Als je de Captured Son quest niet voltooid kan je de letter volgende keer dat je daar bent gewoon weer halen als je de Crimson Skull killtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef mips het volgende:
[..]
Je kunt die letter vaker ophalen? ik krijg een tweede of derde keer niet nog een letter?
In Mineral Springs kun je voor elke class een elite skill cappen. De bosses spawnen op 6 vaste plekken, maar het is elke keer random welke boss waar zit. Mineral Springs met henchies is goed te doen, je moet alleen goed kijken hoe de avicara patrols lopen, want om tegen 2 groepen tegelijk te vechten is niet zo handig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...
Puike editquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
ik zag dat ik in mijn mineral springs moet wezen voor mijn Shield Of Judgement spell... nu zag ik ook dat daar nogal wat andere bosses en gespuis rondlopen - iemand daar al ervaring (tuurlijk) en handige tips? een icy dragon sword schijn je daar ook te kunnen vinden...
Laat je niet ontmoedigen als je een stuk of 5 x dood gaat, dats is normaal (voro mij dan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef mips het volgende:
I know i know, komt omdat ik slordig typ etc etcquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef torn_Machina het volgende:
Borreke, leer eens beter Nederlands.
ik bedoelde eigenlijk die boeken:quote:
quote:Fiery Sword Hilt (Upgrade Component)
quote:Inscribed Chakram (gold)
Energy + 12 (req. 10 Domination Magic)
Halves casting time of spells (change: 10%)
Value: 264 gold
quote:Gorrel's Cane (green)
Chaos DMG: 11-22 (req. 9 Illusion Magic)
Halves casting time of spells (chance: 10%)
Halves skill recharge of spells (chance: 10%)
quote:Divine Symbol (gold)
Energy +12 (req. 8 Divine Favor)
Protection Prayers + 1 (19% change while casting skills)
Value: 400 gold
quote:Brimstone Wand (green)
Lightning DMG: 11-22 (req. 9 Air Magic)
Halves casting time of Air Magic spells. (Chance: 20%)
Energy +5 (while enchanted)
quote:Wroth's Icon (green)
Energy + 12 (req. 9 Protection Prayers)
Protection Prayers + 1 (20% Chance while using skills)
Halves skill recharge of Protection Prayers (Change: 20%)
quote:Writhing Focus (purple)
Energy +12 (req. 8 Restoration Magic)
Restoration Magic + 1 (16% chance while using skills)
Value: 118 gold
quote:Stinger (green)
Piercing DMG: 15-28 (req. 9 Markmanship)
DMG + 15% (while in stance)
Lengthens Poison duration on foes by 33%
Markmanship + 1 (20% chance while using skills)
Two handed
Value: 45 gold
quote:Truncheon (purple)
Dark DMG:L 11-22 (req. 8 Blood Magic)
Energy + 3 (while hexed)
Value: 96 gold
quote:Fiery Dragon Sword (purple)
Fire DMG: 15-22 (req. 11 Swordmanship)
Value: 190 gold
quote:Furious Plagueborn Axe (gold)
Slashing DMG: 5-26 (req. 9 Axe Mastery)
DMG + 14% (vs. hexed foes)
Double Adrenaline on hit (Change: 10%)
Value: 240 gold
Iemand ÉNIG idee wat ik kan vragen... ?quote:Koi Scepter (gold)
Cold DMG: 10-20 (req. 10 Death Magic)
Energy +4 (while health above 50%)
Value: 192 gold
die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef EricG het volgende:
Ik zou die Furious plagueborn axe salvagen voor de Furious haft. Die is 10-15K.
Brimstone wand 1-5K. Wroth's icon en Gorrel's cane 1k max. (Niemand koopt die) Zelfde geldt voor Stinger.
De rest merchant of salvagen.
fiery interessant lol, die dingen zijn zo common als bier in een cafequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef daeri het volgende:
[..]
die fiery swords zijn toch altijd interessant? of niet meer?
en die Wroth's Icon?
quote:Icy Bow String
Cold Damage
quote:Sword Pommel Of Fortitude
Health +29
quote:Barbed Dagger Mod (weet de naam even niet meer)
Lengthens Bleeding duration on foes by 33%
Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk die boeken:
[afbeelding]
Fiery Chaos Axe of Wardingquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef EricG het volgende:
Wat zijn de exacte stats? De mods zijn niet zo belangrijk, als de base mod maar goed is.
Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Play.com besteld. Je kan ze ook kopen bij www.digifan.nl en www.dimplus.nl En ik geloof dat bol.com ze ook wel heeft
Weer iets geleerd dan he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet even 10k verspilt.![]()
![]()
![]()
Blue dye mixed met black dye ziet er echt niet uit. Je ziet amper het verschil tussen normale blue dye!!!!!!
Omdat het mooi staat in de verzameling natuurlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die strategy guides kunnen misschien voor de eerste maand erg handig zijn, maar nadat er wat updates zijn gekomen zijn deze natuurlijk niet meer betrouwbaar.
Waarom zou je die guides voor MMO's kopen terwijl op internet genoeg fansites zijn waar je informatie kan vinden.
nice, is iets van 50k geloof ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
Merchant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Fiery Chaos Axe of Warding
Fire dmg 6-28
Damage +19% (while hexed)
Armor +7 (vs. elemental attacks)
Ik heb denk ik nog ergens een hammer grip of fortitude +30 hp liggen. Zal vanavond is kijken of ik die kan vinden en dan even trade channel spammen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
Nou, ze heeft de sword pommel of fortitude 30+HP kunnen salvagen uit dat zwaardje
Verdoe je tijd maar niet aan het verkopen van major runes, want zoals de trader al aangeeft zijn deze niets waard.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Amadeo het volgende:
Heb nu al 2 Characters op lvl 20 met 1,5k armor(R/Mo en W/Mo). Ik ga binnenkort nog voor de 15k armor, maar eerst ga ik mijn N/Mo en Me/Mo naar lvl 20 brengen met 1,5k armor
Hoe verkopen jullie trouwens je Major Runes...want als je hem Merchant levert ie maar 25 gold op en als ik Major Runes verkoop in de stad reageert niemand, heb ik al zo'n 2-3 uur aan verspilt
quote:
alles in earth smite 0, divine en prot op 9 en heal op 13quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef EricG het volgende:
Lekker hoor Borreke.
Wat is die ele skill die je gebruikt, en wat zijn de attribute points? Ik moet nl ook nog zo'n staff op mn necro.
Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.quote:
Dat gebruik ik ook, maar je kan dan nog niet zien hoe het er exact uitziet op je armor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gebruik anders gewoon even een dye chart. Kun je een beetje zien hoe bepaalde dyes mixen met elkaar.
als je de healthmods van de 30+ staff kan salvagen kan je er wel een paar K voor krijgen, en +4 energy wil ook nog wel eens leuk verkopen (max is +5)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:
iemand price check voor:
gold insightfull staff of fortitude, max dmg, energy+10,
energy+4, hp+30, req.9 air, halves recharge of fire magic skills (20%)
en
gold Hale inscribed staff, max dmg, energy+10,
hp+27, req.9 dom, halves catsing spells (9%), reduces crippled by 20%
ik heb echt geen idee... hoe maken jullie eigenlijk zo'n schatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |