een voetballer verdient o.a. zoveel geld omdat hij daar tegenover stelt dat hij een min. tijd blijft, die tijd staat in zijn werkovereenkomst met de club. je kunt ook een contract nemen met een opzegtermijn van 2 maanden net zoals de meeste werknemers hebben, alleen verdien je dan veel minder. hij snoept dus van twee walletjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, en als jij ergens werkt tegen je zestigste en je kunt de laatste jaren van je carriere het dubbele verdienen zeg jij ook dat je bij het bedrijf blijft
dan is t verhaal toch overduidelijk?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Blackburn had overigens een bod gedaan van 2 ton. Is niks anders dan een regelrechte belediging.
Ooijer mag van mij eerder weg voor een schappelijk bedrag, maar ik vind het wel heel raar dat hij het zo speelt. Vorige week zegt ie dat hij heel graag bij PSV blijft en niet weg hoeft, nu wil hij ineens nooit meer voor PSV spelen...
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Blackburn had overigens een bod gedaan van 2 ton. Is niks anders dan een regelrechte belediging.
Ooijer mag van mij eerder weg voor een schappelijk bedrag, maar ik vind het wel heel raar dat hij het zo speelt. Vorige week zegt ie dat hij heel graag bij PSV blijft en niet weg hoeft, nu wil hij ineens nooit meer voor PSV spelen...
Hij staakt bij PSV, wil een breuk forceren (althans, daar lijkt het op) om bij Blackburn te spelen en nooit meer terug te keren. Daarvoor is ie te oud. Trek je conclusies.quote:
quote:
quote:„Ik weet niet waar PSV mee bezig is”, moppert Ooijers manager Lens, „Wat denken ze nu te bereiken? Een speler aan zijn contract houden die helemaal niet meer voor PSV wil spelen. Dat werkt toch niet. Een speler van 32 die zich 8,5 jaar voor de club heeft ingezet, gun je toch gewoon zo’n transfer.”
en Lens mag iemand Lens slaan, al die kutzaakwaarnemers moeten gewoon hun werk doen en voor de rest hun bek dichthoudenquote:
Tol van het succes. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik irriteer me er wel aan dat onder PSV 'supporters' steeds meer het gefrustreerde gevoel overheerst tov spelers. Het was zo dat dat vnl bij Ajax het geval was als Davids/Seedorf of andere Ajacieden terug kwamen, maar het begint nu ook meer door te dringen tot de PSV aanhang. Misschien krijgen we wel teveel nepsupporters erbij![]()
Ow, het is allemaal wat directer aangegeven dan ik dachtquote:
Gek genoeg kan ik het wel begrijpen (niet die opmerkingen over Ooijer), maar heb echt een tyfushekel aan Ajax. Heb 10 keer liever dat Feyenoord kampioen wordt dan Ajax en ik denk dat ze dat zelf veroorzaakt hebben met hun arrogantie....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tol van het succes. Doe je niks aan.
Ik vind het veel irritanter dat op diverse fora nu wordt geroepen dat het 'Amsterdamse van Ooijer' nu weer naar boven kan. Ik vind het ongelooflijk dat er in Eindhoven zo'n groot gedeelte van de supporters is dat een grotere hekel aan Ajax heeft dan liefde voor de eigen club.
Shawltjes als 110% anti-Ajax kan ik dus ook echt niet begrijpen.
Het is namelijk altijd makkelijker ergens tegen te zijn ipv voor. Die mensen zullen ongetwijfeld grote PSV-fans zijn, maar het is blijkbaar leuker om tegen een andere club te trappen, dan je eigen club aan te moedigen. Begrijp me niet verkeerd, elke eer als Ajax verliest komt er een glimlach op mn gezicht. Maar het haalt het bij lange na niet welke vreugde/teleurstelling ik heb bij winst of verlies van PSV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tol van het succes. Doe je niks aan.
Ik vind het veel irritanter dat op diverse fora nu wordt geroepen dat het 'Amsterdamse van Ooijer' nu weer naar boven kan. Ik vind het ongelooflijk dat er in Eindhoven zo'n groot gedeelte van de supporters is dat een grotere hekel aan Ajax heeft dan liefde voor de eigen club.
Shawltjes als 110% anti-Ajax kan ik dus ook echt niet begrijpen.
Was mij ook al opgevallen ja, ik kijk er niet eens meer van op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Westerhof en Valckx spreken elkaar weer tegen, what else is new
Dat is zelfs de hoofdredenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je die hele Schaal bullshit vindt. Dat is nog wel een geldige reden om niet te gaan. Deze smoesjes slaan nerghens op![]()
Ach jij hebt nog nooit een goed woord overgehad voor PSV, het is puur en alleen azijnpissen wat jij doet en dat vind ik behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen ja, ik kijk er niet eens meer van op.
Goed bezig meneer Westerhof! Ik denk dat we dit seizoen ten volle gaan profiteren van uw werkzaamheden voor de club. Het beeld van PSV als gezellige club is al flink aangetast, met het aantrekken van Ronald Koeman zullen de sportieve prestaties ook wel achteruit hollen.
![]()
Dus jij mag het wel zeggen maar als ik het doe is het azijnpissen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach jij hebt nog nooit een goed woord overgehad voor PSV, het is puur en alleen azijnpissen wat jij doet en dat vind ik behoorlijk triest.
Zit mij ook niet lekker hoe het nu loopt en ik vind dat beide partijen een beetje triest bezig zijn.
Tsja, daar komt dat calimero-complex weer naar boven....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik het wel begrijpen (niet die opmerkingen over Ooijer), maar heb echt een tyfushekel aan Ajax. Heb 10 keer liever dat Feyenoord kampioen wordt dan Ajax en ik denk dat ze dat zelf veroorzaakt hebben met hun arrogantie....
Nog een keer; JIJ hebt NOOIT een goed woord over voor de club PSV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus jij mag het wel zeggen maar als ik het doe is het azijnpissen?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Wij van Ajax weten denken dat we de beste zijn, dat is toch niet erg?
Ik vond het scenario van de afgelopen twee jaar anders vrij briljant. Vrijwel iedereen die Ajax als topfavoriet aangeeft, want 'zij zijn de beste'. En aan het einde van het seizoen bleek PSV dan er toch boven te staan. Kenners en supporters voorspellen, vergelijken en (over)schatten er maar op los. Zolang supporters van PSV hun club kunnen waarderen, doet de rest er niet toe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tsja, daar komt dat calimero-complex weer naar boven....
een vereniging zijn van een gloeilampen fabriek die hoeveel ze ook winnen nooit serieus genomen zullen worden als topclub![]()
Wij van Ajax weten dat we de beste zijn, dat is toch niet erg?
Precies, als dat beeld nou es wat meer zou gaan leven bij jullie supporters ipv altijd maar te janken op Ajax en overal om te calimero'en....dat is zo ongelofelijk sneuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zolang supporters van PSV hun club kunnen waarderen, doet de rest er niet toe.
En ajax is nu weer topfavoriet, dus als we de traditie voortzetten, wordt dit wederom een heel mooi jaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vond het scenario van de afgelopen twee jaar anders vrij briljant. Vrijwel iedereen die Ajax als topfavoriet aangeeft, want 'zij zijn de beste'. En aan het einde van het seizoen bleek PSV dan er toch boven te staan. Kenners en supporters voorspellen, vergelijken en (over)schatten er maar op los. Zolang supporters van PSV hun club kunnen waarderen, doet de rest er niet toe.
Dit jaar zou inderdaad nog wel goed kunnen komen (2e plaats moet haalbaar zijn voor jullie) maar ik zou me als ik jullie was wat meer zorgen maken om volgend jaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:38 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En ajax is nu weer topfavoriet, dus als we de traditie voortzetten, wordt dit wederom een heel mooi jaar![]()
Zo komt het misschien over omdat ik vaker dan anderen kritiek lever en niet bij voorbaat sta te juichen als er weer eens een "Robert" als "versterking" wordt gepresenteerd. Ik heb nou eenmaal wat meer realiteitszin dan de gemiddelde supporter die zijn club alleen door een hele grote 'club-bril' bekijkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog een keer; JIJ hebt NOOIT een goed woord over voor de club PSV.
Ik zeik en zanik zoveel omdat ik zoveel van de club houdquote:Altijd maar zeiken en zanikken, en dat noemt zich dan "supporter"![]()
'Volgens mij leeft dat beeld ook bij heel veel supporters wel, alleen heb je natuurlijk altijd wat internetkneuzen die zich vooral bezig houden met het kankeren op "de vijand". Maar dat je enig leedvermaak hebt als een van je concurrenten verliest heeft niks te maken met "calimero-gedrag", dat is gewoon puur sadismequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Precies, als dat beeld nou es wat meer zou gaan leven bij jullie supporters ipv altijd maar te janken op Ajax en overal om te calimero'en....dat is zo ongelofelijk sneu![]()
Ik hoop eerlijk gezegd dat hij er volgend jaar niet meer zit, al ben ik bang dat slechts een regelrecht rampseizoen het bestuur er van kan overtuigen dat Koeman niet de juiste man is voor PSV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Volgend seizoen zijn deze 4 weg en dan moet Koeman gaan doen waar ie het allerbeste in is, inkopen........
Tuurlijk, als je rivaal verliest is dat reden voor gelach. Ik heb het echter over het altijd maar zeiken in de media dat alle media voor Ajax is, Studio Neus, KNJB etc. Dat is zo ongelofelijk sneu......doordat jullie (coach, voorzitter,spelers, supporters) dit elke keer opnieuw maar weer uitdragen zullen jullie nooit de topclub worden die jullie hopen te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'Volgens mij leeft dat beeld ook bij heel veel supporters wel, alleen heb je natuurlijk altijd wat internetkneuzen die zich vooral bezig houden met het kankeren op "de vijand". Maar dat je enig leedvermaak hebt als een van je concurrenten verliest heeft niks te maken met "calimero-gedrag", dat is gewoon puur sadisme.
Ik ben ook verkouden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef dndiek het volgende:
Ooijer zou verkouden zijn volgens Van Basten
Ach, ik hoor soortgelijke geluiden uit alle hoeken, ook uit Amsterdam en Rotterdam. Ik vind het ook triest, wat hoert mij het nou waar de media de meeste sympathie voor heeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je rivaal verliest is dat reden voor gelach. Ik heb het echter over het altijd maar zeiken in de media dat alle media voor Ajax is, Studio Neus, KNJB etc. Dat is zo ongelofelijk sneu......doordat jullie (coach, voorzitter,spelers, supporters) dit elke keer opnieuw maar weer uitdragen zullen jullie nooit de topclub worden die jullie hopen te zijn.
Beterschapquote:
misschien wordt Ooijer beter van een paar Bossche bollen?quote:
Als dat zo is betaal ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien wordt Ooijer beter van een paar Bossche bollen?
Rubbereend, was zijn idee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga ik ze brengen. Wie gaat het vragen?
Nationaal zeker. Waarom dan nog zo vaak dat calimero gevoel? Omdat in het buitenland bijna niemand PSV kent maar Ajax wel? Had alleen wel verwacht dat onder bewind van Hiddink er internationaal meer uit had gekomen. Koeman aanstellen begrijp ik echt niet. Ach, wees blij dat het niet Gullit geworden is...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ik hoor soortgelijke geluiden uit alle hoeken, ook uit Amsterdam en Rotterdam. Ik vind het ook triest, wat hoert mij het nou waar de media de meeste sympathie voor heeft.
Maar eh, een topclub word je door prijzen te winnen en dat doet PSV toch heel aardig dacht ik zo.
Tsja, voor veel supporters zit dat calimero-gevoel er ingebakken. Ik kan het niet begrijpen. Overigens is het natuurlijk onzin om te zeggen dat in het buitenland niemand PSV kent. Het zal nooit de uitstraling krijgen die Ajax heeft, maar die club is veel groter, heeft in het verleden meer successen gehaald en komt ui een veel en veel grotere stad. Verander je voorlopig niet veel aan, maar dat hoeft ook niet. PSV heeft in de afgelopen jaren wel degelijk heel erg veel goodwill gekweekt in landen als Italië en Spanje, vergis je niet. Plus in Zuid-Amerika en vooral Brazilië en Peru is PSV toch wel de bekendste Nederlandse club.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Nationaal zeker. Waarom dan nog zo vaak dat calimero gevoel? Omdat in het buitenland bijna niemand PSV kent maar Ajax wel? Had alleen wel verwacht dat onder bewind van Hiddink er internationaal meer uit had gekomen. Koeman aanstellen begrijp ik echt niet. Ach, wees blij dat het niet Gullit geworden is...
quote:
Hij is niet op de club, ik zou andreziek@bed.nl proberen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik dan mailen naar andreooijer@psv.nl?
Tuurlijk heeft het te maken met calimero gedrag, maar ook gewoon met afschuw van alles wat met 020 te maken heeft. Vraag het een Feyenoord of NEC fan en die hebben ook allemaal een tyfushekel aan 020. Het is dus niet alleen calimero gedrag, maar het is gewoon zo ingebakken in NL dat je of voor 020 bent of er zwaar tegen en dat hebben ze zelf veroorzaakt.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tsja, voor veel supporters zit dat calimero-gevoel er ingebakken. Ik kan het niet begrijpen. Overigens is het natuurlijk onzin om te zeggen dat in het buitenland niemand PSV kent. Het zal nooit de uitstraling krijgen die Ajax heeft, maar die club is veel groter, heeft in het verleden meer successen gehaald en komt ui een veel en veel grotere stad. Verander je voorlopig niet veel aan, maar dat hoeft ook niet. PSV heeft in de afgelopen jaren wel degelijk heel erg veel goodwill gekweekt in landen als Italië en Spanje, vergis je niet. Plus in Zuid-Amerika en vooral Brazilië en Peru is PSV toch wel de bekendste Nederlandse club.
Ik heb absoluut geen calimero gevoel, ik denk dat het ook vooral iets is wat Ajacieden graag benadrukken. Je moet toch wat te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Nationaal zeker. Waarom dan nog zo vaak dat calimero gevoel?
Mwoh, ik denk dat PSV in Europa en Zuid-amerika niet bij "bijna niemand" bekend isquote:Omdat in het buitenland bijna niemand PSV kent maar Ajax wel?
Andersom bedoel je, ajax is al flink afgedaald inmiddels ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Omdat in het buitenland bijna niemand PSV kent maar Ajax wel? Had alleen wel verwacht dat onder bewind van Hiddink er internationaal meer uit had gekomen.
Als BR idd 2 ton heeft geboden is het inderdaad belachelijk en zelfs een belediging voor de kwaliteiten van Ooijer. Maar Portsmouth was ook nog in de markt in eerste instantie en neem aan dat die wel wat meer hebben geboden toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef Lemming22 het volgende:
Pff wat een soap. En Ooijer heeft in deze duidelijk ongelijk. 2 ton zou Blackburn geboden hebben. 2 Fucking ton. Euro welteverstaan. En PSV zou volgens meneer Ooijder daarmee akkoord moeten gaan? Omdat hij zo nodig ineens een buitenlands avontuur wil? Ga toch weg. En blijf weg.
Calimeroquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Idd, Ooijer is nu eenmaal nogal bepalend voor het elftal, dat moet je toch als een compliment zien als je club je niet wil laten gaan
Overigens dat PSV in het buitenland niet bekend is, is totaal onzin. Heb de afgelopen jaren op m'n vakanties menigmaal over PSV gehadToevallig afgelopen paar jaar naar de VS geweest, daar kent iedereen PSV vanwege Beasley, en in Vegas kwamen er Z-Koreanen op me af omdat ik n PSV shirt droeg
Joodquote:
Doe effe niet joh...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Hezbollah als je ze nodig hebt![]()
Dat zie ik nog als subtiele humor, net zoals Feyenoord supporters die Palestijnse vlaggen meenemen en heeft niets te maken met de realiteit of mijn mening over de realiteit. Maar dat is slechts mijn mening.....quote:
Deze myhte snap ik ook niet. Alle buitenlandse voetbalsupporters die ik ken, kennen PSV. Duuuh, als je CL kijkt, of UEFA Cup, of nationale competities volgt, ken je PSV.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Overigens dat PSV in het buitenland niet bekend is, is totaal onzin. Heb de afgelopen jaren op m'n vakanties menigmaal over PSV gehadToevallig afgelopen paar jaar naar de VS geweest, daar kent iedereen PSV vanwege Beasley, en in Vegas kwamen er Z-Koreanen op me af omdat ik n PSV shirt droeg
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Idd, Ooijer is nu eenmaal nogal bepalend voor het elftal, dat moet je toch als een compliment zien als je club je niet wil laten gaan
Dan zouden ze het nog kennen via Hiddinkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
Korea en Amerika zijn ook geen voetballanden. Peru en Brazilië wel en daar is PSV beroemd hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
Een club wordt toch júist bekend om z'n goeie spelersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
En om zijn prestaties. Maar goede prestaties kunnen niet zonder goede spelers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Een club wordt toch júist bekend om z'n goeie spelers
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is een soort calimerogedrag van de neusjes, je eigen club groot praten door andere klein te praten. Geen enkele serieuze Ajax-fan zal durven beweren dat in het buitenland niemand PSV kent. Iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt móét gewoon verschillende keren PSV tegen zijn gekomen. Dat Ajax een grotere naamsbekendheid heeft dan PSV is natuurlijk waar, maar PSV is gewoon ook een hele bekende club in Europa en ver daarbuiten.
Trekt niet, zeker niet als er van die domme combiregelingen aan vast zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:04 schreef PLAE@ het volgende:
ben het er ook grotendeels mee eens hoor.
maar waarom gaan er nou zo weinigben de reden vergeten
![]()
Nee hoor, en nu ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
vorig jaar was het toch een soort van vrij vervoer.
en in de rest van de wereld is Ajax bekender dan psvquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef Radegast het volgende:
In Brazilie is PSV bekender dan Ajax, en Brazilie is voetballand nummer één en het is best een groot land dacht ik.![]()
Iedereen behalve Gomes, Culina, Afellay, Beasley en Ooijer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
en in de rest van de wereld is Ajax bekender dan psv![]()
ontopic:
Wordt een kwaliteitsarme Johan Cruijff schaal voor beide kanten, de betere spelers blijven aan de kant. Hoeveel man komt er nu daadwerkelijk van jullie kant richting de hoofdstad?
Hij bedoelt aantal supportersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Iedereen behalve Gomes, Culina, Afellay, Beasley en Ooijer.
Dergelijke aantallen blijf ik schandalig vinden..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:29 schreef PLAE@ het volgende:
of het er nou 250 of 500 zijn lekker belangrijk.
Vorig jaar waren er iets soepelere regels.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
vorig jaar was het toch een soort van vrij vervoer.
Auto 15,-quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doel zal zijn geen blessures oplopen, een aardige helft neerzetten en niet compleet afgemaakt te worden. Het is dat het maar 15E is, anders was ik ook niet gegaan denk ik. Hoe duur is de combi voor PSV'ers?
Klopt, PSV supporters klagen te veel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Dergelijke aantallen blijf ik schandalig vinden..
Tsja, dit is een kwestie van mentaliteit denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:30 schreef ErikT het volgende:
Ik zou best willen gaan. Maar het is nu zelfs al zover gevorderd dat ik niet eens meer zin heb om uit te zoeken hoe ik erheen moet.
Viel ook weinig te juichen vorig jaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
Thanks, ik heb exact hetzelfde gedaan bij de JC-schaal en Ajax-uit vorig jaar. Ging allemaal goed, kwestie van beheerst blijven.
Speel die wedstrijd dan op neutraal terein, kan me nog herinneren dat PSV een aantal jaren geleden niet op de F-side mocht zittenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kom op Eindhovenaren, het is een mooie dag om de auto te pakken en af te reizen naar de Arena.
Jullie komen toch niet slechts met 500 man? Is niet gezellig.
En die prijs heet nou eenmaal de Johan Cruijffschaal, een eerbetoon aan de beste voetballer ter wereld aller tijden!!!
Nog een reden om die prijseigenlijk te boycotten, de Johan Cruyffschaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kom op Eindhovenaren, het is een mooie dag om de auto te pakken en af te reizen naar de Arena.
Jullie komen toch niet slechts met 500 man? Is niet gezellig.
En die prijs heet nou eenmaal de Johan Cruijffschaal, een eerbetoon aan de beste voetballer ter wereld aller tijden!!!
Ach 020 moet toch elk jaar voor een prijs gaan dit is hun prijs wij nemen de restquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:30 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
En nu is het leuk geweest met de Ajaxiedjes die hier ff komen vertellen dat we met weinig man zijn.
Dat weten we zelf ook wel hoor![]()
![]()
500 man is nog veel te veel, boycotten die handel, net zo lang tot het hele gedrocht afgeschaft wordt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:03 schreef Specialisme het volgende:
lachwekkend 500 man, maargoed ik wil geen kwaadbloed zetten op dit forum.
Ajax neemt bij oefenwedstrijden meer mensen mee
ja, enkelquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Affelay, nog steeds geblesseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |