Mmmm, ik ben geen vrouw, ik hou niet van chocolatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef SHE het volgende:
Oef Parijs...Ik krijg acuut zin in pain au chocolat...elke keer als ik er ben, vreet ik er tientallen van weg. Zo kinds![]()
Het ging, het gingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:51 schreef Nilasha het volgende:
Enne, was die lange rij wachten (Notre Dame) ook de moeite waard??
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat grappig is trouwens, want misschien heb je stiekem gelijk.
Ik heb namelijk PUB er ook weer even bij, omdat beide modjes daarvan op vakantie zijn.
Maar op zich vind ik een rustig forum helemaal niet erg.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:41 schreef senesta het volgende:
[..]
grappig, het was ook niet meer dan een gevoel gewoon.
Al vind ik dat jullie het goed opgepakt hebben hoor, het was absoluut geen makkelijk begin![]()
Volgens mij hadden ze nog een ban?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Maar weet iemand of Uhmmie en MrWes nog ergens posten ? Ik zie ze niet meer en mis met name Uhmmie![]()
http://forum.fok.nl/user/history/78328quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef deedeetee het volgende:
Maar weet iemand of Uhmmie en MrWes nog ergens posten ? Ik zie ze niet meer en mis met name Uhmmie![]()
Ik doelde eigenlijk meer op je wat minder rustige persoonlijkheid (zo schijnt)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt mee. Het is daar ook al zo rustig.
Dat komt wel weer goed deedeeteequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik voel me er zo rot over want ik heb Uhmmie aangespoort om vooral te solliciteren omdat ik haar zo geschikt vond om F&F te modden. Ik heb haar écht zitten opjutten.![]()
En kijk es nou wat er gebeurt is.....![]()
Potverdriedubbeltjes. Ga je schamenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Aitan het volgende:
-rotzak mode-
Nee het is jouw schuld deedeetee, jij bent de oorzaak van het hele conflict
-/rotzak mode-
Euh boe?![]()
Ezelsoren, apenstaart, een girafnek, de poten van een olifant, het formaat van een neushoorn and so on.quote:
nee dat mag allemaal, dit is f&f wij willen graag het beest zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ezelsoren, apenstaart, een girafnek, de poten van een olifant, het formaat van een neushoorn and so on.
Jajaja, we gaan je eens even goed voor lul zetten. Tututut *wijst met een boos vingertje*.
Whehehehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef Aitan het volgende:
-rotzak mode-
Nee het is jouw schuld deedeetee, jij bent de oorzaak van het hele conflict
-/rotzak mode-
Euh boe?![]()
Voor die uitspraak niet hoor, maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
*snift : wat ben jij váls![]()
Ik was 't niet, t was call me godallah![]()
die laatste naam past beter bij hem Nou moet ik met natuurlijk wéér gaan zitten schamen![]()
Ik vind je echt niet koe......l hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef Aitan het volgende:
[..]
Voor die uitspraak niet hoor, maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.![]()
Hé gelukkig nou ben ik weer helemaal opgelucht.quote:
Dáár trek ik me lekker niks van aan.quote:maar voor wat je hebt aangericht op het foum wel.![]()
Ik ook. Heb haar flink aangespoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik voel me er zo rot over want ik heb Uhmmie aangespoort om vooral te solliciteren omdat ik haar zo geschikt vond om F&F te modden. Ik heb haar écht zitten opjutten.![]()
Ja, weet ik nog. Iets met Djamu en een gebande SCH toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook. Heb haar flink aangespoord.
Yvonne noemde haar ergens toen haar naam niet herkend werd, de zus van Bluezz
En zij kunnen er niets aan doen wat er gebeurt is.
Ik had het precies zo gedaan... sterker nog, ik ben door een soortgelijk akkefietje toen ook opgestapt. Waarschijnlijk zijn ze er helemaal klaar mee, en ik geef ze geen ongelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |