Ze worden gesponsord door Pet's place en de bedoeling is om je borstels ed te laten kopen. Ze hebben elke maand een ander thema met de mogelijkheid je spullen aan te smeren. En neem nou die brokkies, daar maakt de dierenzaak redelijk wat winst op, dus die zijn natuurlijk het beste, en als je iets anders geeft gaat je kat HARTSTIKKE DOODquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:39 schreef deedeetee het volgende:
Ik borstel mijn kat nooit ? Die word zoveel geaaid dat hij vanzelf wel zijn losse haren kwijt raakt.
Als het warm weer is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:58 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Mijn kat komt heel veel buiten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontvlooien wel eens vergeet. En nog nooit een vlo ontdekt. Misschien zitten er hier niet zo veel.
Wanneer is het eigelijk vlooien seizoen?
1 keer per jaar. Is wel heel belangrijk hoor, zeker als je een buitenkat hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:07 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik moet ook mijn poezebeest eens laten enten. Maar door persoonlijke gezondheid niet aan toe gekomen. hoe vaak laten jullie dat eigelijk doen?
Ja, volgens mij voelt het niet lekker aan de huid dat spul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Xena gaat heel raar springen als we dat gedaan hebben
En nu ga ik echt echt echt boodschappen doen
(ben al een uur bezig om op te staan hier)
Oh jee, is dat al eerder gebeurd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:49 schreef deedeetee het volgende:
Hier hebben we weer een wolkbreuk, de straat begint weer onder te lopen en achter komt het water óók steeds hoger![]()
Ik heb er altijd een dubbel gevoel over, ook wat ontvlooien betreft. Aan de ene kant wil je natuurlijk dat je kat worm- en vlovrij is, aan de andere kant vind ik het een rot idee om je huisdier gif toe te dienen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat vinden jullie van ontwormen, is dat echt nodig na verloop van tijd?
Elk jaar of zo? Ik lees van die versch. meningen her en der...
De mijne is ook buitenkat en dat beest mankeert nooit wat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een dubbel gevoel over, ook wat ontvlooien betreft. Aan de ene kant wil je natuurlijk dat je kat worm- en vlovrij is, aan de andere kant vind ik het een rot idee om je huisdier gif toe te dienen.
Ik denk dat voor buitenkatten ontwormen echt belangrijk is. Volgens mijn DA moet het voor binnenkatten ook, maar ik doe het maar 1 keer per jaar, terwijl de DA zegt dat het elk half jaar moet.
Maar ja, die zit daar ook niet om vliegen te vangen, dus ik hou het maar een beetje bij de gulden middenweg. ofzo
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef SHE het volgende:
[..]
De mijne is ook buitenkat en dat beest mankeert nooit wat.
Ik ben ook prinipieel tegen enten hoor..dus misschien dat ik dat doortrek.
Wiegendood bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn moeder is verpleegkundige en die heeft weleens een kind verpleegd met mazelen of zoiets, wat er echt ernstige dingen aan zou overhouden, en die was daar echt kwaad en emotioneel over. Welk gevolg van een enting kon er nu erger zijn dan dat ?
een kind kan ook leukemie krijgen en voor zijn 7e sterven..er kan van alles met je kind gebeuren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mijn moeder is verpleegkundige en die heeft weleens een kind verpleegd met mazelen of zoiets, wat er echt ernstige dingen aan zou overhouden, en die was daar echt kwaad en emotioneel over. Welk gevolg van een enting kon er nu erger zijn dan dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |