quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Aitan het volgende:
[..]
Oké oké, dan moet het maar. Schenk me dan op zijn minst een pilsje in...
Maar wat vind jij niet mooi aan zijn vacht, ben wel benieuwdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Aitan het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha, zo zie je maar weer hoe meningen verschillen
\quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Aitan het volgende:
Geez we posten wel heel erg dubbel zo he
En ik geef ook de bbq, maar betekend dat, dat je niet eens een pilsje voor me kunt pakken? tsss gezellig hoor.
Stoere hond. Ziet er atletisch uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
Een Perro de Presa Canario![]()
Da's de dure naam, meer bekend; Dogo Canario alias Kanariefantje
Meet :
[afbeelding]
Zohra, 2½ jaar oud, door de vorige baasjes geïmporteerd uit Spanje, een doetje, superlief, nu dus EX klant van onze hondenuitlaatservice
![]()
Ik drink geen bierquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef senesta het volgende:
Jij ook bier rewino?
Of heb je liever iets anders?
Kom maar op ! ! !quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Aitan het volgende:
pootjes klaar!!
Alles goed gegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:48 schreef Nilasha het volgende:
Bluezz, volgens mij kom je vandaag weer terug uit Parijs. Hoe was het?
Met Xena ook alles goed gegaan?
Dat is vast niet het zelfde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Aitan het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ze ook in Nederland te koop zijn dan krijgen we twee keer zoveel SHE
I know, maar die smaken zo anders. Trust me, dan was ik allang weightwatcher adapt geweestquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Aitan het volgende:
ik zal maar niet zeggen dat ze ook in Nederland te koop zijn dan krijgen we twee keer zoveel SHE
Hij kocht het bij de bakker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:21 schreef Aitan het volgende:
tja het gras aan de overkant is altijd groener, kocht hij het hier en daar als zo'n afbak uit de supermarkt?
Te veel is nooit goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:54 schreef Aitan het volgende:
Nee, laat maar. Ik maak te veel flauwe grapjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |