quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef jessie het volgende:
Hmmm t lijkt meer op een kikker dan op een pinguin![]()
![]()
![]()
^%^%$$##@#$#$@ imageshack..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef jessie het volgende:
Hmmm t lijkt meer op een kikker dan op een pinguin![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, moet Christan nou lachen omdat je pinguin opgegeten wordt???
Heet ik Rewimo???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, moet Christan nou lachen omdat je pinguin opgegeten wordt???
En jij dan?quote:
klein detail maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Fuente het volgende:
Maxim en Romijn lijken echt super op elkaar!
Mijn exuses Qltel, ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker wasquote:
Ach, hij zit nog onder het babyslijm (zo noemde Christan het..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mijn exuses Qltel, ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker was.
Hoe is het nu met je pinguin???
Hihi, gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Ach, hij zit nog onder het babyslijm (zo noemde Christan het..),verder is hij al over de traumatische ervaring heen..
ja groot is hij al hequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Kyllian, wat groei jij hard! En waar is je bril?![]()
Jonne, mooie tekeningen zeg!![]()
9,5 jaar verschil zit er in, maar Djen word nu echt een grote meid, het kinderlijke is er echt af, ze word zo groot nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Lishe het volgende:
Ooooo, o, o, wat een mooie kleine babietjes. Ronja en Jetske, ik wil jullie oohook!![]()
En PPl, die mooie, kleine stoere zoon van jou, wat een heerlijk klein frummeltje.![]()
Tex, ik vind Noah helemaal veranderd! Nog wel even mooi en lief, maar zo groot!! En die haartjes.. Zo schattig!(En ook wel stoer hoor!
)
Anitra, wat leuk, die foto van Djulian en Djen, hand in hand. Wat een (leeftijds-)verschil. Ook wel heeel erg mooi om te zien hoor!
Ik ben er echt nog niet helemaal bij vandaag hihiquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef sjak het volgende:
[..]
Nop, dat is Jetske![]()
Wat een prachtige foto's heeft je man gemaakt van Sara!
Nou we zullen het nog even in deze staat latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Sugar het volgende:
Oeh, leuke larfjes!!!![]()
Jolie, wat ben je leuk, knap en aanstekelijk! 't Is dat ik een koprol even niet meer voor elkaar krijg, maar anders....![]()
Dat zie je helemaal goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef Rottdog het volgende:
Iris mooi meisjezie ik het verkeerd of heeft ze net zo'n bovenkaak als Amber maar dan minder zeg maar?
* schunnige opmerking in gedachten heeft *quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
Ben je erg rijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij wil gaan gokken wat jij denkt te gaan gokken dan kan ik je alvast vertellen dat je ernaast zit.
Je mag de onze wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan moeten we het toch maar zelf gaan proberen.![]()
En dan ineens is er een kind ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Jelief het volgende:
[..]
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel wat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Githa het volgende:
Jordy gaat praktisch iedere avond in bad jamaar de pet mag gewoon in de wasmachine
![]()
tnx, jammer alleen kleine maatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef snoopy het volgende:
Ik spreek voor mijn beurt denk ik, maar kijk hier eens Lois
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende: ze zijn over het algemeen wel heel lief voor elkaar, al is piet soms wat bezitterig over het speelgoed.
Het komt van Lotus...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
emma
(dat truitje heeft/had anna ook!)
Dank namensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef Ireth het volgende:
Die loopwagen is gewoon multifunctioneel, want na Kai en Dylan deed Suus dat idd ook!Staat hem leuk zo'n witte broek met dat blauw Max!
Ja maar, ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Jelief het volgende:
Elke keer als ik alweer een paar kiekjes van Emma neerplemp denk ik "doe nou niet daar zitten ze vast niet op te wachten" maar jullie reageren allemaal zo lief.
Hai Suus! Wat heb je een stoere schoenen aan!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar...
Emma is gewoon een verschrikkelijk mooi meisje om te zien!
Dank je, het hing in het voorjaar al in de rekken, maar toen vond ik dat nu niet bepaald voorjaarskleurtjes, ook niet voor de zomer, meer najaar. Ws. was ik niet de enige die zo dacht, want het hing onlangs nog vollop in de winkel, voor 70%quote:
ik zou eigelijk niet weten waar ze naar kijktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:51 schreef sjak het volgende:
Crazywitch wat een leuke foto, waar staat ze zo ingespannen naar te kijken?
Ezra, wat een mooie mobiel he! Je bent echt schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |