2 wedstrijden een verdedigent spelletje? mwoah..quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:59 schreef Devano het volgende:
PSV zou leuk zijn.
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooierquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef ASroma het volgende:
mooie affiche, totti scorend op old trafford![]()
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
Mwah ik dacht de boel wat verhitte maar dat lukt niet echt dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
wat wil je met dat laatste precies? dat is toch eeuwen bekend...........![]()
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rooney's hattrick in stadio olimpico is mooier
En nog iets "A.S. Roma is de club van de stad Rome. In Rome is nog een grote club: Lazio Roma. A.S. Roma is de club van de stad, terwijl Lazio vooral de club van de buitenwijken is."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/AS_Roma
oef. de keer dat ik als uit-supporter in Rome was werden er een aantal van ons gestoken. Waaronder 1 in de metro / tram: uit het niets, ineens bloeden en tumult, bleek gestoken te zijn. Lekker verhaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:13 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Buitenwijken? Alleen schaapsherders zijn voor lazio. ROMA TIFA LA ROMA!
en onze 'laffe prikkers' zoals nederlanders plegen te zeggen.
Milan lijkt me leukerquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
Gaat nog erg lastig worden voor Roma, maar mochten ze het halen, lijkt Bayern-Roma mij een prachtige wedstrijdquote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er zeker in, Bayern of AC Milan in de halve finale?
4) Eigen goal Rio Ferdinandquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
Gaarne onderstaande regelen voor dinsdag
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
Ik zie liever een gelijkspel, 1-1 waarbij Roma in de slotminuut scoort of zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
speelt waarschijnlijk gewoon meequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
Vucinic gaat uit de counter scoren, ik voel het. Al wat bekend over Totti trouwens?
Mooi.quote:
Voorzitter (toch?) had nog gezegd dat er écht geen ongeregeldheden kwamenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi.
Sky News meldt rellen tussen Roma fans en de politie buiten Old Trafford.
En dan zo scoren: http://www.youtube.com/watch?v=Vi_jAYGv0XEquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zie liever een gelijkspel, 1-1 waarbij Roma in de slotminuut scoort of zo.
De beslissende penalty in de penaltyreeksquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan zo scoren: http://www.youtube.com/watch?v=Vi_jAYGv0XE
Dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De beslissende penalty in de penaltyreeks.
euh. god ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef manny het volgende:
God,
1) Winst Roma
2) Goal Totti
3) Huilen Ronaldo
Alvast bedankt.
Manny
In ieder geval gescoord op Old Traffordquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:28 schreef Chocolademousse het volgende:
Wat maakt het uit, alle clubs zijn sterk in deze fase! Ook tegen ManU zijn we gewoon niet kansloos!! Thuis een sneaky overwinning halen, op Old Trafford scoren we toch wel!![]()
FORZA ROMAAAAAAAAAAAA!!
Maar zo'n vernedering had nou ook weer niet gehoevenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef Nashje het volgende:
Echt een mooie overwinning. Desondanks denk ik toch dat SCUM naar de halve finale gaat
Lul niet zo slap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef Smeich het volgende:
Deze week in La Gazzetta dello Sport "Totti wilt weg"
Wie leert hem Nederlands..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een vernedering![]()
Wie maakt dit deuntje af ''ZEI KRIJGEN....''
Leer Nederlands kneus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie maakt dit deuntje af ''ZEI KRIJGEN....''
Van je moeder?quote:
Maar die hebben in ieder geval nog een kampioensfeestje voor de boeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:49 schreef Devano het volgende:
Maar wel mooi de kwartfinale bereikt. Iets dat Inter niet kan zeggen.
iddquote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar die hebben in ieder geval nog een kampioensfeestje voor de boeg.![]()
2 maal, 3-3 tussenstand.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef DeTolk het volgende:
Heeft Totti al gescoord vanmiddag?
Ik editte al.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij stond al op 48 punten. met deze twee komt ie op 52 , 1tje meer dan Alves......
Kan die Platini niet even heel snel de *insert hier een hoop Haagse ziektes* krijgen?quote:Platini: Shut up, Totti!
The war of words around Francesco Totti’s Italy sabbatical continues with Michel Platini insisting he should just “shut up and play.”
The Roma captain has caused controversy with his decision to abandon international football after winning the 2006 World Cup, supposedly due to fitness concerns.
Yet despite having a metal plaque in his ankle, he has become Serie A’s top scorer with 26 goals and leader in the race for the Golden Shoe for European hitmen.
“The decision is up to Roberto Donadoni,” said UEFA President Platini. “I can be certain that if I were the Coach, I would have called Totti and told him to shut up and play.”
Phiippequote:Philippe Mexès zal ook de komende seizoen in het Stadio Olimpico te bewonderen zijn. De verdediger zette vanmiddag zijn handtekening onder een contractverlenging tot medio 2011 bij AS Roma.
De Romeinen wilden koste wat het kost de Franse verdediger behouden, aangezien het allerminst zeker is of Christian Chivu ook volgend seizoen de Giallorossi zal dienen. Volgens de Italiaanse media zal hij 2,5 miljoen euro per jaar gaan verdienen en bedraagt de afkoopsom verrassend genoeg ´slechts’ zestien miljoen euro.
“Ik heb net mijn handtekening gezet en ben dolgelukkig”, legde Mexès (25) uit. “Ik wist vantevoren al ik lange tijd voor AS Roma zou uitkomen. Roma heeft geweldige plannen en ik weet gewoon zeker dat we volgend seizoen weer om de landstitel zullen strijden. Hopelijk ook met Christian. Hij mag zeker niet vertrekken.”
Wat een schijtclausule zeg, clubs als real madrid betalen zo 16 miljoen euro, maar goed ik denk dat hij sowieso bij Roma blijft zolang er een goed team staat.quote:
Ik vind hem de laatste maanden toch wel sterk spelen, ook als linksback doet hij het heel goed. Echter het probleem bij Chivu is nog altijd dat hij af en toe een foutje maakt. Ik kan me zijn eerste wedstrijden bij Ajax nog herinneren, toen kreeg hij ook een aantal keer rood. Die slordigheidjes mogen er zo langzamer hand wel uit gaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef DIGGER het volgende:
Dat ie vindt dat ie te weinig verdiend vind ik veelzeggend, hij heeft namelijk ook niet zo'n goed seizoen achter de rug dat je zegt: Ik denk dat ik wel heb aangetoond dat het wat meer mag.
Dus ik denk dat verkopen voor een redelijk bedrag nu de beste optie is. Anders is ie in januari voor heel weinig weg of zingt ie het nog een half jaartje verder uit en is gratis weg.
Bovendien heeft Roma best een aardige verdediging staan en ook best een paar goeie jongens uit de jeugd die mits een beetje goed gebracht zich denk ik goed moeten kunnen aanpassen aan het niveau en zich in de basis zouden moeten kunnen spelen.
Ik vind Chivu in elk geval geen dragende, bepalende speler bij Roma, dat niveau heeft hij al heel lang niet laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |