Vind ik reeelerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef ASroma het volgende:
op naar het kampioenschap en Uefacup-winst!![]()
![]()
![]()
vertrouwen stijgt en stijgt![]()
![]()
Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef ASroma het volgende:
[..]
je weet wel dat roma door de schandalen in de CL speelt?
Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je weet dat je ook nog in kan stromen in de Uefacup?
Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Als je derde wordt in de poule ja. Die kans lijkt me niet bijzonder groot. Bovendien wat kan mij die uefacup interesseren.Zondags moet er gewonnen worden en de Cl (product van het moderne voetbal
![]()
![]()
) is natuurlijk ook interessant.
Dat zeg ik niet. Meestal als je dan eenmaal in de kwartfinale aankomt wordt het redelijk interessant en begint het te leven. Maar het zegt genoeg dat Italiaanse teams hun tweede team opstellen in de Uefacup. Ik herinner me nog Parma 3 jaar terug in de halve finale tegen Stuttgart ofzo met alleen maar jonkies en toen nog bijna doorging ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus als ze hem zouden winnen zou jij niet blij zijn![]()
Mee eens (hoewel voor Roma erg slecht). De oude Europacup I was prachtig. Dit commercieel gedrocht is het eerste teken van het tijdperk van het Antivoetbal. NEE TEGEN HET MODERNE VOETBAL!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
opzich wel weer waar, maar zeg nou eerlijk? de champions-league is wel een heerlijk stukje meesterwerk nu. En anders krijg je 2 minder sterke beker-toernooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef stefmans het volgende:
Daarom moeten ze ook de Opzet van de Championslegeau veranderen alleen de kampioenen van een land mogen daar aan mee doen en dan de nummers 2 tot 4 van elk land Uefacup dan is de Uefacup ook weer spannender
Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef A.Petacchi het volgende:
Mexes (binnen 2 jaar de beste verdediger van de Serie A)
Ja vond ik ook. Sommige wedstrijden waren echt fantastisch. Alle hoge ballen waren voor hem. Slidings van 5 meter precies op de bal. Vaak mee opkomend of een dieptebal gevend perfect bij Amantino. Maar toch zal hij ook wat constanter en ervarener moeten worden om het niveau van Nesta/Cannavaro te halen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Devano het volgende:
[..]
Voor mij was hij dat dit seizoen bij vlagen al!
Laten we hopen dat die schoften zich inhouden anders spelen we tegen Inter weer in Rietiquote:
Laten we hopen tot eind meiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef Nashje het volgende:
Echt vet. Ben benieuwd hoelang ze het volhouden.
Er hangt iets moois in de lucht....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:36 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Laten we hopen tot eind meiWe hebben niet een supergeweldige selectie zeker niet in de breedte, maar dankzij de tactiek, de trainer en de supporters kan er wel eens iets heel moois ontstaan.
AS ROMA, IO NON VIVO SENZA TE......![]()
Jammer van de mooie OP inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef manny het volgende:
1-2 vandaag tegen Milan.
Zonet ten onrechte een nieuw AS roma topic geopend. Kut zoekfunctie werkt echt voor geen meter op FOK.
Ik druk gewoon op zoeken rechtsboven en als ik dan zoek op as roma verwacht ik gewoon dat topic te vinden. klaar. heb het net nog een keer geprobeerd en opnieuw geen resultaat.quote:Op zondag 12 november 2006 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jammer van de mooie OP inderdaad.
Als je een topic zoekt kun je ook in FB vragen, http://google.fok.nl proberen of onderin bijvoorbeeld "3 maanden" selecteren.
1000e zege in de Serie A en wat een mooiequote:Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef manny het volgende:
1-2 vandaag tegen Milan.
[CENTRAAL] S.S. Lazio S.p.A. (deel III)quote:Op maandag 13 november 2006 23:10 schreef twetwe het volgende:
As RomaWaarom is er geen lazio topic?
quote:Roma skipper Totti wins over Di Canio
tribalfooball.com - November 14, 2006
Paolo Di Canio heaped praise on his former nemesis, Roma captain Francesco Totti, after his performance in Saturday's victory over AC Milan.Former Lazio captain Di Canio, now with Cisco Roma, said: "Every player of Roma's were, indeed, outstanding against Milan the other night.
"But he (Totti) was above everyone else. It was an important performance for him. He wanted to show he was in form and returning to his best competitive levels. He showed great personality on Saturday, he deserves every compliment."
Asked if he missed the Rome derby, Di Canio added: "When I was in England, I admit I did miss it. But after what happened to me at Lazio at the end of last season, now, I couldn't care less."
Niet als Inter zoveel gelukt blijft hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef RayMania het volgende:
7-0. AS Roma gaat de titel winnen denk ik
.
quote:"Dit komt echter omdat ik verlegen ben", aldus Mancini, "er zijn geen betere fans dan Romanisti!"
Verder vindt Mancini dat er een goede relatie is met de technische staf en de spelers, en dat hij nooit weg wil gaan.
Ook baalde hij ervan dat hij werd gelinkt met een overgang naar juventus afgelopen zomer, "moet je nagaan juventus, serie B!"
vergeet niet dat Inter Roma al 2 maal kloptequote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef RayMania het volgende:
7-0. AS Roma gaat de titel winnen denk ik
.
Hoe kun je die van 0-3 naar 4-3 nou meetellen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vergeet niet dat Inter Roma al 2 maal klopte
Het was een super goal in een keer op de slofquote:Op zondag 26 november 2006 20:55 schreef manny het volgende:
prima overwinning, en ik hoor dat Totti een wereldgoal heeft gemaakt. Straks even kijken....
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt zou ik proberen kaartjes te kopen bij een "Lotomatica" shop. Er is een goede in Corso Francia, direct tegenover de 5e busstop wanneer je bus 201 vanaf Piazza Mancini aan de overkant van de rivier bij het stadion, over de brug. Deze winkels kunnen je kaarten verkopen door het gehele stadion. Waarschijnlijk worden kaartjes voor de Curva Sud, zeker bij Serie A wedstrijden een beetje lastig. Zover ik weet kost een kaartje voor de Curva Nord bij CL wedstrijden slechts 15 euro.
Kaartjes worden niet meer verkocht bij het stadion zelf!
En vergeet je paspoort niet mee te nemen!!
Geen probleem, als je toch enkele dagen in Rome wil verblijven moet je het gewoon daar proberen te regelen, bespaard je aardig wat euro's.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef manny het volgende:
[..]
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.
gaat wel lukken, er valt altijd wat te regelenquote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef manny het volgende:
[..]
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.
Ja als het nou twijfelachtige pingels waren zou ik erin kunnen komen, maar ze zijn nog iedere keer terecht geweest.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind dat ROma met Totti aan het roer veel penals krijgt de laatste jaren.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Kaartjes worden niet meer verkocht bij het stadion zelf!
Als alles meezit 2.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef DIGGER het volgende:
Ennuh Manny, komt er een kleine Romanista aan?
Francesco en Vicenzo?quote:
Denk niet dat ik voor Italiaanse-achtige namen ga. Tot nu toe gaat het goed.quote:Op zondag 10 december 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Francesco en Vicenzo?
Maaruh, gefeliciteerd uiteraard, gaat alles goed tot nu toe?
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef stefmans het volgende:
Inter, Met dat kutteam maar blijven winnen
![]()
Het enige verschil is de breedte ja, maar geluk hebben jullie ook genoeg. EN dan komt daar nog eens bij dat ik Inter een ongelofelijke ongeinspireerde baggerclub vind.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Veel meer qualiteit enzo.
En Inter is in de breedte erg sterk.
http://www.youtube.com/watch?v=EkA4JBpVCFcquote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Digger aan jou de eer om hem te posten in het doelpunt van het jaar topic. Wel met een filmpje graag.
quote:'Montella verruilt AS Roma voor Fulham'
3/1/2007 18:29
Vincenzo Montella verlaat AS Roma na zeveneneenhalf seizoen en 102 doelpunten. De 32-jarige spits maakt het seizoen op huurbasis af in het Premiership bij Fulham, zo meldt La Gazzetta dello Sport.
In Londen wil Montella zijn in het slop geraakte loopbaan nieuw leven inblazen. L'Aeroplanino (het vliegtuigje) speelde het afgelopen anderhalf jaar weinig en scoorde in 25 Serie A-duels maar vier keer. Bij Fulham moet hij onder meer de strijd aan met Collins John voor een plek in de aanval.
Van een definitief einde van het huwelijk met Roma is nog geen sprake. Montella heeft nog een contract tot de zomer van 2010 met de Romeinen dus de kans bestaat dat hij nog terugkeert bij de Giallorossi. Montella was met Francesco Totti de enige speler in het huidige Roma die in 2001 de landstitel behaalde.
Kutcoach zit daar, hij speelt bijna niet dacht ik en Boukhari ook al niet en ze staan zowat onderaan in de Lique 1, weg die coachquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef DIGGER het volgende:
Wilhelmson (Ex Anderlecht) vandaag in Rome voor een medical, zal dan op huurbasis voor Roma uitkomen met optie tot koop einde seizoen (Eigendom van Nantes)
Zo goed als rondquote:'Wilhelmsson tekent bij Roma'
09 januari 2007, 17:48
AS Roma hoopt zich nog voor komende vrijdag te versterken met Christian Wilhelmsson. De middenvelder mag en wil weg bij FC Nantes, waar hij slechts een halfjaar onder contract heeft gestaan. Inmiddels heeft hij de medische keuring in Italië al doorstaan.
Roma-coach Luciano Spalletti verwacht dat de deal binnen enkele dagen rond zal zijn, zo vertelt hij Eurosport. "Hij heeft de medische tests ondergaan. We hebben de mogelijkheid hem te contracteren en technisch directeur Daniele Prade onderhandelt momenteel over de laatste details."
Behalve AS Roma had ook Middlesbrough serieuze belangstelling voor de 27-jarige vleugelspits, die vorig seizoen nog furore maakte bij Anderlecht. Destijds had de Zweeds international de clubs voor het uitzoeken en koos uiteindelijk verrassend voor FC Nantes. Dit bleek achteraf niet zo'n slimme keus te zijn.
Het is rond. Sta er zelf nu niet echt om te springen, leuke dribbel en acties maar zelden rendement. Het gaat om een huurovereenkomst met optie tot koop van ¤3 mln.quote:
Ja ergens wel ja, vond hem altijd wel een leuke spelerquote:
Dat sowieso, Taddei en Mancini zijn 4 klasses beter. Vind het enkel wel jammer dat Virga, maar vooral Rosi hierdoor minder minuten gaan pakken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:06 schreef Radegast het volgende:
Bankmateriaal.
In 1e instantie puur voor de breedte ja, maar Roma speelt met een vol middenveld, heeft een vol programma, (Serie A, Coppa Italia, CL) en zo kun je wat roteren en heb je wat bacl-up bij schorsingen en blessures.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke speler voor Roma om erbij te hebben, hij zal zich wel in het team moeten spelen. Ik heb geen idee of hij nog steeds zo wisselvallig is in zijn prestaties. Zal vast nog wel zo zijn.
Erg zuur,Het moet nou nog heel raar gaan mocht Inter geen kampioen worden!quote:Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Super goal weer, wat een gave counter. En dan in blessuretijd de zege weggeven door een vrij makkelijk gegeven pingel
1tje maar. Die is er tegen Inter dus bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef ASroma het volgende:
hebben we totti wel nodig natuurlijk, hoeveel wedstrijden is ie geschorst?
Zeker. Ancelotti was erg blij met een gelijk spel, Spaletti vond dat er meer in zat. Dda maakte echter z'n blunder bij de2-2 wel goed door goed te keren op o.a Pizzarro en Wilhelmson. Spaletti noemde Wilhelmson nog even apart omdat hij onder de indruk was van zijn snelheid, inzicht en totale spel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie wedstrijd, goede uitgangspositie, maar er zat meer in.
Dat kun je lezen in het Serie A topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef manny het volgende:
Wij mogen nog met publiek spelen, maar eh wat de fok gaat er gebeuren in Italie ?
Dat was ie al een tijdje in mijn ogen althans.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef manny het volgende:
Helaasch, de titel lijkt nu wel erg ver weg.
Vind je het gek met een team dat statitisch een van de allerbeste, zo niet het allerbeste team ooit in Europa is . Zo fantastisch als inter speelt, daar is niets tegen te doen, hierbij moet worden aangetekend dat ze wel in de zomer de markt opgekocht hebben en hun team uit alleen maar Zuid-Amerikanen en andere buitenlanders bestaat...des te leuker gaat het zijn als wij doorgaan tegen Lione en Valencia inter eruit gooitquote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dat was ie al een tijdje in mijn ogen althans.
Nee ik zeg niet dat ik het gek vind.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Vind je het gek met een team dat statitisch een van de allerbeste, zo niet het allerbeste team ooit in Europa is .
damn wat een goalquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Hier nog iets betere beelden van die goal: http://www.youtube.com/watch?v=N19h4N7o4Q0
Denk dat dat wel mee zal vallen. De meeste komen niet verder als "Italianen, counter voetbal en Tottiquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:36 schreef A.Petacchi het volgende:
Roma wint nu ook eindelijk de harten van het Nederlandse volk.![]()
![]()
...
LA LA LA LA LA ROMAquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen. De meeste komen niet verder als "Italianen, counter voetbal en Totti".
Maar het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten.
Roma
[afbeelding]
L'AS Roma
e' il nostro grande amore
la sosteniamo
lottando con ardore
ovonque andrai
mi troverai al tuo fianco
per questa maglia
combatto e me ne vanto
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Devano het volgende:
PSV zou leuk zijn.
2 wedstrijden een verdedigent spelletje? mwoah..quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Devano het volgende:
PSV zou leuk zijn.
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef ASroma het volgende:
mooie affiche, totti scorend op old trafford![]()
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
Mwah ik dacht de boel wat verhitte maar dat lukt niet echt dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........![]()
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
oef. de keer dat ik als uit-supporter in Rome was werden er een aantal van ons gestoken. Waaronder 1 in de metro / tram: uit het niets, ineens bloeden en tumult, bleek gestoken te zijn. Lekker verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:13 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!
en onze 'laffe prikkers' zoals nederlanders plegen te zeggen.
Milan lijkt me leukerquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
Gaat nog erg lastig worden voor Roma, maar mochten ze het halen, lijkt Bayern-Roma mij een prachtige wedstrijdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
4) Eigen goal Rio Ferdinandquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
Gaarne onderstaande regelen voor dinsdag
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
Ik zie liever een gelijkspel, 1-1 waarbij Roma in de slotminuut scoort of zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
speelt waarschijnlijk gewoon meequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vucinic gaat uit de counter scoren, ik voel het. Al wat bekend over Totti trouwens?
Mooi.quote:
Voorzitter (toch?) had nog gezegd dat er écht geen ongeregeldheden kwamenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi.
Sky News meldt rellen tussen Roma fans en de politie buiten Old Trafford.
En dan zo scoren: http://www.youtube.com/watch?v=Vi_jAYGv0XEquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zie liever een gelijkspel, 1-1 waarbij Roma in de slotminuut scoort of zo.
De beslissende penalty in de penaltyreeksquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan zo scoren: http://www.youtube.com/watch?v=Vi_jAYGv0XE
Dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De beslissende penalty in de penaltyreeks.
euh. god ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
In ieder geval gescoord op Old Traffordquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:28 schreef Chocolademousse het volgende:
Wat maakt het uit, alle clubs zijn sterk in deze fase! Ook tegen ManU zijn we gewoon niet kansloos!! Thuis een sneaky overwinning halen, op Old Trafford scoren we toch wel!![]()
FORZA ROMAAAAAAAAAAAA!!
Maar zo'n vernedering had nou ook weer niet gehoevenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef Nashje het volgende:
Echt een mooie overwinning. Desondanks denk ik toch dat SCUM naar de halve finale gaat
Lul niet zo slap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef Smeich het volgende:
Deze week in La Gazzetta dello Sport "Totti wilt weg"
Wie leert hem Nederlands..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een vernedering![]()
Wie maakt dit deuntje af ''ZEI KRIJGEN....''
Leer Nederlands kneus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie maakt dit deuntje af ''ZEI KRIJGEN....''
Van je moeder?quote:
Maar die hebben in ieder geval nog een kampioensfeestje voor de boeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:49 schreef Devano het volgende:
Maar wel mooi de kwartfinale bereikt. Iets dat Inter niet kan zeggen.
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar die hebben in ieder geval nog een kampioensfeestje voor de boeg.![]()
2 maal, 3-3 tussenstand.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef DeTolk het volgende:
Heeft Totti al gescoord vanmiddag?
Ik editte al.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij stond al op 48 punten. met deze twee komt ie op 52 , 1tje meer dan Alves......
Kan die Platini niet even heel snel de *insert hier een hoop Haagse ziektes* krijgen?quote:Platini: Shut up, Totti!
The war of words around Francesco Totti’s Italy sabbatical continues with Michel Platini insisting he should just “shut up and play.”
The Roma captain has caused controversy with his decision to abandon international football after winning the 2006 World Cup, supposedly due to fitness concerns.
Yet despite having a metal plaque in his ankle, he has become Serie A’s top scorer with 26 goals and leader in the race for the Golden Shoe for European hitmen.
“The decision is up to Roberto Donadoni,” said UEFA President Platini. “I can be certain that if I were the Coach, I would have called Totti and told him to shut up and play.”
Phiippequote:Philippe Mexès zal ook de komende seizoen in het Stadio Olimpico te bewonderen zijn. De verdediger zette vanmiddag zijn handtekening onder een contractverlenging tot medio 2011 bij AS Roma.
De Romeinen wilden koste wat het kost de Franse verdediger behouden, aangezien het allerminst zeker is of Christian Chivu ook volgend seizoen de Giallorossi zal dienen. Volgens de Italiaanse media zal hij 2,5 miljoen euro per jaar gaan verdienen en bedraagt de afkoopsom verrassend genoeg ´slechts’ zestien miljoen euro.
“Ik heb net mijn handtekening gezet en ben dolgelukkig”, legde Mexès (25) uit. “Ik wist vantevoren al ik lange tijd voor AS Roma zou uitkomen. Roma heeft geweldige plannen en ik weet gewoon zeker dat we volgend seizoen weer om de landstitel zullen strijden. Hopelijk ook met Christian. Hij mag zeker niet vertrekken.”
Wat een schijtclausule zeg, clubs als real madrid betalen zo 16 miljoen euro, maar goed ik denk dat hij sowieso bij Roma blijft zolang er een goed team staat.quote:
Ik vind hem de laatste maanden toch wel sterk spelen, ook als linksback doet hij het heel goed. Echter het probleem bij Chivu is nog altijd dat hij af en toe een foutje maakt. Ik kan me zijn eerste wedstrijden bij Ajax nog herinneren, toen kreeg hij ook een aantal keer rood. Die slordigheidjes mogen er zo langzamer hand wel uit gaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
Dat ie vindt dat ie te weinig verdiend vind ik veelzeggend, hij heeft namelijk ook niet zo'n goed seizoen achter de rug dat je zegt: Ik denk dat ik wel heb aangetoond dat het wat meer mag.
Dus ik denk dat verkopen voor een redelijk bedrag nu de beste optie is. Anders is ie in januari voor heel weinig weg of zingt ie het nog een half jaartje verder uit en is gratis weg.
Bovendien heeft Roma best een aardige verdediging staan en ook best een paar goeie jongens uit de jeugd die mits een beetje goed gebracht zich denk ik goed moeten kunnen aanpassen aan het niveau en zich in de basis zouden moeten kunnen spelen.
Ik vind Chivu in elk geval geen dragende, bepalende speler bij Roma, dat niveau heeft hij al heel lang niet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |