Als viendjelief niet zo'n enge leren jas, ziekenfondsbrilletje, zwaar accent en mank been heeft, zal er geen beletsel zijn denk ik...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Is het een bezwaar als ik vriendjelief eventueel meeneem?
Wat waren de andere vijf dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
En eerst waren het er 15, toch? Tenminste, als we Mel Brooks mogen geloven. Maar ja, Mozes heeft toen per ongeluk stenen tafel nummer drie laten vallen. Dus hebben we er nog maar tien.
Helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
sorry berk, als je er wel blijkt te zijn.
Nou, je bent wel erg overtuigd van mijn kwaliteiten inzake een leuk vriendje zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als viendjelief niet zo'n enge leren jas, ziekenfondsbrilletje, zwaar accent en mank been heeft, zal er geen beletsel zijn denk ik...
mevrouw-die-niet-zingen-kanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga jullie oren weer teisteren:
Klik.
[b]Uitvoerende graag. b]
Dat was mijn volgende gokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heintje Davids na een cursus Spaans?
Heintje Davids was dat ouwe vrouwtje. Je bedoelt Heintje Simons. Maar die is het niet. En het is ook geen Spaans, trouwens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heintje Davids na een cursus Spaans?
Ik wou eigenlijk ook alleen pronken met het feit dat ik haar naam nu wel herinnerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gigliola Cinquetti ook niet.
Carmen Silvera is dat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef ChrisJX het volgende:
Ohoh, ik weet het!!!
De vrouw van René uit 'Allo 'Allo
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef ChrisJX het volgende:
Henri Simon?
Henri Simon of jouw mannetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is nog steeds erg populair in de Scandinavische landen en in Oost-Europa.
rasta rostelli?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Granata en Pavarotti? Nope.
Voornaam begint met een R. Artiestennaam ook, trouwens.
Rasti Rostelli is een Surunamer (dacht ik). In elk geval een stuk bruiner dan deze Italiaanse jongen-sopraan.quote:
Roberto is zijn officiële voornaam. Hoe zou zijn artiestennaam dan zijn, als het een koosnaampje moet wezen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Robbie, Roberto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |