Robertino is juist. Da's z'n artiestennaam. Heel bekend in de sixties.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef slaveloos het volgende:
robertino
dat zou dan in ieder geval slaveloos zijn, lijkt mequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Robertino is juist. Da's z'n artiestennaam. Heel bekend in de sixties.
Heeft er iemand een idee van zijn achternaam of mag bofneger met de eer gaan lopen?
Nog wel tienderangs als je echt zou willen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef Homdeck het volgende:
Je hebt nu alle derderangs artiesten in je collectie wel gehad daf. Begin je straks met de vierderangs?
Waar heb ik gezegd dat het een NL-artiest is?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef AntonDingeman het volgende:
Welke NL artiest heet Robertino?
Je zei "Een NL artiest die optrad met Vespa's heeft dezelfde naam"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het een NL-artiest is?
Ja, en dat klopt toch ook?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef AntonDingeman het volgende:
Je zei "Een NL artiest die optrad met Vespa's heeft dezelfde naam"
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt toch ook?
Ja. Klopt toch? Hij heet toch Roberto?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Je zei "Een NL artiest die optrad met Vespa's heeft dezelfde naam"
dank je wel, en dat allemaal omdat ik een verkleinwoord voor Roberto wist te verzinnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Klopt toch? Hij heet toch Roberto?
Ik denk dat ik slaveloos de punten geef.
Het ventje heet Roberto Loreti, ofwel Robertino Loretti.
slaveloos +1
so close but noquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef Oxyligen het volgende:
Advocaat vd duivel - Vd Heyden??
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef pyl het volgende:
Advocaat van de hanen, Afth van der Heyden
Nee hoor, eindelijk eens een vraag in mijn straatje.quote:
Het is de tijdgeest die hij - oa met die krakers - wil "vangen".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:35 schreef ChrisJX het volgende:
Die meneer heeft wat met krakers, lijkt het wel
Whehehe. Nee.quote:In naam van Oranje?
Juist!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:37 schreef slaveloos het volgende:
slag om de blauwbrug
de krakers niet echt met hem in ieder geval....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:35 schreef ChrisJX het volgende:
Die meneer heeft wat met krakers, lijkt het wel
In naam van Oranje?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Gooitzen het volgende:
De sandwich? Of uitdorsten? 1998?
o dat wist ik niet.... zal ik dan maar een nieuwe vraag stellen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Berkery het volgende:
Dat minnetje of plusje is makkelijk uit te zetten en derhalve niet betrouwbaar![]()
titel correctquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:51 schreef Homdeck het volgende:
Weerborstels. In 1996?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
1994?
Moet jij niet in bed liggen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
1994?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef macondo het volgende:
1992
Heb al een tijdje gelegen maar wil af en toe ook wat anders doenquote:
ik heb er wel een beetje spijt van dat ik t jaartal erbij heb gevraagd....quote:
Was maar een geintje, ik heb zelf al meerdere punten op deze manier binnengehaald. Ik heb dat boek toevallig voor mijn lijst gelezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb er wel een beetje spijt van dat ik t jaartal erbij heb gevraagd....![]()
ok maar dan nog, de titel was eigenlijk wel een punt waard. En een prima lijst boek zeker, 80 blz ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik heb zelf al meerdere punten op deze manier binnengehaald. Ik heb dat boek toevallig voor mijn lijst gelezen.
EN WAT IS FOK TRAAG!!!![]()
Zo ongeveer ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ok maar dan nog, de titel was eigenlijk wel een punt waard. En een prima lijst boek zeker, 80 blz ofzo
Ik hanteer juist het principe "hoe dikker hoe beter"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Ik moest 25 boeken lezen voor mijn lijst, dus ik zou wel gek zijn om dikke boeken uit te kiezen.
toch handig, gewoon je lijst vullen met alle boekenweekgeschenken, bijna nooit meer dan 100 pagina's.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Ik moest 25 boeken lezen voor mijn lijst, dus ik zou wel gek zijn om dikke boeken uit te kiezen.
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hanteer juist het principe "hoe dikker hoe beter"Als het een goed boek is wil ik echt niet dat het ophoud
Daarom hou ik van dikke boeken
Kleine boeken houden niet lekker vast vind ik, en lees ik alleen bij hoge uitzondering
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het goede antwoord is allang door MaJo gegeven....
Ik las altijd ontzettend veel (op de basisschool al), maar kan nou niet bepaald zeggen dat ik het op de middelbare school leuk vond. Al die verplichte nummersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.
Ik heb lezen altijd leuk gevonden, het is nooit iets plichtmatigs geweest. Op mijn lijst was het Gouden Ei het dunste boek, de rest een stuk dikkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.
GS?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
-dubbel-
Iedereen GS gelezen?
Bij mij ook...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:51 schreef Jajong het volgende:
Krijg ik nou ook een punt? ( FOK! is zo baggertraag, en de hele layout is fucked up bij mij, duurt ook een minuut om een pagina te refreshen. )
Even een vraag bedenken
Als ik ze zou weten welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:00 schreef Neleos het volgende:
Mag ik de hoofdsteden van Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog?
Behalve Hollum zijn ze allemaal goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:06 schreef vanKampen het volgende:
Den Burg, Oost-Vlieland, West-trschelling, hollem, Schiermonnikoog (dorp)
Eeh, het zijn allemaal gemeentes ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:07 schreef pyl het volgende:
Sinds wanneer hebben die eilanden hoofdsteden?
Daar staat wel het gemeentehuis, en volgens wikipedia is het de hoofdplaats.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef vanKampen het volgende:
ben ook wel eens gaan wadlopen daar, naar ballum ofzo, maar daar kan je overheen pissen
sport is goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Homdeck het volgende:
Voetbal?
Landen uit Noord- en Midden-Amerika
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:21 schreef Homdeck het volgende:
+Caribisch gebied?
lijkt me ook midden-amerika maar goed
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef Homdeck het volgende:
Vermeld de bijbehorende BTW-percentages:
-Aankoop jenever 19%
-Aankoop stokbrood 6%
-Aankoop aardbeienjam 6%
-Knipbeurt door kapper 6%
-Aankoop sigaretten 19%
-Aankoop auto 19%
-Aankoop postzegel 6%
-Belastingaangifte door accountant 19%
-Band plakken door fietsenmaker 6%
-Aankoop boek 6%
Kun je ook aangeven welke?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef Homdeck het volgende:
TSE heeft 7 goed en slaveloos heeft 8 goed
Jenever is 21%quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:36 schreef Homdeck het volgende:
MaJo 6 goed
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:08 schreef vanKampen het volgende:
postzegels dus wel 6%
Hier vallen postzegels onder. Dat stukje van jou gaat over verzamelobjecten.quote:Op grond van de Postwet is TPG Post verplicht bepaalde diensten aan te bieden. Over deze diensten wordt geen BTW geheven
quote:Ample parking day or night, people shouting "Howdy neighbor!"
neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:08 schreef vanKampen het volgende:
postzegels dus wel 6%
ja, hier ook iigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef Supersheep het volgende:
Fok is hier echt ontzettend traag trouwens, is dat bij iedereen het geval?
jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef Supersheep het volgende:
Fok is hier echt ontzettend traag trouwens, is dat bij iedereen het geval?
Ligt voor de hand, maar is niet goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:02 schreef ChrisJX het volgende:
Freddy Mercury?
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:02 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb FOK! trouwens maar op de textversie gezet, dan is het goed te doen.
Opties en dan bij 'gebruik template' 'text_only' kiezen. Wijzigingen bevestigen en klaar.quote:
bedanktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Opties en dan bij 'gebruik template' 'text_only' kiezen. Wijzigingen bevestigen en klaar.
Pagina's laden dan op normale snelheid, alleen de lay-out is wat verneukt. Blauw en grijs en geen avatars.
Hoezo dan? Daar bestaat nogal wat onduidelijkhied over.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
John Deacon!
Trouwens...Stanley Climbfall en de échte ik zijn een week gebanned
Nembrionic +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
John Deacon!
Zeg, doorposten onder klonen mag niet hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
John Deacon!
Er gaat zo een mail uit naar Lucille/crew. Ik vind een week achterlijk lang.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg, doorposten onder klonen mag niet he
hier speert t onwijsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:27 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Er gaat zo een mail uit naar Lucille/crew. Ik vind een week achterlijk lang.
Het was een zware dag gisteren maar om dat nou af te reageren op ons
We gebruikten 2 halfdode topics als SC topics bij gebrek aan MSN enz. Het zij zo.
Gaat het forum trouwens ook zo supertraag bij jullie?
Mij maakt het niet uit hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:27 schreef Nembrionic1 het volgende:
Er gaat zo een mail uit naar Lucille/crew. Ik vind een week achterlijk lang.
Het was een zware dag gisteren maar om dat nou af te reageren op ons
We gebruikten 2 halfdode topics als SC topics bij gebrek aan MSN enz. Het zij zo.
quote:Gaat het forum trouwens ook zo supertraag bij jullie?
En op welke posities zitten de NO2's?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar je bedoelt waarschijnlijk tri-nitro-tolueen.
Vekeerde kant van de straatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:42 schreef dolle_hond het volgende:
1,3,5
Dan is het zeker 2, 4 en 6....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Vekeerde kant van de straat
Daf +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan is het zeker 2, 4 en 6....
Yep. Sinds gisteren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef Homdeck het volgende:
Kim Gevaert
Helemaal goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
kinkhoest?
Docente Engels en Handel en Verkoop...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:42 schreef Homdeck het volgende:
TSE: wat voor werk doe je dan? ivm die BTW-vraag.
Nee, niet kutje Schuurman en de Gouden Gids.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:50 schreef MaJo het volgende:
Gokje op Katja Schuurman en Gouden Gids?
Wat jij zei...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:04 schreef Reese het volgende:
Advertentie van het blad 'La vie en Rose' met Kate Moss op de cover!
Gewoon een kwestie van wormen en baarden normen en waarden, dus. Op z'n Balkenends.quote:Een foto van topmodel Kate Moss met één ontblote tepel veroorzaakt in Nederland een 'mini-nipplegate'. De foto siert de cover van het blad "La Vie en Rose", maar het bedrijf Viacom, actief in buitenreclame, weigert de poster in zijn wachthuisjes te hangen.
Om de gedrukte posters toch te kunnen gebruiken, wordt de omstreden tepel vakkundig afgeplakt door medewerkers van het blad.
Op de cover is het model slechts gekleed in kousen. Hoewel Moss een arm voor haar bovenlijf houdt, blijft één tepel duidelijk zichtbaar. Viacom liet het blad weten dat aanstootgevend te vinden voor buitenreclame.
Om de gedrukte posters toch te kunnen gebruiken, hebben medewerkers van de La Vie en Rose donderdag alle tepels afgeplakt. Jammer, meent hoofdredacteur Jildou van der Bijl. "Het is een heel mooie esthetische foto". Het is voor het eerst dat het Britse model naakt op de cover van een Nederlands blad staat. De covers met afgeplakte tepel worden begin volgende week door Viacom in de wachthuisjes gehangen. La Vie en Rose met Kate Moss ligt al in de winkels.
Ook alweer waar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zoveel tiet heeft ze niet...
[afbeelding]
Ja, klopt. Ik had nog een doos peppillen liggen; die heb ik maar in de serverruimte gestrooid. Misschien helpt het.quote:
Gefeliciteerd! Uw lag was de langste die we hebben meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:14 schreef DSanka het volgende:
quote:
Aiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Docente Engels en Handel en Verkoop...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:15 schreef Reese het volgende:
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
En TSE,
Zij heeft geen flauw idee...
Wist niet of het een geschikte vraag was, maar ik had dacht ik wel een hele toegankelijke dichter gekozen met ook nog es hele herkenbare dichtregels. Wel leuk dat er zoveel reacties op kwamen, ondanks een stuiterend Fok!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben helaas niet zo thuis in dichtersZal me er eens meer in gaan verdiepen, want de gedichten die ik ken vind ik dan wel weer
Bedenk meteen een leuke gedichtvraag voor als ik weer eens een vraag mag stellen
Naam? En het is eigenlijk een vervolgvraag, dus ik wil iets anders horen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
bruni heinke
als stoot uit "dagboek van een herdershond"
Vervolgvraag als in Wilmink --> Helmink. Interessante gedachtensprongquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Naam? En het is eigenlijk een vervolgvraag, dus ik wil iets anders horen.
Jepperderpep! Raistlin6 + 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef raistlin6 het volgende:
helen helmink
bruni heinke of iets dergelijks
Willem Wilmink / Helen Helmink. Alliteratie alom!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Vervolgvraag als in Wilmink --> Helmink. Interessante gedachtensprong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |