THERE CAN BE ONLY ONE!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wordt wel verwarrend nu, met 2 schapen in FMT.
Klopt: het is Katie...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Katie Melua
Giers iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van Giersbersen, it is. (neem aan dat je die bedoelt)
Gokje op Lawn, heeft ze nl. al eerder gedaan.
Die zijn het wel iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Z het volgende:
Napalm Death
quote:Stem van Anneke te horen bij Britse metalband
(Novum) - Anneke van Giersbergen is te horen op de nieuwe cd van de Brtise metalband Napalm Death. De metalband heeft de zangeres van de Nederlandse rockband The Gathering gevraagd om mee te werken aan twee nummers. Dat meldt de muziekwebsite 3voor12 woensdag. Het nieuwe album van Napalm Death komt 18 september uit.
Van Giersbergen is te horen op de nummers 'Weltschmerz' en 'Deference'. De bandleden van Napalm Death zijn oude helden van de zangeres. Van Giersbergen zegt vereerd te zijn door de uitnodiging. "Ik was al heel trots dat ze ons kennen."
De band Napalm Death is opgericht in 1982. Ze worden ook wel de vaders van de grindcore genoemd, een stroming binnen de metalmuziek. The Gathering staat bekend om zijn meer melodieuze aanpak binnen de metalmuziek.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:24 schreef schaap001 het volgende:
Aaahh... Frances Bean Cobain... in die fotoserie van muzikanten en kinderen
Zou kunnen, weet ik niet...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik herken zijn hoofd zeker wel, is 'ie laatst nog op TV geweest ofzo?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Baxter Dury?
Nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
dochter van Nina Hagen?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef ranja het volgende:
Charlotte Gainsbourg
ook bekend van diverse films.
Daar heb ik al eens een vraag over gesteld, hier of in film trivia. Daar komt het gesproken intro voor 'What it feels like for a girl' van Madonna uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Verrek! Die zat ook in The Cement Garden...
misschien lijkt-ie op z'n dochter?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, hij komt me we bekend voor, maar ja: zo'n opmerking levert geen punten op...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |