet ook mijn poezebeest eens laten enten. Maar door persoonlijke gezondheid niet aan toe gekomen. hoe vaak laten jullie dat eigelijk doen?
Ja, volgens mij voelt het niet lekker aan de huid dat spul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Xena gaat heel raar springen als we dat gedaan hebben
En nu ga ik echt echt echt boodschappen doen
(ben al een uur bezig om op te staan hier)
Oh jee, is dat al eerder gebeurd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef deedeetee het volgende:
Hier hebben we weer een wolkbreuk, de straat begint weer onder te lopen en achter komt het water óók steeds hoger![]()
Ik heb er altijd een dubbel gevoel over, ook wat ontvlooien betreft. Aan de ene kant wil je natuurlijk dat je kat worm- en vlovrij is, aan de andere kant vind ik het een rot idee om je huisdier gif toe te dienen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat vinden jullie van ontwormen, is dat echt nodig na verloop van tijd?
Elk jaar of zo? Ik lees van die versch. meningen her en der...
De mijne is ook buitenkat en dat beest mankeert nooit wat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een dubbel gevoel over, ook wat ontvlooien betreft. Aan de ene kant wil je natuurlijk dat je kat worm- en vlovrij is, aan de andere kant vind ik het een rot idee om je huisdier gif toe te dienen.
Ik denk dat voor buitenkatten ontwormen echt belangrijk is. Volgens mijn DA moet het voor binnenkatten ook, maar ik doe het maar 1 keer per jaar, terwijl de DA zegt dat het elk half jaar moet.
Maar ja, die zit daar ook niet om vliegen te vangen, dus ik hou het maar een beetje bij de gulden middenweg. ofzo
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijne is ook buitenkat en dat beest mankeert nooit wat.
Ik ben ook prinipieel tegen enten hoor..dus misschien dat ik dat doortrek.
Wiegendood bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn moeder is verpleegkundige en die heeft weleens een kind verpleegd met mazelen of zoiets, wat er echt ernstige dingen aan zou overhouden, en die was daar echt kwaad en emotioneel over. Welk gevolg van een enting kon er nu erger zijn dan dat ?
een kind kan ook leukemie krijgen en voor zijn 7e sterven..er kan van alles met je kind gebeuren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn moeder is verpleegkundige en die heeft weleens een kind verpleegd met mazelen of zoiets, wat er echt ernstige dingen aan zou overhouden, en die was daar echt kwaad en emotioneel over. Welk gevolg van een enting kon er nu erger zijn dan dat ?
Mee eens. Ben ook geen voorstander van entingen. Diverse redenen. Het is onbetrouwbaar, want ze gebruiken resultaten uit dierproeven. Plus het is onbetrouwbaar omdat je er een reactie aan over kan houden waaraan je dood kan gaan. Inentingen zijn niet perse veilig namelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:55 schreef SHE het volgende:
een kind kan ook leukemie krijgen en voor zijn 7e sterven..er kan van alles met je kind gebeuren.
Ik ben alleen voor behoud van een natuurlijk afweersysteem en geloof niet in enten.
Er zijn genoeg onderzoeken die de keerzijde van enten uitvoerig uiteenzetten ( zie PubMed ) en dan word ik niet vrolijk van wat ik lees.
Ze waren er wel mee bezig, weet niet of het erdoor is gekomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:14 schreef TechXP het volgende:
Volgens mij zijn sommige entingen ook verplicht of niet voor kinderen/pasgeborenen?
Ik heb het net nagekeken en ik liegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef deedeetee het volgende:
Vroeger was het met 3 maanden en alleen DK(T)P mazelen en bof pas veel later.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Tjee, het lijkt OUD wel hierBen je effe een paar uurtjes weg
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Nonneke het volgende:
* Nonneke] komt binnen stormen, pleurt grote tafel in het midden van [SC mikt er wat bordjes en vorkjes op.....
[afbeelding]
taart voor iedereenik ben vandaag jarig
![]()
Je kan die optie dat ze zien wie er gespiekt heeft ook uitzetten hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:15 schreef senesta het volgende:
Ik heb sinds kort de fotoboeken ontdekt, wat grappig!
Hmm klinkt stom he maar ik heb er eigenlijk nooit echt naar gekeken
Wel grappig ook dat mensen kunnen zien dat ik gespiekt heb![]()
Moet nog even wat tekst verzinnen voor mijn boek.<
Weet je wat ik ook gek vind?
Dat mensen die geband zijn wel in het fotoboek kunnen posten![]()
Nog even Deedeetee bedanken, ik bleef ook maar van die spam krijgen nav die 'hoe gezond is je kattest'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef deedeetee het volgende:
http://www.blijf.nl/
op deze site pivacy policy aanklikken helemaal onderaan staat hoe je van die mail e.d af kunt komen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:46 schreef Nilasha het volgende:
Btw, ben jij niet naar de Meerpaaldagen??
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Van harte nonneke, nog vele jaren! Bedankt voor je buitengewoon smakelijke veganistische, vet-vrije dieet-taart die super lekekr smaakt! Zelf gebakken?
Ha ha ha. tja gelukkig dat je er nog op tijd achter kwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Leuk hok hé ? Ze kunnen via een trappetje naar beneden en lekker in het zand rond huppelen en graven. Toen ze er pas inzaten dachten we dat ze zich er niet konden graven en dat was dus een vergissing die ´s avonds laat pas ontdekt werd.
Gelukkig kon ik de ontsnapte Dixie weer terug jagen door het hol in het hok. En toen moest mijn man het zand er weer uithalen en midden in de nacht een tegelvloertje leggen terijl ik de zaklamp vast hield om hem bij te lichten en tegels aangaf.Daarna kon t zand er weer in![]()
Dat vond hij niet echt leuk om te doen zo laat in de avond, mja je hebt konijntjes of je hebt ze niet
Ja oke maar van tropische warmte in een bijna herfst is een beetje te.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef tonja het volgende:
Ik vind het wel lekker dit weer. Weinig licht, (migraineklantje) en prima temparatuur.
Die hittegolf, dat vond ik echt kut.
Met mos op het dak zou ik er ook niet opdurven inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef tonja het volgende:
Volgens de klusjesman groeit er overal mos op. Ik durf zelf niet op het dak. En als het heel hard waait vanuit een bepaalde hoek, en het regent, dan wil het weleens lekken. Het is alleen zo ontzettend lastig om te bepalen waar het lek nou precies zit, omdat het maar heel af en toe lekt.
Wel gevraagd of ze me willen waarschuwen als het lekt, zodat ik het kan zien, maar eigenlijk moet je dan het dak op, en dat durf ik dus niet. Klusjesman woont in Purmerend, dus die is er ook nooit optijd bij.
Ik moet eigenlijk dat hele dak opnieuw laten bedekken, maar het is lastig om een betrouwbaar bedrijf te vinden. Voor de klusjesman is dit een te grote klus.
Jeetje dat is wel hufterig inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:58 schreef tonja het volgende:
Ik ben niet bang dat ik er doorheen zak, zo erg is het gelukkig ook weer niet.
Het is van dat teer met kiezelstenen los erop, de kiezelstenen zitten onder de mos. Het is veel te hoog. Daarom durf ik er niet op.
Het is geloof ik 15 jaar geleden voor het laatst opnieuw gedaan, dus het moet wel weer eens.
Je wordt belazerd waar je bij staat trouwens; de vorige keer was afgesproken dat de oude teerlaag verwijderd zou worden, en een nieuwe aangebracht. Wat blijkt bij controle... ze hadden gewoon een nieuwe teerlaag op de oude laag aangebracht, maar wel het verwijderen in rekening brengen.
Dat soort grappen, je moet zo opletten...
Klinkt alsof je gezegend bent met een oud mastiekdak, weet je meteen waarom ze niet zo happig waren om het af te voeren, is nl chemisch afval, en kost de hoofdprijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:08 schreef tonja het volgende:
Het is allemaal goedgekomen, dwz, ik heb de verwijderingskosten (na een 'goed' gesprek)in mindering gebracht op de rekening.
Blijft wel dat die oude laag er nog op zit, maar dat kan niet heel veel kwaad.
Ik weet wel iemand in Haarlem. Zij hebben 8 jaar geleden mijn platte dak gedaan. Volgende week komen ze (helaas) weer want nu heb ik lekkage aan de dakkapel (die 8 jaar geleden niet gedaan is).quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef tonja het volgende:
Ik moet eigenlijk dat hele dak opnieuw laten bedekken, maar het is lastig om een betrouwbaar bedrijf te vinden. Voor de klusjesman is dit een te grote klus.
Happig of niet, dit was gewoon een poging tot oplichting wat mij betreft. Iets in rekening brengen wat je niet gedaan hebt is gewoon diefstal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gezegend bent met een oud mastiekdak, weet je meteen waarom ze niet zo happig waren om het af te voeren, is nl chemisch afval, en kost de hoofdprijs![]()
Ben vroeger dakdekker geweest, maar ben een beetje versleten,ik doe nu dus ander werk...![]()
Is het een groot dak ??? en welke regio woon je ???
Ik zal het in gedachten houden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand in Haarlem. Zij hebben 8 jaar geleden mijn platte dak gedaan. Volgende week komen ze (helaas) weer want nu heb ik lekkage aan de dakkapel (die 8 jaar geleden niet gedaan is).
Oplichting is het zéker, blijkbaar idd een beroepsknoeier, zijn er helaas teveel van...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Happig of niet, dit was gewoon een poging tot oplichting wat mij betreft. Iets in rekening brengen wat je niet gedaan hebt is gewoon diefstal.
Het is ongeveer 77 vierkante meter, in Amsterdam.
Wat is dat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
7,5 tons zone ????
Graag gedaan, ik zwierf hier eigenlijk rond omdat we sinds er gisteren een hond bij hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef tonja het volgende:
Aha, dat verklaart ook waarschijnlijk waarom een lek dus op een gegeven moment niet meer lekt...
Ik woon niet in het centrum, maar ik ga die 7.5 tons zone regeling wel onderzoeken.
Hardstikke goed om op zo'n onverwachte plek zo geinformeerd te worden!![]()
Zeg alleen de edah is hier open hequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:21 schreef Aitan het volgende:
In welke tijdzone?
Edah?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeg alleen de edah is hier open he![]()
Best een stuk fietsen hoor![]()
Zeg de slager was al dicht hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
Edah?![]()
*haalt de burgers snel weer van de braad*
Oké oké, dan moet het maar. Schenk me dan op zijn minst een pilsje in...quote:
We zijn het lekker eens he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef Aitan het volgende:
hmm mooie botstructuur, vacht mag aan gewerkt worden
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef Aitan het volgende:
hmm mooie botstructuur, vacht mag aan gewerkt worden
Hahahaha, zo zie je maar weer hoe meningen verschillenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef senesta het volgende:
Mooie hond sounddragon, zit ook mooi in zijn vacht, hij glimt![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Aitan het volgende:
[..]
Oké oké, dan moet het maar. Schenk me dan op zijn minst een pilsje in...
Maar wat vind jij niet mooi aan zijn vacht, ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Aitan het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, zo zie je maar weer hoe meningen verschillen
\quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Aitan het volgende:
Geez we posten wel heel erg dubbel zo he
En ik geef ook de bbq, maar betekend dat, dat je niet eens een pilsje voor me kunt pakken? tsss gezellig hoor.
Stoere hond. Ziet er atletisch uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
Een Perro de Presa Canario![]()
Da's de dure naam, meer bekend; Dogo Canario alias Kanariefantje
Meet :
[afbeelding]
Zohra, 2½ jaar oud, door de vorige baasjes geïmporteerd uit Spanje, een doetje, superlief, nu dus EX klant van onze hondenuitlaatservice
![]()
Ik drink geen bierquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef senesta het volgende:
Jij ook bier rewino?
Of heb je liever iets anders?
Kom maar op ! ! !quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Aitan het volgende:
pootjes klaar!!
Alles goed gegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Nilasha het volgende:
Bluezz, volgens mij kom je vandaag weer terug uit Parijs. Hoe was het?
Met Xena ook alles goed gegaan?
Dat is vast niet het zelfde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Aitan het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ze ook in Nederland te koop zijn dan krijgen we twee keer zoveel SHE
I know, maar die smaken zo anders. Trust me, dan was ik allang weightwatcher adapt geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Aitan het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ze ook in Nederland te koop zijn dan krijgen we twee keer zoveel SHE
Hij kocht het bij de bakker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:21 schreef Aitan het volgende:
tja het gras aan de overkant is altijd groener, kocht hij het hier en daar als zo'n afbak uit de supermarkt?
Te veel is nooit goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef Aitan het volgende:
Nee, laat maar. Ik maak te veel flauwe grapjes![]()
Mmmm, ik ben geen vrouw, ik hou niet van chocolatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef SHE het volgende:
Oef Parijs...Ik krijg acuut zin in pain au chocolat...elke keer als ik er ben, vreet ik er tientallen van weg. Zo kinds![]()
Het ging, het gingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Nilasha het volgende:
Enne, was die lange rij wachten (Notre Dame) ook de moeite waard??
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat grappig is trouwens, want misschien heb je stiekem gelijk.
Ik heb namelijk PUB er ook weer even bij, omdat beide modjes daarvan op vakantie zijn.
Maar op zich vind ik een rustig forum helemaal niet erg.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:41 schreef senesta het volgende:
[..]
grappig, het was ook niet meer dan een gevoel gewoon.
Al vind ik dat jullie het goed opgepakt hebben hoor, het was absoluut geen makkelijk begin![]()
Volgens mij hadden ze nog een ban?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Maar weet iemand of Uhmmie en MrWes nog ergens posten ? Ik zie ze niet meer en mis met name Uhmmie![]()
http://forum.fok.nl/user/history/78328quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Maar weet iemand of Uhmmie en MrWes nog ergens posten ? Ik zie ze niet meer en mis met name Uhmmie![]()
Ik doelde eigenlijk meer op je wat minder rustige persoonlijkheid (zo schijnt)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt mee. Het is daar ook al zo rustig.
Dat komt wel weer goed deedeeteequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik voel me er zo rot over want ik heb Uhmmie aangespoort om vooral te solliciteren omdat ik haar zo geschikt vond om F&F te modden. Ik heb haar écht zitten opjutten.![]()
En kijk es nou wat er gebeurt is.....![]()
Potverdriedubbeltjes. Ga je schamenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Aitan het volgende:
-rotzak mode-
Nee het is jouw schuld deedeetee, jij bent de oorzaak van het hele conflict
-/rotzak mode-
Euh boe?![]()
Ezelsoren, apenstaart, een girafnek, de poten van een olifant, het formaat van een neushoorn and so on.quote:
nee dat mag allemaal, dit is f&f wij willen graag het beest zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ezelsoren, apenstaart, een girafnek, de poten van een olifant, het formaat van een neushoorn and so on.
Jajaja, we gaan je eens even goed voor lul zetten. Tututut *wijst met een boos vingertje*.
Whehehehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Aitan het volgende:
-rotzak mode-
Nee het is jouw schuld deedeetee, jij bent de oorzaak van het hele conflict
-/rotzak mode-
Euh boe?![]()
Voor die uitspraak niet hoor, maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
*snift : wat ben jij váls![]()
Ik was 't niet, t was call me godallah![]()
die laatste naam past beter bij hem Nou moet ik met natuurlijk wéér gaan zitten schamen![]()
Ik vind je echt niet koe......l hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef Aitan het volgende:
[..]
Voor die uitspraak niet hoor, maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.![]()
Hé gelukkig nou ben ik weer helemaal opgelucht.quote:
Dáár trek ik me lekker niks van aan.quote:maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.![]()
Ik ook. Heb haar flink aangespoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik voel me er zo rot over want ik heb Uhmmie aangespoort om vooral te solliciteren omdat ik haar zo geschikt vond om F&F te modden. Ik heb haar écht zitten opjutten.![]()
Ja, weet ik nog. Iets met Djamu en een gebande SCH toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook. Heb haar flink aangespoord.
Yvonne noemde haar ergens toen haar naam niet herkend werd, de zus van Bluezz
En zij kunnen er niets aan doen wat er gebeurt is.
Ik had het precies zo gedaan... sterker nog, ik ben door een soortgelijk akkefietje toen ook opgestapt. Waarschijnlijk zijn ze er helemaal klaar mee, en ik geef ze geen ongelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |