Er is nog een complot gaande: haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef haaahaha het volgende:
lol
sorry
wat is het punt moest dat zijn
een schijn democratie is hetquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan moet Bush z'n mond ook eens houden over democratie.
De post was vnl. ter ontspanning en vermaek.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef haaahaha het volgende:
lol
sorry
wat is het punt moest dat zijn
Geintje denk ik..maar hij zegt het wel netjes..quote:A new Post/Newsweek poll has found that 89% of the population believes that not only was Iraq responsible for 9/11 but that the majority of the hijackers were Iraqi nationals and that Iraq is a fundamentalist Muslim country and not a secular state.
Asked to comment, Don Rumsfeld said, "Fuck the American people. Their ignorance is willful. If they weren't so consumed by their material habituations, they'd stand up to lying, greedy shitfucks like me and the other people in this administration.
quote:Long after the Vietnam War, over two- thirds of Americans polled said they considered the war “more than a mistake; it was fundamentally wrong and immoral.” This time, shouldn’t Americans be asked in advance?
http://www.yale.edu/gsp/publications/02_Kiernan.pdf
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat een deel van die massa aan de hand van fantastische, behoorlijk simplistische filmpjes maar al te graag iets wijs kan gemaakt worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:52 schreef Resonancer het volgende:
Get the point? Lijkt me niet zo heel moeilijk om die massa middels 'n complot (9-11) erin te luizen.
ik bedoel dus realistisch alsin dat het nooit precies genoeg kan simuleren hoe het gebouw instort, het is echter wel een goede indicatie. Er zijn vast brokstukken en ander materiaal wat anders neerstortquote:
De leugens die je het eerst verkoopt blijven het langste en beste hangen. De rectificaties maken meestal veel minder indruk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef gorgg het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat een deel van die massa aan de hand van fantastische, behoorlijk simplistische filmpjes maar al te graag iets wijs kan gemaakt worden.
(Ik ben het trouwens niet eens dat een zo complex plot als 9-11 correct uitgevoerd kan worden zonder dat dit (zelfs voor de massa) uitkomt)
Let's be fair to Mr. Quayle and not saddle him with something he didn't say.quote:Btw: De meeste quotes van Dan Quayle die je hierboven citeert zijn denk ik nooit door hem gezegd. Hij was een slechte spreker, en versprak zich relatief veel. Hierdoor werden er veel grappen over hem gemaakt (op tv enzo) en na verloop van de tijd geloofden een heleboel mensen dat hij het ook echt gezegd had. (Die massa toch hé)
Ja, Dick Cheney.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef haaahaha het volgende:
Heeft iemand een betere versie van dit filmpje?
Wat heeft dit verder met 9/11 te maken? Misschien is het beter die discussie in het engelse aanslagen topic te voeren?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
Berichtje; MI5 was van plan de aanslag met vloeibare explosieven door te laten gaan.
http://www.infowars.com/a(...)ust_after_attack.htm
Zucht...alle regeringen over de hele wereld zitten in 'het complot', welk complot dat ook is, en niemand weet ervan, behalve een paar mensen die achter hun pc obscure sites bezoeken en 'de waarheid' aan het licht willen brengen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:10 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat heeft dit verder met 9/11 te maken? Misschien is het beter die discussie in het engelse aanslagen topic te voeren?
... dat is opzich wel ernstig. Nu begin ik er idd meer aan te twijfelen dat misschien de US wel af wist van de aanslagen en gewoon niks gedaan heeft... (niet aan het feit of er explosieven en raketten zijn gebruikt, want dat geloof ik nog steeds niet)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef TaLoN.NL het volgende:
Berichtje; MI5 was van plan de aanslag met vloeibare explosieven door te laten gaan.
http://www.infowars.com/a(...)ust_after_attack.htm
dit doet me dan juist weer minder twijfelenquote:The Bush administration pressured the British authorities to arrest the suspects of a London terror plot at least a week before they had planned to do so, a US television channel reported on Sunday.
http://www.911truth.org/images/911TruthZogbyPollFinalReport.htmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zucht...alle regeringen over de hele wereld zitten in 'het complot', welk complot dat ook is, en niemand weet ervan, behalve een paar mensen die achter hun pc obscure sites bezoeken en 'de waarheid' aan het licht willen brengen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:58 schreef Sight_key het volgende:
Het hoofd van de duivel was toch in een rookwolk te zien?
En UFO's waren gesignaleerd voor de explosie?
Maar goed, dat kunnen ook geruchten zijn.
Leuke smiley.quote:
Herhaald verzoek (laatste keer dat ik jullie topic vervuil heur).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef Rio het volgende:
Yo haaahaha, mogen we een update hier: haaahaha's kledingrek
We zitten in spanning!
ja hoor,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Leuke smiley.
Ook nog letters die je kunt toevoegen?
alles wordt wel onderbouwd door alex jonesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Elusive het volgende:
TaLoN.NL, geloof jij ook echt in die rotzooi wat op infowars staat ?
jij hebt zeker je van aluminiumfolie hoetje al op of niet ?
maar goed, het staat op het internet, op een conspiracy website, dan moet het wel waar zijn natuurlijk![]()
ga ff terug naar je zandbak zoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:00 schreef ReadMe het volgende:
Jezus Christus, zijn jullie allemaal gestoord ofzo? Waarom moet alles toch een complot zijn? Ga iets anders doen met je vrije tijd in plaats van complottheoriën verzinnen.
Jij moet echt wat aan je toontje doen gast.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef huupia34 het volgende:
[..]
alles wordt wel onderbouwd door alex jones![]()
het is meer voor de mensen die wat meer nadenken, ipv als makke schapen zich laten manipuleren.
jij hebt zeker een pet met " braindead" erop?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |