Erg zuur,Het moet nou nog heel raar gaan mocht Inter geen kampioen worden!quote:Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Super goal weer, wat een gave counter. En dan in blessuretijd de zege weggeven door een vrij makkelijk gegeven pingel
1tje maar. Die is er tegen Inter dus bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef ASroma het volgende:
hebben we totti wel nodig natuurlijk, hoeveel wedstrijden is ie geschorst?
Zeker. Ancelotti was erg blij met een gelijk spel, Spaletti vond dat er meer in zat. Dda maakte echter z'n blunder bij de2-2 wel goed door goed te keren op o.a Pizzarro en Wilhelmson. Spaletti noemde Wilhelmson nog even apart omdat hij onder de indruk was van zijn snelheid, inzicht en totale spel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie wedstrijd, goede uitgangspositie, maar er zat meer in.
Dat kun je lezen in het Serie A topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef manny het volgende:
Wij mogen nog met publiek spelen, maar eh wat de fok gaat er gebeuren in Italie ?
Dat was ie al een tijdje in mijn ogen althans.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef manny het volgende:
Helaasch, de titel lijkt nu wel erg ver weg.
Vind je het gek met een team dat statitisch een van de allerbeste, zo niet het allerbeste team ooit in Europa is . Zo fantastisch als inter speelt, daar is niets tegen te doen, hierbij moet worden aangetekend dat ze wel in de zomer de markt opgekocht hebben en hun team uit alleen maar Zuid-Amerikanen en andere buitenlanders bestaat...des te leuker gaat het zijn als wij doorgaan tegen Lione en Valencia inter eruit gooitquote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Dat was ie al een tijdje in mijn ogen althans.
Nee ik zeg niet dat ik het gek vind.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Vind je het gek met een team dat statitisch een van de allerbeste, zo niet het allerbeste team ooit in Europa is .
damn wat een goalquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Hier nog iets betere beelden van die goal: http://www.youtube.com/watch?v=N19h4N7o4Q0
Denk dat dat wel mee zal vallen. De meeste komen niet verder als "Italianen, counter voetbal en Tottiquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:36 schreef A.Petacchi het volgende:
Roma wint nu ook eindelijk de harten van het Nederlandse volk.![]()
![]()
...
LA LA LA LA LA ROMAquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen. De meeste komen niet verder als "Italianen, counter voetbal en Totti".
Maar het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten.
Roma
[afbeelding]
L'AS Roma
e' il nostro grande amore
la sosteniamo
lottando con ardore
ovonque andrai
mi troverai al tuo fianco
per questa maglia
combatto e me ne vanto
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Devano het volgende:
PSV zou leuk zijn.
2 wedstrijden een verdedigent spelletje? mwoah..quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Devano het volgende:
PSV zou leuk zijn.
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef ASroma het volgende:
mooie affiche, totti scorend op old trafford![]()
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
Mwah ik dacht de boel wat verhitte maar dat lukt niet echt dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........![]()
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
oef. de keer dat ik als uit-supporter in Rome was werden er een aantal van ons gestoken. Waaronder 1 in de metro / tram: uit het niets, ineens bloeden en tumult, bleek gestoken te zijn. Lekker verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:13 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!
en onze 'laffe prikkers' zoals nederlanders plegen te zeggen.
Milan lijkt me leukerquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
Gaat nog erg lastig worden voor Roma, maar mochten ze het halen, lijkt Bayern-Roma mij een prachtige wedstrijdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |