9,5 jaar verschil zit er in, maar Djen word nu echt een grote meid, het kinderlijke is er echt af, ze word zo groot nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Lishe het volgende:
Ooooo, o, o, wat een mooie kleine babietjes. Ronja en Jetske, ik wil jullie oohook!![]()
En PPl, die mooie, kleine stoere zoon van jou, wat een heerlijk klein frummeltje.![]()
Tex, ik vind Noah helemaal veranderd! Nog wel even mooi en lief, maar zo groot!! En die haartjes.. Zo schattig!(En ook wel stoer hoor!
)
Anitra, wat leuk, die foto van Djulian en Djen, hand in hand. Wat een (leeftijds-)verschil. Ook wel heeel erg mooi om te zien hoor!
Ik ben er echt nog niet helemaal bij vandaag hihiquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef sjak het volgende:
[..]
Nop, dat is Jetske![]()
Wat een prachtige foto's heeft je man gemaakt van Sara!
Nou we zullen het nog even in deze staat latenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Sugar het volgende:
Oeh, leuke larfjes!!!![]()
Jolie, wat ben je leuk, knap en aanstekelijk! 't Is dat ik een koprol even niet meer voor elkaar krijg, maar anders....![]()
Dat zie je helemaal goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef Rottdog het volgende:
Iris mooi meisjezie ik het verkeerd of heeft ze net zo'n bovenkaak als Amber maar dan minder zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |