Man, wat boeit mij die award nou?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Stop trying DG, die award winnen we toch niet.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zouden er nou users zijn die de vannacht vol geposte topics na gaan lezen?
Ik zou nou drie posts al stoppen, voornamelijk omdat ik er zoveel in postte.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef cultheld het volgende:
Zouden er nou users zijn die de vannacht vol geposte topics na gaan lezen?
Pfieuw. Goeie baasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Baas: Zeg het eens Jasper
Jasper: Ik kan niet komen werken
Baas: Waarom niet?
Jasper: clauwheee is ziekjes dus moet ik virtueel ziekenbroeder spelen...
gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
alles heeft zijn keerzijdequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AllesSpieren, maag, hoofd. Droge bek. Pfoe. Brakheid.
quote:
ik krijg deze maand nog uitbetaaldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef dndiek het volgende:
Rubber waarom sta jij in de index nog wel als mod
Dat is in plaats van een loonbriefje zeker een klachtenbrief van Danny over jou functioneren als vrijwilliger?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik krijg deze maand nog uitbetaald
een oprotpremiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet je vakantiedagen niet op te nemenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:23 schreef Eilanden het volgende:
Wel een opzegtermijn van een maand he rubber?
daarom ben ik nu al zwartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:18 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je vakantiedagen niet op te nemen
Die chatlog waar Nikky even komt 'bijspringen'.quote:
lieve groeten aan onze bannelingenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd alle geslaagden en zwarten.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:39 schreef borisz het volgende:
fok is traaaaaaaaaaagggggggggg
Erg hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:36 schreef popolon het volgende:
Die chatlog waar Nikky even komt 'bijspringen'.
Echt tenenkrommend.
Ik zou me doodschamen als ik mensen zo zou behandelen. Maar goed, ik ben dan ook veel te lief stiekum.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg he
Daar ben ik ook nog steeds zo boos over
Ja en moi aussiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is SCH op de radio geweest?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Omroep brabant, toen NAC europa in ging vroegen ze me wat ik er van vond, geen idee meer wat ik met mijn zatte ballen heb gezegdquote:
Dat heb ik gemist.quote:
Wel een prijs gewonnen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Omroep brabant, toen NAC europa in ging vroegen ze me wat ik er van vond, geen idee meer wat ik met mijn zatte ballen heb gezegd![]()
Europees voetbal was de prijs.quote:
En dat zouden ze in Utrecht net zo hard doen als dat het geval was geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef Eilanden het volgende:
Tegenwoordig viert NAC feest als ze degradatie ontlopen
Maar gelukkig bevinden wij ons niet in de regionen waar NAC zich ophoudtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dat zouden ze in Utrecht net zo hard doen als dat het geval was geweest.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, word jij de nieuwe mod??
Eilanden, Beschouw & BliksemSchigtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, word jij de nieuwe mod??
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar gelukkig bevinden wij ons niet in de regionen waar NAC zich ophoudt![]()
Wist jij eerst ook niet dat er een dierenforum bestond trouwens??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]Respect voor elkaar is wat bij mij hoog in het vaandel staat en na wat ik gisteren allemaal heb gelezen, is dat zeker niet mijn pakkie-an.
Jij lijkt me ook wel geschikt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef dndiek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe mods
quote:
Jij lijkt me eig ook wel geschikt methodmich..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel geschikt.
En eventueel WeebI.
Die eerste niet. Die zie ik altijd alleen maar zeuren over FOK!, volgens mij vindt hij FOK! niet eens leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef Eilanden het volgende:
SCH, Tong en Dirk-Kuyt lijken mij wel puike kandidaten
Ik heb er geen behoefte aan om een marionet van mr. Call me Godquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel geschikt.
Ik wist het wel, kende het vanuit de tijd dat Bluezz daar Mod was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wist jij eerst ook niet dat er een dierenforum bestond trouwens??
Ik had dat hele subforum nog nooit gezien volgens mij.
Valt allemaal reuze mee hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan om een marionet van mr. Call me Godte worden
Okee. Nou ken ik sowieso geen subfora buiten VBL, MUZ, SPT en die van de computerspelletjes volgens mij. Laat staan wie er mod zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik wist het wel, kende het vanuit de tijd dat Bluezz daar Mod was.
Nou, ik vind zijn rol erg dubieus, nadat ik wat gelekte topics heb door gelezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee hoor.
Nee hoor Eilanden. Sterker nog, ik heb volgens mij via het forum ook nog nooit met Danny gecommuniceerd. Dus heb ik ook geen problemen met hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef Eilanden het volgende:
Ben jij er soms door Danny als een headhunter op uit gestuurd MM?
Martijn ga ik nog ff mailen met wat feedback, hij luistert te weinig en is zelf te veel al aan het invullen terwijl je nog aan het praten bent, waardoor je niet meer weet wat je ook alweer wilde zeggenquote:
Jep, al zal ik er nooit super goed in worden denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:oi
raar gezich, fok nu zonder alle modknopjes
[..]gefeliciteerd
het viel dus mee aangezien je niet erg positief was
Oow, dan zal ik hem morgen bij mijn ouders wel vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
De VI Seizoensgids weer binnen. Als vanouds weer matig...
alleen de eerste pagina's met prognoses is leuk, verder kan dat ding me gestolen wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Klopt, viel mij ook al meteen op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Martijn ga ik nog ff mailen met wat feedback, hij luistert te weinig en is zelf te veel al aan het invullen terwijl je nog aan het praten bent, waardoor je niet meer weet wat je ook alweer wilde zeggen
Veel fouten MM?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Met alleen bladeren heb ik er al een stuk of 10 gezien, dus ik vrees als ik echt aandachtig ga lezen...quote:
maandag t/m vrijdag golfen in de belgische ardennenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:13 schreef borisz het volgende:
morgen weer een weekje op vakantienaar de belgische ardenne
ff lekker bier inslaan![]()
er zijn er wel meer slecht in die uitzendingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die Martijn een slechte dj zeg
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Martijn ga ik nog ff mailen met wat feedback, hij luistert te weinig en is zelf te veel al aan het invullen terwijl je nog aan het praten bent, waardoor je niet meer weet wat je ook alweer wilde zeggen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb er geen behoefte aan om een marionet van mr. Call me Godte worden
ik mag vanavond op de radioquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Zeker niet online te beluisteren ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag vanavond op de radioregionaal zendertje dat dan weer wel
Ik ook nog niet, zal binnenkort wel op de mat vallen/quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nog geen seizoengids ontvangen.
www.rtv6.nl van 22.00 tot 24.00 Radio PKquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker niet online te beluisteren ?
RTL 7quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Komt FC Twente nog ergens op tv ?
Okee,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
www.rtv6.nl van 22.00 tot 24.00 Radio PK
quote:
speciale lowlands uitzendingquote:
Ik zag het in je MSN-naamquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speciale lowlands uitzending
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Hey tong, doe jij es wat aan die server?
Heb je de triphoni-connectie al getest? Of zal de uxane door een defect in de poduxy doorgebrand zijn?quote:
Had dat eerder gedaan, Nu loopt hij weer beterquote:
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:52 schreef borisz het volgende:
spullen zijn ingepakt, morgen om 10,45 weg
Succes, misschien ga je onmaagd worden. Of ga je met je ouders ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:52 schreef borisz het volgende:
spullen zijn ingepakt, morgen om 10,45 weg
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef Eilanden het volgende:
Heb je de triphoni-connectie al getest? Of zal de uxane door een defect in de poduxy doorgebrand zijn?
Staat al klaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Gaarne!
Ik zei hoi, hallo, ik ben thuis, ik kom nog even langs!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
Sleepse Clau
Hoiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zei hoi, hallo, ik ben thuis, ik kom nog even langs!
Ik sta niet op die flesjes, die staan op de barquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik wilde niet brutaal meteen een flesje pakken, maar omdat je er op staat
Beterschap Schijntjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga plat, voel me niet echt lekker...
Thnx Noca! Gedraag je in de tussentijd wel op FOK! he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef Noca het volgende:
Have fun eiland!
Ga je met een Eilandinnetje? Zorg dan dat je na te hebben gegeten op de Champs d'Elyssee in oostelijke richting loopt (van de Arc de Triomphe af) en om 22:00 op de Pont Alexander staat. Dan gaat de Eiffeltoren ineens licht geven. Vindt ze romantisch enzo. Moet je zeggen dat je dat speciaal voor haar geregeld hebt. Succes verzekerdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef Eilanden het volgende:
Het weer wordt klot'n, maar daar zullen we ons plezier niet door laten vergallen
Ik gedraag me altijd erg netjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thnx Noca! Gedraag je in de tussentijd wel op FOK! he?![]()
Natuurlijk ga ik met de enige echte Eilandinnetje! En we zijn al eerder in Parijs geweest, dus ik weet niet of ze daar nog intrapt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ga je met een Eilandinnetje? Zorg dan dat je na te hebben gegeten op de Champs d'Elyssee in oostelijke richting loopt (van de Arc de Triomphe af) en om 22:00 op de Pont Alexander staat. Dan gaat de Eiffeltoren ineens licht geven. Vindt ze romantisch enzo. Moet je zeggen dat je dat speciaal voor haar geregeld hebt. Succes verzekerd![]()
Ben er weer uit.Ik ga steds te vroeg liggen de laatste dagenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Tong is ook slapen.
Truseen hoolers en Clauwhee
Mag je nou nog niet terug?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:48 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
Is er nog wat te suipe voor me hiero?![]()
Whiskey neem ik aan ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:48 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
Is er nog wat te suipe voor me hiero?![]()
Geen bloempie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Middag popo, hoest met ons zonnebloemtje vandaag?
K.U.T.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
Hoe is het met golfer?
Nog net zo lekker als voor de ban, maar ook eigenlijk weer helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:27 schreef Beschouw het volgende:
Hoe is het met golfer?
Doe hem de groeten van mequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog net zo lekker als voor de ban, maar ook eigenlijk weer helemaal niet.
Hij heeft het er een beetje zuur van![]()
goh, hier ook alquote:
Zonnetje zelfs!quote:
hier ookquote:
droog??? nee, dat station zijn we allang gepasseerd hier.quote:
Ik ook..quote:
Vrijdag 12:00 - 20:00quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook..
Donderdag 12.30 - 01.00
Vrijdag 12.30 - 01.00
Zaterdag 12.30 - 01.00
Zondag 12.30 - 01.00.
Ja, jij kan nog naar het voetballen ook. Ik moet Ajax - psv missenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vrijdag 12:00 - 20:00
Zaterdag ?? - ??
Zondag 07:00 - 16:30 (en dan direct de auto in naar het PLS voor Roda-Zaragoza!)
Dan zet je maar een tv aan, een beetje pool-hal heeft er wel een!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, jij kan nog naar het voetballen ook. Ik moet Ajax - psv missen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef clauwheee het volgende:
Als volwaardige PA zal ik euhm...je geestelijk steunen?![]()
Beter dan helemaal niets!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat wel... En een gigantisch breedbeeld ook... Maar toch...
Doe ikquote:
Roda speelt zondag om 18uur, ik moet werken tot 16:30 (normaal loopt dat uit tot 17:00) en dan van Maastricht ff snel naar Kerkrade...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:17 schreef clauwheee het volgende:
FC begint mij ook iets te vroeg, 19u. Haasten, maar das niet erg
Ja maar colums zijn dan ook jouw hobbyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de meningen over mijn FP column zijn dan lekker verdeeld, ik heb mooi wel de op een na meeste reacties sinds mei.
Ja, van anderen ook. Leuk als je reply's krijgtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja maar colums zijn dan ook jouw hobby
Ja, jij nog een jaartje bewusterquote:
quote:Beslag op huis Van Gobbel
ROTTERDAM - De SNS Bank wil op 13 september het huis van Ulrich van Gobbel verkopen.
Op het pand van de oud Feyenoord-speler in Rotterdam liggen diverse beslagen. Het Dordtse Autobedrijf Dubbelsteyn, Cavern Holding, ABN Amro en Fortis Bank eisen samen bijna 52.000 euro.
Fortis zocht in juni al via een advertentie naar Van Gobbel, die gewoon in Rotterdam bleek te zijn.
Of de verkoop doorgaat, is volgens een vriend van Van Gobbel de vraag. ,,Hij is bezig met een kort geding om de verkoop te voorkomen. Ulrich is van mening dat hij buiten zijn schuld in de problemen is terechtgekomen.’’
Het wordt steeds gekker hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
wtf, Vaduz en Suijk hebben een permban
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
quote:1. BliksemSchigt 346
2. PrintScreen 210
3. tong80 207
4. Vom 201
5. Daffodil31LE 185
6. VoreG 174
7. DutchGooner 169
Pardon?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik was sinds woensdagmiddag ofzo niet meer op het forum geweest tot vanmorgen. Hele nasleep van het 'incident' gemist daardoor. Toenm ik zag dat we hier geen modjes meer hadden maar eens het een en ander gaan nalezen. Daar zakt je broek wel een beetje van afquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:22 schreef rubbereend het volgende:
Kan tong nog wat van lerenquote:
ik ben des te blijer dat ik er ook mee gestopt ben, dit is echt van de gekken.quote:
ze zaten in dat stakingstopic, ik was toen niet aanwezig. Daarbij ben ik opgestapt en Vaduz en Suijk zijn eruit geflikkerd door dannyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar waarom hebben hun nou een permban en jij alleen op zwart Rubber?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |