een voetballer verdient o.a. zoveel geld omdat hij daar tegenover stelt dat hij een min. tijd blijft, die tijd staat in zijn werkovereenkomst met de club. je kunt ook een contract nemen met een opzegtermijn van 2 maanden net zoals de meeste werknemers hebben, alleen verdien je dan veel minder. hij snoept dus van twee walletjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, en als jij ergens werkt tegen je zestigste en je kunt de laatste jaren van je carriere het dubbele verdienen zeg jij ook dat je bij het bedrijf blijft
dan is t verhaal toch overduidelijk?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Blackburn had overigens een bod gedaan van 2 ton. Is niks anders dan een regelrechte belediging.
Ooijer mag van mij eerder weg voor een schappelijk bedrag, maar ik vind het wel heel raar dat hij het zo speelt. Vorige week zegt ie dat hij heel graag bij PSV blijft en niet weg hoeft, nu wil hij ineens nooit meer voor PSV spelen...
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Blackburn had overigens een bod gedaan van 2 ton. Is niks anders dan een regelrechte belediging.
Ooijer mag van mij eerder weg voor een schappelijk bedrag, maar ik vind het wel heel raar dat hij het zo speelt. Vorige week zegt ie dat hij heel graag bij PSV blijft en niet weg hoeft, nu wil hij ineens nooit meer voor PSV spelen...
Hij staakt bij PSV, wil een breuk forceren (althans, daar lijkt het op) om bij Blackburn te spelen en nooit meer terug te keren. Daarvoor is ie te oud. Trek je conclusies.quote:
quote:
quote:„Ik weet niet waar PSV mee bezig is”, moppert Ooijers manager Lens, „Wat denken ze nu te bereiken? Een speler aan zijn contract houden die helemaal niet meer voor PSV wil spelen. Dat werkt toch niet. Een speler van 32 die zich 8,5 jaar voor de club heeft ingezet, gun je toch gewoon zo’n transfer.”
en Lens mag iemand Lens slaan, al die kutzaakwaarnemers moeten gewoon hun werk doen en voor de rest hun bek dichthoudenquote:
Tol van het succes. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik irriteer me er wel aan dat onder PSV 'supporters' steeds meer het gefrustreerde gevoel overheerst tov spelers. Het was zo dat dat vnl bij Ajax het geval was als Davids/Seedorf of andere Ajacieden terug kwamen, maar het begint nu ook meer door te dringen tot de PSV aanhang. Misschien krijgen we wel teveel nepsupporters erbij![]()
Ow, het is allemaal wat directer aangegeven dan ik dachtquote:
Gek genoeg kan ik het wel begrijpen (niet die opmerkingen over Ooijer), maar heb echt een tyfushekel aan Ajax. Heb 10 keer liever dat Feyenoord kampioen wordt dan Ajax en ik denk dat ze dat zelf veroorzaakt hebben met hun arrogantie....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tol van het succes. Doe je niks aan.
Ik vind het veel irritanter dat op diverse fora nu wordt geroepen dat het 'Amsterdamse van Ooijer' nu weer naar boven kan. Ik vind het ongelooflijk dat er in Eindhoven zo'n groot gedeelte van de supporters is dat een grotere hekel aan Ajax heeft dan liefde voor de eigen club.
Shawltjes als 110% anti-Ajax kan ik dus ook echt niet begrijpen.
Het is namelijk altijd makkelijker ergens tegen te zijn ipv voor. Die mensen zullen ongetwijfeld grote PSV-fans zijn, maar het is blijkbaar leuker om tegen een andere club te trappen, dan je eigen club aan te moedigen. Begrijp me niet verkeerd, elke eer als Ajax verliest komt er een glimlach op mn gezicht. Maar het haalt het bij lange na niet welke vreugde/teleurstelling ik heb bij winst of verlies van PSV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tol van het succes. Doe je niks aan.
Ik vind het veel irritanter dat op diverse fora nu wordt geroepen dat het 'Amsterdamse van Ooijer' nu weer naar boven kan. Ik vind het ongelooflijk dat er in Eindhoven zo'n groot gedeelte van de supporters is dat een grotere hekel aan Ajax heeft dan liefde voor de eigen club.
Shawltjes als 110% anti-Ajax kan ik dus ook echt niet begrijpen.
Was mij ook al opgevallen ja, ik kijk er niet eens meer van op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Westerhof en Valckx spreken elkaar weer tegen, what else is new
Dat is zelfs de hoofdredenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je die hele Schaal bullshit vindt. Dat is nog wel een geldige reden om niet te gaan. Deze smoesjes slaan nerghens op![]()
Ach jij hebt nog nooit een goed woord overgehad voor PSV, het is puur en alleen azijnpissen wat jij doet en dat vind ik behoorlijk triest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen ja, ik kijk er niet eens meer van op.
Goed bezig meneer Westerhof! Ik denk dat we dit seizoen ten volle gaan profiteren van uw werkzaamheden voor de club. Het beeld van PSV als gezellige club is al flink aangetast, met het aantrekken van Ronald Koeman zullen de sportieve prestaties ook wel achteruit hollen.
![]()
Dus jij mag het wel zeggen maar als ik het doe is het azijnpissen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach jij hebt nog nooit een goed woord overgehad voor PSV, het is puur en alleen azijnpissen wat jij doet en dat vind ik behoorlijk triest.
Zit mij ook niet lekker hoe het nu loopt en ik vind dat beide partijen een beetje triest bezig zijn.
Tsja, daar komt dat calimero-complex weer naar boven....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik het wel begrijpen (niet die opmerkingen over Ooijer), maar heb echt een tyfushekel aan Ajax. Heb 10 keer liever dat Feyenoord kampioen wordt dan Ajax en ik denk dat ze dat zelf veroorzaakt hebben met hun arrogantie....
Nog een keer; JIJ hebt NOOIT een goed woord over voor de club PSV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus jij mag het wel zeggen maar als ik het doe is het azijnpissen?![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Wij van Ajax weten denken dat we de beste zijn, dat is toch niet erg?
Ik vond het scenario van de afgelopen twee jaar anders vrij briljant. Vrijwel iedereen die Ajax als topfavoriet aangeeft, want 'zij zijn de beste'. En aan het einde van het seizoen bleek PSV dan er toch boven te staan. Kenners en supporters voorspellen, vergelijken en (over)schatten er maar op los. Zolang supporters van PSV hun club kunnen waarderen, doet de rest er niet toe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tsja, daar komt dat calimero-complex weer naar boven....
een vereniging zijn van een gloeilampen fabriek die hoeveel ze ook winnen nooit serieus genomen zullen worden als topclub![]()
Wij van Ajax weten dat we de beste zijn, dat is toch niet erg?
Precies, als dat beeld nou es wat meer zou gaan leven bij jullie supporters ipv altijd maar te janken op Ajax en overal om te calimero'en....dat is zo ongelofelijk sneuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zolang supporters van PSV hun club kunnen waarderen, doet de rest er niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |