* schunnige opmerking in gedachten heeft *quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
Ben je erg rijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Kan ik niet gewoon een paar bestellingen doen hier?
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Als jij wil gaan gokken wat jij denkt te gaan gokken dan kan ik je alvast vertellen dat je ernaast zit.
Je mag de onze wel een dagje lenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dan moeten we het toch maar zelf gaan proberen.![]()
En dan ineens is er een kind ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef Jelief het volgende:
[..]
daarom zeg ik niks.... Jij zegt toch wel dat er niks is al was er wel wat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Githa het volgende:
Jordy gaat praktisch iedere avond in bad jamaar de pet mag gewoon in de wasmachine
![]()
tnx, jammer alleen kleine maatjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:42 schreef snoopy het volgende:
Ik spreek voor mijn beurt denk ik, maar kijk hier eens Lois
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende: ze zijn over het algemeen wel heel lief voor elkaar, al is piet soms wat bezitterig over het speelgoed.
Het komt van Lotus...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
emma
(dat truitje heeft/had anna ook!)
Dank namensquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:54 schreef Ireth het volgende:
Die loopwagen is gewoon multifunctioneel, want na Kai en Dylan deed Suus dat idd ook!Staat hem leuk zo'n witte broek met dat blauw Max!
Ja maar, ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef Jelief het volgende:
Elke keer als ik alweer een paar kiekjes van Emma neerplemp denk ik "doe nou niet daar zitten ze vast niet op te wachten" maar jullie reageren allemaal zo lief.
Hai Suus! Wat heb je een stoere schoenen aan!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:22 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar...
Emma is gewoon een verschrikkelijk mooi meisje om te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |