Kleurtjuh hebbuh?quote:
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.quote:
Gaarne.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef Misstique het volgende:
Kleurtjuh hebbuh?
Daar weet jij alles van ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbijquote:
Neuh, ik blijf lekker in STA.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbij
Veilige keuze ook wel STAquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf lekker in STA.
Neen, het is Liev met een hoofdletter!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
Mag ik van die hoofdletter L een kleine maken? Mijn vingers kriebelen.
Over voorbeeldige users gesproken.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over voorbeeldige users gesproken..
Oh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, het is Liev met een hoofdletter!
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel is weggejaagd hoor uit, het grote Warnsveld topic
![]()
Vooral stil ja, maar dat zal wel aan m'n PC liggenquote:
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.quote:
En daar luister je naar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet uit het durp en moest oprotten![]()
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.
Gauw, delete mijn post!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.
Kan niet, ik heb hem al gequote.quote:
Och, alsof er verder nog iemand is.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, alsof er verder nog iemand is.
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouwquote:
Ja maar. Jij mag. Jij lekt niet. Tenzij menstruatie. Jij bent tof. En blauw. Enneh, wétog.quote:
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.quote:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouw![]()
Dat is zeer goed om te weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef Chowi het volgende:
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.
Boeiuh, als het maar lekker was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Kan ze wel aan die STA'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer..
Ja verdulle! Gun mij nou ook eens een lolletje!quote:
Het jeukt nog niet ofzo.quote:
Ik wil anders wel even krabben.quote:
quote:
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Chowi het volgende:
.
Omg, jij bent echt heul schattig, dat weet je, hè?.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt"
Zelf bedacht ook echtquote:
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
helleuh
Als jij óók al mod wordt dan gaat mijn account door de shredderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl? [afbeelding]
Dat wens je niemand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadver, ik walg van mezelf, ik lijk guitarist.nl wel.
Graag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Secks.
Soms.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl? [afbeelding]
Neuh, eigenlijk niet. De mail is nu leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nu wat beters te doen.
Whehe, dat zal wel. Veel leesvoer welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet. De mail is nu leuk om te volgen.
Die hebt ik geliesd.quote:
Alle lettertjes na elkaar bekeken en toen in m'n hoofd er woorden van gemaakt.quote:
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je ervan denkt, maar kan je wel zeggen of er eigenlijk überhaupt nieuwe mods aangenomen worden?quote:
Het hoe en wat is mij nog niet geheel duidelijk en zulks maar de bedoeling is wel om zoveel mogelijk de lege plekken binnen afzienbare tijd in te vullen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je ervan denkt, maar kan je wel zeggen of er eigenlijk überhaupt nieuwe mods aangenomen worden?
Oh, als je het eerste wil vertellen ben ik best bereid te luisteren.
Slaap lekker Tiekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:25 schreef Litso het volgende:
Wat is ze lief als ze nieuwsgierig is he?
Nergens van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hey Janetje
Waar wilt u mod van worden![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nergens van.
Ik blijf graag de uitzondering in deze reeks.
Uhuh... Meer zwart in BeF.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, beetje blauw blauw blauw hier anders
Ik geniet van het zwart om mij heen.quote:
Zit je nog waar je zat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik geniet van het zwart om mij heen.
Nu meer als desavonds op zuidplein..
Prettig hoe je de subtiele verschillen kan merken ende waarderen.
Zijnde in Dublin, neen.quote:
Oh Maastricht is leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zijnde in Dublin, neen.
Zijnde in Rotterdam, neen.
Zijnde in Maastricht.. ehh.. Jawel heer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ha. Blauw.
Nou ja.. leuk.. leuk..quote:
Nog niet nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Dagonet het volgende:
Ben je nog langs over over Jogy gegaan?
Jakkes, vrouwen met een monobrow...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadver, ik walg van mezelf, ik lijk guitarist.nl wel.
Op mijn leeftijd is Maastricht leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. leuk.. leuk..
Hendig leefbaar...
[..]
Nog niet nee.
guitarist is knut?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jakkes, vrouwen met een monobrow...
Rom nie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
Nog niet nee.
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is Maastricht leuk
Ik heb mooie netjes bijgewerkte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jakkes, vrouwen met een monobrow...
quote:
quote:
Goedemorgen zeg, da's best ernstig dan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, Knut is de koning van Monobrowonië.
Guitarist de kroonprins.
Ik ook, maar ik kan wel wat advies van een vrouw gebruiken. Je wenkbrauw moet beginnen op dezelfde hoogte als waar je oog begint... maar moet dit met een rechte lijn, of schuin, precies met de vorm van je oog mee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb mooie netjes bijgewerkte wenkbrauwen.
Uiteraard op een non-offensieve doch uiterst gemeende manier.quote:
Je maakt het erger nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard op een non-offensieve doch uiterst gemeende manier.
1 2 3 | - - |
Ik paint het even voor je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan wel wat advies van een vrouw gebruiken. Je wenkbrauw moet beginnen op dezelfde hoogte als waar je oog begint... maar moet dit met een rechte lijn, of schuin, precies met de vorm van je oog mee?
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Quadbrouwen zijn minder hip.
Je kan daar alleen met zo'n ding overheen rijden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:55 schreef Litso het volgende:
Quadbrouwen zijn minder hip.
Jamaar, je neus dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Zo. Alles buiten de strepen mot weg.
Pak de schaar maar vast Lits..quote:
Ja, maar kijk hè. Ik liep zojuist naar de spiegel, struikelde bijna over mijn handtasje, en zag dat mijn ogen een beetje raar zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Zo. Alles buiten de strepen mot weg.
Speel het veilig, en begin gewoon in het midden van je wenkbrauw met scheren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar kijk hè. Ik liep zojuist naar de spiegel, struikelde bijna over mijn handtasje, en zag dat mijn ogen een beetje raar zijn.
[afbeelding]
Moeten mijn wenkbrauwen nou beginnen bij het punt waar mijn oogwit begint? Dat ligt namelijk mooi op één lijn met die gebogen lijn aan de buitenkant van mijn oog en de bovenkant van mijn neus...of moet het beginnen bij het roze gedeelte?
Ik heb ook aan de buitenkant een streepje erin geschoren, lekker stoer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Speel het veilig, en begin gewoon in het midden van je wenkbrauw met scheren.
Ik ergens andersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hartjes in m'n wenkbrauwen epileren.
Dat je daar überhaupt nog haar hebtquote:
Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont......Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja fijn, nou denk ik aan kiwi's en wortels.
Lits, weet je zeker dat dat schattige meisje in de stad Janet niet was?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont......Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont.....
Ik weet hoe je C_C daarmee moet verrassen; je moet op je buik gaan liggen, haar vragen of ze je schouders wilt masseren, je trekt je shirt uit en tadáá!quote:
Die edit viel me op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet hoe je C_C daarmee moet verrassen; je moet op je buik gaan liggen, haar vragen of ze je schouders wilt masseren, je trekt je shirt uit en tadáá!
En ze heette sara raats?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont......Lief klein konijntje had een wortel in z'n kont.....
Ik zei 'kont' dago... 'Kont'...quote:
Ah, nee, okay, my bad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zei 'kont' dago... 'Kont'...
Of heb ik die foto's gemist?
Nou ja.. ik F5'de... en opeens was 'ie langer..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dat had je dan snel gezien!
Al is de edit nog zo snel...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dat had je dan snel gezien!
Oeh.. dan is het goed..quote:
.... lalalala... wel.quote:
Ik lees echt veel te vaak dubbelzinnige dingen, daar waar onschuldige uitspraken gedaan worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. ik F5'de... en opeens was 'ie langer..![]()
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik lees echt veel te vaak dubbelzinnige dingen, daar waar onschuldige uitspraken gedaan worden.
En slaap lekker, Litso.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
Ik ben echt verkankerd nu...
Mijn mail ging naar den prullenback denk ik...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:31 schreef ehqo het volgende:
Waarom is c. nog zwart? Tijd voor een rel.
Ik houd de moed hoog, ze bekijken vast eerst alle kandidaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn mail ging naar den prullenback denk ik...
Kenkercrew, als het aan mij lag; bloed ze whiskas.
Dat was verdomd vaag idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik zag op vakantie een vrouw met dubbele wenkbrauwen.
[ code verwijderd ]
Welneen. Eind van de middag lever ik mijn afstudeerrapport in. Of nouja, is het in elk geval af. Dan pleur ik het in een kartonnen doos die ik maandag even moet afleveren op m'n opleiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, goed is overrated.
als mod heb je plichtenquote:
Zo erg. Húúú, verantwoordelijkheidsgevoel.quote:
je kunt zeker ook moeilijker slapen nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo erg. Húúú, verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik word ook steeds wakker om een baggertopic te sluiten, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt zeker ook moeilijker slapen nu
gelukkig geen gebrek aan dat soort topicsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik word ook steeds wakker om een baggertopic te sluiten, inderdaad.
Precies mijn eerste gedachte vanmorgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef Janetje het volgende:
Kut, ik ben wakker.
Mijn gedachte op maandag tot en met zaterdag de afgelopen zes maanden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:56 schreef Chowi het volgende:
Precies mijn eerste gedachte vanmorgen..
Je wordt nog een harde werker, als het zo door gaat.quote:
Weldra is dat voorbij!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn gedachte op maandag tot en met zaterdag de afgelopen zes maanden.
Nja, maar ik ben zo vroeg omdat ik zo boodschappen moet doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Je wordt nog een harde werker, als het zo door gaat.
Yesquote:
Huisvrouwtjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
Nja, maar ik ben zo vroeg omdat ik zo boodschappen moet doen..
Ik verveel me.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:53 schreef Janetje het volgende:
In bed blijven liggen is ok.
Neuken?quote:
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef jogy het volgende:
Hà, net op tijd.
Okeuj.quote:
Jammer!quote:
Tof!quote:
wordt? dat is het alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Potdokke, dit wordt een kutdag.
Kloptquote:
Omdraaien, ogen dicht en verder pitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zonder aanwijsbare reden om kwart over 9 wakker worden als je eindelijk echt lang kan uitslapen is best kut.
Dat lukte me helaas niet..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdraaien, ogen dicht en verder pitten.
Hmm... ik moet toch maar eens iets gaan doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:11 schreef Neenetje het volgende:
Ik blijf gewoon lekker nog even onder m'n dekentjes liggen voordat m'n volgende lading bezoek aankomt![]()
Jaaa, ik wacht nog steeds vol spanning op de vogelgriepquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Wanneer kickt er nou 's een keer een goede epidemie in hier?
Zou het te koop zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaa, ik wacht nog steeds vol spanning op de vogelgriep.
Niet bij bol.com in ieder geval.quote:
Vast wel. In van die sprayflesjes.quote:
Ik heb al veertien cent en een kauwgombal.quote:
Ik bied 15 cent en twee superdesuup knikkers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb al veertien cent en een kauwgombal.
Ik sjouw nog wel even op en neer tussen printer en kantoortje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:19 schreef Misstique het volgende:
Mooi op tijd thuis, laat dat weekend maar komen.
Hebben jullie geen postkamer? Uitbesteden is het woord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik sjouw nog wel even op en neer tussen printer en kantoortje.
Zwartwitpagina's zijn klaar, de kleurenpagina's rollen er nu uit, daarna moeten de bijlagen vanuit excel nog.
En dan nog alles voorzien van kaftje, gaatjes, en een ringbandje.
Gelukkig heb ik geregeld dat het kantoor tot tien uur open blijft.
Niet hier, dat zit allemaal in Utrechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef Misstique het volgende:
Hebben jullie geen postkamer? Uitbesteden is het woord..
Dat is zo. Succes ermee dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet hier, dat zit allemaal in Utrecht.
Dan kan ik het sneller zelf doen, weet ik tenminste ook zeker dat het goed gaat ende zulcks.
Utrecht! Tof!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet hier, dat zit allemaal in Utrecht.
Dan kan ik het sneller zelf doen, weet ik tenminste ook zeker dat het goed gaat ende zulcks.
Vertel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
Wow, ik had een hele onaardige MSNnaam.
Sjowie toch!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
Er stond. "Muil houwe."
Maar dat is nog niet het ergste. Ik haalde het net weg, en toen keek ik even later, en toen stond het er wéér.!
0800 - PIZZAquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef JDude het volgende:
Kan iemand mij wat te eten komen brengen?
Eet mij!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef JDude het volgende:
Kan iemand mij wat te eten komen brengen?
Nee, dat was 0800 - LOEMPIA.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef Q. het volgende:
0800-QSEX
Kou en kutweer, het lijkt verdomme wel herfst.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:46 schreef Dagonet het volgende:
Regen!
Gaarne.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
Eet mij!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ga even plassen!
Døne.quote:
Hup, even wat minder passief dame!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
Sorry. Het duurt nog wel even voor ik rood ben.
Hmja, die menstruatie duurt nog zeker een week of twee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Hup, even wat minder passief dame!
Why are there so many dumb people in the USA?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yW4wmAmzq5I"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yW4wmAmzq5I" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>
Vrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmja, die menstruatie duurt nog zeker een week of twee.
Dat is toch niet echt enzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Ah, voor die tijd meeten dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Hmja, die menstruatie duurt nog zeker een week of twee.
Het is FOX news, ken je FOX news? Sovjetpropaganda was nog minder gekleurd, als ze nog zou leven zou Leni Riefenstahl er zo documentaires voor kunnen gaan maken. Triumph of the willies.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie een overeenkomst in onze manier van quoten. Quicktools?quote:
en?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:27 schreef Litso het volgende:
En nu eens kijken of het werkt als je offline mensen een berichtje stuurt
Guess who got bannedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
Guess who's back!
ach, lees med maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:58 schreef mcDavid het volgende:
Die van mij doet het nog!
[afbeelding]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:01 schreef killswitch het volgende:
Boe
Chowi doet t anders prima op ONZ.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
Het is die kale écht naar zijn bol gestegen, zeg! Heeft'ie Ch. op blauw gezet!![]()
Sterker nog ze is gevraagd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
Het is die kale écht naar zijn bol gestegen, zeg! Heeft'ie Ch. op blauw gezet!![]()
Ik ben niet kaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
* Chowi fluit het liedje Jealousy Rides With Me.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowi doet t anders prima op sterk water.
oh, je bedoelt dat ene topic uit het crewforum?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
Kan iemand me trouwens ff wat linkjes geven naar de topics die ik gelezen moet hebben om weer up to date te zijn?
als jij een ban wil ga je gang maar doe maar gewoon de topics uit het openbare gedeeltequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, je bedoelt dat ene topic uit het crewforum? [afbeelding]
Ach, je hebt nog steeds geen humor ontwikkeld, jammer.quote:
De samenvatting:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef killswitch het volgende:
Kan iemand me trouwens ff wat linkjes geven naar de topics die ik gelezen moet hebben om weer up to date te zijn?
Ik heb een image hoog te houden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog steeds geen humor ontwikkeld, jammer.
Ik heb ernstig waar alles vanaf het begin gelezen, ook de verwijderde topicsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De samenvatting:
Lees maar alle onderstaande topics en maak je eigen samenvatting zoals nu ook weer iedereen doet zonder te weten waar het werkelijk om gaat...
ik lees wel ff wat door en maak wel een objectieve samenvatting van de tot mij beschikbare gegevens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De samenvatting:
Lees maar alle onderstaande topics en maak je eigen samenvatting zoals nu ook weer iedereen doet zonder te weten waar het werkelijk om gaat...
En de 115 topics (in willekeurige volgorde):
[knip]
het feit dat het merendeel stierenpoep is nodigt ook niet bepaald uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga dus echt niet bijlezen hè. Ik heb wel een samenvatting gepost, maar that's it.
Alles gelezen, inclusief alle crewtopics.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga dus echt niet bijlezen hè. Ik heb wel een samenvatting gepost, maar that's it.
Serieus? Ik heb in FB het meeste gelaten voor wat het was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles gelezen, inclusief alle crewtopics..
je hebt dus echt geen levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan snel lezen en 's nachts was er toch nog wat tijd over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb in FB het meeste gelaten voor wat het was..
en als je zoals ik een extra F5 knop hebt dan gaat het ook best goed. Op de crewfora na, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan snel lezen en 's nachts was er toch nog wat tijd over.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan snel lezen en 's nachts was er toch nog wat tijd over.
Mjah ik print het wel op school en dan ben ik weer een paar nachten zoetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met printen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah ik print het wel op school en dan ben ik weer een paar nachten zoet.
zet dan ook even de gedelete posts weer terug, dan heeft hij nog een paar dagen extraquote:
Jep. Hier staat een keurig kartonnen doosje met de eerste negen exemplaren van mijn meesterwerk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
Is het allemaal gelukt?
En ik zit dan meteen met likken in m'n hoofd. Bah.quote:
Daar ben je een man voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En ik zit dan meteen met likken in m'n hoofd. Bah.
Hallo. Lassie hier.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
Daar ben je een man voor.. Tenminste, dat neem ik toch aan.
Last time I looked.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
You looked?!quote:
Ik zeg ook niet dat er een probleem mee is, alleen die pavlovreactie is weer zo jammer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yep, hihi.quote:
Zo klef zijn we niet meer hoor!quote:
Dat was vroegah.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo klef zijn we niet meer hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |