Kleurtjuh hebbuh?quote:
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.quote:
Gaarne.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef Misstique het volgende:
Kleurtjuh hebbuh?
Daar weet jij alles van ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Kopen", Miss. Je moet vragen of hij een kleurtje wil "kopen". Pff. Jij bent echt geen goede handelaarster.
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbijquote:
Neuh, ik blijf lekker in STA.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij niet mee gekwartet, voor een nieuw modschapje erbij
Veilige keuze ook wel STAquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf lekker in STA.
Neen, het is Liev met een hoofdletter!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
Mag ik van die hoofdletter L een kleine maken? Mijn vingers kriebelen.
Over voorbeeldige users gesproken.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over voorbeeldige users gesproken..
Oh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, het is Liev met een hoofdletter!
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben wel is weggejaagd hoor uit, het grote Warnsveld topic
![]()
Vooral stil ja, maar dat zal wel aan m'n PC liggenquote:
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.quote:
En daar luister je naar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet uit het durp en moest oprotten![]()
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Je stoute streken bewaar je nog maar een paar dagen.
Gauw, delete mijn post!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
Ssst, mên. Straks krijgen ze nog vermoedens.
Kan niet, ik heb hem al gequote.quote:
Och, alsof er verder nog iemand is.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, alsof er verder nog iemand is.
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouwquote:
Ja maar. Jij mag. Jij lekt niet. Tenzij menstruatie. Jij bent tof. En blauw. Enneh, wétog.quote:
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.quote:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar jij bent net Chowi d'r grote zus.
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Mits je geen SOA hebt opgelopen, that is.
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het was toch hostile gedrag uit u forum mevrouw![]()
Dat is zeer goed om te weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:47 schreef Chowi het volgende:
Ik geloof niet dat ik een SOA opgelopen heb.
Boeiuh, als het maar lekker was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klote. Dan heb ik aan incest gedaan.
Kan ze wel aan die STA'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gewoon door blijven posten en anders ff langs FB wippen volgende keer..
Ja verdulle! Gun mij nou ook eens een lolletje!quote:
Het jeukt nog niet ofzo.quote:
Ik wil anders wel even krabben.quote:
quote:
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef Chowi het volgende:
.
Omg, jij bent echt heul schattig, dat weet je, hè?.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
"Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt"
Zelf bedacht ook echtquote:
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
helleuh
Als jij óók al mod wordt dan gaat mijn account door de shredderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl? [afbeelding]
Dat wens je niemand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadver, ik walg van mezelf, ik lijk guitarist.nl wel.
Graag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
Secks.
Soms.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, lees jij nou de mailtjes van forum@fok.nl? [afbeelding]
Neuh, eigenlijk niet. De mail is nu leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nu wat beters te doen.
Whehe, dat zal wel. Veel leesvoer welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet. De mail is nu leuk om te volgen.
Die hebt ik geliesd.quote:
Alle lettertjes na elkaar bekeken en toen in m'n hoofd er woorden van gemaakt.quote:
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je ervan denkt, maar kan je wel zeggen of er eigenlijk überhaupt nieuwe mods aangenomen worden?quote:
Het hoe en wat is mij nog niet geheel duidelijk en zulks maar de bedoeling is wel om zoveel mogelijk de lege plekken binnen afzienbare tijd in te vullen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk niet vertellen wat je ervan denkt, maar kan je wel zeggen of er eigenlijk überhaupt nieuwe mods aangenomen worden?
Oh, als je het eerste wil vertellen ben ik best bereid te luisteren.
Slaap lekker Tiekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:25 schreef Litso het volgende:
Wat is ze lief als ze nieuwsgierig is he?
Nergens van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hey Janetje
Waar wilt u mod van worden![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nergens van.
Ik blijf graag de uitzondering in deze reeks.
Uhuh... Meer zwart in BeF.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, beetje blauw blauw blauw hier anders
Ik geniet van het zwart om mij heen.quote:
Zit je nog waar je zat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik geniet van het zwart om mij heen.
Nu meer als desavonds op zuidplein..
Prettig hoe je de subtiele verschillen kan merken ende waarderen.
Zijnde in Dublin, neen.quote:
Oh Maastricht is leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zijnde in Dublin, neen.
Zijnde in Rotterdam, neen.
Zijnde in Maastricht.. ehh.. Jawel heer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ha. Blauw.
Nou ja.. leuk.. leuk..quote:
Nog niet nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Dagonet het volgende:
Ben je nog langs over over Jogy gegaan?
Jakkes, vrouwen met een monobrow...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Gadver, ik walg van mezelf, ik lijk guitarist.nl wel.
Op mijn leeftijd is Maastricht leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou ja.. leuk.. leuk..
Hendig leefbaar...
[..]
Nog niet nee.
guitarist is knut?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jakkes, vrouwen met een monobrow...
Rom nie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
Nog niet nee.
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is Maastricht leuk
Ik heb mooie netjes bijgewerkte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jakkes, vrouwen met een monobrow...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |