abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 12:22:52 #1
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40680630

Deel 14!

Voorgaande delen:

• Guildwars
  • Guildwars [2]
  • Guild Wars [3]
  • GuildWars [4]
  • Guild Wars [5]
  • Guild Wars [6]
  • Het Immens Grote Guild Wars topique prt. 7
  • Guild Wars #8
  • [GW] Het Geweldige Guild Wars topique deel IX!
  • Guild Wars [10]
  • Guild Wars [11]
  • Guild Wars [12]
  • Guild Wars [13]

Handige links

• De Fok! Forum Guild!

• Officiële site
  • Guild Wars Guide op WikiPedia
  • Guild Wars Manager
  • Collector's Items Guide
  • In-game plaatjes

Wie van Fok! spelen er allemaal?

Fokkers die Guild Wars Spelen:
  • -Marc- = Monkie Marc
  • -Xaer0- = The Dark Sanity - !
  • Ardenlyn = Arden Lynia
  • Abonides = Kirmtor Issunt - !
  • Borreke = B O R R E K E - !
  • CcCcCharmed= Salacia Soulgiver
  • CcCcCharmed = Furina de Fighter
  • Cid= Verence Highwind
  • Daeri = Mr Cute Butt
  • DarkY.NL = Miss D A R K Y - !
  • Desdinova = Arcana Aleria - !
  • Elegy = Aryana Cortex
  • Elegy = Vortex Traveller
  • Elegy = Xelesta Aroxis
  • Elegy = Aephandir Yuvona
  • EricG = Rodnar Bowhunt - !
  • Grrrrrrrr = Dariah Oakwood
  • InsaneM666 = Aeolian Machina
  • Jo0Lz = Burden of Healing - !
  • KaMo = Cicida Speciosa - !
  • Leatherneck = Tummy Kuolema
  • Luukskywalker = Luuk Skywalkerr - !
  • Maniack28 = Elanor Amin
  • mips = Tanatloc Van Valnor
  • Monacor = Alysya Dawnblade
  • Mutsaers__78 = Mad Man Mutsaers
  • murp = Murp Threefingers - !
  • NIEKler = Niekler Sama
  • Northside = Mirry Maz Duur - !
  • Orcaman1984 = Leila Crow
  • Ruzbeh = Talian Tane
  • Stormer = Locke Galastacia
  • torn_Machina = Bad Hairday - !
  • Trancethrust = Nicholas Aesthyer
  • Ungeheuer = Crom Komailan
  • Ungeheuer = Eva Komailan
  • UMOI= Thargor the Saint
  • Vandaahl = Mr Thunderpants - !
  • Wiehoe = Boer Harms
    Mensen met een ! achter hun naam zijn lid van de Fok! Guild.

Welke versies zijn er allemaal?

Guild Wars Standard Edition

• Game Discs: 2 CD's in plastic DVD case
  • Guild Wars Manuals - Part 1 and Part 2: 150 pages of information
  • Quick Reference Card: Full color; Keyboard layout and key mapping
  • Security Card containing your Access Key

Guild Wars Special Edition

• Game Discs: 2 CDs in plastic DVD case
  • Guild Wars Manual: The Manuscripts: 144 pages of information
  • Bonus Skill Pack Code: Unlock 7 skills, 1 Elite skill, 1 rune and 1 weapon upgrade
  • Guild Wars Soundtrack CD: Music by British Academy Award winner Jeremy Soule
  • Bonus Music Key: Free access to additional in-game music from Direct Song
  • Guild Wars Art Book: The Art of Guild Wars Book 2; 72 Pages
  • Map of Tyria; 600mm by 360mm, folded
  • Quick Reference Card: Full-colour card showing keyboard layout and key mapping
  • Game Activation Card containing your Access Key

Guild Wars Collector's Edition

• Game Discs: 2 CD's in Card Wallets
  • Guild Wars Art Book: Perfect Bound; 128 pages
  • Guild Wars Soundtrack CD: Music by British Academy Award winner Jeremy Soule
  • Guild Wars Internet Chat Headset; Headphones and Microphone

Guild Wars 2006

• Guild Wars 2006 is Guild Wars + alle Content Updates
  • 2 cd's
  • Soundtrack audio cd
  • Manual & geschiedenis
  • 2 zijdige poster
  • Quick reference card
  • Activation card
  • Koreaanse Coca Cola items

Guild Wars: Factions
    Box met Assassin of Ritualist op de cover

• Game Discs: 2 CD's in plastic DVD case
  • 2 zijdige poster
  • Security Card containing your Access Key

Guild Wars Factions collector's edition

• Een key voor vriend om spel te proberen
  • Exclusief Guild Wars Factions boek met artwork
  • Exclusieve plaat Ritualist
  • Exclusieve kalender
  • Exclusieve Muismat
  • Exclusieve Sticker set
  • 2 cd’s
  • Extra luxe handleiding
  • Quick reference guide
  • Audio cd
  • Luxe plastic activeringskaart
  • Bonus music key
  • Speciale dance emote voor Assassin en Ritualist => /dancenew
  • Map van Cantha
  • Binnenkort een exclusieve ingame pet!

Guild Wars factions pre-order (wsl. niet meer leverbaar)

• Bevat NIET het volledige spel!
  • 1 disc met tactical guide, concept art, wallpapers & trailers, aantal tracks uit de Factions soundtrack
  • Exclusive ingame wapens
  • 1 day head start
  • Factions poster

En wat kan je allemaal spelen dan?

Warrior

De warrior is de 'tank' die in elke RPG voor komt. De warrior doet veel schade van dichtbij en heeft daartoe verschillende wapens tot z'n beschikking, varierend van bijlen, hamers en zwaarden. Daarnaast kan de warrior via bepaalde kreten de omgeving beinvloeden, zoals er voor zorgen dat je teamgenoten een aantal seconden sneller lopen. De meest populaire combinatie in Guild Wars is de Warrior/Monk oftewel de Paladin, de tank die zichzelf kan genezen en gevallen teamgenoten weer tot leven kan wekken. De primary attribute van de Warrior is Strength. Hoe hoger je Strength attribute is, hoe meer armor penetration je hebt bij je aanvallen.

Elementalist

De Elementalist zet de natuurkrachten naar haar hand om haar voordeel te brengen in de strijd. Aarde, Water, Vuur en Lucht staan tot haar beschikking. Van alle professions kan de Elementalist het meeste schade toe brengen in een enkele klap door middel van haar Area Of Effect spels. De vier elementen kunnen op verschillende manieren toegepast worden. Aarde wordt vaak gebruikt ter verdediging, maar ook om schade toe te brengen aan anderen door middel van aardbevingen en erupties. Water wordt gebruikt om de vijanden schade toe te brengen en tegelijkertijd te vertragen. Lucht gebruikt men vaak om in 1 vs 1 gevechten grote schade te doen dankzij het feit dat veel luchtaanvallen armor negeren. En tot slot is er vuur, wat vooral gebruikt wordt om op grote groepen veel schade toe te brengen. De elementalist heeft als primary attribute Energy Storage, waarmee de Elementalist een grotere energy-pool kan hebben dan de andere professions.

Monk

De monk is de genezer van het stel. Dankzij de goddelijke machten is de Monk in staat om gewonde vrienden te genezen (Healing Prayers) en er voor te zorgen dat klappen minder hard aankomen en betoveringen verbroken worden (Protection Prayers). De andere kant van de Monk is echter het toebrengen van schade door middel van holy damage (Smiting Prayers). De monk heeft als primary attribute Divine Favor, wat er voor zorgt dat Monk spells nog effectiever zijn dan bij mensen die Monk als secondary beroep hebben. Met andere woorden: Monks genezen effectiever dan secondary monks.

Ranger

De ranger is de natuurliefhebber van het stel. Naast het feit dat ze grote schade aan kunnen brengen met hun pijl en boog, staan er nog een aantal andere dingen tot de beschikking van de ranger. De ranger is in staat om rituelen uit te voeren waarmee de omgeving gemanipuleerd wordt. Zo is de ranger er bv in staat om een ritueel uit te voeren dieer voor te zorgt dat er geen enkeling tot leven gewekt kan worden... dit tot grote frustratie van mensen die hun gevallen teamleden tot leven willen wekken. Daarnaast is de ranger in staat vallen te zetten die de vijand dusdanig kunnen hinderen, zoals vuurvallen en vallen die je kreupel maken. En als laatste is de ranger in staat om een huisdier te houden die aan je zijde mee zal vechten. De primary attribute van de ranger is Expertise. Expertise zorgt er voor dat skills minder energie kosten wanneer je ze gebruikt.

Mesmer

De Mesmer is een meester in illusie en bedrog. Mesmers worden vaak ingezet om vijandige casters snel uit te schakelen. Daartoe heeft de mesmer verschillende mogelijkheden. De eerste mogelijkheid is om via Domination er voor te zorgen dat spreuken terugkaatsen of worden onderbroken. Een andere mogelijkheid is om via Inspiration er voor te zorgen dat de vijand geen energie meer heeft om te gebruiken. Deze energie die je hebt opgezogen kan je vaak zelf weer gebruiken als mesmer. Een andere mogelijkheid is om illusies te creeeren, waardoor de vijand denkt dat hij bv langzamer loopt of denkt dat z'n levensenergie langzaam minder wordt. De Mesmer heeft als primary attribute Fast Casting, waarmee spreuken sneller dan normaal kunnen worden uitgesproken. Dit heeft weinig voordelen voor de mesmerskills zelf aangezien die al een vrije korte casting-tijd hebben. Maar andere professions, waaronder voornamelijk de Elementalist spreuken hebben er veel baat bij. Elementalist spreuken hebben namelijk de langste castingtijden van alle professions.

Necromancer

De necromancer is de meester van de zwarte magie en beroept zich graag op geesten van overledenen. De necromancer vervloekt graag anderen via Curses of gebruikt de dode lichamen van vriend en vijand om ondode volgelingen (minions) op te roepen die hij onder z'n controle heeft. De necromancer gaat vaak zo ver dat hij z'n eigen bloed opoffert om schade toe te dienen aan anderen, maar ook om vrienden te genezen. De primary attribute van de Necromancer is soulreaping, wat er voor zorgt dat de necromancer energie krijgt van elke persoon die in zijn buurt overlijdt.

Factions characters

Assassin

Ritualist

...nadere info volgt

En wat voor machine heb ik nodig?

Minimum System Specs

• Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
  • 256 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Recommended System Specs

• Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
  • 512 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Leukigheden

Voor de bezitters van het Z-Board is er nu ook een Factions lay-out voor te krijgen. Dit zal ook wel werken met Prophecies.

De ingame dragon voor de Factions Collector Edition eigenaren

Ik hoorde wat over minipets, wat is dat?

Mini pets krijg je als je character een jaar oud is. Deze worden random toegekend, zo heb je onder andere een mini Rurik en mini Jade Armor. Je krijgt er één (1) per character maar ze zijn daar niet aan gebonden. Je kunt ze dus weggeven of verkopen, of zelfs in je prullenbak gooien als je echt masochistisch bent ingesteld

Factions? Wat houdt dat in?

Ik heb Prophecies al, moet ik Factions kopen?

Nee, dat hoeft niet. Factions is een standalone uitbreiding. Dwz dat Factions onafhankelijk te spelen is van Prophecies en vice versa. Je kan echter niet van Cantha (Factions land) naar Tyria (Prophecies land) terwijl mensen die beide gemerged hebben dat wel kunnen.

Mergen, wat is dat?

Het toevoegen van Factions aan Prophecies, of andersom. Als je dit doet krijg je bij de inlog 6 character slots en hebben alle characters toegang tot de Xunlai kluis. Handig voor het uitwisselen van items!
    Wel is het belangrijk dat één account nog NIET mee is gespeeld, je kan niet met twee accounts spelen en later mergen.
    Het is jammer dat je niet 8 slots krijgt maar daar bedenken ze eenoplossing voor.

Krijgen we meer slots dan?

Waarschijnlijk wel, maar dan moet je er voor betalen, de prijs zou tussen de $8,- en $11,- komen. Zogauw daar meer info is laat ik het weten.

En wat heeft Factions dan méér te bieden?

Er zijn twee Factions waar je je bij kunt aansluiten.
    quote:
    By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
    Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.
    quote:
    * Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
    * Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
    * Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
    * Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
    En uiteraard nieuwe content.
    quote:
    * A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
    * More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
    * More than 100 new creatures.
    * New guild halls.
    * New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
    * New pets
    * Hundreds of new weapons and items.
    Help! Ik snap er de ballen van!

Geen nood, je kan ook hintboeken kopen. Deze zijn behalve goed voor de info ook handig om achtergrondinformatie te krijgen over de geschiedenis van Tyria en Cantha.

Prophecies handboek

Factions handboek

Special events!

Euh, wat zijn dat dan?

Eens in de zoveel tijd worden er speciale events georganiseerd. Deze hangen samen met feesten of gebeurtenissen. Zo hebben we een kerst event gehad, een Helloween thema en voor de pre-orders van Factions de Day of the Tengu.
    Er worden dan op plekken speciale items uitgedeeld die je ook ná het event nog kan gebruiken. Sommige items zijn alleen voor een leuk effect, anderen zijn ook echt nuttig. Enkele voorbeelden zijn:
    * Snowman summoner » roept een sneeuwman op
    * Absinthe, Witches brew, Spiked eggnog » maakt je dronken
    * Candycane shards » maak je candyswords en wands van
    * Peppermint shied » schild in de vorm van een zuurtje
    * Gingerbread focus » offhand item met +5 energy
    * Pumpkin head » helm in de vorm van een Helloween pompoen
    * Xmas hat » kerstmuts
    * Reindeer hat » gewei
    * Candy Canes » Een snoepje, als je hem gebruikt, verlies je je Death Penalty.
    * Rice Wine » Wijn waar je dronken van wordt. Als je 50000 minuten dronken bent geweest, krijg je een titel.

Heet laatste evenement is exclusief voor Factions eigenaren (of gemergde accounts). Het is het Dragon event, en was vanaf 30 juni tot 5 juli.

Guild Wars Official Store!

Er is nu in game een echte winkel geopend.
    Hier kun je alle "campaigns" kopen die uitkomen en ook uitbreidingen op je huidige account.
    Vooralsnog alleen met een creditcard te betalen, maar als ik het mag geloven dan gaat dat binnenkort veranderen.
    quote:
    We are glad to inform you that the new Guild Wars in-game store is now up and running. The available payment methods are:

- Visa
    - MasterCard
    - American Express
    - Carte Bleu
    - Carte Bancaire

We are working on implementing additional payment methods (for example: Switch/Maestro) as soon as possible, and hope to have them in place in early August.
    De Character slots zijn vooralsnog te koop voor ¤8.99.

Game On!

Linkje naar deze OP
    Mocht je lid willen worden van de Fok! Guild, ga dan naar de site of post hier je in game name.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jo0Lz op 10-08-2006 17:00:06 ]
  • Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      donderdag 10 augustus 2006 @ 12:23:29 #2
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_40680645
    En niet effe een nieuwe openen hè

De OP Staat in de OP gelinked
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      donderdag 10 augustus 2006 @ 12:34:13 #3
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_40680902
    Jeej!
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      donderdag 10 augustus 2006 @ 12:36:40 #4
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_40680933
    Trouwens, wat ook wel in de OP kan is dat de official Guild Wars store ook is geopend. Daar kan je de delen kopen en ook character slots aanschaffen à ¤8,99
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_40682154
    ik kreeg net een foutmelding en kom er nu niet in of ik wacht niet lang genoeg
    pi_40683094
    Ik kom er ook niet meer in
    Wil ik net Borreke gaan runnen doet 'ie het niet meer
    pi_40683993
    oh dus ik ben niet de enige :>
    heel guildwars.com werkt niet en heel af en toe kom ik met me andere account erin

playnpc knowledge base werkt hier ook niet
    pi_40687852
    Guildwars!
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      donderdag 10 augustus 2006 @ 17:29:57 #9
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_40688503
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef Elegy het volgende:
    Trouwens, wat ook wel in de OP kan is dat de official Guild Wars store ook is geopend. Daar kan je de delen kopen en ook character slots aanschaffen à ¤8,99
    Done.
    pi_40688772
    Ik ben nu al lvl 19 met mijn R/Mo, maar nu zit ik alweer vast op "Mayhem In The Market"..
    Al met 3 vorige characters zat ik hier vast, alleen met mijn Mo/ Me kon ik hier nog door, omdat ik toen allemaal lvl 20's in de party had..
    Heb ook een Zealous Bow of blablabla gekregen, en ik probeerde dus de Zealous Bow String ervan te salvagen omdat ik die hard nodig had, helaas 18 Plant Fibers gesalvaged

Ik heb ook nog een Paarse Max Dmg Bow "Icy Jade Bow Of Marksmanship" met Marksmanship +1 gekocht.
    pi_40691418
    Tied Veur een Pafke!
      donderdag 10 augustus 2006 @ 21:59:10 #12
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_40692286
    Ik heb een Tyrian Cartrographer titel!!
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_40695756
    Zo weer een nieuw topic lekkur dan.

Godverre pielekes heb ik 100 sleutelser doorheen gejaaigd en echt geen 1 goeie drop en dna dit weekend chest weekend, nog maar is wat keys kope :>
    pi_40702701
    ik zit eindelijk op 99.3% nog 0.7% :> en dan grandmaster explorer.. het is nu echt zoeken naar dat ene stukje.
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:08:05 #15
    65330 Ruzbeh
    pi_40709275
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik zit eindelijk op 99.3% nog 0.7% :> en dan grandmaster explorer.. het is nu echt zoeken naar dat ene stukje.
    Je moet eens herexploren op de gebieden waar je het al hebt gedaan, daar kan je wel eens wat krijgen, 0.2% ofzo.
    pi_40712476
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik heb een Tyrian Cartrographer titel!!
    Waar kan je eigenlijk zien hoeveel je al gedaan hebt?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:05:53 #17
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_40713230
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar kan je eigenlijk zien hoeveel je al gedaan hebt?
    Mep op H -> Titles
    pi_40717261
    Zo me 1e post hier

Iemand interesse in Green Tanzit set? (shield + axe) of n Urgoz Longbow?

Doe n serieus bod
    Neem n kijkje op onze gloednieuwe website!
    http://eua.ready4host.eu/news.php
    pi_40722096
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef RedBull79 het volgende:

Zo me 1e post hier
    welcome!

Ik zet voortaan op mijn guildsite een countdown naar een event.
    De tijd van wanneer een event begint zorgt nog wel eens voor een probleem vandaar.
    site
    Misschien mag de site in de OP (als het nog kan)? bruikbaar voor iedereen denk ik

Alvast bedankt!
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_40724285
    Hee als je naar AB gaat bij Saltspray Beach, dan is daar ook een [Priest Of Balthazar], als ik daar dan Barrage koop, dan heb ik die toch voor mijn char waarmee ik hem unlock...

Moet ik wel weer 3000 Balthazar Faction Points halen =(
      vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:22:54 #21
    65330 Ruzbeh
    pi_40724327
    Ik ben nu bezig met een nieuwe Guild Wars OP.

Hij wordt in ieder geval een heel stuk kleiner.

[ Bericht 37% gewijzigd door Ruzbeh op 11-08-2006 22:16:36 ]
    pi_40729968
    Wat is OP???
    pi_40736400
    Openings Post

En Amadeo, ik neem aan dat je 'm wil gebruiken voor je Role Playing poppetje? Want dan zul je 'm toch echt moeten capturen.
    pi_40738195
    Maar als ik met mijn Role-Playing poppetje hem unlock bij de Priest Of Balthazar..heb ik hem dan wel met mijn RP-poppetje ?
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:28:11 #25
    65330 Ruzbeh
    pi_40739609
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef Amadeo het volgende:
    Maar als ik met mijn Role-Playing poppetje hem unlock bij de Priest Of Balthazar..heb ik hem dan wel met mijn RP-poppetje ?
    Een skill of elite skill niet, die unlock je alleen. Je kan het wel kopen, alleen kun je elite skills niet kopen. De enige manier om een elite skill te pakken te krijgen op een RP character is door middel van een Signet of Capture.
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:02:38 #26
    65330 Ruzbeh
    pi_40742178
    Daarnet eensch gepartyed met twee belgen... verteld de één een grap over nederlanders en het maken van belgisch patat... wat een flauwe grap.
    pi_40742295
    Zo ,paar keer solo FoW gedaan bij die cave enzo, wat is dat leuk zeg!

En al flink wat shards verzameld en ook een mooie chaos axe:

pi_40742754
    Borreke die is niets waard, er zit geen dmg mod op... Ik zou 'm salvagen voor de Zealous mod, miss 8k ofzo.
    pi_40743583
    8k voor een Zealous Axe mod ? o.O

Ik heb nu een Zealous Plagueborn Axe. Hoeveel is die waard? (max dmg)
    Ik denk niet dat ik hem ga salvagen, want vorige keer dat ik een Zealous-wapen salvagede met Superior Salvage Kit was ik 18 Plant Fibers rijker

Ik heb trouwens vandaag veel geGW'ed en ik heb bij Boreas Seabed-missie Barrage kunnen cappen
    Nu heb ik nog een Zealous Bow String nodig, iemand op Fok! die er één verkoopt ?
    pi_40744291
    Ja ik verkoop die
    Pm me: Rodnar Bowhunt. (Ik zit meestal op Vader Abraham though)
    pi_40744431
    Btw wat zijn de exacte stats van die Plagueborn axe? Die moet ik wel weten om te zien wat 'ie waard is.
    pi_40746206
    pi_40747261

tralala

hier die ik al had

Nu ook grandmaster van Tyrian doen
    pi_40747423
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 20:51 schreef DarkY.NL het volgende:
    [afbeelding]

tralala
    Heel mooi,

Eric, ik weet dat hij niet veel waard is, amar ik doe FoW pas sinds kort, de dmg bonus suckt arse duh
      zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:19:39 #35
    65330 Ruzbeh
    pi_40748377
    quote:
    [afbeelding]

tralala
    NEEUUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

Edit: Oh, Canthan. Ik had al gelezen dat die makkelijker was dan Tyria. Dusss.
    quote:
    Nu ook grandmaster van Tyrian doen
    Als je dan nog een max titel krijgt dan heb je kind of a big deal titel, men.

Heeft er iemand hier ooit iemand met kind of a big deal titel? Ik in ieder geval niet.
    pi_40751358
    Kan ik btw de Fok! Guild joinen ?
    Ik doe regelmatig Alliance Battles dus ik kan ook Faction doneren

Mijn IGN's zijn Sashego Lis, Amadeo Strago en Enchanted Desire.
    Maar ik zit nu vooral op Enchanted Desire
    pi_40762762
    quote:
    Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef Amadeo het volgende:
    [afbeelding]
    Niets waard, geen dmg mod en geen max dmg. Salvagen voor zealous mod
    pi_40762774
    Amadeo ik zal je even een invite sturen.
    pi_40764790

Tjah...

Dit trouwens nog iets waard ? :

pi_40771523
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 15:11 schreef Amadeo het volgende:
    [afbeelding]

Tjah...

Dit trouwens nog iets waard ? :

[afbeelding]
    Die vampiric is tussen de 6 en 8K. Btw ik kan je niet inviten omdat je al in een guild zit
    pi_40773436
    Ja, mijn fout, probeer nog eens te inviten nu

Oja en dit maakt mijn dag dan wel weer goed :

maandag 14 augustus 2006 @ 10:38:34 #42
    65330 Ruzbeh
    pi_40790225
    quote:
    Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef Amadeo het volgende:
    Ja, mijn fout, probeer nog eens te inviten nu

Oja en dit maakt mijn dag dan wel weer goed :

[afbeelding]
    Een black dye drop had ik een keer in pre-searing.

Het kwam zo onverwacht.
      maandag 14 augustus 2006 @ 10:53:40 #43
    65330 Ruzbeh
    pi_40790577
    .

[ Bericht 99% gewijzigd door Ruzbeh op 14-08-2006 10:54:29 ]
      maandag 14 augustus 2006 @ 23:19:34 #44
    139295 DFDuo
    Pepernoten!
    pi_40813455
    Hey, ik ben ook fokker en ik speel ook GW, zie alleen nu pas dit topic door dit grote bos van topics (ok de waarheid is dat ik eerst alleen op KLB zat)
    Wat bespreken jullie hier zoal? ;p
    pi_40813633
    quote:
    Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef DFDuo het volgende:
    Hey, ik ben ook fokker en ik speel ook GW, zie alleen nu pas dit topic door dit grote bos van topics (ok de waarheid is dat ik eerst alleen op KLB zat)
    Wat bespreken jullie hier zoal? ;p
    Alles over GW, items, missies, quests irriterend alliences, etc etc
    pi_40820970
    wow,

een 100% cartographer,

zit zelf nog niet eens op 10 % denk ik.

vraagje,
    Hoe belangrijk is het voor een guild om members te krijgen?
    Maakt niet uit waar en in welke stad ik loop, ik heb altijd meteen een invitation of twee - drie hangen.
    En dan weten ze nog niet hoe stinkend goed of slecht ik ben. Is het soms hoe meer members, hoe meer goud?
    pi_40821968
    IN faction kun je met je guild een alliance met maximaal 9 andere guilds starten.
    Je kunt dan kiezen Kurzick/Luxon alliance te worden.

NU moet je met je alliance zoveel mogelijk faction bij elkaar halen, dus goud is niet zo belangrijk.

Verder kun je met een guild lekker chatten, klooien, hulp/advies vragen, samen gamen etc etc.

De invites die je krijgt zijn denk ik meer voor een quest of party toch of krijg je gelijk Guild invites?
    pi_40822444
    Op het moment dat ik het spel start, dan heb ik altijd meteen een invitation voor een Guild, en dan volgen er snel nog een paar.
    En ik dacht juist dat men de assassin steeds links liet liggen.
    Op Shing Jea had ik er meestal ook wel een, lvl17. (ben nu lvl20)

[ Bericht 0% gewijzigd door maduropa op 15-08-2006 10:13:48 (typo) ]
    pi_40824264
    Ik heb in 11 maanden nog nooit zomaar een invite voor een guild gehad... Weet je zeker dat het voor een guild is? Als je op 'G' ramt zie je daar dan de invites staan of zie je die in het Party screen rechts?
    pi_40824790
    ik zal kijken of ik vanavond in kan loggen en dan ram ik wel ff op de G-knop.
    pi_40824894
    quote:
    Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef maduropa het volgende:
    Op het moment dat ik het spel start, dan heb ik altijd meteen een invitation voor een Guild, en dan volgen er snel nog een paar.
    En ik dacht juist dat men de assassin steeds links liet liggen.
    Op Shing Jea had ik er meestal ook wel een, lvl17. (ben nu lvl20)
    Random invites zijn meestal van wanhopige startende guilds die naarstig op zoek zijn naar nieuwe leden. 99% van die guilds is kut en worden gerund door gefrustreerde jongetjes van 15 die graag de baas willen spelen, niet joinen is mijn advies.

De assasin laat men vooral links liggen bij het vormen van een party, de bovengenoemde guilds zijn echter niet kieskeurig
    pi_40827343
    Anders join je toch gewoon de FOK! Guild?
    pi_40832019
    willen die mij dan hebben?
    pi_40834664
    Graag zelfs!
    pi_40859575
    Als je je ingame naam even geeft

En ik zie dat er al weer een event is, toegang met pvp char naar Jade/Fort aspenwood + dubbele faction ofzo :>
      woensdag 16 augustus 2006 @ 11:40:59 #56
    65330 Ruzbeh
    pi_40861718
    Ik ben overnieuw begonnen met m'n level 14 female warrior omdat ik niet blij was met de haarstyle.

Ben ik nu metroseksueel?
    pi_40862446
    Heb niet kunnen inloggen in GW gisterenavond, visite over de vloer. zal die invites nog bekijken.

Als er nu eente bijkomt van FOK! zal ik die accepteren.

Mijn 1e character is een assasin-mesmer, lvl 20 game-name = Sarina Slayer

wat zijn de 'eisen' voor de guild, ?
    ben niet de meest actieve, mogelijk soms langere tijd niet online, en ik ontwikkel ook mijn andere karakters nog verder,
    hoeveel karakters kan ik in de guild dan aanmelden?
    pi_40863713
    We sturen je een invite naar 1 van je characters en als je accepteert dan zit je met allemaal in de guild.
    pi_40867423
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik ben overnieuw begonnen met m'n level 14 female warrior omdat ik niet blij was met de haarstyle.

Ben ik nu metroseksueel?
    Heb ik ook gehad
    pi_40870305
    Ik niet, in de naam van mijn monk zit al 10 maanden een typo
      donderdag 17 augustus 2006 @ 11:39:15 #61
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_40898861
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef EricG het volgende:
    Ik niet, in de naam van mijn monk zit al 10 maanden een typo
    omfg, die had ik al tien keer opnieuw gemaakt!
    tenzij je natuurlijk opzettelijk een fout hebt gemaakt omdat de juiste spelling al bezet was
    pi_40899055
    Fout was niet opzettelijk, ik typte gewoon snel een naam in en zag na een kwartiertje ofzo dat het verkeerd gespeld was. Toen had ik geen zin meer om nog een poppetje te maken
    pi_40899953
    Bij iedere naam die ik heb gebruikt heb ik nooit de eerste keuze kunnen maken.
    Er zijn echt nog meer mensen creatief geweest.
      donderdag 17 augustus 2006 @ 18:44:35 #64
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_40910618
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef maduropa het volgende:
    Bij iedere naam die ik heb gebruikt heb ik nooit de eerste keuze kunnen maken.
    Er zijn echt nog meer mensen creatief geweest.
    Nooit last van gehad. Maar je wordt wel helemaal bedolven onder Tolkienesque namen
      donderdag 17 augustus 2006 @ 20:40:23 #65
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_40914569
    Okee, iemand een idee wat dit waard is:

* Gold Fiery Dragon Sword: 15-22(req. 11) 14%^50
    * Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
      donderdag 17 augustus 2006 @ 21:07:11 #66
    65330 Ruzbeh
    pi_40915526
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:

* Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
    Ik denk allebei geen reet waard.
      donderdag 17 augustus 2006 @ 23:03:22 #67
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_40920421
    weet iemand btw waar ik die GuildWars handleiding/boeken vandaan kan halen?
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
    pi_40928487
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:

Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:45:43 #69
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_40932181
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 23:03 schreef Pizzahut het volgende:
    weet iemand btw waar ik die GuildWars handleiding/boeken vandaan kan halen?
    Guild Wars Manuals
    pi_40932631
    quote:
    Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef EricG het volgende:
    We sturen je een invite naar 1 van je characters en als je accepteert dan zit je met allemaal in de guild.
    moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?
    pi_40933039
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 08:53 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.
    Maak daar maar 55K van.
    pi_40933058
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef maduropa het volgende:

[..]

moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?
    Nee, maakt niets uit. Ik stuur 'm nu wel even.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:10 #73
    65330 Ruzbeh
    pi_40934049
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef EricG het volgende:

[..]

Maak daar maar 55K van.
    Zeg dat nou maar niet, straks baalt hij dat ie het niet kon salvagen.
    pi_40937449
    Daar was ik weer van een uitstekende vakantie.
    Ik kom later vanavond wel even online om even bijtepraten.
    Ik ben nu al iets van 30 uur op. Ik haat lange reistijden met irritante kinderen in het vliegtuig.
    pi_40938376
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef torn_Machina het volgende:
    Daar was ik weer van een uitstekende vakantie.
    Ik kom later vanavond wel even online om even bijtepraten.
    Ik ben nu al iets van 30 uur op. Ik haat lange reistijden met irritante kinderen in het vliegtuig.
    Shit hij is terug
    pi_40938669
    Bedankt voor je bezorgdheid.
      vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:41:30 #77
    65330 Ruzbeh
    pi_40939098
    Servers zijn weer lekker vandaag.
    pi_40957404
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef torn_Machina het volgende:
    Bedankt voor je bezorgdheid.
    Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.

FF een vraag,

Ik farm af en toe nahpqui quarter met mijn 55 monk wat best goed gaat, alleen de Star Lights (rit) hebbe 1 irrritant spell "Nightmare weapon":

Nightmare weapon

Weapon Spell. For 12 seconds, target ally has a Nightmare Weapon. Target ally's next successful attack is reduced by 10...42 Damage and steals up to 10...42 Health.

Dit is een dodelijke spell voor mij meestal en zeer lastig te counteren met mijn prot spirit en healing. Nu is het ook zo dat de casting tijdvan die spell 1 sec is, dus lijkt het me niet handig om te gaan gokke om hem te interrupte en dat steeds te herhalen.

Weet iemand misschien ee goede skill (mag elke prof zijn) waardoor je dirt kunt verkomen (geen elite)

Bedankt :>>>>>>
    pi_40958092
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Borreke het volgende:

[..]

Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.

FF een vraag,

Ik farm af en toe nahpqui quarter met mijn 55 monk wat best goed gaat, alleen de Star Lights (rit) hebbe 1 irrritant spell "Nightmare weapon":

Nightmare weapon

Weapon Spell. For 12 seconds, target ally has a Nightmare Weapon. Target ally's next successful attack is reduced by 10...42 Damage and steals up to 10...42 Health.

Dit is een dodelijke spell voor mij meestal en zeer lastig te counteren met mijn prot spirit en healing. Nu is het ook zo dat de casting tijdvan die spell 1 sec is, dus lijkt het me niet handig om te gaan gokke om hem te interrupte en dat steeds te herhalen.

Weet iemand misschien ee goede skill (mag elke prof zijn) waardoor je dirt kunt verkomen (geen elite)

Bedankt :>>>>>>
    Hier kom ik morgen op terug, nou ga ik pitten. Bijna 40 uur al wakker.
    pi_40967114
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef EricG het volgende:

[..]

Maak daar maar 55K van.
    damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....
    en dat vond ik eigenlijk al veel :-(
    a life? sounds great... where can I download that?
    pi_40969489
    quote:
    Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef mips het volgende:

[..]

damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....
    en dat vond ik eigenlijk al veel :-(
    Hammer mods zijn niet zoveel waard als sword mods hoor
    Maar dan nog, als je geluk had met salvagen had je 'm voor 15-20K kunnen verkopen.
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:25:36 #82
    65330 Ruzbeh
    pi_40970547
    Ik wil eensch effe wat farmen in FoW met wat Fokkers. Wie meldt zich?
    pi_40975607
    Als je met GW Factions in FoW kan meldt ik me met mijn R/N Barrager
      zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:19:39 #84
    65330 Ruzbeh
    pi_40978984
    Ik heb geen Veksjuns.
    pi_40983557
    Naja, ik hoorde van iemand dat je wel FoW kan doen op Factions in Zin Ku Corridor, alleen dat daar weinig mensen voor zijn in Factions. Maar als ik iemand vind om mee te farmen is dat geen probleem :/
      zondag 20 augustus 2006 @ 09:14:08 #86
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_40990736
    ik heb me vriend of de luxon titel ook eindelijk binnen
    http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw217.jpg
    pi_40991368
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik heb me vriend of de luxon titel ook eindelijk binnen
    http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw217.jpg
    Nog 2 voor Kind of a big Deal
      zondag 20 augustus 2006 @ 11:49:45 #88
    65330 Ruzbeh
    pi_40992898
    Tyria 100% moet wel lukken, en dan nog eensch die Gladiator punten verdienen.
    pi_40993279

Mijn nieuwe speeltje
    Edit: Kut imageshack
    dan maar resizen.
    Edit2: Nu doet 'ie het als het goed is.
    pi_41001874
    Vind niemand 'm mooi ofzo, ik zie nergens reacties van "Oeh Eric wat een geil schild "
    Btw ik heb nog een Exalted Aegis (req strenght) te koop voor 20K en een mini Hydra voor 25K.
      zondag 20 augustus 2006 @ 17:12:18 #91
    65330 Ruzbeh
    pi_41002830
    Zet alles effe op high en doe FSAA aan en neem dan een screen.
    pi_41003096
    Oeh Eric wat een geil schild
    pi_41003335
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
    Zet alles effe op high en doe FSAA aan en neem dan een screen.
    Hij staat bij mij altijd met alles op high allergoeiste vriend
    pi_41003342
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 17:22 schreef Amadeo het volgende:
    Danke je
    pi_41003691
    pi_41003930
    Borreke toffe peer, als ik jou toch niet had
      zondag 20 augustus 2006 @ 22:29:05 #97
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41013176
    ziet er cool uit
    pi_41014920
    Erjuist nog even 4x Captured Son gedaan, 1x ging Jatoro echter dood en kon ik geen letter halen
    Heb de 3 letters toch wel voor 3k kunnen verkopen En ik heb nog wat mooie drops van het vechten.

Ook nog even wat AB gedaan en ik heb nu eindelijk 5000 Faction
      zondag 20 augustus 2006 @ 23:35:58 #99
    65330 Ruzbeh
    pi_41015677
    Farmen in FoW met een B/P team is leuk.
    pi_41025941
    quote:
    Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Amadeo het volgende:
    Erjuist nog even 4x Captured Son gedaan, 1x ging Jatoro echter dood en kon ik geen letter halen
    Heb de 3 letters toch wel voor 3k kunnen verkopen En ik heb nog wat mooie drops van het vechten.

Ook nog even wat AB gedaan en ik heb nu eindelijk 5000 Faction
    Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?
    pi_41026144
    ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...

[ Bericht 0% gewijzigd door mips op 21-08-2006 12:32:50 (Oeh Eric wat een geil schild!) ]
    pi_41027542
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef mips het volgende:

[..]

Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?
    Als je de Captured Son quest niet voltooid kan je de letter volgende keer dat je daar bent gewoon weer halen als je de Crimson Skull killt
    pi_41029865
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
    ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...
    In Mineral Springs kun je voor elke class een elite skill cappen. De bosses spawnen op 6 vaste plekken, maar het is elke keer random welke boss waar zit. Mineral Springs met henchies is goed te doen, je moet alleen goed kijken hoe de avicara patrols lopen, want om tegen 2 groepen tegelijk te vechten is niet zo handig.
    Voor de rest komt het een beetje op geluk aan of die monk boss direct bij de eerste boss spawn plek zit. Zelf moest ik eerst heel Mineral Springs door om SoJ te cappen.
    Ik moet er nodig is met mijn necro heen, deze moet nog steeds Well of Power cappen.
    pi_41030277
    quote:
    Puike edit
    pi_41031140
    Vanavond maar even verder met mijn warrior, dit is de enigste class die ik nog niet geprobeerd heb. Dus ik ben benieuwd of het mij het zal bevallen omdat ik meer een mage/support type ben als het om MMO's gaat. Ik heb mijn assassin hier maar voor gedelete omdat ik het wel erg irritant begon te vinden dat ik geen groep kon krijgen.

Voor mijn warrior had ik al een leuke weapon set gevonden namelijk een sundering flamberge of warding. Req 8 15-22 15^50, +7 armor against elemental damage en een 19/20 sundering modd.

Verder heb ik met mijn runs in de UW met Borreke ook een req 8 str eternal shield met +44 health while enchanted en +10 armor against undead modd gevonden.

Voor degene die nog een max clean eternal shield wil PM me maar, want ik heb er nog een stuk of 7 over.
    pi_41031227
    Wow die eternal shield moet je gebruiken voor FoW man, die is daar supergoed voor. Of verkopen voor een heule hoop geld
      maandag 21 augustus 2006 @ 22:17:23 #107
    65330 Ruzbeh
    pi_41044255
    Max dmg Chaos Axe gevonden in een chest. Req8, maar voor de rest allemaal boutmods. Wat is het waard?
    pi_41044959
    Wat zijn de exacte stats? De mods zijn niet zo belangrijk, als de base mod maar goed is.
    pi_41046331
    quote:
    Laat je niet ontmoedigen als je een stuk of 5 x dood gaat, dats is normaal (voro mij dan)

best pittig Mineral emt alleen hencies, de spawn van de boss die SoJ heeft is ook willekuerig, bij mijn cap was hij helemaal aan het eind van Mineral, maar als je nieto pgeeft is eht geen probleem
    pi_41046573
    Borreke, leer eens beter Nederlands .

[ Bericht 5% gewijzigd door torn_Machina op 21-08-2006 23:53:47 ]
    pi_41047676
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef torn_Machina het volgende:
    Borreke, leer eens beter Nederlands .
    I know i know, komt omdat ik slordig typ etc etc
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:51:22 #112
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_41056723
    quote:
    Op vrijdag 18 augustus 2006 11:45 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Guild Wars Manuals
    ik bedoelde eigenlijk die boeken:

Disturbed Mind
    pi_41056964
    Ik heb een aantal dingen die ik wil verkopen, maar die guildwars guru snap ik niet, en ik heb geen idee wat het deze dagen kost.

Wat ik wil verkopen;
    quote:
    Fiery Sword Hilt (Upgrade Component)
    quote:
    Inscribed Chakram (gold)
    Energy + 12 (req. 10 Domination Magic)
    Halves casting time of spells (change: 10%)
    Value: 264 gold
    quote:
    Gorrel's Cane (green)
    Chaos DMG: 11-22 (req. 9 Illusion Magic)
    Halves casting time of spells (chance: 10%)
    Halves skill recharge of spells (chance: 10%)
    quote:
    Divine Symbol (gold)
    Energy +12 (req. 8 Divine Favor)
    Protection Prayers + 1 (19% change while casting skills)
    Value: 400 gold
    quote:
    Brimstone Wand (green)
    Lightning DMG: 11-22 (req. 9 Air Magic)
    Halves casting time of Air Magic spells. (Chance: 20%)
    Energy +5 (while enchanted)
    quote:
    Wroth's Icon (green)
    Energy + 12 (req. 9 Protection Prayers)
    Protection Prayers + 1 (20% Chance while using skills)
    Halves skill recharge of Protection Prayers (Change: 20%)
    quote:
    Writhing Focus (purple)
    Energy +12 (req. 8 Restoration Magic)
    Restoration Magic + 1 (16% chance while using skills)
    Value: 118 gold
    quote:
    Stinger (green)
    Piercing DMG: 15-28 (req. 9 Markmanship)
    DMG + 15% (while in stance)
    Lengthens Poison duration on foes by 33%
    Markmanship + 1 (20% chance while using skills)
    Two handed
    Value: 45 gold
    quote:
    Truncheon (purple)
    Dark DMG:L 11-22 (req. 8 Blood Magic)
    Energy + 3 (while hexed)
    Value: 96 gold
    quote:
    Fiery Dragon Sword (purple)
    Fire DMG: 15-22 (req. 11 Swordmanship)
    Value: 190 gold
    quote:
    Furious Plagueborn Axe (gold)
    Slashing DMG: 5-26 (req. 9 Axe Mastery)
    DMG + 14% (vs. hexed foes)
    Double Adrenaline on hit (Change: 10%)
    Value: 240 gold
    quote:
    Koi Scepter (gold)
    Cold DMG: 10-20 (req. 10 Death Magic)
    Energy +4 (while health above 50%)
    Value: 192 gold
    Iemand ÉNIG idee wat ik kan vragen... ?

[ Bericht 1% gewijzigd door daeri op 22-08-2006 12:22:43 ]
    pi_41057265
    Ik zou die Furious plagueborn axe salvagen voor de Furious haft. Die is 10-15K.
    Brimstone wand 1-5K. Wroth's icon en Gorrel's cane 1k max. (Niemand koopt die) Zelfde geldt voor Stinger.
    De rest merchant of salvagen.
    pi_41057405
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef EricG het volgende:
    Ik zou die Furious plagueborn axe salvagen voor de Furious haft. Die is 10-15K.
    Brimstone wand 1-5K. Wroth's icon en Gorrel's cane 1k max. (Niemand koopt die) Zelfde geldt voor Stinger.
    De rest merchant of salvagen.
    die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?

en die Wroth's Icon?
    pi_41058863
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef daeri het volgende:

[..]

die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?

en die Wroth's Icon?
    fiery interessant lol, die dingen zijn zo common als bier in een cafe

Ze zijn alleen interressant met leuke moddjes
    pi_41059137
    Wroth's icon 1K. Maximaal.
    pi_41060265
    Nu we toch met Pricecheck's bezig zijn..hoeveelkan ik hiervoor vragen :
    quote:
    Icy Bow String
    Cold Damage
    quote:
    Sword Pommel Of Fortitude
    Health +29
    quote:
    Barbed Dagger Mod (weet de naam even niet meer)
    Lengthens Bleeding duration on foes by 33%
    pi_41060834
    1K
    ~15K
    500g
    pi_41063547
    Hmm...bij de meesten die ik gevraagd heb zeggen ze ook hetzelfde, alleen die Barbed Dagge Mod zeggen ze dat ie 2~3k is.
    pi_41063666
    Ja maar niemand wil die hebben.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:39:50 #122
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41063716
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef Pizzahut het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk die boeken:

[afbeelding]
    Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeft
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:30:29 #123
    65330 Ruzbeh
    pi_41066797
    quote:
    Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef EricG het volgende:
    Wat zijn de exacte stats? De mods zijn niet zo belangrijk, als de base mod maar goed is.
    Fiery Chaos Axe of Warding

Fire dmg 6-28
    Damage +19% (while hexed)
    Armor +7 (vs. elemental attacks)
    pi_41068679
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeft
    Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.
    Waarom zou je die guides voor MMO's kopen terwijl op internet genoeg fansites zijn waar je informatie kan vinden.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:34:28 #125
    65330 Ruzbeh
    pi_41070039
    Daarnet even 10k verspilt.

Blue dye mixed met black dye ziet er echt niet uit. Je ziet amper het verschil tussen normale blue dye!!!!!!
    pi_41076803
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
    Daarnet even 10k verspilt.

Blue dye mixed met black dye ziet er echt niet uit. Je ziet amper het verschil tussen normale blue dye!!!!!!
    Weer iets geleerd dan he.
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:43:23 #127
    65330 Ruzbeh
    pi_41076912
    Donkerder kan dus niet.

Dyes moeten wat mij betreft gefixed worden. Ik wil meer keuze!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_41078609
    Woei, heb nu een super vette solo Ghial build ontdekt (met hulp van Spawn [NL])

Echt alles aggro'en en dan die Ghial met sliver doen en hisj binne 8 sec dood -O_
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:39:12 #129
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41078820
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.
    Waarom zou je die guides voor MMO's kopen terwijl op internet genoeg fansites zijn waar je informatie kan vinden.
    Omdat het mooi staat in de verzameling natuurlijk (zei hij met 21 char slots )
      woensdag 23 augustus 2006 @ 08:59:46 #130
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41085071
    Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
    pi_41087471
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
    Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
    nice, is iets van 50k geloof ik
    pi_41094218
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Fiery Chaos Axe of Warding

Fire dmg 6-28
    Damage +19% (while hexed)
    Armor +7 (vs. elemental attacks)
    Merchant.
    pi_41095337
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb denk ik nog ergens een hammer grip of fortitude +30 hp liggen. Zal vanavond is kijken of ik die kan vinden en dan even trade channel spammen.
    pi_41097769
    Heb nu al 2 Characters op lvl 20 met 1,5k armor (R/Mo en W/Mo). Ik ga binnenkort nog voor de 15k armor, maar eerst ga ik mijn N/Mo en Me/Mo naar lvl 20 brengen met 1,5k armor

Hoe verkopen jullie trouwens je Major Runes...want als je hem Merchant levert ie maar 25 gold op en als ik Major Runes verkoop in de stad reageert niemand, heb ik al zo'n 2-3 uur aan verspilt
    pi_41098288
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Amadeo het volgende:
    Heb nu al 2 Characters op lvl 20 met 1,5k armor (R/Mo en W/Mo). Ik ga binnenkort nog voor de 15k armor, maar eerst ga ik mijn N/Mo en Me/Mo naar lvl 20 brengen met 1,5k armor

Hoe verkopen jullie trouwens je Major Runes...want als je hem Merchant levert ie maar 25 gold op en als ik Major Runes verkoop in de stad reageert niemand, heb ik al zo'n 2-3 uur aan verspilt
    Verdoe je tijd maar niet aan het verkopen van major runes, want zoals de trader al aangeeft zijn deze niets waard.
    De enige runes die wat waard zijn, zijn de superior monk runes en superior vigor.
    De rest kun je net zo goed niet salvagen want dan brengen ze eigenlijk meer goud op.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 16:46:55 #136
    65330 Ruzbeh
    pi_41098427
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef EricG het volgende:

[..]

Merchant.
    .

Ik gebruik het nu gewoon voor mezelf met me warrior.
    pi_41100168
    Kan ook, de skin is heel vet
      woensdag 23 augustus 2006 @ 17:54:52 #138
    65330 Ruzbeh
    pi_41100408
    Chaos Axe ziet er pas cool uit met zilvere dye.
    pi_41100489
    Doe es plaatje?
    Groene en rode zijn ook heel vet iig.
    pi_41100822
    Die build werkt goed (vraag aan darky :> )

Khad geen heal breeze dus kon niet countere op dat moment

pi_41102258
    Als je nog zo'n staff vind bewaar er een, mijn necro heeft er nog 1 nodig.
    pi_41102612
    Lekker hoor Borreke.
    Wat is die ele skill die je gebruikt, en wat zijn de attribute points? Ik moet nl ook nog zo'n staff op mn necro.
    pi_41103565
    "Orcaman1984" in de OP kan vervangen worden met "Snowdoggg"! Character is nog steeds "Laila Crow" btw
    pi_41103976
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef EricG het volgende:
    Lekker hoor Borreke.
    Wat is die ele skill die je gebruikt, en wat zijn de attribute points? Ik moet nl ook nog zo'n staff op mn necro.
    alles in earth smite 0, divine en prot op 9 en heal op 13

skills:

glyph of concentration - 55 skills - sliver armor
    pi_41104430
    Ga 'm ook proberen, vette build
    Edit: Wat doe met al die Jade Brotherhood, die ervoor zitten, gewoon killen?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 20:31:38 #146
    65330 Ruzbeh
    pi_41105590
    Daarnet weer 6k verspilt aan dyes.
    pi_41106751
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:31 schreef Ruzbeh het volgende:
    Daarnet weer 6k verspilt aan dyes.
    Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:36:47 #148
    65330 Ruzbeh
    pi_41107745
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.
    Dat gebruik ik ook, maar je kan dan nog niet zien hoe het er exact uitziet op je armor.

Echt stom... ik wil een dye preview NPC zoals je dat hebt met een Guild Emblemer.
    pi_41130113
    iemand price check voor:

gold insightfull staff of fortitude, max dmg, energy+10,
    energy+4, hp+30, req.9 air, halves recharge of fire magic skills (20%)

en

gold Hale inscribed staff, max dmg, energy+10,
    hp+27, req.9 dom, halves catsing spells (9%), reduces crippled by 20%

ik heb echt geen idee... hoe maken jullie eigenlijk zo'n schatting?

[ Bericht 41% gewijzigd door mips op 24-08-2006 15:03:16 ]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 15:10:25 #150
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41130526
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:
    iemand price check voor:

en

als je de healthmods van de 30+ staff kan salvagen kan je er wel een paar K voor krijgen, en +4 energy wil ook nog wel eens leuk verkopen (max is +5)

Voor die tweede geldt ook dat je de healthmod ervan moet zien te krijgen.
    pi_41131306
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:
    iemand price check voor:

en

1ste zou ik salvagen voor de +30 hp mod, 2e merchanten.
    En hoe we het doen: Je kijkt naar de basis van het item, dus de skin, de req, en de base mod. Logischerwijs is een wapen meer waard als het een zeldzame skin is. De base mod is ook belangrijk omdat het een onderdeel van een wapen is dat niet gewijzigd kan worden, zoals +15% dmg while health is above 50%, of +20% dmg while hexed. Een wapen wordt veel waard als die base mod 'perfect' is, dus dat het niet beter kan, en het wordt al helemaal veel waard als het een gewilde base mod is, zoals 15^50. Tenslotte kijk je naar de req, een lage req is gewilder en dus meer waard dan een hoge.
    Vanzelfsprekend kijk je ook of het item wel max damage is, maar dat is logisch neem ik aan .
    Voor meer info over prijzen van zeldzame items kijk hier.
    Voor meer info over prijzen in het algemeen kijk hier.
    pi_41131412
    Oh en Ruzbeh misschien heb je hier wat aan:
    http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3049452
      donderdag 24 augustus 2006 @ 16:57:35 #153
    65330 Ruzbeh
    pi_41134086
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
    Oh en Ruzbeh misschien heb je hier wat aan:
    http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3049452
    thx!!!

Trouwens, we hebben zo'n lijstje nodig op een webpagina (gemaakt met PHP) waar iedereen z'n forum naam en char naam kan invullen, ik wil het lijstje namelijk niet in de OP hebben.
    pi_41134798
    Je wil het lijstje niet in de OP hebben?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:11:04 #155
    65330 Ruzbeh
    pi_41148393
    Shadow shield gevonden, armor 16 req 7. Hoeveel is zoiets waard?
    pi_41148599
    Ik heb geen idee, maar ik zou die wel graag willen kopen
    pi_41148664
    Wil je er dan ook nog een gratis eternal shield bij hebben? Ik heb er volgens mij nog 5 ofzo.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:23:03 #158
    124107 King_of_Kool
    Hail to the King
    pi_41148755
    Een vriend van me zit in de Fairly_Harmless clan... Zijn die een beetje goed eigenlijk?
    De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:30:18 #159
    65330 Ruzbeh
    pi_41148966
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:17 schreef Amadeo het volgende:
    Ik heb geen idee, maar ik zou die wel graag willen kopen
    3 platinum lijkt me een redelijke prijs.
    pi_41154524
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

aso
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:40:41 #161
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41154982
    Op de officiële GW site wordt al een beetje verteld wat er zoal in de CE van Nightfall komt. Onder andere een beeldje
    pi_41156061
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Heb ik niet
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:37:37 #163
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41156195
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 10:32 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Heb ik niet
    Crafting materials farmen
    Had een tijd terug genoeg woodplanks, tanned hides en iron voor ruim 25k
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:42:16 #164
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41156311
    ik kreeg net lange wachttijd bij het laden van de map en kan nu GW niet meer in...
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:56:24 #165
    65330 Ruzbeh
    pi_41158682
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

aso
    Platzak zul je bedoelen.
    pi_41163826
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Crafting materials farmen
    Had een tijd terug genoeg woodplanks, tanned hides en iron voor ruim 25k
    Heb geen Prophecies, dus ik kan niet farmen
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:38:29 #167
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41164732
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Heb geen Prophecies, dus ik kan niet farmen
    Crafting materials kan je ook krijgen in Factions hoor
    pi_41165759
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Crafting materials kan je ook krijgen in Factions hoor
    Maar die kan ik nie farmen :p
    pi_41168499
    quote:

[..]

Heb ik niet
    Ik heb nog wel wat shields over die ik toch niet gebruik.
    pi_41168735
    Welke? En tegen welke prijs?
    pi_41169570
    Wat betekent Luxon???
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:57:39 #172
    65330 Ruzbeh
    pi_41169993
    quote:

[..]

Heb ik niet
    Je mag het gratis hebben wat mij betreft.
    pi_41170195
    Ik heb nog steeds 5 eternal shields die weg moeten. PM me maar als je er een wil hebben.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:37:26 #174
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_41171075
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef SnowDoggg het volgende:
    Wat betekent Luxon???
    in factions heb je 2 "clans/rassen" de kurzicks en luxons
    Disturbed Mind
    pi_41171134
    Torn_Machina zijn het gouden of witte of paarse?
    pi_41173342
    Ik heb nog 1 paarse over met +26 health zonder req. Verder is die gewoon max armor rating.
    De rest is allemaal clean max armor.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:52:51 #177
    65330 Ruzbeh
    pi_41173524
    Heuy, ik heb nog een max shield met req7!!
    pi_41175912
    Ofnee, laat trouwens maar.
    Ik heb tenslotte al een geil schild
    pi_41181582
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef EricG het volgende:
    Ofnee, laat trouwens maar.
    Ik heb tenslotte al een geil schild
    Idd, Oeh Eric, wat een geil schild is dat toch he :>>>

Oh btw, IK HOU VAN GHIAL

Ik snap niet dat iedereen zegt dat hij zo greedy is

Heb hem vandaag al 3 x weer gevonde en in totaal nu 12x

Maakte me wel zorge over het verkope ervan, ging gister namelijk erg moeizaam, vandaag wat 30+s verkocht en ook 1 voor 35k

[ Bericht 38% gewijzigd door Borreke op 26-08-2006 00:12:37 ]
    pi_41189592
    ik weet niet wat ik met het geld moet doen, dus stop denk ik eerst met ghials farmen.
    pi_41192111
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
    ik weet niet wat ik met het geld moet doen, dus stop denk ik eerst met ghials farmen.
    Je kan natuurlijk altijd wat aan iemand geven :>
    pi_41192471
    Hey, ik ben nu voor het eerst met een tweede personage begonnen, maar ik dacht dat je dan met die personage niet meer in je guild zou zitten... Als ik nu G indruk zie ik dus mijn guild van de eerste personage!

Kun je dus niet met elke andere personage in een andere guild? Dat zou een grote teleurstelling voor mij zijn...
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:31:41 #183
    65330 Ruzbeh
    pi_41192545
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 12:27 schreef SnowDoggg het volgende:
    Hey, ik ben nu voor het eerst met een tweede personage begonnen, maar ik dacht dat je dan met die personage niet meer in je guild zou zitten... Als ik nu G indruk zie ik dus mijn guild van de eerste personage!

Kun je dus niet met elke andere personage in een andere guild? Dat zou een grote teleurstelling voor mij zijn...
    Het is account-wide, dus als je een character hebt die je in een guild hebt gezet, zit elke character daarin.

Zo werkt het ook met je friendslist. Je voegt eigelijk een account toe aan je friendslist, niet een character. De characters worden dan aliases voor die account zeg maar, zo kan je zien of iemand online is op een andere character dan die je hebt toegevoegd.
    pi_41192771
    Ah dat is jammer En als ik Prophecies of Nightfall zou kopen dan valt dat neem ik aan weer onder een andere account? En kun je ook losse accounts kopen?

Probeer een beetje achter te komen hoe het spel in elkaar zit
    pi_41194513
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef SnowDoggg het volgende:
    Ah dat is jammer En als ik Prophecies of Nightfall zou kopen dan valt dat neem ik aan weer onder een andere account? En kun je ook losse accounts kopen?

Probeer een beetje achter te komen hoe het spel in elkaar zit
    Dat kun je doen, maar je kan ook de accounts "mergen" zodat je met de chars die je nu in Factions hebt ook in de wereld van Prophecies en dalijk Nightfall kan.
    pi_41195429
    Ok duidelijk tnx
    pi_41214272
    Heb een Perfect Storm bow gekocht

Req 8, 15^50, 20/20 en +30

Had weer eens teveel geld

Achja kwil ook nog een perfect gothic dual axe en ik moet maar is een party zoeke voor FoW helm
    pi_41216719
    Ook aangeschaft, deze game.

Char name: Philip Freriks

Ik heb er wel plezier mee, ben alleen niet zo wild van de meeste andere spelers. Enige wat ze lijken te doen is hun 'zOMFG 1337 itemz' showen. Gelukkig zijn er ook leuke medespelers, alleen wel in de minderheid.
    pi_41217460
    Speelt er iemand weleens The Deep? Zo ja, graag mij es pm-en Yojimbo Force (Monk heal+prot)
    ik haat het om met paar AFK of snelle leavers te moeten spelen (1 chestje gepakt en gelijk pleite)
    Of t zitten vol met noobs (3 monks in 1 kamer -.-)

Heb ook veel upgrades te koop pm me gerust
      zondag 27 augustus 2006 @ 13:02:00 #190
    65330 Ruzbeh
    pi_41220459
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
    Char name: Philip Freriks
    .

Volgens mij kom ik met de mooiste char namen.

Raad maar eens welke professions deze chars van mij hebben:

Talian Tane
    Justine Grace
    Chantelle Deathward
    Albert Adelaide
    pi_41220553
    Ik heb n probleem..

Mijn guild is Luxon
    Ik heb meer Luxon faction dan Kurzick faction...

Ik wil Kurzick armor, omdat dat t mooist is.

Maar ik kom dus House Zu Helzer niet in, vanwege mn luxon faction...

Iemand enig idee hoe ik dit kan omzijlen?
    pi_41221234
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef daeri het volgende:
    Ik heb n probleem..

Mijn guild is Luxon

Gewoon meer Kurzick dan Luxon faction krijgen.
    pi_41221452
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef daeri het volgende:
    Ik heb n probleem..

Mijn guild is Luxon

Je hoeft geloof ik maar iets van 1k + te hebben om armor te kopen. Had laatst mijne ingewisseld en 15k gekocht nadat ik paar battles had gedaan.
    pi_41224386
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Gewoon meer Kurzick dan Luxon faction krijgen.
    dat heb ik nu, maar ik kan er nog niet in, ik ga t vanavond nog eens proberen...
    pi_41226498
    Wanneer doen we trouwens eens GvG ofzo ?
    pi_41231333
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 15:24 schreef daeri het volgende:

[..]

dat heb ik nu, maar ik kan er nog niet in, ik ga t vanavond nog eens proberen...
    Heb je Arborstone, Boreas Seabed en Sunjang District al gedaan dan? Als je deze missies hebt gedaan dan krijg je in Natuu Keep van Jamei 2 quests, eentje voor House zu Heltzer en voor Cavalon.
    pi_41236006
    quote:
    Guild Wars Nightfall introduces new customizable Heroes who level up, follow player instructions in combat, and use skills and equipment of the player's choosing. These Heroes will follow the player through savage coasts, ancient monuments, and poisonous deserts during an epic story that spans twenty missions and hundreds of quests. And for the ultimate one-on-one challenge, competitive players can choose to enter the new Hero vs. Hero Battles, where they group with a custom team of Heroes and fight against other players from around the world and their customized groups of Heroes.
    Press release van zeer recent.
    pi_41236530
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Heb je Arborstone, Boreas Seabed en Sunjang District al gedaan dan? Als je deze missies hebt gedaan dan krijg je in Natuu Keep van Jamei 2 quests, eentje voor House zu Heltzer en voor Cavalon.
    kan ik beide questen doen? want ik wil Kurzick armor, maar wil wel door voor Cavalon
    pi_41236663
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef daeri het volgende:

[..]

kan ik beide questen doen? want ik wil Kurzick armor, maar wil wel door voor Cavalon
    Ja hoor, je kunt gewoon beide doen.
    pi_41236701
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ja hoor, je kunt gewoon beide doen.
    dus met kurzick armor kan ik ook gewoon nog helemaal voor Luxon gaan?
    pi_41236780
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef daeri het volgende:

[..]

dus met kurzick armor kan ik ook gewoon nog helemaal voor Luxon gaan?
    Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.
    pi_41236846
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.
    Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jamei
    pi_41237023
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:46 schreef daeri het volgende:

[..]

Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jamei
    PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.
    pi_41237064
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.
    ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..
    pi_41237102
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef daeri het volgende:

[..]

ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..
    Ok, beterschap dan maar.
    pi_41237289
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ok, beterschap dan maar.
    thanks...

Morgen PM ik je wel ff
    pi_41239148
    Bk heeft sjans
    pi_41239312
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef Borreke het volgende:
    Bk heeft sjans
    Ik ben gewoon aardig. Ik help jou toch ook vaak genoeg, betekent dit dat ik dan ook sjans met jou heb?
    pi_41239377
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik ben gewoon aardig. Ik help jou toch ook vaak genoeg, betekent dit dat ik dan ook sjans met jou heb?
    Volgens mij zou je het graag willen.
    pi_41239426
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef EricG het volgende:

[..]

Volgens mij zou je het graag willen.
    Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.
    pi_41239479
    Btw ik had eerst serieus sjans tijdens GW he
    Ik was zo'n missie aan 't doen met 2 anderen en wat henchies, wij zo een beetje praten over dit en dat, blijkt 't dat zij een chick van 15 was. Ik geloofde er eerst geen zak van, zij geeft mij d'r msn en op de cam blijkt ze serieus een lekker wijf te zijn Jammer dat ze in Australië woont...
    pi_41239507
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Klopt, dat hoef ik inderdaad niet te weten
    pi_41239549
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef EricG het volgende:
    Btw ik had eerst serieus sjans tijdens GW he
    Ik was zo'n missie aan 't doen met 2 anderen en wat henchies, wij zo een beetje praten over dit en dat, blijkt 't dat zij een chick van 15 was. Ik geloofde er eerst geen zak van, zij geeft mij d'r msn en op de cam blijkt ze serieus een lekker wijf te zijn Jammer dat ze in Australië woont...
    Zekers weer zo'n breezerslet.
    pi_41239598
    Ja een beetje wel ja
    pi_41239745
    De meeste vrouwelijke characters vertrouw ik toch niet, omdat 9/10 toch man zijn. Dan vooral de elementalist vrouwtjes.
    pi_41239788
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef EricG het volgende:
    Ja een beetje wel ja
    IN GAME NAAM?!!
    pi_41239811
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ja dat wil je idd niet weten
    pi_41239863
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Borreke het volgende:

IN GAME NAAM?!!
    Straks krijg je een internet SOA dat je niet meer kan farmen.
    pi_41239990
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Borreke het volgende:

[..]

IN GAME NAAM?!!
    The Eternal Wrath.
    Volgens mij speelt ze niet veel meer hoor.
      zondag 27 augustus 2006 @ 23:12:04 #220
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41240224
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef torn_Machina het volgende:
    De meeste vrouwelijke characters vertrouw ik toch niet, omdat 9/10 toch man zijn. Dan vooral de elementalist vrouwtjes.
    Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijn
    pi_41240318
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Straks krijg je een internet SOA dat je niet meer kan farmen.
    sterf aan ebola!
    pi_41240636
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijn
    Daar hebben we de eerste travestiet al.
    pi_41240665
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:14 schreef Borreke het volgende:

[..]

sterf aan ebola!
    Die staat nog op mijn "to do list"
      maandag 28 augustus 2006 @ 00:03:07 #224
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41242323
    quote:
    Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Daar hebben we de eerste travestiet al.
    Ik heb alleen maar vrouwelijke chars
    pi_41243033
    Snel run UW gedaan met een gast en eerste kistje kwam ik dit tegen:

Weet dat het een nieuw schild is etc maar wel tering hoge req :S
    pi_41248049
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Borreke het volgende:
    Snel run UW gedaan met een gast en eerste kistje kwam ik dit tegen:

Weet dat het een nieuw schild is etc maar wel tering hoge req :S
    Het schijnt dat dat schild geadd is op 17 augustus. Als je het schild dyed dan veranderd het hele schild van kleur dus niet een klein deel. Net even op Guildwiki gekeken en dat schild ziet er best leuk uit.
      maandag 28 augustus 2006 @ 09:25:01 #227
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41248243
    jammer dat de stats niet zo goed zijn op dat schield
    pi_41248730
    Hoi Darky, ook weer aan het werk?
    Hoe gaat het met Joolz eigenlijk, heb hem al een aantal dagen niet meer gezien.
      maandag 28 augustus 2006 @ 10:32:04 #229
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41249544
    joolz is volgens mij gister teruggekomen (zie ons forum).

En ja ben weer aan het werk
    pi_41251951
    Ik ben ook n meisje, en ik ken nog meer meisjes die GW doen ^.^ ... een zat er ook in dit topic geloof ik
      maandag 28 augustus 2006 @ 12:55:51 #231
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41253246
    en zit je al in een guild?
      maandag 28 augustus 2006 @ 12:59:30 #232
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41253363
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef daeri het volgende:
    Ik ben ook n meisje, en ik ken nog meer meisjes die GW doen ^.^ ... een zat er ook in dit topic geloof ik
    Mijn vriendin speelt het

Wat doet deze staff trouwens (even uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
    Gold insightfull waterstaff
    +10 energy
    11-22 cold damage (req. 8 water)
    Recharge water spells (20%)
    +5 energy

Kan zijn dat het snel water cast is ipv recharge, zal er vanavond nog op terugkomen.
    Het lijkt mij wel een prettige Ring of Fire/Titans staff, er moet alleen nog een +3- fortitude mod op.
    pi_41253556
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mijn vriendin speelt het

Wat doet deze staff trouwens (even uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
    Gold insightfull waterstaff
    +10 energy
    11-22 cold damage (req. 8 water)
    Recharge water spells (20%)
    +5 energy
    Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 13:20:42 #234
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41254059
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.
    No shit Sherlock Ik bedoelde dus eigenlijk, wat is dat ding waard?
      maandag 28 augustus 2006 @ 13:29:01 #235
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41254316
    niks denk ik, collector is beter toch met 20 charge en faster cast.
    pi_41256000
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

No shit Sherlock Ik bedoelde dus eigenlijk, wat is dat ding waard?
    Moet je het maar beter formuleren.

Trouwens ik heb net de Collector's Edition besteld voor Nightfall, laten we hopen dat ik hier ook de pre- order bonus pack bij krijg.
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:35:42 #237
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41256292
    ik zie net dat nedgame al de pre-order heeft staan op de site (40 euro) maar dimension plus heeft nog een balkje met de melding dat de info over pre-orders nog niet bij hun binnen is

Btw check dit plaatje eens (pic van area Tyria + cantha + nightfall)

http://img175.imageshack.us/img175/762/gwworldja4.jpg
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:41:17 #238
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41256477
    Ik ga mijn pre-order bij Dynabyte halen deze keer. Bij Dimplus kreeg ik een code die niet werkte en heb daardoor niet aan het headstart event kunnen meedoen. Dat wil ik nu gewoon voorkomen.
    En de CE gaat er toch wel komen, net als de regular edition.

Ben wel benieuwd naar de Dervish, die waren toch best wel sterk met die zeis.
    pi_41256736
    Nedgame heeft de release op 15 november staan terwijl Anet zelf heeft bevestigd dat het 27 oktober zou zijn. Ik neem zelf aan dat Dimension Plus later wel de pre-order pack erbij zal voegen.
    Verder heb ik nog nooit problemen gehad met DP, mijn Factions pre-order code werkte gewoon goed.

Darky, kun je dat plaatje niet beter op tinypic zetten. Als ik op die link klik dan geeft ie aan dat hotlinking niet mag.
      maandag 28 augustus 2006 @ 14:59:51 #240
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41257011
    ik heb die link ook maar gejat :>

Ik ga natuurlijk voor Para, een support karakter. Denk zelfs dat ik in het begin voor P/W ga met de skills van de PvP event template.
    pi_41257286
    Ik maak op de eerste dag direct een Paragon en Dervish aan. Dervish laat ik dan een tijdje staan totdat de nieuwigheid ervan af is en de meeste noobs hun pretje hebben gehad met die class.
    Ik zie hetzelfde gebeuren met de Dervish als wat nu gebeurt met de Assassin.
    Verder heb ik de komende 2 maanden nog genoeg om naar uittekijken.
    Er zijn nog genoeg spellen die ik wil hebben voor mijn Ps2 die deze 2 maand worden gereleased, dus tot de release van Nightfall kan ik me nog wel vermaken.
    Verder hoop ik dat Nightfall meer biedt op PvE gebied dan Factions heeft gedaan.
    Tot die tijd ga ik gewoon verder met UW farmen en mijn warrior heeft ook nog genoeg te doen in Cantha.
      maandag 28 augustus 2006 @ 15:19:36 #242
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41257632
    de area van nightfall lijkt 3x groter dan de Cantha map. En iets kleiner dan Tyria map.
    pi_41258544
    Ik ga denk ik niet gelijk NF kome aangeziem mij verslaving

Misschien later als ik uit ben gekeke op factions/prophecies

Zo even met bondertje blanco fow gedaan en wat niets nutten die nokte -_-

Uiteindelijk moeste we de cave quest nog en die deden we met zn drieen

^

Vette shiiiiiiiiiiiiiit
    pi_41258795
    Wat een lelijke helm heb je daar op Borreke. Mijn ogen doen er zeer van.
    pi_41258971
    Wooow supervet Borreke
    Wat is dat trouwens voor zwaard?
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:15:32 #246
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41259462
    :p je had nu alles bij je dus

die run van het weekend was wel vet, in die korte tijd 2 shards, 2 keys en die vette req8 15^50 shadowbow
    pi_41259875
    Iemand plaatje van die necro (meisje) kurzick (house zu helzer) armor.. toen ik daar binnen kwam zag ik dat t een legging was en niet n mooie hoepelrok zoals ik die kurzicks allemaal zie lopen
    pi_41259916
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef daeri het volgende:
    Iemand plaatje van die necro (meisje) kurzick (house zu helzer) armor.. toen ik daar binnen kwam zag ik dat t een legging was en niet n mooie hoepelrok zoals ik die kurzicks allemaal zie lopen
    edit;

Al gevonden;

Die 15k is wel..

toch maar naar Luxon om deze te halen;

pi_41259970
    Gaan we vanavond nog iets leuks doen dan? Misschien dat we genoeg guildies kunnen optrommelen om gezellig FoW te doen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:33:26 #250
    65330 Ruzbeh
    pi_41260116
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef torn_Machina het volgende:
    Gaan we vanavond nog iets leuks doen dan? Misschien dat we genoeg guildies kunnen optrommelen om gezellig FoW te doen.
    Nodig mij dan uit.
    pi_41260145
    Ik ga mee
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:42:22 #252
    65330 Ruzbeh
    pi_41260447
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
    Ik ga mee
    Kom nu eensch online.

LA, dis2.

Over 5-10 min.
    pi_41260646
    Laten we vanavond rond 8 uur naar FoW gaan, want ik zit nu nog op mijn werk en heb tot 7 uur nog wat andere dingen te doen.
    Kunnen jullie vast een groep samenstellen, ik ga wel mee met mijn SS nuker maar ik kan hem ook wel iets omvormen tot battery necro maar dat is natuurlijk minder leuk voor mij.
    pi_41260708
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef EricG het volgende:
    Wooow supervet Borreke
    Wat is dat trouwens voor zwaard?
    kanaxai's edge
    pi_41260797
    Wanneer heb je dat zwaard gekocht dan.
    pi_41261103
    O ja crenellated skin toch?

Ruzbeh ik kom nu online
      maandag 28 augustus 2006 @ 17:04:12 #257
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41261290
    is dat de 1.5k luxon? want het ziet er vet cool uit. Iig beter dan wat ik nu als Necro heb

en ik ben voor bijna alles in
    pi_41263249
    Ik moet zo de honden nog even uitlaten, ben rond 7 uur wel online denk ik. Kijken we dan wel even wat we gaan doen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:29:40 #259
    65330 Ruzbeh
    pi_41263704
    Ik wil effe FoW farmen.
    pi_41263738
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef DarkY.NL het volgende:
    is dat de 1.5k luxon? want het ziet er vet cool uit. Iig beter dan wat ik nu als Necro heb

en ik ben voor bijna alles in
    1,5k ja.. die 15k luxon vind ik een beetje over de top

pi_41263762
    Die 15K is toch met al die uitsteeksels? Ik vind die wel vet hoor.
    pi_41263775
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef EricG het volgende:
    Die 15K is toch met al die uitsteeksels? Ik vind die wel vet hoor.
    ik vind m over de top
    pi_41264750
    Mijn necro armor is nog enigzins normaal. Tormentor's armor.
    pi_41265123
    Ik heb cabalists 1.5K. Lelijk maar ja.
    pi_41265243
    Ik wacht lekker tot nightfall uit is en dan ga ik wel een nieuwe necro armor kopen.
    pi_41265398
    ^--- I'm with stupid
    pi_41265501
    Maar weer even UW in. Gewoon blijven hopen op die perfect eternal shield of bow.
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:45:52 #268
    65330 Ruzbeh
    pi_41266323
    Ik denk dat ik weer met me female warrior overnieuw begin... ik ben weer niet blij met haar haarstyle.
    pi_41266752
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik denk dat ik weer met me female warrior overnieuw begin... ik ben weer niet blij met haar haarstyle.
    Zeg Ruzbeh, weet je zeker dat je niet in het verkeerde lichaam geboren bent? Ik dacht dat vrouwen zich alleen over dat soort dingen druk maakten?
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:40:59 #270
    65330 Ruzbeh
    pi_41268596
    Het is een kwestie van stijl.
    pi_41268733
    Je hebt toch een helm op
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:55:21 #272
    65330 Ruzbeh
    pi_41271723
    Ik doe altijd niet display want dat ziet er niet uit.

Ik heb dus een OP gemaakt maar ik heb een soort van samenvatting nodig van wat Guild Wars is, en voor Factions en Nightfall natuurlijk. Ik weet gewoon niet wat ik moet neertypen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:56:15 #273
    65330 Ruzbeh
    pi_41271756

Watvoor armor is dat rechterste?
    pi_41272542
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
    [afbeelding]

Watvoor armor is dat rechterste?
    vvolgens mij canthan 15k
    pi_41272859
    Klopt 15k Cantha. Die ziet er ook wel leuk uit.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:41:21 #276
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41283987
    die middelste is de bionic woman?
    pi_41284181
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
    Ik wist niet dat Tyria al zo technisch ontwikkeld was.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:54:29 #278
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41284193
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
    15k glads, Grotto geloof ik.
    pi_41285439
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
    Ik zie hetzelfde gebeuren met de Dervish als wat nu gebeurt met de Assassin.
    Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen. Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:02:54 #280
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41285713
    in PvP en GvG ownen de assa's
    pi_41286623
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef vazziexjr het volgende:

[..]

Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen.
    Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
    De meeste mensen gaan natuurlijk de nieuwe Classes testen. Met de assassin was dit ook het geval, maar er waren zoveel mensen die niet wisten hoe ze als assassin moesten spelen dat de community ze voor PvE al snel links liet liggen.
    Dit vond ik zelf erg jammer.

Zoals je zelf al zei, Assassins moeten niet tanken maar vertel dat de meerderheid maar. Ik heb mijn assassin gedelete omdat het mij teveel moeite kostte om een party te vinden. Meestal moest ik zelf een party samenstellen maar de meeste mensen wilden niet joinen omdat ik een assassin was.

De Dervish heeft ook grote kans om het nieuwe pispaaltje te worden. Dervish heeft ook 70 base armor en de meeste mensen houden er wel van om een beetje melee te gaan.
    Ze vergeten dan meestal dat hun armor daar niet echt goed voor is en alleen voor korte tijd kunnen ze damage verdragen.
    Ik hoop dus dat het met de Dervish niet zo gaat aflopen als de Assassin.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:44:40 #282
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41286861
    Met Dervish heb ik een klein beetje gespeeld, ziet er op zich wel aardig uit. Wellicht dat je er een mooi combo De/Mes van kan maken, of De/Ele. Of natuurlijk het standaard De/Mo of De/Wa.

Zou De/As niet wat zijn? Damage dealen en dan shadowsteppen?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:48:59 #283
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41294475
    en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
    pi_41294744
    Trainen voor de rugby
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:01:52 #285
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41294831
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef DarkY.NL het volgende:
    en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
    Met mijn Ele Vizunah Square eens halen

En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
    pi_41294961
    Elegy ik doe wel een keertje mee met jou met Vizunah. Op mn monk moet ik daar nog masters halen.
    IGN Lady of Lealing.
    pi_41295705
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga anders een keer met Borreke mee of ga samen met een SS necro.
    Jij neemt als elite dan Spellbreaker mee en cast dat op je zelf als er 1 spawned. Dit natuurlijk alleen doen als je de nightmare niet snel genoeg kan killen.
    Solo kan het soms best frustrerend zijn dat net je enchants worden gestripped, omdat je de nightmare net niet snel genoeg ziet.

Ik kan vanavond jammer genoeg niet spelen, mij pa is jarig.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:00:12 #288
    65330 Ruzbeh
    pi_41296493
    OP is nog niet af.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:22:39 #289
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_41297230
    Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
    Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
    pi_41297348
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef DarkY.NL het volgende:
    Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
    Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
    Meestal spawned een nightmare dicht bij een groepje als je bezig bent met lokken. Na een paar keer UW ken je de spawns wel en kun je ze 9/10x wel dood wanden en anders gewoon spellbreaker.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:11 #291
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41297902
    Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
    Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.

Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
    pi_41298105
    quote:
    Fiery Plaugeborn Maul of Enchanting Hammer
    Fire Dmg: 15-24 (Req 9 Hammer mastery)
    Damage +15% (while health above 50%)
    Enchantments last 20% longer
    Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
    pi_41298703
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef Elegy het volgende:
    Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
    Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.

Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
    Spellbreaker heb je als elite nodig als je met een SS nuker samen UW farmed. Ik vind dit sneller gaan en makkelijker dan dat je het solo zou doen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:33:14 #294
    65330 Ruzbeh
    pi_41303430
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
    Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:37:01 #295
    65330 Ruzbeh
    pi_41303594
    Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.

Schijtziek word ik ervan.
    pi_41310911
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Met mijn Ele Vizunah Square eens halen

Ok dit is de oplossing>

Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit

Dit zijn 9 skills

de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.

Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd

Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura

Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt

W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal

Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)

Maar je moet zealot wel controlle

Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed

(dus dat alledmg op 1 momkent valt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE
    pi_41316770
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.

Schijtziek word ik ervan.
    Vind het sowieso kut dat als je een missie gaat doen dat je dan altijd een randdebiel treft die niet op- of omkijkt maar gewoon op volle snelheid vooruit rent zonder op z'n partymembers te wachten. En dan nog raar opkijken als de rest achterop raakt (ja, hij mag dan wel lvl 20 zijn, ik heb nog wél baat bij items en geld) en hij daardoor doodgaat omdat 'ie zo achterlijk is om voortdurend 10 enemies tegelijk op z'n hals te halen. Als hij nu rustig aan had gedaan dan was iedereen bij elkaar gebleven.

Dan denk ik, doe es rustig aan gast, je hebt alle tijd van de wereld. Als je snel moet, dan moet je dat maar van tevoren zeggen, dan kan ik wel andere lui zoeken.
      woensdag 30 augustus 2006 @ 09:51:50 #298
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_41318163
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ok dit is de oplossing>

Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit

Dit zijn 9 skills

de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.

Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd

Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura

Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt

W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal

Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)

Maar je moet zealot wel controlle

Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed

(dus dat alledmg op 1 momkent valt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE
    Ik ga dit even uitgebreid en op mijn gemak lezen.

Drugs are bad mkay?
    pi_41318702
    Borreke heeft soms last van ADHD neigingen.
    pi_41319145
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
    Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding was Maar wat is "max dmg" dan, en hoe kun je dat zien?
    pi_41319303
    quote:
    Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding was Maar wat is "max dmg" dan, en hoe kun je dat zien?
    Even knippen/plakken van Guildwiki.

Maximum damage for hammers is 19-35.
    Maximum damage for axes is 6-28.
    Maximum damage for swords is 15-22.
    Maximum damage for bows is 15-28.
    Two handed staves and one handed wands have a maximum damage of 11-22.
    Maximum damage for daggers is 7-17.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')