Klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenBen een echt feestbeest!
![]()
Nee, maar goede gok!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Neleos het volgende:
Of Bedoel je Lou de Palingboer?
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk
Ga het maar proberen en laat me weten als ik iets kan doen om het makkelijker voor je te maken
Datzelfde geldt natuurlijk overigens voor Supersheep
Welke club speel je dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!![]()
Ik zal bidden tot de weergoden en een regendans doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja hopen dat het de dagen ervoor heeeeel veel regent. Dan gaat de voetbal niet door dan!![]()
Yessss!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:03 schreef Neleos het volgende:
Koekoek.
Niet bij Achilles 12 dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De beste club van Hengelo, kan er maar 1 zijn
Geen idee wat je bedoelt, maar bedanktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
laat me weten als ik iets kan doen om het makkelijker voor je te maken
Datzelfde geldt natuurlijk overigens voor Supersheep
Dat als ik iets kan doen om de kansen van je komst te verbeteren, ik dat graag doequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar bedankt![]()
Dat is een punt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:08 schreef Asmodian het volgende:
Sheryl Crowe
Yay!quote:
Dank je, jij ook welterusten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:10 schreef Jojoortje het volgende:
Jij bidt er maar op los Asmo! Maar lui, ik ga slapen! Ben erg moe van al het gedans en gefeestIk spreek jullie morgen.. eeeuh vanmiddag/vanavond wel weer! Slaap lekker zo he!
![]()
Japan is ook goed!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:18 schreef Poepoog het volgende:
Japan
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:22 schreef Poepoog het volgende:
Woei mijn eerste punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |