Op www.team8plus.org is veel te vinden over de achtergronden van de kapers en andere hoofdrolspelers. --> http://www.team8plus.org/(...)m_viewforum.php?23.0quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:12 schreef OpenYourMind het volgende:
......... de achtergrond van de kapers.
Misschien dat NorthernStar daarbij kan helpen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef haaahaha het volgende:
Lijkt me prima om die kant van de discussie eens flink te belichten, maar hoe gaat het in z'n werk als er weer zo'n knakker het topic aandoet en over zaken als wtc7 en missile in pentagon begint te spuien? Hoe zet je de regels voor de 9/11 discussie?
Niet... je maakt een topic waar je benadrukt waar je het wel en niet over wil hebben en hoopt dat er niemand met loose change ofzo aankomt. De bewijslast ligt hier echter bij de "complot theoretici". Deze zal de eerste aanzet moeten geven. Dit vraagt echter zoveel werk dat ik hier niet aan ga beginnen. In ieder geval niet op dit forum. Misschien in het geval dat ik een essay over het onderwerp geschreven heb, want niets anders dan een compleet uitgeschreven verhaal met bewijzen zal genoeg zijn om hier een inhoudelijke discussie te starten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:32 schreef haaahaha het volgende:
Lijkt me prima om die kant van de discussie eens flink te belichten, maar hoe gaat het in z'n werk als er weer zo'n knakker het topic aandoet en over zaken als wtc7 en missile in pentagon begint te spuien? Hoe zet je de regels voor de 9/11 discussie?
Lol, als jij er al niet aan begint en je terecht aangeeft dat de bewijslast bij de complotgelovers ligt, hoe moet die discussie dan van grond komen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Niet... je maakt een topic waar je benadrukt waar je het wel en niet over wil hebben en hoopt dat er niemand met loose change ofzo aankomt. De bewijslast ligt hier echter bij de "complot theoretici". Deze zal de eerste aanzet moeten geven. Dit vraagt echter zoveel werk dat ik hier niet aan ga beginnen. In ieder geval niet op dit forum. Misschien in het geval dat ik een essay over het onderwerp geschreven heb, want niets anders dan een compleet uitgeschreven verhaal met bewijzen zal genoeg zijn om hier een inhoudelijke discussie te starten.
Een poging van mij om dit te bereiken staat hier [9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren
Ik kwam er echter achter dat ik niet de tijd had om dit volledig uit te werken en toegankelijk te maken voor het gemiddelde fok publiek.
Daar kan ik ook nog wel in mee. Niet dat ik wil beweren dat ik het bij voorbaat al geloof (integendeel), maar ik heb al vaker gezegd dat ik niet uitsluit dat men vooraf van meer wist. En dat NORAD blunders heeft gemaakt is ook wel duidelijk. Of dat dan betekent dat er van een coverup sprake is, is dan weer punt twee. En een inside job is alweer iets anders.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we wat mij betreft snel uitgepraat. Missile theorie is bullshit, wtc 7 is opmerkelijk maar zonder verder onderzoek is er niet voldoende bewijs voor een controled demolition en dus als je alleen deze twee punten zou nemen geen bewijs voor een inside job.
Wat ik echter aangaf was dat het officiele onderzoek opzettelijk bepaalde informatie niet behandeld. Dan doel ik met name op de inlichtingen/waarschuwingen vooraf, de obstructie van onderzoeken naar Al Qaida en de kapers voorafgaande aan 9/11, de communicatie tussen FAA en NORAD, De verschillende oefeningen op 9/11 zelf, de weglatingen van de verklaringen van wistleblowers, het niet uitzoeken of openbaar maken van de financiele links en de financierders van de kapers en de volledige achtergrond van de kapers.
Een probleem bij die TT is misschien ook de recente actie van Oversight om allerlei feitentopics te openen, waarbij het volgens velen niet om feiten ging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef OpenYourMind het volgende:
Een poging van mij om dit te bereiken staat hier [9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren
Ik lees de linkjes die ik plaats en naar mijn mening,/i.m.o (gebruik die term best vaak dus 'n mening heb ik denk ik wel) is het meestal voldoende om mijn mening in 2 a 3 zinnen weer te geven. Als ik dat niet doe heb ik er waarschijnlijk nog geen mening over, iets wat in deze Nlse maatschappij bijna niet meer schijnt te mogen. Arceringen van teksten geven 'n weegave van zaken die ik relevant vind.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:42 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, over het algemeen genomen lijkt het wel alsof men gewoon maar dingen plaatst die men tegenkomt.
Nogmaals ik lees de linkjes die ik plaats wel, en lees de reactie op die linkjes ook, dat ik niet overal op in ga heeft o.a. te maken met de respectloze houding van bepaalde posters. Ziek, contactgestoord, paranoide... etc.quote:Resonancer is de koning van het plaatsen van de linkjes
Zie hierboven, daaraan toevoegende dat ik hoop dat 'n argeloze voorbijganger wel de waarde van de artikelen waarop ik probeer te wijzen ziet , die wijst er weer iemand anders op, etc.quote:Echter, hij heeft wel eens aangegeven dat de informatie op die links niet per se zijn eigen mening is, maar in dat geval vraag ik me af waarom ie met die links strooit.
Ik vind de topictitel eigenlijk nog steeds wel de lading dekken, maar zoals paladin terecht opmerkte leidde de OP niet tot een discussie en heb ik het verder nagelaten om de bronnen samen te vatten en ter discussie te stellen. Het samenvatten van de belangrijkste punten uit de gegeven bronnen en de juiste context mee te geven is bijna een onmogelijke taak zonder een OP van minstens 10 posts te maken. Het per onderwerp openen van een topic zet echter ook geen zoden aan de dijk omdat de samenhang en opstapeling van feiten juist de cover-up duidelijk maken. Dit bedoel ik met het toegankelijk maken en de vereiste van een essay van tientalle pagina's die nodig zal zijn als aanzet voor de discussie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een probleem bij die TT is misschien ook de recente actie van Oversight om allerlei feitentopics te openen, waarbij het volgens velen niet om feiten ging.
Een iets andere TT is misschien een idee. Bijvoorbeeld in de trant van "rol NORAD bij 9/11" oid. Maar dan iets breder, want die is te beperkt in omvang natuurlijk.
Het kutte van het neerplempen van stukken (engelse) teksten vind ik is ten eerste de engelse taal die ik wel spreek en lees maar die me tijdens een discussie zoals op deze pagina;s teveel tijd kosten en moeilijker te begrijpen zijn waardoor ze wat mij betreft een enorme showstopper zijn tot die mate dat ik ze op het eind negeer. Ik heb er simpelweg weinig aan. Vooral ook omdat ik zie dat over het algemeen de beweringen dat 9/11 een complot was simpelweg overnemen van ideeen/teksten/materiaal van complotsites zonder dat ze er zelf goed over nadenken (blijkt achteraf over het algemeen). Het neerplempen van teksten lijkt dus overeen te komen met het 1 op 1 overnemen van een bewering op een andere plek zonder dat de user daar zelf verder over heeft nagedacht. Het gevolg is dus het kringetje waarin we vaak discusseren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:11 schreef Resonancer het volgende:
Ik heb met bepaalde teksten in het NL's meer moeite als met 'n taalkundig correct Engels stuk. Je vind iets ergens op lijken, maar trekt daar wel 'n harde conclusie uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het kutte van het neerplempen van stukken (engelse) teksten vind ik is ten eerste de engelse taal die ik wel spreek en lees maar die me tijdens een discussie zoals op deze pagina;s teveel tijd kosten en moeilijker te begrijpen zijn waardoor ze wat mij betreft een enorme showstopper zijn tot die mate dat ik ze op het eind negeer. Ik heb er simpelweg weinig aan. Vooral ook omdat ik zie dat over het algemeen de beweringen dat 9/11 een complot was simpelweg overnemen van ideeen/teksten/materiaal van complotsites zonder dat ze er zelf goed over nadenken (blijkt achteraf over het algemeen). Het neerplempen van teksten lijkt dus overeen te komen met het 1 op 1 overnemen van een bewering op een andere plek zonder dat de user daar zelf verder over heeft nagedacht. Het gevolg is dus het kringetje waarin we vaak discusseren.
Echt iets voor FB lijkt me. De basis is het commision report dacht ik? Heb ik nog niet in het NL's kunnen lezen (bestaat er eigenlijk n vertaling?). Aangezien de meeste "onderzoeken" naar 9-11 en meningen over die onderzoeken in het Engels zijn lijkt het me niet meer dan logisch dat veel quotes in het Engels zijn. Als ik n recept voor boerenkool zou willen neerzetten zal ik dat WEL in het NL's doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef haaahaha het volgende:
Ja, maar we zitten hier voor zover ik weet op een nederlandstalig forum en hoofdtaal hier is lijkt mij nederlands.
Vertaalmachines zijn geen optie, dat levert beroerde teksten op. Je kunt de engelse tekst tussen quotes plaatsen bv. en de kern er in het nederlands in het kort onderzetten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Echt iets voor FB lijkt me. De basis is het commision report dacht ik? Heb ik nog niet in het NL's kunnen lezen (bestaat er eigenlijk n vertaling?). Aangezien de meeste "onderzoeken" naar 9-11 en meningen over die onderzoeken in het Engels zijn lijkt het me niet meer dan logisch dat veel quotes in het Engels zijn. Als ik n recept voor boerenkool zou willen neerzetten zal ik dat WEL in het NL's doen.
Mocht dit Engels niet meer mogen dan zal ik i.d.d. n stuk minder quoten want de vertaalmachine teksten zijn i.m.o. bijna niet te lezen. (ik heb dit dus wel geprobeerd) en mijn tijd is beperkt.
Inderdaad, dat maakt het om te beginnen al een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vertaalmachines zijn geen optie, dat levert beroerde teksten op. Je kunt de engelse tekst tussen quotes plaatsen bv. en de kern er in het nederlands in het kort onderzetten.
Hulde U.S., voor deze post, en dat meen ik serieus. Dit is nou een post op niveau, waarin je ook daadwerkelijk wat zegt, in plaats van sidekick opmerkingen te maken. Ik ben echter net als Haahaha een beetje bang dat je (=iedereen) gaat redeneren vanuit je eigen overtuiging, en dan met argumenten komt die weer terug slaan op wat er al gezegd is allemaal in dit soort topics.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:07 schreef UncleScorp het volgende:
@OpenYourMind : R.E.S.P.E.C.T.![]()
De discussies hier zitten idd muurvast, eindeloos herhalen van hetzelfde gebrabbel van beide partijen en wetende dat er geen einde aan komt.
Zoals je zegt ... pure tijdverspilling, tenzij we het over een andere boeg kunnen gooien en andere aspecten bespreken ipv steeds weer het vliegtuig in het Pentagon etc.
We zitten blijkbaar vastgepind op het bewijzen van een inside job/cover-up, alsof wij hier op Fok ff voor een wereldprimeur zouden kunnen zorgen (indien het een inside job was, welteverstaan want er nog steeds niets bewezen).
Daar zouden we moeten van kunnen afstappen.
Mss kunnen de partijen tot een consensus komen dat er sprake is van een cover-up ipv een inside job ?
Die cover-up mogen beide partijen dan zelf invullen, voor de éen betekent het cover-up van incompetentie en samenloop van toeval, voor de ander betekent het dan een cover-up van inside medewerking al dan niet uitvoering.
Als de meningen over die cover-up dan gerespecteerd worden, kan er mss verder gediscussieerd worden ?
Of bouw ik nu luchtkastelen ?
Aaaaah... maar wij zijn 'we' ? En wie zijn de schapen en wie zijn de wolven ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
We moeten proberen de resterende schapen in wolven te veranderen.
David Icke was in Januari dit jaar op bezoek bij Wogan, een Brits tv programma, daar doet hij de NWO uit de doeken. Degenen die niet in 9/11 geloven zouden dit eens moeten bekijken.
http://video.google.nl/videoplay?docid=1505950948532590200&q=
Hmm. David Icke is toch wel een beetje getikt vind je zelf ook niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:45 schreef TaLoN.NL het volgende:
We moeten proberen de resterende schapen in wolven te veranderen.
David Icke was in Januari dit jaar op bezoek bij Wogan, een Brits tv programma, daar doet hij de NWO uit de doeken. Degenen die niet in 9/11 geloven zouden dit eens moeten bekijken.
http://video.google.nl/videoplay?docid=1505950948532590200&q=
Ik denk niet dat je daarmee de schapen in wolven gaan veranderen.quote:In 1999, he published The Biggest Secret, in which he wrote that the secret world government consists of a race of reptilian humanoids known as the Babylonian Brotherhood, and that many prominent figures are, in fact, reptilian, including George W. Bush, Queen Elizabeth II, Kris Kristofferson, and Boxcar Willie. [4]
quote:I've always took my cue from Mother Nature. I've realized sometime ago I'm not separte from nature just because I have a primate brain, an upper brain. Because underneath the primate brain there's a mammalian brain, and beneath the mammalian brain there's a reptilian brain. It's those two lower brains that made the upper brain possible in the first place. Here's the way it works: The primate brain says "Give peace a chance", The mammalian brian says "Give peace a chance but, first, let's kill this motherF**ker", The reptilian Brain says "Let's just kill The Motherf**ker, go to the peace rally and get Laid"
Because the first obligation of any organism is to survive. The second is to reproduce. Survival is more important the F**king!!! Okay?! Pacifism is a nice idea, but it can get ya killed. We're not there yet folks, evolution is slow, Smallpox is fast.
George Carlin- Complaints and Grievences HBO Special
Thx m8 ... wereld is al slecht genoeg ... het beetje positieve moet bij ons zelf beginnen ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:20 schreef CoolGuy het volgende:
Hulde U.S., voor deze post, en dat meen ik serieus. Dit is nou een post op niveau, waarin je ook daadwerkelijk wat zegt, in plaats van sidekick opmerkingen te maken. Ik ben echter net als Haahaha een beetje bang dat je (=iedereen) gaat redeneren vanuit je eigen overtuiging, en dan met argumenten komt die weer terug slaan op wat er al gezegd is allemaal in dit soort topics.
Maaaaar...eindelijk eens een nuttige constructieve post van jouw kant. Tof!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |