Random invites zijn meestal van wanhopige startende guilds die naarstig op zoek zijn naar nieuwe leden. 99% van die guilds is kut en worden gerund door gefrustreerde jongetjes van 15 die graag de baas willen spelen, niet joinen is mijn advies.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:13 schreef maduropa het volgende:
Op het moment dat ik het spel start, dan heb ik altijd meteen een invitation voor een Guild, en dan volgen er snel nog een paar.
En ik dacht juist dat men de assassin steeds links liet liggen.
Op Shing Jea had ik er meestal ook wel een, lvl17. (ben nu lvl20)
Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben overnieuw begonnen met m'n level 14 female warrior omdat ik niet blij was met de haarstyle.
Ben ik nu metroseksueel?
omfg, die had ik al tien keer opnieuw gemaakt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:47 schreef EricG het volgende:
Ik niet, in de naam van mijn monk zit al 10 maanden een typo
Nooit last van gehad. Maar je wordt wel helemaal bedolven onder Tolkienesque namenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef maduropa het volgende:
Bij iedere naam die ik heb gebruikt heb ik nooit de eerste keuze kunnen maken.
Er zijn echt nog meer mensen creatief geweest.
Ik denk allebei geen reet waard.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:
Okee, iemand een idee wat dit waard is:
* Gold Fiery Dragon Sword: 15-22(req. 11) 14%^50
* Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef Elegy het volgende:
Okee, iemand een idee wat dit waard is:
* Gold Fiery Dragon Sword: 15-22(req. 11) 14%^50
* Gold Crippling Sunqua Blade of Fortitude: 13-19(req. 7) +15% vs. hexed, lengthens cripple 33%, health +30
Guild Wars Manualsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:03 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand btw waar ik die GuildWars handleiding/boeken vandaan kan halen?
moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef EricG het volgende:
We sturen je een invite naar 1 van je characters en als je accepteert dan zit je met allemaal in de guild.![]()
Maak daar maar 55K van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:53 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Als je de +30 healthmod weet te salvagen ben je toch zo'n 10k rijker.
Nee, maakt niets uit. Ik stuur 'm nu wel even.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef maduropa het volgende:
[..]
moet ik nog ergens zijn op een bepaald moment, stad, regio ?
Zeg dat nou maar niet, straks baalt hij dat ie het niet kon salvagen.quote:
Shit hij is terugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:44 schreef torn_Machina het volgende:
Daar was ik weer van een uitstekende vakantie.![]()
Ik kom later vanavond wel even online om even bijtepraten.
Ik ben nu al iets van 30 uur op. Ik haat lange reistijden met irritante kinderen in het vliegtuig.![]()
Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.quote:
Hier kom ik morgen op terug, nou ga ik pitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Borreke het volgende:
[..]
Jeeeej, je bent terug van snorrenland, goed dat je er weer bent, we hebbe je allemaal gemist :>.
FF een vraag,
Ik farm af en toe nahpqui quarter met mijn 55 monk wat best goed gaat, alleen de Star Lights (rit) hebbe 1 irrritant spell "Nightmare weapon":
Nightmare weapon
Weapon Spell. For 12 seconds, target ally has a Nightmare Weapon. Target ally's next successful attack is reduced by 10...42 Damage and steals up to 10...42 Health.
Dit is een dodelijke spell voor mij meestal en zeer lastig te counteren met mijn prot spirit en healing. Nu is het ook zo dat de casting tijdvan die spell 1 sec is, dus lijkt het me niet handig om te gaan gokke om hem te interrupte en dat steeds te herhalen.
Weet iemand misschien ee goede skill (mag elke prof zijn) waardoor je dirt kunt verkomen (geen elite)
Bedankt :>>>>>>
damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....quote:
Hammer mods zijn niet zoveel waard als sword mods hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef mips het volgende:
[..]
damn... gisteren een gold max damage Hammer met +30hp verkocht voor 2K....
en dat vond ik eigenlijk al veel :-(
Nog 2 voor Kind of a big Dealquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb me vriend of de luxon titel ook eindelijk binnen
http://fok.syke.nl/module(...)pics/10051/gw217.jpg
Hij staat bij mij altijd met alles op high allergoeiste vriendquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Zet alles effe op high en doe FSAA aan en neem dan een screen.
Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef Amadeo het volgende:
Erjuist nog even 4x Captured Son gedaan, 1x ging Jatoro echter dood en kon ik geen letter halen
Heb de 3 letters toch wel voor 3k kunnen verkopenEn ik heb nog wat mooie drops van het vechten.
Ook nog even wat AB gedaan en ik heb nu eindelijk 5000 Faction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |