Ja oke maar van tropische warmte in een bijna herfst is een beetje te.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef tonja het volgende:
Ik vind het wel lekker dit weer. Weinig licht, (migraineklantje) en prima temparatuur.
Die hittegolf, dat vond ik echt kut.
Met mos op het dak zou ik er ook niet opdurven inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef tonja het volgende:
Volgens de klusjesman groeit er overal mos op. Ik durf zelf niet op het dak. En als het heel hard waait vanuit een bepaalde hoek, en het regent, dan wil het weleens lekken. Het is alleen zo ontzettend lastig om te bepalen waar het lek nou precies zit, omdat het maar heel af en toe lekt.
Wel gevraagd of ze me willen waarschuwen als het lekt, zodat ik het kan zien, maar eigenlijk moet je dan het dak op, en dat durf ik dus niet. Klusjesman woont in Purmerend, dus die is er ook nooit optijd bij.
Ik moet eigenlijk dat hele dak opnieuw laten bedekken, maar het is lastig om een betrouwbaar bedrijf te vinden. Voor de klusjesman is dit een te grote klus.
Jeetje dat is wel hufterig inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:58 schreef tonja het volgende:
Ik ben niet bang dat ik er doorheen zak, zo erg is het gelukkig ook weer niet.
Het is van dat teer met kiezelstenen los erop, de kiezelstenen zitten onder de mos. Het is veel te hoog. Daarom durf ik er niet op.
Het is geloof ik 15 jaar geleden voor het laatst opnieuw gedaan, dus het moet wel weer eens.
Je wordt belazerd waar je bij staat trouwens; de vorige keer was afgesproken dat de oude teerlaag verwijderd zou worden, en een nieuwe aangebracht. Wat blijkt bij controle... ze hadden gewoon een nieuwe teerlaag op de oude laag aangebracht, maar wel het verwijderen in rekening brengen.
Dat soort grappen, je moet zo opletten...
Klinkt alsof je gezegend bent met een oud mastiekdak, weet je meteen waarom ze niet zo happig waren om het af te voeren, is nl chemisch afval, en kost de hoofdprijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:08 schreef tonja het volgende:
Het is allemaal goedgekomen, dwz, ik heb de verwijderingskosten (na een 'goed' gesprek)in mindering gebracht op de rekening.
Blijft wel dat die oude laag er nog op zit, maar dat kan niet heel veel kwaad.
Ik weet wel iemand in Haarlem. Zij hebben 8 jaar geleden mijn platte dak gedaan. Volgende week komen ze (helaas) weer want nu heb ik lekkage aan de dakkapel (die 8 jaar geleden niet gedaan is).quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef tonja het volgende:
Ik moet eigenlijk dat hele dak opnieuw laten bedekken, maar het is lastig om een betrouwbaar bedrijf te vinden. Voor de klusjesman is dit een te grote klus.
Happig of niet, dit was gewoon een poging tot oplichting wat mij betreft. Iets in rekening brengen wat je niet gedaan hebt is gewoon diefstal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gezegend bent met een oud mastiekdak, weet je meteen waarom ze niet zo happig waren om het af te voeren, is nl chemisch afval, en kost de hoofdprijs![]()
Ben vroeger dakdekker geweest, maar ben een beetje versleten,ik doe nu dus ander werk...![]()
Is het een groot dak ??? en welke regio woon je ???
Ik zal het in gedachten houden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand in Haarlem. Zij hebben 8 jaar geleden mijn platte dak gedaan. Volgende week komen ze (helaas) weer want nu heb ik lekkage aan de dakkapel (die 8 jaar geleden niet gedaan is).
Oplichting is het zéker, blijkbaar idd een beroepsknoeier, zijn er helaas teveel van...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Happig of niet, dit was gewoon een poging tot oplichting wat mij betreft. Iets in rekening brengen wat je niet gedaan hebt is gewoon diefstal.
Het is ongeveer 77 vierkante meter, in Amsterdam.
Wat is dat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
7,5 tons zone ????
Graag gedaan, ik zwierf hier eigenlijk rond omdat we sinds er gisteren een hond bij hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef tonja het volgende:
Aha, dat verklaart ook waarschijnlijk waarom een lek dus op een gegeven moment niet meer lekt...
Ik woon niet in het centrum, maar ik ga die 7.5 tons zone regeling wel onderzoeken.
Hardstikke goed om op zo'n onverwachte plek zo geinformeerd te worden!![]()
Zeg alleen de edah is hier open hequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:21 schreef Aitan het volgende:
In welke tijdzone?
Edah?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Zeg alleen de edah is hier open he![]()
Best een stuk fietsen hoor![]()
Zeg de slager was al dicht hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Aitan het volgende:
[..]
Edah?![]()
*haalt de burgers snel weer van de braad*
Oké oké, dan moet het maar. Schenk me dan op zijn minst een pilsje in...quote:
We zijn het lekker eens he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef Aitan het volgende:
hmm mooie botstructuur, vacht mag aan gewerkt worden
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef Aitan het volgende:
hmm mooie botstructuur, vacht mag aan gewerkt worden
Hahahaha, zo zie je maar weer hoe meningen verschillenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:27 schreef senesta het volgende:
Mooie hond sounddragon, zit ook mooi in zijn vacht, hij glimt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |