Nou we zullen het nog even in deze staat latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Sugar het volgende:
Oeh, leuke larfjes!!!![]()
Jolie, wat ben je leuk, knap en aanstekelijk! 't Is dat ik een koprol even niet meer voor elkaar krijg, maar anders....![]()
Dat zie je helemaal goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef Rottdog het volgende:
Iris mooi meisjezie ik het verkeerd of heeft ze net zo'n bovenkaak als Amber maar dan minder zeg maar?
* schunnige opmerking in gedachten heeft *quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
Ben je erg rijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij wil gaan gokken wat jij denkt te gaan gokken dan kan ik je alvast vertellen dat je ernaast zit.
Je mag de onze wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan moeten we het toch maar zelf gaan proberen.![]()
En dan ineens is er een kind ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Jelief het volgende:
[..]
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel wat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |