Maakt me niet uit als het punt me wordt afgenomen maar ik dacht dat het een appel was. Komt daar adamsappel ook niet vandaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:03 schreef Asmodian het volgende:
Wat geenaam zegt... Er staat nergens dat het een appel is. Dat was juist te kort door de bocht geweest... Vrucht van de boom van goed en kwaad is juist het enige correcte antwoord
Dat puntje mag je houden hoor. Vaak wordt aangenomen dat het een appel is en iedereen denkt dat ook. Maar in de Bijbel staat het anders.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als het punt me wordt afgenomen maar ik dacht dat het een appel was. Komt daar adamsappel ook niet vandaan?
Dan lekker gaan slapenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
M'n hoofd doet pijn, en ik heb een rsi gevoelige stoel (lees: nek, rug en armpijn) En m'n hoofd bonkt, mag ik gaan? Ah toee?
En Yes-r?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:12 schreef Nembrionic1 het volgende:
Mag ik trouwens vermelden dat IEDEREEN een adamsappel heeft? Dus ook vrouwen. Alleen zie je die niet.
Heb je die geflashed gekregen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
Good evening Amsterdam, here we have the question as posed by televoting. You will recieve the answers by televoting as well.
And the question is:
Met een live-uitvoering van 8 minuten (nog te kort) van welk geweldig nummer opent de legendarische film 'Moonwalker'?
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het flashen nog altijd doorgaatquote:
Heb echt totaal geen idee. Als je zegt dat het Henk is met zijn liedje, over dat konijntje met een vliegje op zijn neus, zou ik het ook geloven..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:16 schreef Asmodian het volgende:
Waarom zoek je het dan ook op?![]()
Anders had je meer kunnen gokken. Jullie zijn hier maar met z'n drieën...
Cool. Maar toch is Stanley online toch anders.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het flashen nog altijd doorgaat
Zit jij een beetje met Stan te cybersexen ofso?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het flashen nog altijd doorgaat
Jaloers?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:19 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Zit jij een beetje met Stan te cybersexen ofso?
Stanley is te lui om een kloon aan te maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:19 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Zit jij een beetje met Stan te cybersexen ofso?
Quoi?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool. Maar toch is Stanley online toch anders.
Stan is een 'law-abiding citizen'. Klonen ist verboten en dat zou iemand als Stanley natuurlijk nooit doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Stanley is te lui om een kloon aan te maken.
BS!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Stan is een 'law-abiding citizen'. Klonen ist verboten en dat zou iemand als Stanley natuurlijk nooit doen![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:22 schreef Supersheep het volgende:
Beat It?
I like living on the edgequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Stan is een 'law-abiding citizen'. Klonen ist verboten en dat zou iemand als Stanley natuurlijk nooit doen![]()
Had ik ook al gegokt..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:26 schreef Neleos het volgende:
Heet het nummer ook "Moonwalker"?
Hoe moeilijk is een Stanley-Climbfall_1?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:26 schreef Nembrionic1 het volgende:
Smooth Criminal?
Hij heeft geprobeerd om IntegereNeger te registreren, maar het emailadres was al gebruiktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is een Stanley-Climbfall_1?
Ik heb zo'n vermoeden van niet. Laten we even kijken...quote:
Dat is'm!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:28 schreef Supersheep het volgende:
Man in the Mirror?
Dan pakt hij een ander e-mail adres.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd om IntegereNeger te registreren, maar het emailadres was al gebruikt
Ik heb 'm een ander email addy gegevens maar hij kreeg toch koude voetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd om IntegereNeger te registreren, maar het emailadres was al gebruikt
Iemand verblijden met de wetenschap dat hij/zij een antwoord goed heeft is het voorrecht van de vragenstellers, jongemanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:30 schreef geenaam het volgende:
ding ding ding we've got a winner!!
Ja oké sorry!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Iemand verblijden met de wetenschap dat hij/zij een antwoord goed heeft is het voorrecht van de vragenstellers, jongeman![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die had het dus al meteen geweten?
Haquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hey mensennn!! Ik ben net terug van de stad. Was errug gezellig!!![]()
Helemaal niet, maar verwacht geen goed antwoord van me!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Nembrionic1 het volgende:
Jojoortje is dronken!
Wát een disclaimer..wát een disclaimerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar verwacht geen goed antwoord van me!
Hoppa!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Asmodian het volgende:
Lisa Marie Presley - 0 kids?
Ssst..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Nembrionic1 het volgende:
Jojoortje is dronken!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Asmodian het volgende:
Lisa Marie Presley - 0 kids?
Snap je wel een beetje wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Iemand verblijden met de wetenschap dat hij/zij een antwoord goed heeft is het voorrecht van de vragenstellers, jongeman![]()
Yay!quote:
Ik wil wel komen, hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ga slapen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen.
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Neleos, Jojoortje, Supersheep en Geenaam ook zouden komen!. Whaddayasay?
Niet echt, ben ik bangquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Snap je wel een beetje wat ik bedoel?
Klinkt echt wel leuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ga slapen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen.
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Neleos, Jojoortje, Supersheep en Geenaam ook zouden komen!. Whaddayasay?
Kan ik nu nog niet laten weten iig. Laatste 2 weken van aug heb ik het druk namelijk. Laat het nog wel weten al lijkt het er momenteel op dat ik dan niet kan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
We hebben nog geen tijd bepaald. Ik mail iedereen die gaat komen iets van een week vantevoren om verdere details te geven, maar op zich denk ik gewoon dat iedereen kan komen op het tijdstip dat ze het beste uitkomtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil wel komen, hoe laat begint het?
En zo heel veel weet ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel.
Hij heeft me dit antwoord niet geflashed als je dat bedoeldequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het had iets met jou en Stanley te maken, maar Nevermind
Heb je de mijne gehad?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Edit: Als je me ff mailt, heb ik jouw mailadres meteen om die details naar je toe te sturen
Gast, je hebt erg veel punten zitten sprokkelen sinds je bij ons bent, en dat doet er tevens niet toe. Het gaat om de gezelligheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel. En trouwens mijn vader en broer vieren hun verjaardagen op de 26e van Augustus.
Yes!quote:
Neee, dat was het zeker niet. Het ging ergens over dat Stanley beter z'n best moet doen met het klonen van zichzelf en dat ik jullie niet meer uit elkaar kon houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij heeft me dit antwoord niet geflashed als je dat bedoelde
De mijne ook. Das toevalligquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel. En trouwens mijn vader en broer vieren hun verjaardagen op de 26e van Augustus.
mooi fout!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
jaja, nu weten we wel dat je 19 bent
Dat zou ik erg jammer vinden. Ik hoop dat het je lukt om tijd vrij te maken - mail maar zodra je het weet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik nu nog niet laten weten iig. Laatste 2 weken van aug heb ik het druk namelijk. Laat het nog wel weten al lijkt het er momenteel op dat ik dan niet kan.
Ja die verjaardag kan ik vanzelfsprekend niet missen en wil ik ook niet. Maar het leek me wel gezellig hoor bedankt voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gast, je hebt erg veel punten zitten sprokkelen sinds je bij ons bent, en dat doet er tevens niet toe. Het gaat om de gezelligheid. Maar als je vader en broer hun verjaardagen vieren houdt het op, lijkt me
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Edit: Als je me ff mailt, heb ik jouw mailadres meteen om die details naar je toe te sturen
werk ze!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja die verjaardag kan ik vanzelfsprekend niet missen en wil ik ook niet. Maar het leek me wel gezellig hoor bedankt voor de uitnodigingNu ga ik er weer vandoor. Moet lekker de regen in om mijn dagelijkse baantje te doen. Veel plezier nog en Asmo trusten.
![]()
Hmm 20 is eigenlijk ook fout. Ben in januari pas weer jarigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
? zo goed als 20 had ik gelezen. Jarig geweest?
Ai... Waar speel je die wedstrijd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klinkt echt wel leuk!Maar ik heb die zondagochtend een belangrijke bekerwedstrijd waarschijnlijk!
Dus ik moet het nog even bekijken!
21! (waarom loop ik nou eigenlijk te gokken?)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm 20 is eigenlijk ook fout. Ben in januari pas weer jarig
Voetbalwedstrijd in Hengeloooquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ai... Waar speel je die wedstrijd als ik vragen mag?
En je kan natuurlijk ook gewoon vroeger weggaan. Het zou wel leuk zijn als je een opwachting zou maken - je stralende aanwezigheid zal ons allen opvrolijken
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
21! (waarom loop ik nou eigenlijk te gokken?)
Om dat 's ochtends te doen lijkt me ook niet fijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijd in HengeloooJa maar vroeg weggaan... Ik moet wel 2 uur reizen he
![]()
Neej idd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Om dat 's ochtends te doen lijkt me ook niet fijn
Ik hoop iig dat het lukt om iets te regelenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:55 schreef Jojoortje het volgende:
Was dat Bakker niet?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, ook redelijk ver voor m'n tijd.
Maar afgaande op het citaat ga ik ervan uit dat ie er niet al te goed uit zag...
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat het lukt om iets te regelen. Ik weet dat er mensen komen uit Groningen en Belgie voor de meet, en zoals ik zei zou het bijzonder gezellig zijn als jij ook van de partij was
En anders krijg je die pas te zien als ik de foto's online zet en dan vind je het vast sneu dat je er niet bij was. En wij zullen je natuurlijk heel erg missen. Ikzelf zal mezelf hoogstwaarschijnlijk in slaap moeten huilenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichten
Ik zie er heel goed uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichten
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En anders krijg je die pas te zien als ik de foto's online zet en dan vind je het vast sneu dat je er niet bij was. En wij zullen je natuurlijk heel erg missen. Ikzelf zal mezelf hoogstwaarschijnlijk in slaap moeten huilen
Klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenBen een echt feestbeest!
![]()
Nee, maar goede gok!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Neleos het volgende:
Of Bedoel je Lou de Palingboer?
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk
Ga het maar proberen en laat me weten als ik iets kan doen om het makkelijker voor je te maken
Datzelfde geldt natuurlijk overigens voor Supersheep
Welke club speel je dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!![]()
Ik zal bidden tot de weergoden en een regendans doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!![]()
Yessss!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:03 schreef Neleos het volgende:
Koekoek.
Niet bij Achilles 12 dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De beste club van Hengelo, kan er maar 1 zijn
Geen idee wat je bedoelt, maar bedanktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
laat me weten als ik iets kan doen om het makkelijker voor je te maken
Datzelfde geldt natuurlijk overigens voor Supersheep
Dat als ik iets kan doen om de kansen van je komst te verbeteren, ik dat graag doequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar bedankt![]()
Dat is een punt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:08 schreef Asmodian het volgende:
Sheryl Crowe
Yay!quote:
Dank je, jij ook welterusten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:10 schreef Jojoortje het volgende:
Jij bidt er maar op los Asmo! Maar lui, ik ga slapen! Ben erg moe van al het gedans en gefeestIk spreek jullie morgen.. eeeuh vanmiddag/vanavond wel weer! Slaap lekker zo he!
![]()
Japan is ook goed!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:18 schreef Poepoog het volgende:
Japan
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:22 schreef Poepoog het volgende:
Woei mijn eerste punt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:56 schreef slaveloos het volgende:
raymond ceulemans?
inderdaad, welke biljarter alleen is al genoeg om ceulemans als antwoord te krijgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
slaveloos +1
Toen de vraag er al stond besefte ik dat ik beter "welke sporter" ipv "welke biljarter" had kunnen vragen.
ja, daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef slaveloos het volgende:
sorry soempie de wetten zijn elementairder
die is goed mist alleen een belangrijke toevoeging...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Soempie het volgende:
luisteren naar mensen en doen wat mensen zeggen?
zo op de goede weg, want iemand met slechte bedoelingen zorgt ervoor dat de robot iets moet doen wat niet mag namelijk.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef Soempie het volgende:
tenzij het van iemand komt met slechte bedoelingen?
moeilijk, moeilijk!
ik sleep je er wel doorheenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het wel een ontzettend leuke vraag. En er komt vast wel iemand die het wel weet. Of raadt.
Ik merk hetquote:
dit is al een beetje de opzet naar de derde wetquote:
Je sleept me er echt doorheen. Dit lijkt m'n mondeling geschiedenis welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dit is al een beetje de opzet naar de derde wet
warm, warmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Soempie het volgende:
Zichzelf geen schade toebrengen?
ben je toen ook zo geholpen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je sleept me er echt doorheen. Dit lijkt m'n mondeling geschiedenis wel
nee sorry, het gaat niet om andere robots...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef AntonDingeman het volgende:
een robot mag een andere robot geen schade toebrengen
Jaquote:
ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:42 schreef AntonDingeman het volgende:
een robot mag alleen zich laten verbouwen door de maker
dat verbaast me niks, als ik soms zie welke vragen jij beantwoord en verzint, dan moet zo'n geschiedenis mondling een makkie zijn voor jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar halverwege heb ik gezegd dat we het een andere keer wel zouden doen, omdat het schandalig was. En dat hebben we dus toen ook maar gedaan. Dus uiteindelijk helemaal zelf gedaan hoor.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef AntonDingeman het volgende:
een robot moet zichzelf nemen zoals hij is en van zichzelf houden
hij moet zichzelf beschermen tegen schade, maar dan met een toevoeging...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Soempie het volgende:
Een robot moet zichzelf beschermen tegen schade?
dat zou de eerste wet voor de mensheid moeten zijn....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef AntonDingeman het volgende:
een robot moet zichzelf nemen zoals hij is en van zichzelf houden
zucht nog maar een keertjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:46 schreef Soempie het volgende:
Zucht, tenzij wet 1...
dat vind ik ok, geen straf als je onschuldig bent!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:46 schreef AntonDingeman het volgende:
hij moet zichzelf beschermen tegen schade, behalve als hij er niks aan kon doen
quote:
precies!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:48 schreef Soempie het volgende:
wet 1 en 2 dan. Die gaan voor.
quote:
Alleen als deze wetten worden nageleefd is t mogelijk ok veilig robots te maken in de ogen van Asimovquote:Eerste Wet
Een robot mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Tweede Wet
Een robot moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden,
behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Derde Wet
Een robot moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Raaah! Stelletje F5'ers.
tot straks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:04 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga heel even off, even wat anders doen.
Tot straks
Automatische herlaarsfunctie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef Soempie het volgende:
m'n computer viel gewoon 4 keer uit. Stom ding.
misschien ligt het wel aan F5 jaquote:
Klonk! Da's snel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
david en donatello
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef AntonDingeman het volgende:
aargh
het went, het wentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet mee![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Gewoon slingers op z'n frans![]()
Niet dat ik dat wel geweten had ...
Nee. Een stad(je) in Europa, toeristisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Voorstad van Djenne?
Da's alvast het goede land.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
of palermo
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom stond daar heel kort een plaatje?
beetje laat lieverdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef macondo het volgende:
san gimiginano
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....![]()
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.
Maar aangezien ik k_man nog nooit heb verdacht, zal hij er wel een verklaring voor hebbne.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.
Plausibel. Daar komt bij dat elke toerist van Toscane het stadje wel kent en herkent..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.
Nee, deze meneer is, voor zo ver ik weet, niet van de maffia.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:44 schreef Soempie het volgende:
maffia? Ik ken die hele sopranos niet.
merciquote:
Ik zocht iets een tikje specifieker, bofneger!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef bofneger het volgende:
beiden man
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef k_man het volgende:
New Jersey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |