Als BR idd 2 ton heeft geboden is het inderdaad belachelijk en zelfs een belediging voor de kwaliteiten van Ooijer. Maar Portsmouth was ook nog in de markt in eerste instantie en neem aan dat die wel wat meer hebben geboden toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:50 schreef Lemming22 het volgende:
Pff wat een soap. En Ooijer heeft in deze duidelijk ongelijk. 2 ton zou Blackburn geboden hebben. 2 Fucking ton. Euro welteverstaan. En PSV zou volgens meneer Ooijder daarmee akkoord moeten gaan? Omdat hij zo nodig ineens een buitenlands avontuur wil? Ga toch weg. En blijf weg.
Calimeroquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Idd, Ooijer is nu eenmaal nogal bepalend voor het elftal, dat moet je toch als een compliment zien als je club je niet wil laten gaan
Overigens dat PSV in het buitenland niet bekend is, is totaal onzin. Heb de afgelopen jaren op m'n vakanties menigmaal over PSV gehadToevallig afgelopen paar jaar naar de VS geweest, daar kent iedereen PSV vanwege Beasley, en in Vegas kwamen er Z-Koreanen op me af omdat ik n PSV shirt droeg
Joodquote:
Doe effe niet joh...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar is Hezbollah als je ze nodig hebt![]()
Dat zie ik nog als subtiele humor, net zoals Feyenoord supporters die Palestijnse vlaggen meenemen en heeft niets te maken met de realiteit of mijn mening over de realiteit. Maar dat is slechts mijn mening.....quote:
Deze myhte snap ik ook niet. Alle buitenlandse voetbalsupporters die ik ken, kennen PSV. Duuuh, als je CL kijkt, of UEFA Cup, of nationale competities volgt, ken je PSV.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Overigens dat PSV in het buitenland niet bekend is, is totaal onzin. Heb de afgelopen jaren op m'n vakanties menigmaal over PSV gehadToevallig afgelopen paar jaar naar de VS geweest, daar kent iedereen PSV vanwege Beasley, en in Vegas kwamen er Z-Koreanen op me af omdat ik n PSV shirt droeg
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:13 schreef WooZ het volgende:
Idd, Ooijer is nu eenmaal nogal bepalend voor het elftal, dat moet je toch als een compliment zien als je club je niet wil laten gaan
Dan zouden ze het nog kennen via Hiddinkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
Korea en Amerika zijn ook geen voetballanden. Peru en Brazilië wel en daar is PSV beroemd hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
Een club wordt toch júist bekend om z'n goeie spelersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kennen ze PSV dus aan de hand van spelers. Speelt Beasley niet bij PSV, dan kennen Amerikanen geen PSV. Speelden er geen Koreanen in PSV, dan kende niemand PSV.
En om zijn prestaties. Maar goede prestaties kunnen niet zonder goede spelers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Een club wordt toch júist bekend om z'n goeie spelers
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is een soort calimerogedrag van de neusjes, je eigen club groot praten door andere klein te praten. Geen enkele serieuze Ajax-fan zal durven beweren dat in het buitenland niemand PSV kent. Iedereen die het voetbal in Europa een beetje volgt móét gewoon verschillende keren PSV tegen zijn gekomen. Dat Ajax een grotere naamsbekendheid heeft dan PSV is natuurlijk waar, maar PSV is gewoon ook een hele bekende club in Europa en ver daarbuiten.
Trekt niet, zeker niet als er van die domme combiregelingen aan vast zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:04 schreef PLAE@ het volgende:
ben het er ook grotendeels mee eens hoor.
maar waarom gaan er nou zo weinigben de reden vergeten
![]()
Nee hoor, en nu ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
vorig jaar was het toch een soort van vrij vervoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |