* schunnige opmerking in gedachten heeft *quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
Ben je erg rijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij wil gaan gokken wat jij denkt te gaan gokken dan kan ik je alvast vertellen dat je ernaast zit.
Je mag de onze wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan moeten we het toch maar zelf gaan proberen.![]()
En dan ineens is er een kind ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Jelief het volgende:
[..]
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel wat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Githa het volgende:
Jordy gaat praktisch iedere avond in bad jamaar de pet mag gewoon in de wasmachine
![]()
tnx, jammer alleen kleine maatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef snoopy het volgende:
Ik spreek voor mijn beurt denk ik, maar kijk hier eens Lois
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende: ze zijn over het algemeen wel heel lief voor elkaar, al is piet soms wat bezitterig over het speelgoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |