Maar misschien wel een hintje...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, hij komt me we bekend voor, maar ja: zo'n opmerking levert geen punten op...![]()
Dat is goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Walvisje het volgende:
Marty Wilde misschien?
Walvisje +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Walvisje het volgende:
Marty Wilde misschien?
En dat is natuurlijk MadMaster +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Heather Nova
Vind je mijn Europese eiercodemannetje niet mooi dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:51 schreef Mark het volgende:
TSE: ik mis je Wallace & Gromit
Is wennen, evenals Aars ipv Flapperquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vind je mijn Europese eiercodemannetje niet mooi dan?
Voordat... maar ik had het wel geweten: ik had vroeger die Crazy Cats single (niet meer dus: oa geruild tegen wat LPs met een verzamelaar), dus ik ken ze wel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Geraden voor of nadat ik de naam van de jas van 'Hank' had weggepoetst?![]()
[afbeelding]
Schaap001+1
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:53 schreef Route het volgende:
Jon Lord? Heb de DVD ooit gezien..
quote:
quote:Combining equal parts of deep funk, high-energy punk, and frantic ska, the Los Angeles-basedwas one of the most distinctive and eclectic alternative rock bands of the late '80s. With their hyperactive, self-conscious diversity, goofy sense of humor, and sharp social commentary, the group gained a sizable cult following during the late '80s, yet they were never able to earn a mainstream audience.
Natuurlijk! BERKERY +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef Berkery het volgende:
Fishbone?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
Jemig, die kwam van ver![]()
Ik ga nu even met de hond weg en dan me nest in. Sorry![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |