Kleurtjuh hebbuh?quote:
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.quote:
Gaarne.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef Misstique het volgende:
Kleurtjuh hebbuh?
Daar weet jij alles van ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbijquote:
Neuh, ik blijf lekker in STA.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbij
Veilige keuze ook wel STAquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf lekker in STA.
Neen, het is Liev met een hoofdletter!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
Mag ik van die hoofdletter L een kleine maken? Mijn vingers kriebelen.
Over voorbeeldige users gesproken.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over voorbeeldige users gesproken..
Oh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, het is Liev met een hoofdletter!
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel is weggejaagd hoor uit, het grote Warnsveld topic
![]()
Vooral stil ja, maar dat zal wel aan m'n PC liggenquote:
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.quote:
En daar luister je naar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet uit het durp en moest oprotten![]()
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.
Gauw, delete mijn post!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.
Kan niet, ik heb hem al gequote.quote:
Och, alsof er verder nog iemand is.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, alsof er verder nog iemand is.
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouwquote:
Ja maar. Jij mag. Jij lekt niet. Tenzij menstruatie. Jij bent tof. En blauw. Enneh, wétog.quote:
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.quote:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouw![]()
Dat is zeer goed om te weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef Chowi het volgende:
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.
Boeiuh, als het maar lekker was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Kan ze wel aan die STA'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer..
Ja verdulle! Gun mij nou ook eens een lolletje!quote:
Het jeukt nog niet ofzo.quote:
Ik wil anders wel even krabben.quote:
quote:
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Chowi het volgende:
.
Omg, jij bent echt heul schattig, dat weet je, hè?.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt"
Zelf bedacht ook echtquote:
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
helleuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |