Jammer van de mooie OP inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef manny het volgende:
1-2 vandaag tegen Milan.
Zonet ten onrechte een nieuw AS roma topic geopend. Kut zoekfunctie werkt echt voor geen meter op FOK.
Ik druk gewoon op zoeken rechtsboven en als ik dan zoek op as roma verwacht ik gewoon dat topic te vinden. klaar. heb het net nog een keer geprobeerd en opnieuw geen resultaat.quote:Op zondag 12 november 2006 00:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jammer van de mooie OP inderdaad.
Als je een topic zoekt kun je ook in FB vragen, http://google.fok.nl proberen of onderin bijvoorbeeld "3 maanden" selecteren.
1000e zege in de Serie A en wat een mooiequote:Op zondag 12 november 2006 00:46 schreef manny het volgende:
1-2 vandaag tegen Milan.
[CENTRAAL] S.S. Lazio S.p.A. (deel III)quote:Op maandag 13 november 2006 23:10 schreef twetwe het volgende:
As RomaWaarom is er geen lazio topic?
quote:Roma skipper Totti wins over Di Canio
tribalfooball.com - November 14, 2006
Paolo Di Canio heaped praise on his former nemesis, Roma captain Francesco Totti, after his performance in Saturday's victory over AC Milan.Former Lazio captain Di Canio, now with Cisco Roma, said: "Every player of Roma's were, indeed, outstanding against Milan the other night.
"But he (Totti) was above everyone else. It was an important performance for him. He wanted to show he was in form and returning to his best competitive levels. He showed great personality on Saturday, he deserves every compliment."
Asked if he missed the Rome derby, Di Canio added: "When I was in England, I admit I did miss it. But after what happened to me at Lazio at the end of last season, now, I couldn't care less."
Niet als Inter zoveel gelukt blijft hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef RayMania het volgende:
7-0. AS Roma gaat de titel winnen denk ik
.
quote:"Dit komt echter omdat ik verlegen ben", aldus Mancini, "er zijn geen betere fans dan Romanisti!"
Verder vindt Mancini dat er een goede relatie is met de technische staf en de spelers, en dat hij nooit weg wil gaan.
Ook baalde hij ervan dat hij werd gelinkt met een overgang naar juventus afgelopen zomer, "moet je nagaan juventus, serie B!"
vergeet niet dat Inter Roma al 2 maal kloptequote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef RayMania het volgende:
7-0. AS Roma gaat de titel winnen denk ik
.
Hoe kun je die van 0-3 naar 4-3 nou meetellen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vergeet niet dat Inter Roma al 2 maal klopte
Het was een super goal in een keer op de slofquote:Op zondag 26 november 2006 20:55 schreef manny het volgende:
prima overwinning, en ik hoor dat Totti een wereldgoal heeft gemaakt. Straks even kijken....
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt zou ik proberen kaartjes te kopen bij een "Lotomatica" shop. Er is een goede in Corso Francia, direct tegenover de 5e busstop wanneer je bus 201 vanaf Piazza Mancini aan de overkant van de rivier bij het stadion, over de brug. Deze winkels kunnen je kaarten verkopen door het gehele stadion. Waarschijnlijk worden kaartjes voor de Curva Sud, zeker bij Serie A wedstrijden een beetje lastig. Zover ik weet kost een kaartje voor de Curva Nord bij CL wedstrijden slechts 15 euro.
Kaartjes worden niet meer verkocht bij het stadion zelf!
En vergeet je paspoort niet mee te nemen!!
Geen probleem, als je toch enkele dagen in Rome wil verblijven moet je het gewoon daar proberen te regelen, bespaard je aardig wat euro's.quote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef manny het volgende:
[..]
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.
gaat wel lukken, er valt altijd wat te regelenquote:Op zondag 3 december 2006 14:46 schreef manny het volgende:
[..]
thanks. dat klinkt goed. zeker het proberen waard.
Ja als het nou twijfelachtige pingels waren zou ik erin kunnen komen, maar ze zijn nog iedere keer terecht geweest.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind dat ROma met Totti aan het roer veel penals krijgt de laatste jaren.
quote:Op zondag 3 december 2006 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Kaartjes worden niet meer verkocht bij het stadion zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |