Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef daeri het volgende:
[..]
dus met kurzick armor kan ik ook gewoon nog helemaal voor Luxon gaan?
Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jameiquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je kunt gewoon aan beide kanten de missies voltooien, je moet alleen zorgen dat je aan de ene kant meer faction hebt dan aan de andere. Het maakt dus niets uit waar je guild mee is geallieerd.
PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:46 schreef daeri het volgende:
[..]
Ok.. hoe kom je in Sunjang District dan? das de enige die ik nog zou moeten dan voor die quests van Jamei
ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
PM me anders maar op Bad Hairday, maar volgens mij was het als je Boreas Seabed hebt gedaan dan kom je in Zos Shivros Channel. Hier moet een NPC staan die je een quest geeft, the emperors voice volgens mij. Deze quest leidt je terug naar Kaineng Center, daar moet je met de emperor praten. Naast de emperor staat dan een npc die je Battle in the Sewers quest geeft en deze leid dan naar Sunjang District.
Ok, beterschap dan maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef daeri het volgende:
[..]
ah ok.. maar niet nu, ben ziek ik ga zo naar bed..![]()
Ik ben gewoon aardig.quote:
Volgens mij zou je het graag willen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig.Ik help jou toch ook vaak genoeg, betekent dit dat ik dan ook sjans met jou heb?
![]()
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef EricG het volgende:
[..]
Volgens mij zou je het graag willen.![]()
![]()
Klopt, dat hoef ik inderdaad niet te wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.![]()
Zekers weer zo'n breezerslet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef EricG het volgende:
Btw ik had eerst serieus sjans tijdens GW he![]()
Ik was zo'n missie aan 't doen met 2 anderen en wat henchies, wij zo een beetje praten over dit en dat, blijkt 't dat zij een chick van 15 was. Ik geloofde er eerst geen zak van, zij geeft mij d'r msn en op de cam blijkt ze serieus een lekker wijf te zijnJammer dat ze in Australië woont...
Ja dat wil je idd niet wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat Borreke en ik allemaal in de UW doen.![]()
Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef torn_Machina het volgende:
De meeste vrouwelijke characters vertrouw ik toch niet, omdat 9/10 toch man zijn. Dan vooral de elementalist vrouwtjes.![]()
sterf aan ebola!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Straks krijg je een internet SOA dat je niet meer kan farmen.
Daar hebben we de eerste travestiet al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja logisch, als ik een paar uur per dag naar een kont moet staren kan het maar beter een lekkere zijn![]()
Ik heb alleen maar vrouwelijke charsquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste travestiet al.![]()
Het schijnt dat dat schild geadd is op 17 augustus. Als je het schild dyed dan veranderd het hele schild van kleur dus niet een klein deel. Net even op Guildwiki gekeken en dat schild ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Borreke het volgende:
Snel run UW gedaan met een gast en eerste kistje kwam ik dit tegen:
Weet dat het een nieuw schild is etc maar wel tering hoge req :S
Mijn vriendin speelt hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef daeri het volgende:
Ik ben ook n meisje, en ik ken nog meer meisjes die GW doen ^.^ ... een zat er ook in dit topic geloof ik
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt het
Wat doet deze staff trouwens (even uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
Gold insightfull waterstaff
+10 energy
11-22 cold damage (req. 8 water)
Recharge water spells (20%)
+5 energy
No shit Sherlockquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.
Moet je het maar beter formuleren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
No shit SherlockIk bedoelde dus eigenlijk, wat is dat ding waard?
edit;quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef daeri het volgende:
Iemand plaatje van die necro (meisje) kurzick (house zu helzer) armor.. toen ik daar binnen kwam zag ik dat t een legging was en niet n mooie hoepelrok zoals ik die kurzicks allemaal zie lopen
Nodig mij dan uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef torn_Machina het volgende:
Gaan we vanavond nog iets leuks doen dan? Misschien dat we genoeg guildies kunnen optrommelen om gezellig FoW te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |