Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles influences the progress of the war between the two factions. The current battle lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content. In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
De Character slots zijn vooralsnog te koop voor ¤8.99.quote:We are glad to inform you that the new Guild Wars in-game store is now up and running. The available payment methods are:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- Carte Bleu
- Carte Bancaire
We are working on implementing additional payment methods (for example: Switch/Maestro) as soon as possible, and hope to have them in place in early August.
Done.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef Elegy het volgende:
Trouwens, wat ook wel in de OP kan is dat de official Guild Wars store ook is geopend. Daar kan je de delen kopen en ook character slots aanschaffen à ¤8,99
Je moet eens herexploren op de gebieden waar je het al hebt gedaan, daar kan je wel eens wat krijgen, 0.2% ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:
ik zit eindelijk op 99.3% nog 0.7% :> en dan grandmaster explorer.. het is nu echt zoeken naar dat ene stukje.
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel je al gedaan hebt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een Tyrian Cartrographer titel!!
Mep op H -> Titlesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel je al gedaan hebt?
welcome!quote:
Een skill of elite skill niet, die unlock je alleen. Je kan het wel kopen, alleen kun je elite skills niet kopen. De enige manier om een elite skill te pakken te krijgen op een RP character is door middel van een Signet of Capture.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef Amadeo het volgende:
Maar als ik met mijn Role-Playing poppetje hem unlock bij de Priest Of Balthazar..heb ik hem dan wel met mijn RP-poppetje ?
Heel mooi,quote:
NEEUUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111quote:
Als je dan nog een max titel krijgt dan heb je kind of a big deal titel, men.quote:
Die vampiric is tussen de 6 en 8K. Btw ik kan je niet inviten omdat je al in een guild zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:11 schreef Amadeo het volgende:
[afbeelding]
Tjah...
Dit trouwens nog iets waard ? :
[afbeelding]
Een black dye drop had ik een keer in pre-searing.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef Amadeo het volgende:
Ja, mijn fout, probeer nog eens te inviten nu
Oja en dit maakt mijn dag dan wel weer goed:
[afbeelding]
Alles over GW, items, missies, quests irriterend alliences, etc etcquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef DFDuo het volgende:
Hey, ik ben ook fokker en ik speel ook GW, zie alleen nu pas dit topic door dit grote bos van topics (ok de waarheid is dat ik eerst alleen op KLB zat)
Wat bespreken jullie hier zoal? ;p
Random invites zijn meestal van wanhopige startende guilds die naarstig op zoek zijn naar nieuwe leden. 99% van die guilds is kut en worden gerund door gefrustreerde jongetjes van 15 die graag de baas willen spelen, niet joinen is mijn advies.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef maduropa het volgende:
Op het moment dat ik het spel start, dan heb ik altijd meteen een invitation voor een Guild, en dan volgen er snel nog een paar.
En ik dacht juist dat men de assassin steeds links liet liggen.
Op Shing Jea had ik er meestal ook wel een, lvl17. (ben nu lvl20)
Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben overnieuw begonnen met m'n level 14 female warrior omdat ik niet blij was met de haarstyle.
Ben ik nu metroseksueel?
omfg, die had ik al tien keer opnieuw gemaakt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef EricG het volgende:
Ik niet, in de naam van mijn monk zit al 10 maanden een typo
Nooit last van gehad. Maar je wordt wel helemaal bedolven onder Tolkienesque namenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef maduropa het volgende:
Bij iedere naam die ik heb gebruikt heb ik nooit de eerste keuze kunnen maken.
Er zijn echt nog meer mensen creatief geweest.
Ik denk allebei geen reet waard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:
Okee, iemand een idee wat dit waard is:
* Gold Fiery Dragon Sword: 15-22(req. 11) 14%^50
* Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:
Okee, iemand een idee wat dit waard is:
* Gold Fiery Dragon Sword: 15-22(req. 11) 14%^50
* Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
Guild Wars Manualsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:03 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand btw waar ik die GuildWars handleiding/boeken vandaan kan halen?
moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef EricG het volgende:
We sturen je een invite naar 1 van je characters en als je accepteert dan zit je met allemaal in de guild.![]()
Maak daar maar 55K van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:53 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.
Nee, maakt niets uit. Ik stuur 'm nu wel even.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef maduropa het volgende:
[..]
moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?
Zeg dat nou maar niet, straks baalt hij dat ie het niet kon salvagen.quote:
Shit hij is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef torn_Machina het volgende:
Daar was ik weer van een uitstekende vakantie.![]()
Ik kom later vanavond wel even online om even bijtepraten.
Ik ben nu al iets van 30 uur op. Ik haat lange reistijden met irritante kinderen in het vliegtuig.![]()
Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.quote:
Hier kom ik morgen op terug, nou ga ik pitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Borreke het volgende:
[..]
Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.
FF een vraag,
Ik farm af en toe nahpqui quarter met mijn 55 monk wat best goed gaat, alleen de Star Lights (rit) hebbe 1 irrritant spell "Nightmare weapon":
Nightmare weapon
Weapon Spell. For 12 seconds, target ally has a Nightmare Weapon. Target ally's next successful attack is reduced by 10...42 Damage and steals up to 10...42 Health.
Dit is een dodelijke spell voor mij meestal en zeer lastig te counteren met mijn prot spirit en healing. Nu is het ook zo dat de casting tijdvan die spell 1 sec is, dus lijkt het me niet handig om te gaan gokke om hem te interrupte en dat steeds te herhalen.
Weet iemand misschien ee goede skill (mag elke prof zijn) waardoor je dirt kunt verkomen (geen elite)
Bedankt :>>>>>>
damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....quote:
Hammer mods zijn niet zoveel waard als sword mods hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef mips het volgende:
[..]
damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....
en dat vond ik eigenlijk al veel :-(
Nog 2 voor Kind of a big Dealquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me vriend of de luxon titel ook eindelijk binnen
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw217.jpg
Hij staat bij mij altijd met alles op high allergoeiste vriendquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Zet alles effe op high en doe FSAA aan en neem dan een screen.
Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Amadeo het volgende:
Erjuist nog even 4x Captured Son gedaan, 1x ging Jatoro echter dood en kon ik geen letter halen
Heb de 3 letters toch wel voor 3k kunnen verkopenEn ik heb nog wat mooie drops van het vechten.
Ook nog even wat AB gedaan en ik heb nu eindelijk 5000 Faction
Als je de Captured Son quest niet voltooid kan je de letter volgende keer dat je daar bent gewoon weer halen als je de Crimson Skull killtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef mips het volgende:
[..]
Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?
In Mineral Springs kun je voor elke class een elite skill cappen. De bosses spawnen op 6 vaste plekken, maar het is elke keer random welke boss waar zit. Mineral Springs met henchies is goed te doen, je moet alleen goed kijken hoe de avicara patrols lopen, want om tegen 2 groepen tegelijk te vechten is niet zo handig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...
Puike editquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...
Laat je niet ontmoedigen als je een stuk of 5 x dood gaat, dats is normaal (voro mij dan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
I know i know, komt omdat ik slordig typ etc etcquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke, leer eens beter Nederlands.
ik bedoelde eigenlijk die boeken:quote:
quote:Fiery Sword Hilt (Upgrade Component)
quote:Inscribed Chakram (gold)
Energy + 12 (req. 10 Domination Magic)
Halves casting time of spells (change: 10%)
Value: 264 gold
quote:Gorrel's Cane (green)
Chaos DMG: 11-22 (req. 9 Illusion Magic)
Halves casting time of spells (chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (chance: 10%)
quote:Divine Symbol (gold)
Energy +12 (req. 8 Divine Favor)
Protection Prayers + 1 (19% change while casting skills)
Value: 400 gold
quote:Brimstone Wand (green)
Lightning DMG: 11-22 (req. 9 Air Magic)
Halves casting time of Air Magic spells. (Chance: 20%)
Energy +5 (while enchanted)
quote:Wroth's Icon (green)
Energy + 12 (req. 9 Protection Prayers)
Protection Prayers + 1 (20% Chance while using skills)
Halves skill recharge of Protection Prayers (Change: 20%)
quote:Writhing Focus (purple)
Energy +12 (req. 8 Restoration Magic)
Restoration Magic + 1 (16% chance while using skills)
Value: 118 gold
quote:Stinger (green)
Piercing DMG: 15-28 (req. 9 Markmanship)
DMG + 15% (while in stance)
Lengthens Poison duration on foes by 33%
Markmanship + 1 (20% chance while using skills)
Two handed
Value: 45 gold
quote:Truncheon (purple)
Dark DMG:L 11-22 (req. 8 Blood Magic)
Energy + 3 (while hexed)
Value: 96 gold
quote:Fiery Dragon Sword (purple)
Fire DMG: 15-22 (req. 11 Swordmanship)
Value: 190 gold
quote:Furious Plagueborn Axe (gold)
Slashing DMG: 5-26 (req. 9 Axe Mastery)
DMG + 14% (vs. hexed foes)
Double Adrenaline on hit (Change: 10%)
Value: 240 gold
Iemand ÉNIG idee wat ik kan vragen... ?quote:Koi Scepter (gold)
Cold DMG: 10-20 (req. 10 Death Magic)
Energy +4 (while health above 50%)
Value: 192 gold
die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef EricG het volgende:
Ik zou die Furious plagueborn axe salvagen voor de Furious haft. Die is 10-15K.
Brimstone wand 1-5K. Wroth's icon en Gorrel's cane 1k max. (Niemand koopt die) Zelfde geldt voor Stinger.
De rest merchant of salvagen.
fiery interessant lol, die dingen zijn zo common als bier in een cafequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef daeri het volgende:
[..]
die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?
en die Wroth's Icon?
quote:Icy Bow String
Cold Damage
quote:Sword Pommel Of Fortitude
Health +29
quote:Barbed Dagger Mod (weet de naam even niet meer)
Lengthens Bleeding duration on foes by 33%
Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die boeken:
[afbeelding]
Fiery Chaos Axe of Wardingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef EricG het volgende:
Wat zijn de exacte stats? De mods zijn niet zo belangrijk, als de base mod maar goed is.
Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeft
Weer iets geleerd dan he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet even 10k verspilt.![]()
![]()
![]()
Blue dye mixed met black dye ziet er echt niet uit. Je ziet amper het verschil tussen normale blue dye!!!!!!
Omdat het mooi staat in de verzameling natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.
Waarom zou je die guides voor MMO's kopen terwijl op internet genoeg fansites zijn waar je informatie kan vinden.
nice, is iets van 50k geloof ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
Merchant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Fiery Chaos Axe of Warding
Fire dmg 6-28
Damage +19% (while hexed)
Armor +7 (vs. elemental attacks)
Ik heb denk ik nog ergens een hammer grip of fortitude +30 hp liggen. Zal vanavond is kijken of ik die kan vinden en dan even trade channel spammen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
Verdoe je tijd maar niet aan het verkopen van major runes, want zoals de trader al aangeeft zijn deze niets waard.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Amadeo het volgende:
Heb nu al 2 Characters op lvl 20 met 1,5k armor(R/Mo en W/Mo). Ik ga binnenkort nog voor de 15k armor, maar eerst ga ik mijn N/Mo en Me/Mo naar lvl 20 brengen met 1,5k armor
Hoe verkopen jullie trouwens je Major Runes...want als je hem Merchant levert ie maar 25 gold op en als ik Major Runes verkoop in de stad reageert niemand, heb ik al zo'n 2-3 uur aan verspilt
quote:
alles in earth smite 0, divine en prot op 9 en heal op 13quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef EricG het volgende:
Lekker hoor Borreke.
Wat is die ele skill die je gebruikt, en wat zijn de attribute points? Ik moet nl ook nog zo'n staff op mn necro.
Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.quote:
Dat gebruik ik ook, maar je kan dan nog niet zien hoe het er exact uitziet op je armor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.
als je de healthmods van de 30+ staff kan salvagen kan je er wel een paar K voor krijgen, en +4 energy wil ook nog wel eens leuk verkopen (max is +5)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:
iemand price check voor:
gold insightfull staff of fortitude, max dmg, energy+10,
energy+4, hp+30, req.9 air, halves recharge of fire magic skills (20%)
en
gold Hale inscribed staff, max dmg, energy+10,
hp+27, req.9 dom, halves catsing spells (9%), reduces crippled by 20%
ik heb echt geen idee... hoe maken jullie eigenlijk zo'n schatting?
1ste zou ik salvagen voor de +30 hp mod, 2e merchanten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:
iemand price check voor:
gold insightfull staff of fortitude, max dmg, energy+10,
energy+4, hp+30, req.9 air, halves recharge of fire magic skills (20%)
en
gold Hale inscribed staff, max dmg, energy+10,
hp+27, req.9 dom, halves catsing spells (9%), reduces crippled by 20%
ik heb echt geen idee... hoe maken jullie eigenlijk zo'n schatting?
thx!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
Oh en Ruzbeh misschien heb je hier wat aan:
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3049452
3 platinum lijkt me een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:17 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik zou die wel graag willen kopen
asoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
3 platinum lijkt me een redelijke prijs.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
3 platinum lijkt me een redelijke prijs.
Crafting materials farmenquote:
Heb geen Prophecies, dus ik kan niet farmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Crafting materials farmen
Had een tijd terug genoeg woodplanks, tanned hides en iron voor ruim 25k
Crafting materials kan je ook krijgen in Factions hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Heb geen Prophecies, dus ik kan niet farmen
Maar die kan ik nie farmen :pquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Crafting materials kan je ook krijgen in Factions hoor
Je mag het gratis hebben wat mij betreft.quote:
in factions heb je 2 "clans/rassen" de kurzicks en luxonsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:42 schreef SnowDoggg het volgende:
Wat betekent Luxon???
Idd, Oeh Eric, wat een geil schild is dat toch he :>>>quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:58 schreef EricG het volgende:
Ofnee, laat trouwens maar.
Ik heb tenslotte al een geil schild
Je kan natuurlijk altijd wat aan iemand geven :>quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:29 schreef DarkY.NL het volgende:
ik weet niet wat ik met het geld moet doen, dus stop denk ik eerst met ghials farmen.
Het is account-wide, dus als je een character hebt die je in een guild hebt gezet, zit elke character daarin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:27 schreef SnowDoggg het volgende:
Hey, ik ben nu voor het eerst met een tweede personage begonnen, maar ik dacht dat je dan met die personage niet meer in je guild zou zitten... Als ik nu G indruk zie ik dus mijn guild van de eerste personage!
Kun je dus niet met elke andere personage in een andere guild?Dat zou een grote teleurstelling voor mij zijn...
![]()
Dat kun je doen, maar je kan ook de accounts "mergen" zodat je met de chars die je nu in Factions hebt ook in de wereld van Prophecies en dalijk Nightfall kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:43 schreef SnowDoggg het volgende:
Ah dat is jammerEn als ik Prophecies of Nightfall zou kopen dan valt dat neem ik aan weer onder een andere account? En kun je ook losse accounts kopen?
Probeer een beetje achter te komen hoe het spel in elkaar zit
quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Char name: Philip Freriks
Gewoon meer Kurzick dan Luxon faction krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef daeri het volgende:
Ik heb n probleem..
Mijn guild is Luxon
Ik heb meer Luxon faction dan Kurzick faction...
Ik wil Kurzick armor, omdat dat t mooist is.
Maar ik kom dus House Zu Helzer niet in, vanwege mn luxon faction...
Iemand enig idee hoe ik dit kan omzijlen?
Je hoeft geloof ik maar iets van 1k + te hebben om armor te kopen. Had laatst mijne ingewisseld en 15k gekocht nadat ik paar battles had gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef daeri het volgende:
Ik heb n probleem..
Mijn guild is Luxon
Ik heb meer Luxon faction dan Kurzick faction...
Ik wil Kurzick armor, omdat dat t mooist is.
Maar ik kom dus House Zu Helzer niet in, vanwege mn luxon faction...
Iemand enig idee hoe ik dit kan omzijlen?
dat heb ik nu, maar ik kan er nog niet in, ik ga t vanavond nog eens proberen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon meer Kurzick dan Luxon faction krijgen.
Heb je Arborstone, Boreas Seabed en Sunjang District al gedaan dan? Als je deze missies hebt gedaan dan krijg je in Natuu Keep van Jamei 2 quests, eentje voor House zu Heltzer en voor Cavalon.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:24 schreef daeri het volgende:
[..]
dat heb ik nu, maar ik kan er nog niet in, ik ga t vanavond nog eens proberen...![]()
Press release van zeer recent.quote:Guild Wars Nightfall introduces new customizable Heroes who level up, follow player instructions in combat, and use skills and equipment of the player's choosing. These Heroes will follow the player through savage coasts, ancient monuments, and poisonous deserts during an epic story that spans twenty missions and hundreds of quests. And for the ultimate one-on-one challenge, competitive players can choose to enter the new Hero vs. Hero Battles, where they group with a custom team of Heroes and fight against other players from around the world and their customized groups of Heroes.
kan ik beide questen doen? want ik wil Kurzick armor, maar wil wel door voor Cavalonquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heb je Arborstone, Boreas Seabed en Sunjang District al gedaan dan? Als je deze missies hebt gedaan dan krijg je in Natuu Keep van Jamei 2 quests, eentje voor House zu Heltzer en voor Cavalon.
Ja hoor, je kunt gewoon beide doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef daeri het volgende:
[..]
kan ik beide questen doen? want ik wil Kurzick armor, maar wil wel door voor Cavalon
dus met kurzick armor kan ik ook gewoon nog helemaal voor Luxon gaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt gewoon beide doen.
Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef daeri het volgende:
[..]
dus met kurzick armor kan ik ook gewoon nog helemaal voor Luxon gaan?
Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jameiquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.
PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:46 schreef daeri het volgende:
[..]
Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jamei
ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.
Ok, beterschap dan maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef daeri het volgende:
[..]
ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..![]()
Ik ben gewoon aardig.quote:
Volgens mij zou je het graag willen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig.Ik help jou toch ook vaak genoeg, betekent dit dat ik dan ook sjans met jou heb?
![]()
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef EricG het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het graag willen.![]()
![]()
Klopt, dat hoef ik inderdaad niet te wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.![]()
Zekers weer zo'n breezerslet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef EricG het volgende:
Btw ik had eerst serieus sjans tijdens GW he![]()
Ik was zo'n missie aan 't doen met 2 anderen en wat henchies, wij zo een beetje praten over dit en dat, blijkt 't dat zij een chick van 15 was. Ik geloofde er eerst geen zak van, zij geeft mij d'r msn en op de cam blijkt ze serieus een lekker wijf te zijnJammer dat ze in Australië woont...
Ja dat wil je idd niet wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.![]()
Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef torn_Machina het volgende:
De meeste vrouwelijke characters vertrouw ik toch niet, omdat 9/10 toch man zijn. Dan vooral de elementalist vrouwtjes.![]()
sterf aan ebola!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Straks krijg je een internet SOA dat je niet meer kan farmen.
Daar hebben we de eerste travestiet al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijn![]()
Ik heb alleen maar vrouwelijke charsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste travestiet al.![]()
Het schijnt dat dat schild geadd is op 17 augustus. Als je het schild dyed dan veranderd het hele schild van kleur dus niet een klein deel. Net even op Guildwiki gekeken en dat schild ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Borreke het volgende:
Snel run UW gedaan met een gast en eerste kistje kwam ik dit tegen:
Weet dat het een nieuw schild is etc maar wel tering hoge req :S
Mijn vriendin speelt hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef daeri het volgende:
Ik ben ook n meisje, en ik ken nog meer meisjes die GW doen ^.^ ... een zat er ook in dit topic geloof ik
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt het
Wat doet deze staff trouwens (even uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
Gold insightfull waterstaff
+10 energy
11-22 cold damage (req. 8 water)
Recharge water spells (20%)
+5 energy
No shit Sherlockquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.
Moet je het maar beter formuleren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
No shit SherlockIk bedoelde dus eigenlijk, wat is dat ding waard?
edit;quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef daeri het volgende:
Iemand plaatje van die necro (meisje) kurzick (house zu helzer) armor.. toen ik daar binnen kwam zag ik dat t een legging was en niet n mooie hoepelrok zoals ik die kurzicks allemaal zie lopen
Nodig mij dan uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef torn_Machina het volgende:
Gaan we vanavond nog iets leuks doen dan? Misschien dat we genoeg guildies kunnen optrommelen om gezellig FoW te doen.
Kom nu eensch online.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Ik ga mee
kanaxai's edgequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef EricG het volgende:
Wooow supervet Borreke![]()
Wat is dat trouwens voor zwaard?
1,5k ja.. die 15k luxon vind ik een beetje over de topquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef DarkY.NL het volgende:
is dat de 1.5k luxon? want het ziet er vet cool uit. Iig beter dan wat ik nu als Necro heb
en ik ben voor bijna alles in![]()
ik vind m over de topquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef EricG het volgende:
Die 15K is toch met al die uitsteeksels? Ik vind die wel vet hoor.
Zeg Ruzbeh, weet je zeker dat je niet in het verkeerde lichaam geboren bent? Ik dacht dat vrouwen zich alleen over dat soort dingen druk maakten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik weer met me female warrior overnieuw begin... ik ben weer niet blij met haar haarstyle.
vvolgens mij canthan 15kquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Watvoor armor is dat rechterste?
15k glads, Grotto geloof ik.quote:
Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen. Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie hetzelfde gebeuren met de Dervish als wat nu gebeurt met de Assassin.
De meeste mensen gaan natuurlijk de nieuwe Classes testen. Met de assassin was dit ook het geval, maar er waren zoveel mensen die niet wisten hoe ze als assassin moesten spelen dat de community ze voor PvE al snel links liet liggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef vazziexjr het volgende:
[..]
Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen.
Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
Met mijn Ele Vizunah Square eens halenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef DarkY.NL het volgende:
en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
Ga anders een keer met Borreke mee of ga samen met een SS necro.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
Meestal spawned een nightmare dicht bij een groepje als je bezig bent met lokken. Na een paar keer UW ken je de spawns wel en kun je ze 9/10x wel dood wanden en anders gewoon spellbreaker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef DarkY.NL het volgende:
Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???quote:Fiery Plaugeborn Maul of Enchanting Hammer
Fire Dmg: 15-24 (Req 9 Hammer mastery)
Damage +15% (while health above 50%)
Enchantments last 20% longer
Spellbreaker heb je als elite nodig als je met een SS nuker samen UW farmed. Ik vind dit sneller gaan en makkelijker dan dat je het solo zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef Elegy het volgende:
Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.
Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
Ok dit is de oplossing>quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met mijn Ele Vizunah Square eens halen
En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
Vind het sowieso kut dat als je een missie gaat doen dat je dan altijd een randdebiel treft die niet op- of omkijkt maar gewoon op volle snelheid vooruit rent zonder op z'n partymembers te wachten. En dan nog raar opkijken als de rest achterop raakt (ja, hij mag dan wel lvl 20 zijn, ik heb nog wél baat bij items en geld) en hij daardoor doodgaat omdat 'ie zo achterlijk is om voortdurend 10 enemies tegelijk op z'n hals te halen. Als hij nu rustig aan had gedaan dan was iedereen bij elkaar gebleven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.
Schijtziek word ik ervan.
Ik ga dit even uitgebreid en op mijn gemak lezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ok dit is de oplossing>
Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit
Dit zijn 9 skills
de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.
Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd
Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura
Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt
W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal
Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)
Maar je moet zealot wel controlle
Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed
(dus dat alledmg op 1 momkent valt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
Even knippen/plakken van Guildwiki.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding wasMaar wat is "max dmg" dan, en hoe kun je dat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |