Okè, maar ik ga geen vraag stellen want ik heb dat net gedaan. Iemand anders mag wel. Als niemand wil doe ik het wel hoor.quote:
Dan vrees ik dat dit topic even stil gaat liggen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:15 schreef lienelien het volgende:
ik vrees alleen dat je wenig aan m'n antwoorden hebt, in mijn huidige toestand
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar ik denk dat het beter is als we morgen doorgaan, okee?
Mooi ingekoptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
vingerafdrukkenkunde?
dolle + 1quote:Dactyloscopie is de techniek voor het zichtbaar maken, vergelijken en identificeren van vingerafdrukken.
Papa Doc was toen al doodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:19 schreef slaveloos het volgende:
papa dog?
echt waar in 76 al? dat wist ik echt nietquote:
yepquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:22 schreef slaveloos het volgende:
[..]
echt waar in 76 al? dat wist ik echt niet
ok dan 71 al. Ik dacht dat ik dat nog redelijk bewust had meegemaakt, maar niet dus.quote:
Uiteraard. Ik heb eens gehoord dat ze dachten dat ze Dolly Parton gestrikt hadden, weet niet of dat waar is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:11 schreef Berkery het volgende:
Tammy Wynette
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik was al wat langer wakker...
(tvp)
Ik heb ook gespiekt. Weet je wel zeker dat het niet gegeven is? Of zou Berkery het gedetailleerder willen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:32 schreef raistlin6 het volgende:
het goede antwoord is in ieder geval nog niet gegeven.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey MaJo, ben je al bij de dok geweest?
Yep ben bij dok geweest. Hij denkt dat ik misschien bloedarmoede heb of een virus. Morgen moet ik bloed laten prikken dus dan weten we weer meerquote:
Misschien ook een idee om niet de hele dag achter de computer te zitten? En veel (water) drinken!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef MaJo het volgende:
Yep ben bij dok geweest. Hij denkt dat ik misschien bloedarmoede heb of een virus. Morgen moet ik bloed laten prikken dus dan weten we weer meerVoel me wel goed trouwens, niet teveel lopen allen
![]()
dolle_hond +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef dolle_hond het volgende:
snelwandelen?
welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef U het volgende:
geen bokkepootje ofzo toch?
mergpijpjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:54 schreef U het volgende:
ah, ik zat nog te zoeken naar 'n ander woord, maar dit kwam wel als eerste in me op..
die zijn oa gladquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
mergpijpje
die ziet er anders uit
Homdeck + 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef Homdeck het volgende:
Zwolle A28
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef U het volgende:
ik had nog kunnen vragen hoe de toren heet, maar was bang dat dat te lastig was (misschien was ie nu eigenlijk wel te makkelijk)...
De Koperen Hoogte trouwens
Dat ook, maar ik doel op een bouwwerk dat je eerder in een ander land zou verwachten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef raistlin6 het volgende:
een douanegebouw?
AntonDingeman +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef AntonDingeman het volgende:
Een piramide dus.
hoppa,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fantomas, Mr. Bungle, Tomahawk.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef DSanka het volgende:
Bij een staking van belgisch spoorwerkers die de rails onklaar maakt.
Volgens mij kun je het zinnetje dat er eerst bij stond wel terugplaatsenquote:
Ja ik vind het een beetje verdacht dat je zoiets perfect goed hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:05 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het zinnetje dat er eerst bij stond wel terugplaatsen
Ik heb gespiekt omdat ik het niet wist. Zijn antwoord staat op wiki. Wat de vraagsteller zoekt komt van een andere bron.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan was 'ie toch wel met een ander antwoord gekomen...
![]()
Wáááááát!?!?!quote:Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts.
Zou dat betrekken hebben op posts in AKQ (al dan niet over SHE)? Ik durf hier bijna niets meer te zeggen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef Neleos het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Wat gebeurd er toch allemaal op FOK!?
1: Ze zijn gek gewordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:40 schreef Neleos het volgende:
Hadden jullie dit al gezien?
Wat gebeurd er toch allemaal op FOK!?
Ik had al kaas gezegd, en daar voeg ik nu tulpen aan toe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef U het volgende:
Hmm, maar ik ga zo even lunchpauze houden; het antwoord dat ik zocht is nog niet gegeven, maar AntonDingeman kan eventueel een antwoord goedrekenen (zo moeilijk is het niet, hoeveel typisch hollandsche dingen kun je nou in machines gooien...)
Mail verstuurd naar lucille@fok.nlquote:Beste "Lucille",
In het banmeldtopic stond dit:
"Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts."
Kun je aangeven in welke topics ze baggerden?
groetjes,
AntonDingeman
Ben benieuwd of je antwoord krijgt. Maar pas maar op, voor je het weet mag je ook een weekje 'met vakantie'...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail verstuurd naar lucille@fok.nl
Mooi, dat was ik ook van planquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail verstuurd naar lucille@fok.nl
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat een puinzooi in FB.![]()
En dat allemaal om een grap over het verdrinken van katten.
Kun je een samenvatting geven?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat een puinzooi in FB.![]()
En dat allemaal om een grap over het verdrinken van katten.
Hij wel: Samenvatting?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:55 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Kun je een samenvatting geven?![]()
Die waren het niet met Danny's ingrijpen op F&F eens waardoor ze in staking zijn gegaan. Naar ik meen was het antwoord van Danny vervolgens de bans. Lees meer op www.uitgeverij-stofje.nl.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef Asmodian het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen hoe het zit met die gebande mods?
Er staat in een post van mij hierboven een link naar een post van Croupouque die het allemaal voor je uitlegt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef Asmodian het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen hoe het zit met die gebande mods?
Mooie poging. Hopen dan maar dat je wat hoort van Lucille?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Stanley_Climbfall en Nembrionic
quote:Jij bent toch niet Stanley_Climbfall of Nembrionic, toch?
Groeten,
Lucille
quote:Nee, maar ik wil het namens hen graag weten. Ze zaten de hele nacht in de AKQ-reeks van MEN, ze konden helemaal niet baggeren.
AntonDingeman
Hoor je niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mooie poging. Hopen dan maar dat je wat hoort van Lucille?
Maar daarna zijn er nog 2 opgestapt toch.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De lijst
Asmodian +1
Voor de derde keer in m'n AKQ-carriere een ander icontje:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat zocht ik
De lijst
Asmodian +1
In ieder geval Rubbereend, las ik ergens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar daarna zijn er nog 2 opgestapt toch.
quote:Wij mailen nooit terug met info namens iemand, maar twee mods hebben
die 150 posts toch echt uit MUZ gehaald (zowel in het Maud als Paul
McCartney topic).
Als je geband wordt om je posts, worden die vaak verwijderdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Neleos het volgende:
Dan hebben ze die gewist. In McCartney topic staan maar 3 posts van Stanley en Nembrio![]()
Ex-modjes, bedankt!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef pyl het volgende:
[..]
In ieder geval Rubbereend, las ik ergens.![]()
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Mail terug:
[Wij mailen nooit terug met info namens iemand, maar twee mods hebben
die 150 posts toch echt uit MUZ gehaald (zowel in het Maud als Paul
McCartney topic). ]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.quote:
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Terzijde: goed beschouwd heeft die Maud het toch al ver geschopt, nietwaar? In één adem worden genoemd met Paul McCartney, da's toch niet niks.![]()
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel raar trouwens dat Boebiedoe zo de hand boven het hoofd gehouden wordt, er was een tijd terug bijna aangifte tegen hem gedaan door Fok!...
Jawel hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef lienelien het volgende:
Hard-Fi
guillemots
Broken Social scene
arctic monkeys
the veils
razorlight
tiga
bloc party
infadels
!!!
Wow.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah, het is dat ik hier op Fok! kom, anders had ik niet geweten wat het was.![]()
wist ik welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jawel hoor!
lienelien +1
Nog maar 1 weekje!
Als dat serieus is...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef ChrisJX het volgende:
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21
dat ik er niet in sta klopt ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik sta er ook in, en die info klopt in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef Asmodian het volgende:
Kosher, de dietaire regels van het jodendom
Yayquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
kashrut, oftewel kasjroet voor de kaaskoppen, betekent in het Hebreeuws competentie, en is het geheel van de spijswetten van het Jodendom.
Asmodian +1
Da's dus niet kosherquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
....môgguh....
Huh, wat? Koosjer?
* Daffodil31LE verslikt zich in z'n spek met eieren...
...solly.
Ja, zeg. Dat weet ik, met mijn katholieke opvoeding en 2 belachelijke doopnamen niet eens (meer)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay
Als ik dat niet had geweten had ik mezelf hier toch echt niet meer durven te vertonen
Maaruh:
Noem mij maar even de 10 Geboden
(wou eerst naar 8 vragen, maar de 10 geboden zijn toch wel de basis van alle normen en waarden in onze maatschappij. Dus ik denk dat ik ze best allemaal kan vragen)
Volgens mij ook niet, maar geen arbeid verrichten op de sabbat is er ook geen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef U het volgende:
volgens mij is uw naasten lief hebben geen gebod, maar mist er nog eentje over geen arbeid verrichten op de zondag
hmm, ik dacht van wel, maar 'tis wel lang geledenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar geen arbeid verrichten op de sabbat is er ook geen.
Heerlijk jongen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
....môgguh....
Huh, wat? Koosjer?
Daffodil31LE verslikt zich in z'n spek met eieren...
...solly.
Volgens mij volgt dat uit het Scheppingsverhaal, niet uit de 10 Geboden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef U het volgende:
hmm, ik dacht van wel, maar 'tis wel lang geleden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef Berkery het volgende:
1. Gij zult geen links plaatsen naar info uit crewfora.
The pleasure is all minequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef Asmodian het volgende:Geweldig leuk dat je komt, Chris!!
*done*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef Asmodian het volgende:
Kan je trouwens ChrisJX toevoegen aan het lijstje meet-bezoekers op de OP?
Beide denk ik, de oorsprong uit het scheppingsverhaal, en verwerkt tot gebodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij volgt dat uit het Scheppingsverhaal, niet uit de 10 Geboden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef Asmodian het volgende:
Okee, het was moeilijk tellen, maar ik ben er uit:
ChrisJX had 9/10 goed, alles behalve de laatste.
Daf had die laatste wel: De sabbat eren
Dus, heel erg sorry Chris, maar:
Ik vind't prima, hoor - alleen maar gezelligquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Is het een bezwaar als ik vriendjelief eventueel meeneem?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Asmodian het volgende:
Ik vind't prima, hoor - alleen maar gezellig. Laat 'm misschien ff een puntje scoren op de AKQ, dan heeft niemand problemen
Als viendjelief niet zo'n enge leren jas, ziekenfondsbrilletje, zwaar accent en mank been heeft, zal er geen beletsel zijn denk ik...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef ChrisJX het volgende:
Is het een bezwaar als ik vriendjelief eventueel meeneem?
Wat waren de andere vijf dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
En eerst waren het er 15, toch? Tenminste, als we Mel Brooks mogen geloven. Maar ja, Mozes heeft toen per ongeluk stenen tafel nummer drie laten vallen. Dus hebben we er nog maar tien.
Helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
sorry berk, als je er wel blijkt te zijn.
Nou, je bent wel erg overtuigd van mijn kwaliteiten inzake een leuk vriendje zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als viendjelief niet zo'n enge leren jas, ziekenfondsbrilletje, zwaar accent en mank been heeft, zal er geen beletsel zijn denk ik...
mevrouw-die-niet-zingen-kanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga jullie oren weer teisteren:
Klik.
[b]Uitvoerende graag. b]
Dat was mijn volgende gokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heintje Davids na een cursus Spaans?
Heintje Davids was dat ouwe vrouwtje. Je bedoelt Heintje Simons. Maar die is het niet. En het is ook geen Spaans, trouwens.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heintje Davids na een cursus Spaans?
Ik wou eigenlijk ook alleen pronken met het feit dat ik haar naam nu wel herinnerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gigliola Cinquetti ook niet.
Carmen Silvera is dat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef ChrisJX het volgende:
Ohoh, ik weet het!!!
De vrouw van René uit 'Allo 'Allo
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef ChrisJX het volgende:
Henri Simon?
Henri Simon of jouw mannetje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is nog steeds erg populair in de Scandinavische landen en in Oost-Europa.
rasta rostelli?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Granata en Pavarotti? Nope.
Voornaam begint met een R. Artiestennaam ook, trouwens.
Rasti Rostelli is een Surunamer (dacht ik). In elk geval een stuk bruiner dan deze Italiaanse jongen-sopraan.quote:
Roberto is zijn officiële voornaam. Hoe zou zijn artiestennaam dan zijn, als het een koosnaampje moet wezen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Robbie, Roberto
Robertootjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Roberto is zijn officiële voornaam. Hoe zou zijn artiestennaam dan zijn, als het een koosnaampje moet wezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |