abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:58:55 #276
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40802925
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef haaahaha het volgende:
lol
sorry
wat is het punt moest dat zijn
Er is nog een complot gaande: haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.

Gaarne je reactie.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_40808550
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Dan moet Bush z'n mond ook eens houden over democratie.
een schijn democratie is het

twee partijen , die elk een kandidaad hebben die lid zijn van de cfr , round table of de bilderbergers

presidents don't get elected, they get selected !!!!!
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40811965
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef haaahaha het volgende:
lol
sorry
wat is het punt moest dat zijn
De post was vnl. ter ontspanning en vermaek.
Maar Resonancer zou Resonancer niet zijn als hij er wel iets mee wil zeggen, maar hoe zeg ik het netjes?
Laat ik maar iemand quoten:
quote:
A new Post/Newsweek poll has found that 89% of the population believes that not only was Iraq responsible for 9/11 but that the majority of the hijackers were Iraqi nationals and that Iraq is a fundamentalist Muslim country and not a secular state.

Asked to comment, Don Rumsfeld said, "Fuck the American people. Their ignorance is willful. If they weren't so consumed by their material habituations, they'd stand up to lying, greedy shitfucks like me and the other people in this administration.
Geintje denk ik..maar hij zegt het wel netjes..
oh ja, sorry voor het engels maar om dit nou te vertalen.

Get the point? Lijkt me niet zo heel moeilijk om die massa middels 'n complot (9-11) erin te luizen.
quote:
Long after the Vietnam War, over two- thirds of Americans polled said they considered the war “more than a mistake; it was fundamentally wrong and immoral.” This time, shouldn’t Americans be asked in advance?
http://www.yale.edu/gsp/publications/02_Kiernan.pdf
hoor dat hoeft niet. Ze doen gewoon wat ze willen ook al is het weer fout en inmoreel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40814023
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef Resonancer het volgende:
Get the point? Lijkt me niet zo heel moeilijk om die massa middels 'n complot (9-11) erin te luizen.
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat een deel van die massa aan de hand van fantastische, behoorlijk simplistische filmpjes maar al te graag iets wijs kan gemaakt worden.
(Ik ben het trouwens niet eens dat een zo complex plot als 9-11 correct uitgevoerd kan worden zonder dat dit (zelfs voor de massa) uitkomt)

Btw: De meeste quotes van Dan Quayle die je hierboven citeert zijn denk ik nooit door hem gezegd. Hij was een slechte spreker, en versprak zich relatief veel. Hierdoor werden er veel grappen over hem gemaakt (op tv enzo) en na verloop van de tijd geloofden een heleboel mensen dat hij het ook echt gezegd had. (Die massa toch hé )
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:45:10 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40821178
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef merlin693 het volgende:

[..]

ik bedoel dus realistisch alsin dat het nooit precies genoeg kan simuleren hoe het gebouw instort, het is echter wel een goede indicatie. Er zijn vast brokstukken en ander materiaal wat anders neerstort
The line is a dot to you!
pi_40823185
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef gorgg het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat een deel van die massa aan de hand van fantastische, behoorlijk simplistische filmpjes maar al te graag iets wijs kan gemaakt worden.
(Ik ben het trouwens niet eens dat een zo complex plot als 9-11 correct uitgevoerd kan worden zonder dat dit (zelfs voor de massa) uitkomt)
De leugens die je het eerst verkoopt blijven het langste en beste hangen. De rectificaties maken meestal veel minder indruk.
I.m.o. is 'n gedeelte van het complot reeds uitgekomen.
quote:
Btw: De meeste quotes van Dan Quayle die je hierboven citeert zijn denk ik nooit door hem gezegd. Hij was een slechte spreker, en versprak zich relatief veel. Hierdoor werden er veel grappen over hem gemaakt (op tv enzo) en na verloop van de tijd geloofden een heleboel mensen dat hij het ook echt gezegd had. (Die massa toch hé )
Let's be fair to Mr. Quayle and not saddle him with something he didn't say.
http://www.snopes.com/quotes/quayle.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_40824893
Berichtje; MI5 was van plan de aanslag met vloeibare explosieven door te laten gaan.

http://www.infowars.com/a(...)ust_after_attack.htm
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40824934
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef haaahaha het volgende:
Heeft iemand een betere versie van dit filmpje?
Ja, Dick Cheney.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40825238
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
Berichtje; MI5 was van plan de aanslag met vloeibare explosieven door te laten gaan.

Wat heeft dit verder met 9/11 te maken? Misschien is het beter die discussie in het engelse aanslagen topic te voeren?
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:19:57 #285
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40825503
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:10 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat heeft dit verder met 9/11 te maken? Misschien is het beter die discussie in het engelse aanslagen topic te voeren?
Zucht...alle regeringen over de hele wereld zitten in 'het complot', welk complot dat ook is, en niemand weet ervan, behalve een paar mensen die achter hun pc obscure sites bezoeken en 'de waarheid' aan het licht willen brengen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:27:45 #286
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40825704
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef TaLoN.NL het volgende:

... dat is opzich wel ernstig. Nu begin ik er idd meer aan te twijfelen dat misschien de US wel af wist van de aanslagen en gewoon niks gedaan heeft... (niet aan het feit of er explosieven en raketten zijn gebruikt, want dat geloof ik nog steeds niet)

echter lees ik de bronnen die hij gebruikt en dan zie ik het volgende bericht:
quote:
The Bush administration pressured the British authorities to arrest the suspects of a London terror plot at least a week before they had planned to do so, a US television channel reported on Sunday.
dit doet me dan juist weer minder twijfelen Nu hadden ze een ideale kans om eventueel hetzelfde truukje uit te halen, maar doen ze het niet...
The line is a dot to you!
pi_40825816
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zucht...alle regeringen over de hele wereld zitten in 'het complot', welk complot dat ook is, en niemand weet ervan, behalve een paar mensen die achter hun pc obscure sites bezoeken en 'de waarheid' aan het licht willen brengen.
http://www.911truth.org/images/911TruthZogbyPollFinalReport.htm

Niemand weet ervan, da's bullshit man.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:56:12 #288
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40828498
TaLoN.NL, geloof jij ook echt in die rotzooi wat op infowars staat ?
jij hebt zeker je van aluminiumfolie hoetje al op of niet ?

maar goed, het staat op het internet, op een conspiracy website, dan moet het wel waar zijn natuurlijk
pi_40828570
Het hoofd van de duivel was toch in een rookwolk te zien?

En UFO's waren gesignaleerd voor de explosie?

Maar goed, dat kunnen ook geruchten zijn.

Lijkt me wel nog steeds sterk dat America de twin towers zelf hebben opgeblazen. Dan zeg ik eerder dat het van buitenaf komt, dat het niet eens door mensen gedaan is. Dat het een straf is van hogere hand.

Niet eens zo'n gek idee. Maar goed, sommigen denken dat Amerika het zelf gedaan heeft of Bin Laden.

Wie weet was het wel de hand van God die even geen zin had om America te blessen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:58:52 #290
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40828598
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef Sight_key het volgende:
Het hoofd van de duivel was toch in een rookwolk te zien?

En UFO's waren gesignaleerd voor de explosie?

Maar goed, dat kunnen ook geruchten zijn.
pi_40828627
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef Elusive het volgende:

[..]

Leuke smiley.

Ook nog letters die je kunt toevoegen?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:01:08 #292
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40828677
Teneinde je aandacht te trekken:
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef Rio het volgende:
Yo haaahaha, mogen we een update hier: haaahaha's kledingrek
We zitten in spanning!
Herhaald verzoek (laatste keer dat ik jullie topic vervuil heur).
Ik heb al een boek.
pi_40828709
Wordt tijd voor een private message systeem Maar dat komt eraan
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:22:03 #294
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_40829303
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Leuke smiley.

Ook nog letters die je kunt toevoegen?
ja hoor,
duivel in een rookwolk?
ufos ?
voor de rest alles helemaal jofol ?

[edit]
ach laat ook maar, vergeet telkens dat dit topic in TRU staat
pi_40831522
Die UFO bij het WTC was/is een hoax.
De rook-Duivel:

zo en zo onzinnig.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40844728
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Elusive het volgende:
TaLoN.NL, geloof jij ook echt in die rotzooi wat op infowars staat ?
jij hebt zeker je van aluminiumfolie hoetje al op of niet ?

maar goed, het staat op het internet, op een conspiracy website, dan moet het wel waar zijn natuurlijk
alles wordt wel onderbouwd door alex jones

het is meer voor de mensen die wat meer nadenken, ipv als makke schapen zich laten manipuleren.

jij hebt zeker een pet met " braindead" erop?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40844846
Jezus Christus, zijn jullie allemaal gestoord ofzo? Waarom moet alles toch een complot zijn? Ga iets anders doen met je vrije tijd in plaats van complottheoriën verzinnen.
pi_40844975
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:00 schreef ReadMe het volgende:
Jezus Christus, zijn jullie allemaal gestoord ofzo? Waarom moet alles toch een complot zijn? Ga iets anders doen met je vrije tijd in plaats van complottheoriën verzinnen.
ga ff terug naar je zandbak zoon
Benjamin Franklin
pi_40845001
Sorry pap.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:11:34 #300
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40845350
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef huupia34 het volgende:

[..]

alles wordt wel onderbouwd door alex jones

het is meer voor de mensen die wat meer nadenken, ipv als makke schapen zich laten manipuleren.

jij hebt zeker een pet met " braindead" erop?
Jij moet echt wat aan je toontje doen gast.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')